zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Półosie chyba nie mają nic do tego :-k
Let The Galaxy Burn....
kinsky1975y
Posty: 12
Rejestracja: 2007-12-31 19:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Bierutow

Post autor: kinsky1975y »

pewnie ze nie maja nic do tego, ale korzystajac z okazji ze mam wszystko na wierzchu postanowilem je wymienic bo na zakretach juz je bylo slychac :) :) :)
2.5 24v srebrny diabel
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić swoje półośki, zimowe opony (których jeszcze nie mam) ciocię Ziutkę i wujka Staszka Mistrza Ciętej Riposty... :P
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
pawelvr
Posty: 27
Rejestracja: 2008-06-03 21:46

Post autor: pawelvr »

Witam. Moje posty ciagle sa wywalane, wiec dolaczam sie do tego. Powiedzcie mi prosze czy przez <zawor> kod 16 nie moge odpalic probka? Taki blad mi wywala i za cho.... nie moge go odpalic.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Uprzedzając: próby rozwinięcia tego wątku w kierunku opisu błędu 16 zostaną wycięte. Na ... nam kolejny temat o tym samym?

Jeżeli chcesz znaleźć coś o tym błędzie, wpisz cztery pierwsze słowa z jego opisu, zaznacz szukanie wszystkich słów i ogranicz się do II generacji.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co zrobić w twojej sytuacji, wpisz wcześniej sugerowany początek słowa (z gwiazdką) i ogranicz się do działu LPG.

Aby uzyskać sensowną pomoc, uzupełnij stopkę (w profilu) o silnik, rocznik, nazwę instalacji, bo nie wszyscy śledzą wszystkie Twoje posty, więc skąd mieliby wiedzieć, czego dotyczy pytanie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

pawelvr pisze:Witam. Moje posty ciagle sa wywalane
Dopóki nie zapoznasz się z zasadami, a widzę, że jakoś olewasz nasze
prośby i masz gdzieś regulamin, dopóty Twoje posty będą zamykane.

Pamiętaj, jest takie mądre przysłowie:
"Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie".

Ty chcesz pomocy - my chcemy porządku. Utrzymasz porządek - dostaniesz pomoc.

I uwierz mi, że w tym nie ma żadnych złośliwości.
Mogłem zamknąć Twój temat bez podawania w nim informacji gdzie możesz się odezwać. (uprzejmość z mojej strony)
Zastrzegając też, abyś odezwał się w którymś z nich po uprzednim przeczytaniu.

Czy przeczytałeś te tematy, które podałem? Czy pokusiłeś się żeby odnaleźć resztę?
Czy w ogóle przeczytałeś regulamin ze zrozumieniem? - Wątpię.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
muzyk
Posty: 9
Rejestracja: 2008-07-07 09:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

co do czego?

Post autor: muzyk »

witam..ja mam taką zagadkę..:)
A więc 1.
Koło ręcznego mam takie coś
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0134.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0136.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0141.jpg
to wyżej to chyba jakiś alarm albo blokada bo niechcący se nacisnąłem coś i niemogłem odpalić auta - musiałem wyciągnąć kleme. bo świeciła się kontrolka Check Engine i Fuel Cut Out
Ale oprócz tego jeżeli na tej konsoli z 6-cioma przyciskami przełącze drugi od góry (czyli drugi od drążka biegów) to mi się zaświeca kontrolka AntiLock. Pierwszy od skrzyni biegów ma kable pociągnięte do przełącznika świateł przeciwmgielnych a już w samym przełączniku jest jakieś dziwne mostkowanie:/ a reszta wpina się w grubą wiązke i idzie gdzieś w środek auta w kierunku maski, ale niewiem czy wchodzi pod maskę.
2. Pod maską znalazłem takie fajne rzeczy..
a) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0142.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0143.jpg
i b) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0144.jpg

w podpunkcie a) na tym małym czarnym czymś pisze "sensor" i widać że był do czegos przyklejony bo ma resztki kleju. Jest na długim chudziutkim kablu który znika gdzieś w głębinach silnika:P

w podpunkcie b) ta wtyczka jest umiejscowiona z lewej strony w górnym rogu pod maską tuż przy takim czymś kopułowatym...do czego to może być? wtyczka jest 7-pinowa

Jakby ktoś wiedział co i jak to proszę o odpowiedzi.
Aha jeszcze coś...fotel działa do góry, na dół, w lewo i w prawo. Te takie po bokach też działają. ale mam jeszcze jeden przycisk na którym pisze Lumbar. Jak go wciskam to słychać silniczek że działa i że zasysa powietrze ale nic się oprócz tego nie dzieje.
Dzięki z góry za pomoc:)
Pozdrawiam
Ford Probe IIgen 1993r. 2.5l benzyna + LPG (USA)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ciężko będzie dyskutować o fotkach, dopóki nie umieścisz ich na serwerze, który umożliwia publikowanie ich na zewnątrz.
Sterowanie lumbar support i side bolster support jest omówione w instrukcji (odsyłacz do strefy znajdziesz łatwo w tym dziale). Jeśli nie zaspokoi ona Twojej ciekawości, to wystarczy poszukać dyskusji n/t pompowania fotela kierowcy (i kontynuować tam, nie tu).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

www.img-share.com
polecam :) szybki i nie zamula jak imageshack ;p
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
BenzoPiren
Posty: 52
Rejestracja: 2007-09-14 13:17
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=12548

Post autor: BenzoPiren »

Witam

Może wyda się to śmieszne ale mam takie pytanie co do samego odpalania auta. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go na pozycje ACC mamy już zasilane radyjko szyby etc. przekręcam dalej i wtedy palą się kontrolki silnik, poducha etc. ale chodzi mi on taki 3 krotny sygnał gdzieś z okolic stacyjki nie wiem co to jest tzn co on ma na celu co sygnalizuje???
dodam że jak chce odpalić auto np po 1-2 minutowej przerwie to już tego nie ma. Pytałem znajomego i on czegoś takiego nie ma więc pomyślałem że sprawdzę.
Czarne 2,5 93 rok
Awatar użytkownika
Sieger
Posty: 129
Rejestracja: 2008-08-01 13:30
Samochód: Ford Puma 1,7
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Sieger »

Też mam coś takiego, ważna jest ilość tych tzw. gongów. Bodajże 4 sygnały, które podobno sygnalizują, że w porządku poduchy są.

Coś na ten temat znalazłem tutaj : http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=gong
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
Awatar użytkownika
BenzoPiren
Posty: 52
Rejestracja: 2007-09-14 13:17
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=12548

Post autor: BenzoPiren »

ja mam poduchy ok i nie ma u mnie 3 serii po 5 tylko zwykłe 3 albo 4 gongi nie pamiętam myślałem że to może komp. się uzbraja czy coś bo jak mówiłem jak na chwilkę zgaszę to już tego nie ma
Czarne 2,5 93 rok
Awatar użytkownika
Sieger
Posty: 129
Rejestracja: 2008-08-01 13:30
Samochód: Ford Puma 1,7
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Sieger »

Myślę, że masz 4 gongi, które jak zrozumiałem z postów innych forumowiczów, oznaczają, że poduchy mamy oki. Również po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu w dość krótkim czasie, gong nie powtarza się.
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
Awatar użytkownika
Furious
Posty: 168
Rejestracja: 2008-06-01 14:30
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13950
Lokalizacja: Pabianice/Łask

Post autor: Furious »

A mi się zdaje, że to sygnał niezapiętych pasów :) pikanie pojawia się wtedy kiedy mamy, uwaga... nie zapięte pasy ;D wiem, bo sam się zastanawiałem co jest grane :) nie wiem jak w nowszych rocznikach, ale u mnie (jeśli zapnę pasy przed startem) to nie ma czegoś takiego jak pikanie. Może mam coś zepsutego? :)
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Awatar użytkownika
Sieger
Posty: 129
Rejestracja: 2008-08-01 13:30
Samochód: Ford Puma 1,7
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Sieger »

No aż z ciekawości jutro sprawdzę jak to u mnie dokładnie działa bo teraz to już nie dam głowy, że miałem zapięte pasy jak to coś plumkało :)
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
Awatar użytkownika
BenzoPiren
Posty: 52
Rejestracja: 2007-09-14 13:17
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=12548

Post autor: BenzoPiren »

Aż z ciekawości też u siebie jutro sprawdzę...
Widzę że temat się rozkręca więc może dodam że powodem mojego dochodzenia do tego cóż to jest za sygnał stało się to że jak nie mam tego 4 krotnego gongu to najzwyczajniej w świecie nie chce mi się włączyć radio...
Czarne 2,5 93 rok
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

To tylko niezapiete pasy :D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Sieger
Posty: 129
Rejestracja: 2008-08-01 13:30
Samochód: Ford Puma 1,7
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Sieger »

Poczytałem rano troszkę serwisówkę i w dziale opisującym airbags nie znalazłem nic na temat jakiegoś sygnału dźwiękowego, więc chyba rzeczywiście to tylko nie zapięte pasy :)
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
Awatar użytkownika
BenzoPiren
Posty: 52
Rejestracja: 2007-09-14 13:17
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=12548

Post autor: BenzoPiren »

Właśnie zbadałem ten temat i są to faktycznie nie zapięte pasy
Czarne 2,5 93 rok
Awatar użytkownika
Sieger
Posty: 129
Rejestracja: 2008-08-01 13:30
Samochód: Ford Puma 1,7
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Sieger »

Potwierdzam! :) Przed chwilą byłem w samochodzie i sprawdziłem, to tylko pasy :) No i u mnie jak wysiadam, a nie zgaszę światełek to puka tak do momentu zamknięcia drzwi. Czyli z tymi ostrzeżeniami o kondycji poduszek ktoś chyba trochę nazmyślał :)
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
Awatar użytkownika
n-x
Posty: 108
Rejestracja: 2008-03-27 20:57
Galeria: viewtopic.php?t=13537
Lokalizacja: Kraków

Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??

Post autor: n-x »

Witam , mam problem a dokładniej zaczne od początku ...

Jakieś 3 tygodnie temu miałem problem z akumulatorem , rozładował się doszczętnie w ciągu 1 nocy . Wziołem prostownik od sąsiada naładowałem wszystko cacy ... pare dni temu znów padł mi akumulator takie same objawy ... naładowałem go znowu prostownikiem od sąsiada i przy montarzu ( podpinaniu klem ) nagle pajawiła się wielka iskra która przeszła z akumulatora i trafiła w blok silnika ... oczywiście kopnoł mnie prąd ... :P Chwile temu byłem na zakupach i zauwarzylem ze świeci mi się kontrolka " fuel cutout " oraz " anti lock " całą droge ... Aby było śmieszniej jak wkręcałem proba na obrocy " fuel cutout " przygasała albo wogóle się wyłaczała , jak odejmowałem gaz i zmniejszałem obroty lapka paliła się intensywniej ... zauwarzyłem też żę reflektory oraz lampki we wnęczy swięcą jaśniej jak daje mu więcej do pieca ... natomiast " anti lock " włacza się i wyłacza na byle dziurze lub zakręcie ... Podjechałem pod garaż wyłączyłem silnik i poszłem do domu po klucze od garażu , nie wyłączyłem lamp ani radia ... noi niestety autko odmuwiło współpracy i trzeba było mnie popchnąć ... odpalił wjechałem do garażu i wyłączyłem silnik . Teraz nie wiem czy jutro wchodząć do garażu auto odpali czy nie ... niewiem co robić , co mogło paść , akumulator , szczotki alternatora czy wystarczy naciągnąć pasek ?? a może wszystko naraz ?? czy może mieć na to dziwne zachowanie auta ta iskra która przeszła z akumulatora na silnik , czy nie uszkodziła elektryki w aucie ??

Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam Piotr .
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??

Post autor: Robert »

Niech Cię nie zniechęca, że odsyłacz do I generacji, bo na oko to właśnie Twój problem:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!

Post autor: sziaba »

Pewnie Alternator szlag trafił :roll: a jak masz pecha to poleciał już razem z nim twój akumulator :evil:
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!

Post autor: vitek »

Też bym stawiał na alternator, zacznij od jego sprawdzenia, czy masz właściwy prąd ładowania.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
konrad6
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-20 00:19

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: konrad6 »

To może i ja się podepnę pod temat.
Mam 16V 97 rok w UK
Zgasł mi podczas jazdy i miałem problem z odpaleniem
Odpalał na chwilkę, 1-2 sek i zaraz gasł. Za każdym razem tak samo.
Paliwo dochodzi, iskra jest. Był kolega, powalił pięścią w kokpit nad kierownicą i zaskoczył.
Ze 3 dni wszystko było oki dziś znowu nie mogę odpalić.
Podejrzewam immo. Doradźcie coś
Prob 16V 97r Scotland UK
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”