Obroty!?!

Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Obroty!?!

Post autor: Adamkat »

Witam mam problem z obrotami silnika mianowicie auto gdy jest zimne chodzi jak nalezy moge mu deptac a obroty wracaja do swoich prawidlowych obrotow, gdy auto jest rozgrzane i depne mu troche mocniej i wrzuce na luz obroty podchodza mi na 2000 i tak stoja. Gdy go zgasze i zapale wszystko wraca do normy ale do chwili gdy mu znowu nie depne tzn nie katuje ale po prostu dochodze miedzy 3000-4000 tys obr. i puszczam na luz i obroty podchodza na 2000tys.Poradzcie mi co to moze byc
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

cos mi sie wydaje ze ten temacik byl juz kiedys poruszany i z tego co pamietam to ktos sie wypowiadal ze ma to niejako zwiazek ze stanem plynu w chlodnicy! znaczy sie za malo to obroty ida w gore ale na wszelki wypadek poszukaj sobie jeszcze
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

Juz wszystko przejrzalem w opcji szukaj- jak rowniez sprawdzilem plyn w chlodnicy itd. to co bylo napisane posprawdzalem ale nic.Byl nawet u mechanika ale on niczego niemogl wykryc mowil-jedynie podlanczajac pod kompa ale czegos tam nie mial i nie sprawdzil.Nie mam pojecia co to moze byc
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

hmmmm... no to moze byc tak: silnik zimny - wszystko spoko, ale jak sie nagrzeje to pod wplywem temperaturki cos sie gdzies rozszerza i dostaje lewe powietrze - najprawdopodobniej jakas uszczelka, ale niech sie jeszcze inni wypowiedza
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

a moze cos z jakims czujnikiem bo mi sie wydaje ze to sprawa elektroniki ale nie wiem,z reszta taki ze mnie autorytet ze dalej nic nie mowie!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

mikolaj pisze:cos mi sie wydaje ze ten temacik byl juz kiedys poruszany i z tego co pamietam to ktos sie wypowiadal ze ma to niejako zwiazek ze stanem plynu w chlodnicy! znaczy sie za malo to obroty ida w gore ale na wszelki wypadek poszukaj sobie jeszcze
pozdrawiam
Termostacik :?: :?: :?
Miki
Posty: 120
Rejestracja: 2003-07-15 11:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Miki »

"Podłącz się" pod tą wtyczke do sprawdzania kodu błędu, jak jest walnięty jakiś czujnik to powinno pokazać.
Już bez probe :(
Gość

Post autor: Gość »

sprawdz przewod do sondy ktora jest przed kolankiem!
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sam »

a ja maiłęm inny przypadek :d nie chciał mi na wolnych obrotach wogole chodzic ;p wiec sie wkurzyłęm i odkreciłem cąła przepusnice ;D była taka brudna zasyfiala ze myłe mja chyab z 30 minut D: oczywiscie nei rozbierlaem jej na drobne ;d bo bym jej nie poskładał ;D odkreciłeł tylko silnik krokowy i potencjmetr co sprawdza połozenie przepustnicy.
rozwaliłe mjedna uszczelke ;d ale wziolem młoteczek i kawałek kartonu :D i uczelke wystukałem ;d heh eale poprawiło sie obroty trzymaja mi sie w stąłym punkcie ;D ok 1000 jak jest zimny i jakies 600 jak sie zagrzeje
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

Tez tak miałem z obrotami :P
Moja rada: wykręć i wyczyść silnik krokowy 8) 8) a potem nasmaruj go WD40
Troche z tym roboty(dziwne tam są śruby) ale wydaje mi sie ze powinno pomóc :? :D
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Alek pisze:Moja rada: wykręć i wyczyść silnik krokowy
Będzie to bardzo trudne bo tam nie ma silnika krokowego :wink: (jest solenoid) :lol:
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sam »

kazdy moze sie pomylic :wink: to cos przypomina go troche ;p tak mi sie wydaje ;d
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”