Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
zwężka a wzrost mocy
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:48 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:48 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
szkoda
, bo chcialbym cos wiecej z tego samochodu uzyskac, zwlaszcza ze czesto mam okazje sie scigac i by sie przypadlo pare kucy wiecej 
jakby sie Tobie jednak udało coś z tym wymyśleć, to bliżej "wakacji" chętnie to zainstaluje do swojego Probka
pozdrawiam


jakby sie Tobie jednak udało coś z tym wymyśleć, to bliżej "wakacji" chętnie to zainstaluje do swojego Probka
pozdrawiam
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
wspominałeś coś że możesz ewentualnie sam to zgrać, więc jak ja już będe przy kasie, to najwyrzej weźmiesz mój komputer i spróbujesz, jak sie uda to dobrze a jak nie to mówi sie trudno
, bo chyba samo podniesienie ciśnienia da nie wiele....bo rozumiem że zmiana map ma na celu dostarczenie więcej paliwa, żeby mieszanka nie była za uboga

było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:50 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Oczywiście że się zgodzę, napisałem tak tylko w pośpiechu. Ale najważniejszą rzeczą, dla której głównie zamontowałem chip to brak odcięcia. Miałem już 2razy sytuację gdy wyprzedzając auto miałem odcięcie a z naprzeciwka coś się zbliżało. Pomyślicie że to paradoks, ale chip zamontowałem dla bezpieczeństwaQuaki pisze:drzymek no nie do konca bo zostaja ci jeszcze wtryski nasze male turbo ktore powyzej 16psi traci juz wydajnosc (jak obejrzysz mape kompresora to dla naszego silnika wychodzi blisko surge line) mozlwisoci glowicy i tak dalej i tak dalej
Ale ogolnie tak pozybywasz sie duzego ograniczenia
Pozdrawiam

BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Wszystko ok ale jak będziesz zmieniać mapy w kompie za pomocą przełącznika czy zdublujesz epromy
przełączając je nawzajem straszna pajęczyna
Jakim programem obrabiasz mapy czy jest to może Winols
A tak na marginesie gt1 nie trzeba chipować żeby nie odcinał ja w swojej jedynce pchałem na T3 1.3bara są na to sposoby.
Ale czekam zobaczymy co wyjdzie z boxa i jedzcie na hamownie jak by co.
Pozdro.


Jakim programem obrabiasz mapy czy jest to może Winols

A tak na marginesie gt1 nie trzeba chipować żeby nie odcinał ja w swojej jedynce pchałem na T3 1.3bara są na to sposoby.
Ale czekam zobaczymy co wyjdzie z boxa i jedzcie na hamownie jak by co.
Pozdro.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
To cię jeszcze bardziej zaskocze u Tomo czyli mój poprzedni probek doładowanie oscyluje w okolicach 1bara i po podpięciu szerokopasmówki sprawdziłem AFR i jest nieźle 13,7 w porywach 13,9 czy nawet 14 dodam że norma dla silników benzynowych to 14,5
Było śmiesznie bo stroiłem mazde 323F na trasie 200km i sonda z uchwytem mocującym była delikatnie odymiona.Natomiast u Tomo po przejechaniu 4km wszystko było czarne.
też jest bogato można jeździć bez obaw że coś popłynie.Co prawda pzrydało by sie dostrojenie ale Tomo narazie nie ma w planach dalszej przebudowy.
Było śmiesznie bo stroiłem mazde 323F na trasie 200km i sonda z uchwytem mocującym była delikatnie odymiona.Natomiast u Tomo po przejechaniu 4km wszystko było czarne.

Ostatnio zmieniony 2007-05-22 19:33 przez KALI, łącznie zmieniany 3 razy.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:50 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:51 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
A w jakim ty to masz aucie ??Quaki pisze:To wcale nie jest takie trudne wystarczy przeczytac manual do eproma
Pozdrawiam
ps. moj eprom juz siedzi w autku doladowanie powyzej 13 psi (dzis bede mial dokladny manometr to sprawdze )
efekt podczas wyscigu z sierra coswoth 205 kM 285 Nm(z ktora wczesniej dostawalem okrutne baty ) do trojki rowno przy trojce lekko sie oddala bardzo lekko tak z pol dlugosci autka (cossi wazy 1050 kg)
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:51 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
Lukask pisze:Hehe widzę, że następny przeciwnik sie szykujeQuaki pisze:lukask oczywiscie ze w I-gen
Pozdrawiam![]()
A co z dwójką robisz czy jednak tylko jedynkę podkręcasz ??
ja też tak chce


było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA