Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
padł mi przepływomierz
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
padł mi przepływomierz
no i stało się. po kolejnym strzale (zawsze po tankowaniu "do pełna" mam strzał) rozleciał się przepływomierz. tzn. ruchoma część zniekształciła sie i zablokowała się w pozycji zamkniętej. pech to pech - stało się to w trasie. zdemontowałem i na siłe (niestety okazał sie potrzebny młotek) przesunęłem całą łopatę w pozycję otwarte. dojechałem do domku. zastanawiam się tylko jak tak naprawdę pracuje silnik w przypadku całkowicie otwartego przepływomierza przez cały czas... czy ktos to wie?
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
ale jakoś trzeba było dojechać. kiedyś już miałem taką sytuację ale w sierrze
na gazie jeździłem normalnie (super swoją drogą) na benzynie nie było wolnych obrotów. interesuje mnie tylko jak taka sytuacja wygląda ze strony komputerka? jak on widzi cały czas otwarty przepływomierz np. w czasie rozruchu. nie zlewam tematu a dążę do poszerzenia mojej wiedzy. a to chyba nie jest wada?
na gazie jeździłem normalnie (super swoją drogą) na benzynie nie było wolnych obrotów. interesuje mnie tylko jak taka sytuacja wygląda ze strony komputerka? jak on widzi cały czas otwarty przepływomierz np. w czasie rozruchu. nie zlewam tematu a dążę do poszerzenia mojej wiedzy. a to chyba nie jest wada?
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Jak masz uszkodzoną przepływkę to komp jej nie widzi. Tzn. widzi ale wali Ci błąd. Bez przepływki nie jest w stanie dobrać odpowiedniej dawki paliwa bo nie wie jak dużo jest powietrza. Np. na wolnych obrotach wali Ci zbyt dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza, przez co mieszanka jest zbyt bogata. O ile na zimnym silniku jeszcze jakoś pracuje, bo korzysta z mapy "ssania" to na ciepłym lipa. Polecam poszukać sprawnej przepływki i zminimalizować ryzyko jej uszkodzenia poprzez wymianę świec (zobacz czy nie masz ich w oleju), kabli, palca i kopułki - problem wystrzałów powinien już więcej nie powracać (i sprawdz regulację junkersa). Dodatkowo możesz na dolocie jak Maciej pisał dać klapkę antyrozpizdzieniową
EDIT: Jeśli masz prostą instalkę(np. śruba) to możesz jechać na gazie - min. pomijany jest przepływomierz.
Pozdrawiam.
EDIT: Jeśli masz prostą instalkę(np. śruba) to możesz jechać na gazie - min. pomijany jest przepływomierz.
Pozdrawiam.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Witam,prosta podpowiedz co do klapy przeciw wybuchowej,pomiędzy gardzielą a przepływomierzem jest rura do której w dolnej części jest dołączony zbiornik plastikowy jako ostojnik,ten zbiorniczek demontujesz i w jego miejsce,otworu wkładasz nakrętkę od bańki po 5 litrowym płynie od spryskiwacza i na to zakładasz obejmę i ściskasz w momencie wybuchu tylko jego wypchnie,(najlepiej jeśli ją przymocujesz do obejmy czymś w rodzaju sznurka tak,aby korek przy wybuchu nie uciekł) tak miałem u siebie zrobione i za każdym razem się sprawdzało,to tyle,zrobisz jak będziesz chciał,a też miałem klapę przeciw wybuchową,która nie zdawała egzaminu. ,to tylko mój pogląd i proszę mnie nie krytykować,u mnie działało.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
BALA pisze:Witam,prosta podpowiedz co do klapy przeciw wybuchowej,pomiędzy gardzielą a przepływomierzem jest rura do której w dolnej części jest dołączony zbiornik plastikowy jako ostojnik,ten zbiorniczek demontujesz i w jego miejsce,otworu wkładasz nakrętkę od bańki po 5 litrowym płynie od spryskiwacza i na to zakładasz obejmę i ściskasz w momencie wybuchu tylko jego wypchnie,(najlepiej jeśli ją przymocujesz do obejmy czymś w rodzaju sznurka tak,aby korek przy wybuchu nie uciekł) tak miałem u siebie zrobione i za każdym razem się sprawdzało,to tyle,zrobisz jak będziesz chciał,a też miałem klapę przeciw wybuchową,która nie zdawała egzaminu. ,to tylko mój pogląd i proszę mnie nie krytykować,u mnie działało.
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
dzięki bala. u mnie nakrętki czasem rozwala w drzazgi - w tej chwili jest srebrna taśma - jest lepiej. klapa się nie sprawdza. teraz idzie do wstawienia komputer do gazu. przepływkę chyba wymienię - poszukam przyczyny strzałów - mam ich dość. kable i świece nówki. kopułka też świeża ale chyba pójdzie wont! i palec. potem zobaczymy. miałem sierrę w której też rozwaliło przepływkę i miałem otwartą cały czas na maksa. na benzynie nie dawało rady jeździć ale na gazie było ok.
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Cze
Więc czytając wasze postu zauważyłem że obiaw strzału .
To samo ostatnio mnie sie coraz czesciej zdaża i właśnie w sobote miałem taki strzał że aż zdarło mi rure od intercoolera .
I teraz nie moge jezdzić na gazie nie mam pojecia czego to może być przyczyna??
Więc sie chce zapytać od czego zacząć do czego zajrzeć po wystrzale cobym sie zabardzo nie orobił .
Przepływka jest ok niby mikser jteż ,na gaz przełączy ,ale ni huhu nie pojedzie odrazu gasnie , nie mam pojecia juz co robic , parownik jest ok bo go rozbierałem i niema uszkodzeń . prosze o pomoc
Więc czytając wasze postu zauważyłem że obiaw strzału .
To samo ostatnio mnie sie coraz czesciej zdaża i właśnie w sobote miałem taki strzał że aż zdarło mi rure od intercoolera .
I teraz nie moge jezdzić na gazie nie mam pojecia czego to może być przyczyna??
Więc sie chce zapytać od czego zacząć do czego zajrzeć po wystrzale cobym sie zabardzo nie orobił .
Przepływka jest ok niby mikser jteż ,na gaz przełączy ,ale ni huhu nie pojedzie odrazu gasnie , nie mam pojecia juz co robic , parownik jest ok bo go rozbierałem i niema uszkodzeń . prosze o pomoc
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt: