ja tak mam od kiedy tylko mam probka, filtr nowiutki, świece i kable też, dolot szczelny. Nie mam pojęcia co to powoduje...Drzymek pisze:Stary, dokładnie mam tak samo od tygodnia. Jadę, wrzucam na luz, sekundę go przydusi i znowu jest normalnie. Może to zapchany filtr paliwa?Maxxum pisze:To może i ja się podepnę pod temat...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min
za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- _KrISS_
- Posty: 107
- Rejestracja: 2006-08-14 11:08
- Samochód: Peugeot 607
- Galeria: viewtopic.php?t=10599
- Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
a może one są nie szczelne...Drzymek pisze:Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Mam jeszcze jedną propozycję rozebrać przepustnice i wyczyścić całość benzyną w szczególności taką małą dyszę w BAC. Trzeba sprawdzić całą drogę zasysania powietrza od filtra do przepustnicy. Gdzieś może być nie szczelność
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
A umnie to juz mu całkiem odpier*** przedtem spadały teraz pojawił sie błąd nr 25 i obroty sa tak na 1400 i nie wiem co juz robić
Zaczyna mnie to denerwować
czy ten (włąsnie jak to nazwac , temat jest poruszany ) ma jakiś wpływ na ogół działania ???
Zaczyna mnie to denerwować
czy ten (włąsnie jak to nazwac , temat jest poruszany ) ma jakiś wpływ na ogół działania ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
I co w związku z tym ??? w czym nam to pomoże ,masz jakieś propozycje ???Drzymek pisze:Panowie, dopiero teraz się jorgnąłem że u nas nie ma żadnego silniczka krokowego, tylko mechaniczna przepustnica
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.htmlDrzymek pisze:Panowie, dopiero teraz się jorgnąłem że u nas nie ma żadnego silniczka krokowego, tylko mechaniczna przepustnica
przeczytaj uwaznie i pomysl czy mozna nie wyposazyc PRoba w silniczek krokowy
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Sorki, zasugerowałem się wypowiedzią MiH`a w tym temacie:Eli pisze: http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html
przeczytaj uwaznie i pomysl czy mozna nie wyposazyc PRoba w silniczek krokowy
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=krokowy
BEAUTY...POWER...SOUL...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Jestem załamany cos sie poj** znów .
Panowie sytuacia wygląda następująco ,
silnik gdy jest zimny warjuje , obroty skacza od 400 do 1500 albo stoja na 1500 , gdy sie nagrzeje wszystko w porządku autko wymiata ale na zimnym to litosci .
Nie czaje tego co mu może być, jak jest zimny to nawet gasnie , może to filtr paliwa (tak nawiasem to ile on kosztuje ).
Panowie sytuacia wygląda następująco ,
silnik gdy jest zimny warjuje , obroty skacza od 400 do 1500 albo stoja na 1500 , gdy sie nagrzeje wszystko w porządku autko wymiata ale na zimnym to litosci .
Nie czaje tego co mu może być, jak jest zimny to nawet gasnie , może to filtr paliwa (tak nawiasem to ile on kosztuje ).
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
tam masz 2 czujniki koło termostatu, jeden co "steruje" wentylatorem i 2-gi bliżej pokrywy zaworów ( taki gruby) co niesie informacje do kompa , od tego czujnika dość wiele zależy, jak ja miałem go uszkodzone, to gdy na dworze było tylko +1 to dosłownie za 10-tym razem samochód odpalał, wymieniłem czujnik i gdy było -10 samochód stał 2 dni, przyszedłem i bez gazu go odpaliłem więc różnica kolosalna
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA