Sprzęgło metody tuningu.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Sprzęgło metody tuningu.
Witam zakładam taki temacik i każdy może sie chwalić i opisywać co zrobił u siebie ze sprzęgłem aby było lepsze
A teraz to co ja mam u siebie Postanowiłem wzmocnić docisk bo żywotność spieka mnie nie przekonywała max 30 000km
A oto parę fotek jak to robiłem i co wyszło Miłego oglądania i nie komentować malowania tak chciałem i tak zrobiłem Wytrzymałość mojego sprzęgła szacuję na jakieś 400 KM. Jak złożę nowego probka do kupy to opiszę jak to sie sprawuje i jak pracuje. Pozdro
A teraz to co ja mam u siebie Postanowiłem wzmocnić docisk bo żywotność spieka mnie nie przekonywała max 30 000km
A oto parę fotek jak to robiłem i co wyszło Miłego oglądania i nie komentować malowania tak chciałem i tak zrobiłem Wytrzymałość mojego sprzęgła szacuję na jakieś 400 KM. Jak złożę nowego probka do kupy to opiszę jak to sie sprawuje i jak pracuje. Pozdro
Ostatnio zmieniony 2007-09-03 16:07 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sprzęgło metody tuningu.
Hm...Bogdan9999 pisze:Postanowiłem wzmocnić docisk bo żywotność spieka mnie nie przekonywała max 30 000km
Wytrzymałość mojego sprzęgła szacuję na jakieś 400 km.
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Koledzy w delikatny sposób zwracali uwagę na różnicę między KM a km - szczególnie, jeśli się w 1 tekście sprowadza obie jednostki do jednego (patrz cytat Kocurqa).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz radykollek pisze:Koledzy chyba źle zrozumieli Bogdana. Zapewne mu chodziło o konie mechaniczne (KM) a nie kilometry
no w sumie racjakocureq pisze: Proszę nie przekręcać słów Bogdana, napisał km to km, a nie KM. Równie dobrze można by mówić, że jego sprzęgło ma trwałość 400 Kur.. Mać, czyli okrzyków które wznosisz jak ruszasz na wyścigach i nie dajesz rady
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Trochę możesz domyśleć się ze zdjęć. A tak poza tym to potrzeba 2 dociski takie same od 2.2 GT turbo i je rozbierasz czyli tak aby nie uszkodzić przynajmniej w jednym tych zagiętych blaszek na słoneczku. Potem jak już będziesz mial je na wierzchu to jedno przycinasz w srodku o około 1,5 cm czy 2 juz dokładnie nie pamiętam te przyciete słoneczko wkładasz od środka i z powrotem zaginasz te blaski tak aby sie nie rozleciało wszystko czyli dokładnie i solidnie. Potem montujesz wszystko do kupy jak być powinno i gotowe około 8 godzin pracy i 1000 zł w kieszeni A co do tego jak to sie spisuje w praktycze to napisze później jak juz będzie wszystko złożone i wypróbowane ale powiem tak że przykręcając docisk o koła zamachowego czułem różnice jaką siłą trzeba było kręcić śrubami aby dociągnąć docisk Aż cały pracował
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Przypatrz sie fotkom dokładnie. W oryginalnym docisku masz jedno słoneczko odpowiadające za dociśniecie tarczy a w moim są teraz 2 takie słoneczka. Jak docisk z jednym wytrzyma 200km bo lukas tyle miał w probku i nie miał z nim problemów a jako on jedyny ma sprawdzoną moc w probku z tego co mi wiadomo seryjnym sprzęgle i nie narzekał więc teraz moje powinno do 400 km wystarczyć. A i tak wątpię abym miał kiedy kolwiek taką moc w swoim co prawda bym chciał ale wiecie jak to jest nie zawsze wychodzi to co sie chce. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
coś w tym jest, bodzio nieźle kombinuje szczerze mówiąc i zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że to będzie nieźle się sprawdzać.
nie wiem jak zniosą te siły dwie rzeczy: łożysko i te końcówki słoneczka niepodciętego... czy to tam się nie będzie jakoś odkształcać... ale ogólnie pomysł jest megacwany i piątka za to!
nie wiem jak zniosą te siły dwie rzeczy: łożysko i te końcówki słoneczka niepodciętego... czy to tam się nie będzie jakoś odkształcać... ale ogólnie pomysł jest megacwany i piątka za to!
- szerszeń
- Posty: 214
- Rejestracja: 2005-12-03 10:04
- Samochód: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
- Lokalizacja: Belchatow
Witam skoro jest mowa o sprzęgłach planuje u siebie wymienić co sądzicie o tym ? http://moto.allegro.pl/item252066140_sp ... probe.html
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz