Układ paliwowy.
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
mika_vixen ma racje z tym ciśnieniem bo co ci z tego że będziesz miał większą wydajność pompy, która nie da rady utrzymać większego ciśnienia paliwa.Wystarczyło by żebyś zmienił wtryski bo bez tego ani rusz do większych mocy
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to pytaj małpę o to , on wie cos na temat tego kiedy i jak ma działa pompa paliwamika_vixen pisze:Ok.To są tylko moje przypuszczenia,ale żeby nie zakładać nowego tematu czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
I JEST ZNOWU
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Właśnie u mnie ona nie chodzi w pozycji zapłon,z tego co doszedłem to dopiero przy kręceniu rozrusznikiem się załącza ,jak przepływka się ruszy.Przy zgaszonym silniku jak ręcznie ruszę przepływkę to słychać przekaźnik i pompa rusza.Chyba tak nie powinno być,jutro trzeba z tym powalczyć :P
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
U mnie jest tak samo bo tak musi być. W przepływce jest taki styk który ja załącza jak sie nawet trochę przepływka otworzy.
Wiesiu jeśli moja jedna pompa paliwa ma ciśnienie pracy 3-6 barów tak jak pompa warblo to co robią 2 takie same pompy ? Utrzymują takie ciśnienie przy 2 krotnie większym zapotrzebowaniu, zreszto co ci będę tłumaczył ty powinieneś to wiedzieć skoro takie poważne przeróbki w probku robisz. Pozdro
Wiesiu jeśli moja jedna pompa paliwa ma ciśnienie pracy 3-6 barów tak jak pompa warblo to co robią 2 takie same pompy ? Utrzymują takie ciśnienie przy 2 krotnie większym zapotrzebowaniu, zreszto co ci będę tłumaczył ty powinieneś to wiedzieć skoro takie poważne przeróbki w probku robisz. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
ale przy jakim napięciu te 6 barów wytworzy? Jeśli dostarczysz napięcie bez spadku do pompy to wtedy się zgodzę, też jeśli poprowadzisz oddzielne napięcie na obie pompy.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jaką dokładnie wydajność ma jedna seryjna pompa paliwowa w 1GT?
Na stronie Performanceprobe.com podają 80L/H przy ciśnieniu 2,5BAR
?
Czy ma ktoś może do pożyczenia na weekend pompę Walbro 255?
Oczywiście pokryję wszystkie koszty wysyłki. Chcę tylko sprawdzić czy na pompie Walbro dalej będą występować moje problemy, a nie chce od razu wydawać 400zł na nówkę z allegro.
Byłbym BARDZO WDZIĘCZNY!!!
POZDRAWIAM!!!
Na stronie Performanceprobe.com podają 80L/H przy ciśnieniu 2,5BAR

Czy ma ktoś może do pożyczenia na weekend pompę Walbro 255?
Oczywiście pokryję wszystkie koszty wysyłki. Chcę tylko sprawdzić czy na pompie Walbro dalej będą występować moje problemy, a nie chce od razu wydawać 400zł na nówkę z allegro.
Byłbym BARDZO WDZIĘCZNY!!!
POZDRAWIAM!!!
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10629
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10629
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dokonałem dziś dokładnych testów układu paliwowego. Wyprowadziłem wskaźnik z regulatora na zewnątrz i przez okno do środka kabiny. No i ruszyłem na testy. Pałowałem auto bardzo mocno (ale tylko na jednym biegu) do odcięcia na 2 biegu i cokolwiek bym z autem nie robił to wskazówka nigdy nie zeszła poniżej 3 bar. Podczas ostrego przyspieszania wskazówka rośnie do 3,5 - 4bar i na takim poziomie cały czas się utrzymuje. Patent z 2pompami paliwowymi sprawdza się bardzo dobrze i zapewnia silnikowi paliwa pod dostatkiem. Na wskaźniku nie było żadnych spadków ciśnienia.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz