Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2005-04-30 22:13
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia
Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Witam.Gdy przyspieszam i turbo boost wskakuje na czerwone pole,odcina i włącza się sygnał pasów bezp.Natomiast gdy pedal gazu nie wciskam do podlogi auto idzie normalnie.
Może też być tak, że jeśli jest odetkany wydech i przemyślany dolot powietrza to i na seryjnej zwężce będzie odcinać oczywiście jeśli tuibina jest w dobrym stanie.
na http://www.performanceprobe.pl/ jest rozpisana cała zwężka, zobacz co tam jest nakombinowane.
na http://www.performanceprobe.pl/ jest rozpisana cała zwężka, zobacz co tam jest nakombinowane.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Odcięcie zapłonu
Witam!
Przejrzałem całe forum i zastosowałem chyba wszystkie porady w wypadku odcięcia zapłonu. Mianowicie wymieniłem świece, kable załonowe, kopułkę, palec, katalizator, sondę lambda i filtr paliwa. Niestety nie pomogło. Odcięcie następuje w momencie nagłego przyspieszania w gazie wciśniętym w podłogę przy różnym ciśnieniu doładowania i przy róznych obrotach silnika. Może naprzykład wystąpić przy 3500obr/min i 3-4psi a czasami przy 6-7psi. Jeśli przyspieszam nie wciskjąc gazu w podłogę to wszystko jest OK. Jakieś pomysły? Z góry dzięki.
Przejrzałem całe forum i zastosowałem chyba wszystkie porady w wypadku odcięcia zapłonu. Mianowicie wymieniłem świece, kable załonowe, kopułkę, palec, katalizator, sondę lambda i filtr paliwa. Niestety nie pomogło. Odcięcie następuje w momencie nagłego przyspieszania w gazie wciśniętym w podłogę przy różnym ciśnieniu doładowania i przy róznych obrotach silnika. Może naprzykład wystąpić przy 3500obr/min i 3-4psi a czasami przy 6-7psi. Jeśli przyspieszam nie wciskjąc gazu w podłogę to wszystko jest OK. Jakieś pomysły? Z góry dzięki.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Objawia się dźwiękiem takim jak np. przy otwartych drzwiach i silnik przestaje ciągnać, występuje przy różnych obrotach w momencie gwałtownego wciśnięcia pedału gazu.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Standardowe zabezpieczenie przed zbyt wysokim ciśnieniem doładowania - tylko - z tego co piszesz - wskaźnik Ci oszukuje.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Myśle, że wskaźnik go nie oszukuje. Twierdzisz Robert że pokazuje mu 3-4 PSI a tak naprawdę już ma taką granicę ciśnienia że zaczyna mu odcinać zapłon. Chyba by napisał że auto ma taką samą moc ale raczej tak nie ma - auto na pewno jest dużo słabsze.
Krzyczenko, zajrzyj do tego tematu. Mam podobny problem. Przy gwałtownym dodaniu gazu auto szarpie i słabiej pompuje, ale nie jest raczej to wina zapłonu. Prawdopodobnie jak napisali tam koledzy jest niesczelny dolot.
Jeżeli bym się mylił bardzo to nie krzyczcie...
Krzyczenko, zajrzyj do tego tematu. Mam podobny problem. Przy gwałtownym dodaniu gazu auto szarpie i słabiej pompuje, ale nie jest raczej to wina zapłonu. Prawdopodobnie jak napisali tam koledzy jest niesczelny dolot.
Jeżeli bym się mylił bardzo to nie krzyczcie...
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
U mnie jest tylko jedno szarpnięcie w momencie odcięcia. Jeśli popuszcze gaz auto znów zaczyna cięgnąć. Jeśli nie wcisnę gazu do dechy to mogę doładowanie utrzymać na 8PSI i auto ciągnie bardzo dobrze.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jest to typowe dla odcięcia paliwa z powodu zbyt dużego doładowania.kzyczenko pisze:U mnie jest tylko jedno szarpnięcie w momencie odcięcia. Jeśli popuszcze gaz auto znów zaczyna cięgnąć. Jeśli nie wcisnę gazu do dechy to mogę doładowanie utrzymać na 8PSI i auto ciągnie bardzo dobrze.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
ja miałem tak samo,zdemontowałem stoeżek na zimę żeby przez wlot mi śniegu nie waliło, i przestał odcinaćkzyczenko pisze:U mnie jest tylko jedno szarpnięcie w momencie odcięcia. Jeśli popuszcze gaz auto znów zaczyna cięgnąć. Jeśli nie wcisnę gazu do dechy to mogę doładowanie utrzymać na 8PSI i auto ciągnie bardzo dobrze.
Napisz lepiej czy masz jakś zwężke i co kotś kombinował z autkiem
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Overboost Warning Chime
When the turbocharger boost pressure (calculated by intake air amount and engine speed) reaches the factory preset level, the chime sounds, indicating to the driver that an abnormal condition exists. At the same time, to prevent damage to engine components, the ECA stops fuel injection.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
- SERVICE
- 1992 Probe Table of Contents
- Group 03: ENGINE
- Section 03-04B: Fuel Charging and Controls -- 2.2L Turbo
- DESCRIPTION AND OPERATION
- Overboost Warning Chime
- DESCRIPTION AND OPERATION
- Section 03-04B: Fuel Charging and Controls -- 2.2L Turbo
- Group 03: ENGINE
- 1992 Probe Table of Contents
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Czyli może być coś nie tak z przepływomierzem. Zwężki nie były zakładane. Na wszelki wypadek dorobiłem nową 1,2mm i zachwuje się tak samo.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
jest to dosc dziwne zachowanie jesli nic nie bylo grzebane przy przeplywomierzu,natomiast zupelnie normalne jesli np.przestawiles to koleczko zebate pod klapka w przeplywce.odpowiada ono za naciag sprezyny co sie przenosi na pomiary ilosci podawanego paliwa.wiem na pewno ze przestawienie tego koleczka o kilka zabkow w ktorakolwiek strone skutkuje szybszym odcinaniem zaplonu.mi na zwezce po przestawieniu o 4 zabki odcinalo przed 6 psi.po powrocie do fabrycznej konfiguracji jak reka odjal.
ale jesli nic nie bylo tam grzebane to cus sie posypalo,ale rownierz stawialbym na przeplywomierz
ale jesli nic nie bylo tam grzebane to cus sie posypalo,ale rownierz stawialbym na przeplywomierz
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
Ok dzięki za poradę. Jak tylko będę miał chwilkę czasu to sprawdzę to.
No więc w weekend dobrałem się do przepływomierza i przestawiłem to kółeczko o 4 ząbki zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przestał odcinać
No więc w weekend dobrałem się do przepływomierza i przestawiłem to kółeczko o 4 ząbki zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przestał odcinać
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
A u mnie jest coś dziwnego , odcina mi zapłon przy 12 psi ale to normalne , tylko że ja moge go bic do 7 tyś !!! i nie odetnie , tak wiecie na 8 psi .
To mnie ciekawi bo wczoraj dałem mu w kite i patrze a tu odcina zapłon masakra .
To mnie ciekawi bo wczoraj dałem mu w kite i patrze a tu odcina zapłon masakra .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny