Witam wszystkich forumowiczów.
Proszę o pomoc w zebraniu opinni na temat zakładu zajmującego się chip tuningiem o nazwie Unitronic (okolice Piaseczna). Jestem z okolic Warszawy i kolega powiedział, że tam robią dobry chip tuning, ake jakoś mu nie ufam w 100%.
Jeśli ktoś zna warsztat to proszę o podpowiedź, czy jest drogi, jak wykonuje swoją robotę, no i najważniejsze, czy jest solidny i daje gwarancję na swoją robotę.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Pomoc w wyborze warsztatu
Pomoc w wyborze warsztatu
Probe II ("96) 2.5 V6
Czarne jest piękne !
Czarne jest piękne !
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Szkoda na to kasy. Jedyna "korzyść" to wzrost spalania, a różnicy w mocy i momencie obr. nawet nie zauważysz.
Probe '93 2.5 V6
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Skoro dajesz takie rady to chociaż je uargumentuj.
Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.
Sam chip może nie wystarczy, ale jeżeli do tego dojdzie wydech, dolot i odpowiednio większa dawka paliwka to efekt może być ciekawy.
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Autor tematu poruszył sprawę samego "chipowania" - stąd moje zdanie na ten temat. Wiadomo, że takie modyfikacje bez ruszenia innych podzespołów nie mają większego sensu.
Probe '93 2.5 V6
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
a to w ogole nawet z wydecham itd ma jakis sens? czipowanie autek N/A ? sztuka dla sztuki, kilka koni imo, juz lepiej zainwestowac w rezystory z allegro!
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
10 zł to faktycznie inwestycja dzięki, wolę kupić dwa piwka
Probe '93 2.5 V6
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Re: Pomoc w wyborze warsztatu
Witam,
Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.
5,
Czipowanie N/A będzie miało sens przy komplecie innych modów - to tak jak ze strojeniem, przy komplecie modów da się co nieco wycisnąć. Za to czip przy seryjnym KL'u N/A powinien dać około 4-5 koni co było kiedyś sprawdzane na forum niemieckim (na KL'ce). Nie opłaca się.
5,