Przy prędkości 140 km/h na piątym biegu mam juz 4 tys obrotów!
Czy to właściwe obroty dla silniczka 2,5 ?!
A jeśli nie to gdzie szukać ewentualnej przyczyny?!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z góry dzięki za sugestie!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A ja myślę, że to powinno wystarczyćdyb pisze:tam sa podane przelozenia i top speed na biegach, ale zarowno moje jak i pytanie zalozyciela topicu by tam odpowiedzi nie znalazlo
Ponieważ dalej nie chodzi o promień, ale o długość obwoduVoodoo pisze:Rd - promień dynamiczny koła (w obliczeniach przybliżonych można pominąć, ale dla dokładnego wyniki należy uwzględnić fakt ugięcia się opony pod ciężarem pojazdu; promień dynamiczny jest zawsze mniejszy niż promień koła wiszącego w powietrzu) [m]
to czyżbyś sugerował, że obwód się zmienia? Pomijając zupełnego flaka, gdy jedziesz na feldze, obwód opony jest stały (rozszerzalność bieżnika jest właśnie pomijalna).Voodoo pisze:V= (2*Pi*Rd*...
Dopiero teraz to odkryłeś??dyb pisze: sory ze sie tak rozpisalem jadac offtopiciem, wiem ze jestem nowy, ale bije od modkow tego forum jakas taka odpychajaca aura, a na takim forum - zzeszajacym ludzi o podobnym zainteresowaniu/zauroczeniu powinna panowac przyjacelska atmosfera na linii miderator-zjadacz chleba
Te, buntownik. Mam Ci przypomnieć jak to wół cielęciem byłSqad pisze:Dopiero teraz to odkryłeś??
olej to i pisz swoje
Tu akurat nie byłbym tego taki pewiendyb pisze:pozatym jest raczej skierowane do starszej czesci spoleczenstwa i mozna teoretycznie wykluczyc udzielanie sie trolli i dzieci neo
Masz rację, Voodoo pokpił sprawę (w myśl zasady: po co sobie życie ułatwiać skoro w prosty sposób można je sobie utrudnićdyb pisze:ja rozumiem ze to wszystko mozna sobie policzyc i to nie jest skomplikowane znajac podstawowe wzorki ALE po co ...
sebast pisze:a przecież pr. max jest 220.
To przy prędkości max będzie jakieś 6500obr/min - nieźlekocureq pisze:sebast pisze:a przecież pr. max jest 220.