Jazda na koksie z przepływomierzem
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Naprawa GL
Jutro będę próbował naprawić swój w GL. Szczerzę wątpię ale Może znacie warsztat w okolicy Wawy gdzie naprawiają przepływomierze.Mój Probas zaczął wyrzucać jakąś sadzę jak bym na koksie jezdził.Dopiero jak odłączę przepływomierz, spaliny są normalne. Ale jezdzić się nie da bo mocy nie ma.A i zużycie etyliny wrosło o jakieś 100% To chyba jest przyczyna? Jak możecie pomóc będę wdzięczny.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wydzieliłem stąd, bynajmniej nie z powodu GT w tytule, ale w FAQ padają odpowiedzi - nie pytania.
Wracając - jakieś kody błędów? I tak sam z siebie zaczął, zupełnie bez powodu?
Wracając - jakieś kody błędów? I tak sam z siebie zaczął, zupełnie bez powodu?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Więc kupiłem tego forda 3 mc wstecz. Jeździłem na gazie dopiero ostatnio benzynkę męczę. NIe mam wolnych obrotów,z pow 2000obr. jak spada to gaśnie lub odbije sią i chodzi na 700. Czyściłem przepustnicę całą. Nic. I te sadze . Wstyd jeździć. Czy można sprawdzić jakoś przepływomierz. Błędy jutro sprawdzę.Dzięki za pomoc.Sam bym sobie nie poradził.A warsztaty znamy wszyscy
sorrki za wpadki na forum
sorrki za wpadki na forum
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Pierwsza rzecz to sprawdź kody błędów generowane przez silnik. Druga sprawa to wtryskiwacze benzyny widzę żę problem taki jak u mnie. Trzeba je wyczyścić. Komputer pewnie wywali kod błędu związany z czujnikiem O2 w mieszance, a mianowicie za niski skład.
Czyszczenie wtryskiwaczy opisałem: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11602
Miałem identyczny problem i identyczne zjawisko. Czyszczenie pomogło.
Czyszczenie wtryskiwaczy opisałem: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=11602
Miałem identyczny problem i identyczne zjawisko. Czyszczenie pomogło.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
zrobione :)
Dzięki koledzy. Wyleczony pacjent. Rozebrałem przepływomierz.Jego wina. Prawie się nie ruszał. Po szlifowaniu i czyszczeniu wszystko gra obroty są i spalinki ze wąchać można Proszek ścierny czyni cuda.Jak będe mógł pomóc jakoś to piszcie. Dzieki.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Przerywanie silnika i czujnik temperatury w przepływomierzu.
Przy pracach związanych z próbą opanowania przerywania silnika zauważyłem jakiś dzyndzelek wewnątrz przepływomierza. Czy to jest czujnik temperatury powietrza pobieranego przez silnik? Czy może wyobraźnia mnie ponosi
Ostatnio zmieniony 2007-10-07 13:17 przez Maniak.M, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
A więc co dolega mojemu silnikowi opisze na przykładach.
Po pierwsze. Gdy jadę cały czas z tą samą prędkością to trochę szarpie.
Po drugie. Jak na luzie nacisnę gaz na np. 2000 obr i tak trzymam to też czuć, że poszarpuje. Nie zależnie od ilości obrotów.
Po trzecie. To samo tylko mocniej jest odczuwalne jest przy mocnym przyspieszaniu. Jednak nie jest to efekt jaki daje przekroczenie doładowania. Jak przekroczę doładowanie jest mocne szarpniecie jakie wszyscy znamy
W między czasie kupiłem sobie AFR i wskaźnik BOOST. Ponieważ AFR latał od zera do maxa nawet po rozgrzaniu silnika i stabilizował się dopiero po ostrym przyspieszaniu, wymieniłem więc sąde lambda na nówkę. I pomogło Jak silnik się rozgrzeje pokazuje optimum, a przy gwałtownym przyspieszaniu wchodzi trochę na mieszankę bogatą. (Czyli chyba OK)
Ale przerywanie nie ustało.
Więc sprawdziłem czy gdzieś nie ma nieszczelności w układzie dolotowym. Co się dało poprawiłem, uszczelniłem i na pewno jest szczelny. (no chyba, że intecooler nie szczelny, ale nie sądzę).
Dochodzę do wniosku, że to aparat zapłonowy daje o sobie znaki Jak myślicie
Problem występuje zarówno przy podłączonym i odłączonym MAP sensorem. Jest jak by trochę lepiej po odłączeniu "Pressure regulator conntrol solenoid", ale wolę jeździć z podłączonym
Jeśli macie jakieś pomysły to był bym wdzięczny za pomoc. Tylko nie piszcie, że takich tematów masa na forum bo już wszystkie przeczytałem A propo w jednym z nich było napisane coś żeby przestawić zębatkę w przepływomierzu. Jak myślicie czy to może być przyczyną (nic nie było w nim grzebane). Bo nie bardzo chce rozbierać w ciemno przepływomierz.
Zależy mi na opanowaniu tego problemu ponieważ ostanio na hamowni wysło 190KM i 310 NM przy mocno przerywającym silniku. (wykres jest mocno poszarpany) A jak powiedzieli panowie na hamowni, że to przerywanie obniżyło wyniki. Teraz mam zegary i jak trochę zwiększe doładowanie (myśle o ok.0.9Bar) to powiennem osiągnąć upragniony cel - 200KM
Po pierwsze. Gdy jadę cały czas z tą samą prędkością to trochę szarpie.
Po drugie. Jak na luzie nacisnę gaz na np. 2000 obr i tak trzymam to też czuć, że poszarpuje. Nie zależnie od ilości obrotów.
Po trzecie. To samo tylko mocniej jest odczuwalne jest przy mocnym przyspieszaniu. Jednak nie jest to efekt jaki daje przekroczenie doładowania. Jak przekroczę doładowanie jest mocne szarpniecie jakie wszyscy znamy
W między czasie kupiłem sobie AFR i wskaźnik BOOST. Ponieważ AFR latał od zera do maxa nawet po rozgrzaniu silnika i stabilizował się dopiero po ostrym przyspieszaniu, wymieniłem więc sąde lambda na nówkę. I pomogło Jak silnik się rozgrzeje pokazuje optimum, a przy gwałtownym przyspieszaniu wchodzi trochę na mieszankę bogatą. (Czyli chyba OK)
Ale przerywanie nie ustało.
Więc sprawdziłem czy gdzieś nie ma nieszczelności w układzie dolotowym. Co się dało poprawiłem, uszczelniłem i na pewno jest szczelny. (no chyba, że intecooler nie szczelny, ale nie sądzę).
Dochodzę do wniosku, że to aparat zapłonowy daje o sobie znaki Jak myślicie
Problem występuje zarówno przy podłączonym i odłączonym MAP sensorem. Jest jak by trochę lepiej po odłączeniu "Pressure regulator conntrol solenoid", ale wolę jeździć z podłączonym
Jeśli macie jakieś pomysły to był bym wdzięczny za pomoc. Tylko nie piszcie, że takich tematów masa na forum bo już wszystkie przeczytałem A propo w jednym z nich było napisane coś żeby przestawić zębatkę w przepływomierzu. Jak myślicie czy to może być przyczyną (nic nie było w nim grzebane). Bo nie bardzo chce rozbierać w ciemno przepływomierz.
Zależy mi na opanowaniu tego problemu ponieważ ostanio na hamowni wysło 190KM i 310 NM przy mocno przerywającym silniku. (wykres jest mocno poszarpany) A jak powiedzieli panowie na hamowni, że to przerywanie obniżyło wyniki. Teraz mam zegary i jak trochę zwiększe doładowanie (myśle o ok.0.9Bar) to powiennem osiągnąć upragniony cel - 200KM
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hehe, z Twojego postu wynika, że faktycznie przewertowałeś forum.
Nie wiem czy jest odpowiedź na Twoje pytanie gdzieś na forum, dotyczące zdjęć, które wrzuciłeś, ale do jednego mogę się przyczepić. Mianowicie szarpania. Tego jest naprawdę sporo i takie pytanie mógłbyś zadać w jednym z rozpoczętych
już tematów.
Tego jednak też jest sporo na forum, a że diagnoza nie może być jednoznaczna w tej chwili, proponuję ponownie zasięgnąć lektury.
Pozdrowionka i jak najszybszego rozwiązania problemu życzę.
Edit:
Ten temat czytałeś?
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=szarpie
Nie wiem czy jest odpowiedź na Twoje pytanie gdzieś na forum, dotyczące zdjęć, które wrzuciłeś, ale do jednego mogę się przyczepić. Mianowicie szarpania. Tego jest naprawdę sporo i takie pytanie mógłbyś zadać w jednym z rozpoczętych
już tematów.
Ponieważ resztę już sprawdziłeś i o ile kable i świece są w porządku, to też bym podejrzewał aparat.Maniak.M pisze:Dochodzę do wniosku, że to aparat zapłonowy daje o sobie znaki Jak myślicie
Tego jednak też jest sporo na forum, a że diagnoza nie może być jednoznaczna w tej chwili, proponuję ponownie zasięgnąć lektury.
Pozdrowionka i jak najszybszego rozwiązania problemu życzę.
Edit:
Ten temat czytałeś?
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=szarpie
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
OLEY'u jak zawsze sie z toba zgodze , ja mam podobny problem (znaczy wszystko tak samo tylko 2 razy bardziej odczuwalne) walncze z tym od stycznia , wymieniłem juz chyba wszystko co mozliwe (łacznie z tompek , całym dolotem i innymi pierdołąmi ).
I dalej to samo , poczytaj troszke tego co napisałem albo wal na gg to pogadamy może ci pomoge bo mam nie tylko takie cyrki z probkiem za soba .
pozdro
I dalej to samo , poczytaj troszke tego co napisałem albo wal na gg to pogadamy może ci pomoge bo mam nie tylko takie cyrki z probkiem za soba .
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Świece są NKK i mają ok miesiąca. Przwody WN też są nowe silikonowe.
W moim poście pytałem tylko o ten dzyndzelek w przepływomierzu. O moich problemach z silnikiem napisałem bo pytał o to davidlive.
Problem z benzyną też raczej odpada bo tankowaniem juz na różnych stacjach 95, 98, Verwe i V-Power i na wszystkich to samo.
A co do aparatu zapłonowego to muszę wymieniać całość czy można jakoś zregenerować, a jeżeli można czy to ma sens (wytrzymałość i rezultat)?
P.S. Wiem, że na forum jest masa na temat przerywania, ale już chyba wszystko przetestowałem, a walczę z tym już ponad tydzień.
Edit:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=szarpie
To już czytałem, ale dzięki.
W moim poście pytałem tylko o ten dzyndzelek w przepływomierzu. O moich problemach z silnikiem napisałem bo pytał o to davidlive.
Problem z benzyną też raczej odpada bo tankowaniem juz na różnych stacjach 95, 98, Verwe i V-Power i na wszystkich to samo.
A co do aparatu zapłonowego to muszę wymieniać całość czy można jakoś zregenerować, a jeżeli można czy to ma sens (wytrzymałość i rezultat)?
P.S. Wiem, że na forum jest masa na temat przerywania, ale już chyba wszystko przetestowałem, a walczę z tym już ponad tydzień.
Edit:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=szarpie
To już czytałem, ale dzięki.
Ostatnio zmieniony 2007-10-04 21:12 przez Maniak.M, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Jeżeli chodzi o aparat, to może to być np. pęknięta kopułka, może palec rozdzielacza, no przyczyn może być wiele. Najprościej założyć inny ( na bank sprawny) i zobaczyć jak się będzie zachowywał sinik.
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Skąd masz tyle mocy? Czy zakładałeś większą turbinę? Możliwe, że masz źle dobrane świece (temperatura)
Przegrzewają się i dostają szału. Ale to niestety gdybanie. Na bank nie masz serii więc ciężko mi powiedzieć co jest halo.
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Skąd masz tyle mocy? Czy zakładałeś większą turbinę? Możliwe, że masz źle dobrane świece (temperatura)
Przegrzewają się i dostają szału. Ale to niestety gdybanie. Na bank nie masz serii więc ciężko mi powiedzieć co jest halo.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Nie, turbina jest seryjna, a doładowanie ok. 0.85 Bar. Sporo pracy włożyłem w mojego proba modyfikując mnóstwo małych z pozoru niezbyt ważnych detali co w sumie dało całkiem niezły efekt. Ale niestety przerywanie psuje ostatnio całą zabawę
Jak tylko opanuje problem przerywania pojadę jeszcze raz na hamownie i wtedy pokarzę wykresik
Co do świec możesz mieć racje bo na szybko kupowałem w norauto. Nie były jakoś starannie dobierane.
Jak tylko opanuje problem przerywania pojadę jeszcze raz na hamownie i wtedy pokarzę wykresik
Co do świec możesz mieć racje bo na szybko kupowałem w norauto. Nie były jakoś starannie dobierane.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Nie, nie. Pracują wszystkie na szczęście. Ale davidlive może mieć racje podejrzewając między innymi nieszczelność intecoolera.
Więc jutro sprawdzam:
1. świece
2. intercooler
i puźniej
3. aparat zapłonowy.
Jak to nie pomorze to bierę się za katalizator, albo to co po nim zostało
Więc jutro sprawdzam:
1. świece
2. intercooler
i puźniej
3. aparat zapłonowy.
Jak to nie pomorze to bierę się za katalizator, albo to co po nim zostało
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
o tym przeplywomierzu i zmianie naciagu sprezyny to ja pisalem.tyle ze dotyczlo to zdaje sie szybszego odciecia,choc rownierz prawdopodobne jest ze twoja sprezyna stracila juz troche ze swojej sprezystosci,i podciagniecie jej o jeden zabek mogloby dac wymierne efekty.jesli podejdziesz do sprawy z nalezyta delikatnoscia,to smialo mozesz sobie otworzyc klapke na przeplywce i podmuchac,poczyscic,itp. zaszkodzic nie powinno,a kto wie,moze nawet cos poprawi
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
OK. Dzięki za odpowiedź. Oczywiście chodzi o ten czarny plastik na górze? I pod nim jest ta zębatka?
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
dokladnie.musisz go delikatnie obciachac dookola (znaczy ten silikon ktory go trzyma) i podwazyc az wyjdzie.jak chcesz kombinowac z regulacja naciagu,koniecznie postaw sobie kropke na zebatce,w oryginalnym polzeniu,bo zabkow jest sporo,i mozna sie pogubic.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Maniak.M
- Posty: 72
- Rejestracja: 2006-08-09 19:01
- Samochód: FORD PROBE GT 2.2 TURBO
- Galeria: viewtopic.php?t=12164
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna (warszawa)
Wspomniany temat z przepływomierzem jest tutaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... highlight=
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r
Galeria
Galeria
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Może dogadaj się z kimś kto ma I GT z Wawy i wpadnij pod Route, podmień na miejscu aparat zapłonowy i zobacz jak będzie?Maniak.M pisze:A co do aparatu zapłonowego to muszę wymieniać całość czy można jakoś zregenerować, a jeżeli można czy to ma sens (wytrzymałość i rezultat)?
Oczywiście o ile podmiana aparatu nie trwa 4 godzin