zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Awatar użytkownika
beny
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-25 18:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: beny »

Witam. To ja może dołożę swoje 3 grosze. O tym że mam problem z Probe'm to pisałem wcześniej ale niestety Admin zamknął mi temat, a po długim czasie szukania porad na forum zostałem z niczym, ale to widocznie tak musi być, że jak jest inny problem niż te, które są poruszane na forum to musi być zamknięty bez rozpatrzenia....


Przechodząc do sedna sprawy, z numer VIN wychodzi ze rocznik samochodu to 1996, jest to wersja amerykańska więc według poradników z całego forum powinien mieć OBD-II ze złączem DLC pod kierownicą, którego u mnie nie ma.

CO z tym fantem zrobić?

Muszę odczyta kody diagnostyki bo mam WIELKI problem z moim Fordem. Pozwolę sobie przytoczyć treść zamkniętego tematu:
Sprawa wygląda tak. Jak już wcześniej pisałem samochód gaśnie po wkręceniu go na wysokie obroty, powyżej 4 tys. Dzieje się to tak, że kiedy wskazówka obrotomierza przekroczy ok 4 tys to samochód diametralnie traci moc i gaśnie, a wskazówka obrotomierza roki kilka "pików" w górę i spada do 0 i auto zamiera....

Po oględzinach okazało się, że w komorze gdzie wchodzi fajka na świece jest sporo oleju co załączam na zdjęciu:



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4e524.html

Dodam również, że aparat zapłonowy jest nowy niedawno wymieniany, również immobilisser jest wymieniony na nowy ten sam ( KB94 675G2 na układzie Motoroli)

I tutaj nasuwa się moje pytanie:

Czy istnieje taki czujnik który wykrywa ciśnienie oleju w komorze i jeśli ono spadnie to puści sygnał do ECU aby wyłączył pompę paliwa/silnik ???

Pozdrawiam

Dodatkowe fotki :

wnętrze pod maską
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7281.html

immo
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 24691.html

___________________________________________________________________

Ale teraz już auto w ogóle nie odpala.... Więc Proszę o niezamykanie tematu tylko w miarę chęci i ochoty,o pomoc w rozwikłaniu tego problemu.


Przypomnę, że całe forum przeczytałem i nic konkretnego nie wysnułem na mój temat.

Dziękuję za uwagę.


Pozdrawiam
Niebieski Ford Probe 2,5l V6 '96 "amerykaniec" + imobilisser
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: 2Ya »

Może najpierw sciagnij dekiel/dekle i wymień uszczelki,bo tak to na pewno nie pojedziesz mając zatopione kable WN w oleju.
Może i prawdopodobnie to jest przyczyną ,choć i tak byc nie musi.
Czy tylko 1 fajka jest zalana czy wszystkie,a może kilka ?
Widzę,że kable WN jeszcze fabryczne ;) Choc i ja takie mam i jest ok ;)
Takiego czujnika nie ma - gdyby był nie byłoby urwanych korbowodów,zajechanych panewek czy zatartych silników na amen.
Czy iskra wogle jest ?
To immo to fabryczne czy doróbka ?
Nie pamiętam jak tam było z obd II ale jeśli nie masz złącza to w złączu diagnose pod maską powinienes mieć piny TEN i GND,które po zworce pozwola odczytać kody błędów.

Juz pamiętam :)
Jeśli nie idzie to:
Nie do końca jest tak jak była mowa. Nie wszystkie interfejsy będą pasowały do naszych Probów na OBD 2. Pasują tylko te , która pracują w protokole PWM J1850. Ja testowałem u siebie na procku ELM 327 właśnie współpracującym z tym protokołem. Jeśli masz szczęście i w twoim Probku jest pod kierownicą złącze 16 pinowe to podłączysz się natychmiast takowym interfejsem. Ja na przykład mam Proba z 97 i z systemem OBD 2 ale nie mam takiego łącza i połączyłem się z kompem samochodu za pomocą łącza diagnostycznego.
Masz pare postów wyżej ;)

Silnik chodził/pracował do wymiany immo czy po wymianie też działał ?

Podaj troche wiecej szczegółów/pryczynowośc i skutkowość,bo jak na razie to same ogólniki ;)

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
beny
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-25 18:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: beny »

Jak ja się cieszę, że ktoś mi odpisał:)

A więc tak, samochód był sprowadzony z Niemiec i już tam został wymieniony immo na taki sam, a dokładnie jest na scalaku Motoroli i nie ma żadnych zimnych lutów bo sprawdziłem dokładnie.

Co do zalania olejem to tylko na tej jednej fajce było dosyć dużo a na reszcie może kilka kropel więc uszczelka pod kapą zaworów jest już na liście DO WYMIANY.

Iskrę sprawdzałem na każdej świecy i na każdej świecy jest iskra.

Dodam, że aparat zapłonowy też jest nowy, więc odpada ( mam nadzieję ) kupowanie nowego albo robienie tego zewnętrznego.

Samochód wcześniej normalnie odpalił i chodził na tych wolnych obrotach, kiedy później dałem mu do ok 4 tys to stracił moc i zgasł.

Kiedy dzisiaj chciałem również go odpalić to niestety nie wstaje, lampka CHECK ENGINE po przekręceniu w zapłon świeci się i jak zapalam silnik to gaśnie więc wskazuje na to, że CPU nie wskazuje błędów. Kiedy tak kręcę i kręcę probkiem to czasami załapie ale to jest tak jakby miał już resztkę paliwa i tylko przez niecałą sekundę pracuję jakby było wszystko ok, a nie jest.

Sprawdzałem układ dolotowy co do szczelności i jest wszystko ok.

Będę jeszcze musiał sprawdzić lambdy bo może one coś komplikują.

Aczkolwiek co do odczytu OBD-II to nie wiem jak do tego podejść, ponieważ patent z diodą nic nie daje, nie pokazuje błędów, dioda zapala się po przekręceniu w zapłon i gaśnie więc nie ma żadnych błędów, a może to niepoprawna metoda odczytu, i nic w sieci nie znalazłem na temat odczytu z OBD-II z złącza DIAGNOSE pod maską, gdybym wiedział jakie sygnały trzeba pobrać z tego złącza to coś by się wykombinowało, ale nie wiem jakie ;/


PS Pod tylną kanapą nie znalazłem żadnego miejsca gdzie by znajdowała się pompa paliwa, więc tutaj moje pytanie, gdzie może się ona znajdować.

aaaaa....przekaźniki sprawdziłem i są ok tak jak wszystkie bezpieczniki, a dźwięk pompy paliwa wskazuje na to że działa oraz pluje paliwem w filtrze paliwa.

Z góry dzięki !
Niebieski Ford Probe 2,5l V6 '96 "amerykaniec" + imobilisser
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: 2Ya »

I tak nas "pozamiatają" z ta rozbieżnością temtów ;) ale :

Jeśli immo niby jest ok i dajesz sobie rękę odciąć.. :) za to immo ;)
Niestety nie wiem jakie było immo w Probach 96 jeśli chodzi o ori (czy w ecu czy zewnętrzne),dopiero przymieram sie do tego tematu,a co do jakichś dokładek to tym bardziej nie mam pojęcia co mogą psuć czyli w jakiej konwencji i na jakiej zasadzie je podłączono (gdzie i do czego).
Ale immo to nie tylko sama skrzyneczka (jesli chodzi o zewnetrzne immo/nie w ecu),a też koronka/petla zczytująca oraz pestka w kluczyku,bądź osobno lub i też pilot (w starszych Probe - Bosch)

Jesli tylko 1 fajka zalana to nie powinno byc tragedii,bo przerywałby tylko czy tez nierówno pracował raczej,choc w skrajnych przypadkach taki defekt może unieruchomic auto.

Jesli jest iskra to ok choc to nie zawsze świadczy o tym,że moduł jest sprawny bądź czujnik ckp/halla położony przy wale - sprawdź go.
Choc preważnie to na walnietych"modułach" daje się odpalic auto ale kombinuje ,parska,przebiera czy traci obroty - miałem taki przypadek i tak samo się auto zachowywało jak piszę,a na końcu amen i momentami iskra była etc.,przygód kilka wróbla ćwirka ;)
Jesli jest nówka aparat/moduł to ok - zawsze warto troche dłuzej pokrecić i zaobserwowac jak zachowuje się iskra na świecy.
Hmm mi wygląda na to,że raczej cos ci odcina dopływ paliwa..
Sondy sobie odpuść w tej fazie,bo powinien zapalić nawet na uwalonych wskazaniach.Poza tym sonda dopiero pobiera dane do okreslania miesznki gdy silnik pracuje i gdy osiagnie właściwa temp. pracy.

Co do OBD II bez 16 pinowej szarej kostki :

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... gnostyczne

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... gnostyczne

Szukaj ,a znajdziesz ;) 2 tematy tak na szybko znalezione.

Pompa paliwa znajduje sie w zbiorniku :twisted: ,a powaznie to,od wewnątrz auta nie ma do niej dojścia - trzeba zwalić zbiornik i dopiero będziesz miał do niej dostęp.
Dodatkowo w bagażniku z lewej strony masz wyłącznik wstrząsowy,który odcina pompę paliwa podczas wypadku.
Ponadto pompa nie ma pluc tylko ma podawać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem na szyny wtryskowe.
A paliwo masz :roll: :twisted:
Jeśli pompa podaje paliwo i jest iskra i mimo to nie chce odpalic auto zrób taki manewr jak sprawdzenie świec czy sa mokre - jeśli nie to juz masz trop,że nie działaja wtryskiwacze (może immo ..)

To tak na szybko ode mnie ;)

Poza tym na tym forum czy też sąsiednim http://www.ford-probe.net znajdziesz sporo wiedzy na te tematy tylko trzeba je skojarzeniowo łączyć z danym przypadkiem ponieważ na jeden objaw/nie odpala/ może składac się np.kilkanaście przyczyn oraz dodatkowo np. kilka róznych zależności co do skutku danego objawu usterki ;)

też życzę poukładania informacji i rozwiązania problemu - chciec to móc ;)

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
beny
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-25 18:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: beny »

Paliwo jest i to dużo ;)
A co do złącza OBD-II to wielkie dzięki ! ! ! Na forum Mazdy nie byłem więc nie wiem, ale dzięki za info!

Też myślałem żeby sprawdzić czy świece będą mokre, i tutaj pytanie, czy odcięcie wtrysków jest spowodowane zadziałaniem immo??

Immo mam zewnętrzne, antena do odczytu kodu pastylki jest owinięta wokół stacyjki a w kluczyku pestka też jest.

Przedstawiam zdjęcia immo:

http://img22.imageshack.us/img22/323/dsc00364j.jpg

http://img148.imageshack.us/img148/4021/dsc00363h.jpg
Niebieski Ford Probe 2,5l V6 '96 "amerykaniec" + imobilisser
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: 2Ya »

Nie ma za co 8)

No,a w jakim kontekscie pisałem o tym immo :roll: :wink: nie wiem co to za ustrojstwo i gdzie jest podpięte (może i fabryczne skoro pestke masz w kluczyku :roll: ) - to juz ty musisz ustalić bądź ktoś kto się na tym zna,nawet cie nie wspomoge schematami,bo mi serwisówka 96 nie chce fungować :newcry: :wink:
też tyle ile mogłem to pomogłem - dalej musisz pokojarzyc i pokombinować,bądź oddac furacza do fachowca,bo na odległość to tylko Kaszpirowski i jakis tam z Malezji leczył ;)
Lecz jesli rozwiążesz problem to nie zapomnij nas o tym tutaj poinformować :D
też czytaj & czytaj i sie prześpij z tym co przyswoisz - każdy nowy dzień niesie nowe ciekawe rozwiązania ;)

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: Kocureq »

Beny - co te Twoje kilometrowe wypowiedzi mają wspólnego z czytaniem kodów błędów OBD II? :evil:

Zrozum chłopie, że nie wystarczy przyczepić się do bylejakiego tematu, byle jedno słowo pasowało i tam pisać o wszystkim. Chcesz od nas pomocy - pomóż nam utrzymać porządek na forum.

Wpisz sobie w wyszukiwarkę w II generacji: wkr* obrot* i nie pisz, że długo szukałeś porad, bo po 1 zapytaniu znajduje się właściwy temat w 20 sekund.
Awatar użytkownika
beny
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-25 18:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: beny »

Czekałem na taką ripostę ze strony obsługi. Możesz mi powiedzieć skąd wiesz ile stron przeczytałem na Waszym forum ??? Jeśli tego nie wiesz to nie zajmuj w tym temacie zdania.

Czytałem mnóstwo tematów i żaden nie pasował do mojego problemu. A co do "kilometrowych wypowiedzi" to jeśli coś nie pasuje to proszę o nie czytanie. Niby jak mam streścić problem w 2 zdaniach ????


Pozdrawiam
Niebieski Ford Probe 2,5l V6 '96 "amerykaniec" + imobilisser
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: Kocureq »

Mogę Ci wyraźnie pokazać ilu stron nie przeczytałeś (ze zrozumieniem).

Otóż nie przeczytałeś:
1/ Kilku porad dla nowego użytkownika
2/ Któregoś następujących tematów:
Silnik nie wkręca się powyżej 5000 obrotów.
Nie wchodzi na obroty

Po co w temacie "Czytanie kodów błędów w OBD II??" piszesz o tym, że ci auto nie wchodzi na obroty, że masz fajkę zalaną olejem i pompa pracuje? Co to ma wspólnego z czytaniem błędów?

Rozumiesz, że pisząc o swoich problemach gdzie popadnie powodujesz syf na forum? Następna osoba która będzie chciała odczytać błędy otworzy sobie ten wątek, popatrzy i powie "e, nic tu nie znajdę, bo zamiast o odczycie błędów piszą jak zmienić dekle, żeby olejem nie zalewało i gdzie jest pompa paliwa".
Awatar użytkownika
RuCiK
Posty: 94
Rejestracja: 2005-11-07 20:50
Galeria: viewtopic.php?t=11341
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: RuCiK »

Też coś takiego miałem kiedyś. Stacyjka była luźna i uszkodzona. Po wymianie (na starocia ze szrotu) działa do dziś. Sprawdź, może masz to samo. Nie pamiętam dokładnie ale kosztowało mnie to jakieś śmieszne pieniądze.
Pozdrawiam
RuCiK

FORD PROBE 2.0 16v '95
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: KASZCZU »

czy ktoś mógłby uprzątnąć ten syff?? dziękuję
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: Basf_Wrocław »

Popieram Kaszcza, temat wydzielić bo OBD2 to za ciężki temat, żeby go z czymś mieszać ;)

To teraz na temat. Vałkę Ronina kupił nasz wspólny kolega. Bierzemy się za nią ostro. Świeci się check więc podjechałem na skaner i wypluło 2 błędy:
P0325 - knock sensor
P1195 - no data.

Me pytanie tyczy się drugiego błędu. Komputer nie wiedział co to za błąd więc pan fachowiec otworzył swoją książeczkę i stwierdził, że to czujnik ciśnienia atmosferycznego. Zaaferowany tym zjawiskiem, po powrocie do domu zadzwoniłem do sir RX`a żeby poczytał amerykańskie fora i określił mi czy to na bank ten błąd. Wyczytał, że :
"it simply means the code reader used was unable to intialize the HBCC and properly interface with your cars computer, thus the code". Z czego wynika, że komputer nie mógł poprawnie połączyć się z ECU (błąd całkowicie nieważny). Czy ktoś obeznany w temacie mógłby potwierdzić tą informację ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: Robert »

:arrow: http://answers.yahoo.com/question/index ... 454AAUyPrl
Engine code P1195 what does it mean and how do i fix it.?
i have a 96 ford probe gt 2.5 and my check engine lite came on with code P1195 what does this code mean and what will it take to fix it.
"EGR Barometric Pressure sensor circuit malfunction - it's either open or shorted"
Source(s):
http://www.probe.org.ru/nuclid/engine_s ... odes96.htm

http://econtent.autozone.com:24991/znet ... 039905.jpg
Jeśli(ś) nadal nieprzekonany, to rzuć okiem jeszcze tu:

:arrow: http://forums.probetalk.com/archive/ind ... 15446.html

:arrow: http://www.myhonestmechanic.com/article ... e-gt.shtml
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: RX »

Hey,

To co znalazłem dla Basfa:
Hi I just bought an inexpensive code reader and used it on my 96 probe. It also read a P1195 you are correct in the SCP HBCC (standard corporate protocol Hosted Bus Controller Chip) failed intialization. However on a FORD/MAZDA this code is not Barametric sensor or O2 sensor from what I could gather it simply means the code reader used was unable to intialize the HBCC and properly interface with your cars computer, thus the code. If you check a few more sites on auto computer codes you will find codes above 1000 are not standard but are manufacture specific. The problem your having sounds to me like a loose connection to a sensor, and on a proper code reading device it will most likely give a better indication of where to look.
Pozdrawiam!
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Czytanie kodów błędów w OBD II??

Post autor: Robert »

Raczej skupiłbym się na tym fragmencie:
RX pisze:Hey,

To co znalazłem dla Basfa:
Hi I just bought an inexpensive code reader and used it on my 96 probe. It also read a P1195 you are correct in the SCP HBCC (standard corporate protocol Hosted Bus Controller Chip) failed intialization. However on a FORD/MAZDA this code is not Barametric sensor or O2 sensor from what I could gather it simply means the code reader used was unable to intialize the HBCC and properly interface with your cars computer, thus the code. If you check a few more sites on auto computer codes you will find codes above 1000 are not standard but are manufacture specific. The problem your having sounds to me like a loose connection to a sensor, and on a proper code reading device it will most likely give a better indication of where to look.
Pozdrawiam!
Dlatego właśnie dałem odsyłacze dotyczące tylko konkretnie Probe/Mazdy.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: Maciucha »

[m]Wydzieliłem tutaj z tematu o OBDII. Myślę, że tu bardziej pasuje i lepiej aby tam były poruszane problemy związane tylko z OBDII.[/m]
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Nie zawsze odpala i chyba wzrosło spalanie 2.5 "96

Post autor: Zolak »

Witam, wiem ze istenieje wyszukiwarka lecz nie znalazlem podobnego tematu. :(

Sytuacja wyglada nastepujaco:

Probe 2,5 96r przewody stare, swiece po 20kkm , brak katalizatora pierdzacy tlumik srodkowy, juz raz zmieniony aparat zaplonowy. Nie zawsze odpalał i powiedzmy na 10sec krecenia rozrusznik przycinal sie 2-3 razy. Spalanie bylo w granicach 11-14L w zaleznosci od stylu jazdy - ok.

Po wymianie swiec i przewodów, zalozeniu katalizatora oraz tlumika srodkowego probelm pozostał, auto raz na jakis czas poprostu nie chce odpalic, mozna krecic do usranej smierci i nic, raz na jakis czas tylko przycina sie rozrusznik. Sposobem na to jest poporstu odpalenie go z pychu co skutkuje normalna jazda i normalnym odpalaniem przez x czasu, czas ten moze trwac 1 dzien badz miesiac. Wydaje mi sie rowniez ze wiecej pali, wskaznik nigdy tak szybko nie opadal, nie jezdze tym autem od wczoraj i wiem ze potrafi oszukaiwac, no ale bez przesady. . .

Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem?? Głownie chodzi mi o to iz nie zawsze chce odpalic, niestety przewaznie jezdze sam i odpalanie auta z pychu zwlaszcza takjiego jest nie dosc ze klopotliwe to jeszcze dosc zawstydzajace 8)

Jesli ktos mial podobny Probe-lem i wie jak sie pozbyc tej usterki bede ogromnie wdzieczny, a co najwazniejsze nie bede wsiadal do samochodu z blaganiem aby tylko tym razem odpalil. . .

Pozdro
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Nie zawsze odpala i chyba wzrosło spalanie 2.5 "96

Post autor: CBR »

Na przykład tutaj :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... nie+odpala

Wpisałem tylko Nie odpala i magiczne okno się otworzyło :wink:

Pozdrawiam
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie zawsze odpala i chyba wzrosło spalanie 2.5 "96

Post autor: Zolak »

No tak, ale tu chodzi o to ze jak modul pada to z pychu tez nie odpali :) a moj Porbek odpala z pychu jesli nei chce z kluczyka. . . w tym jest calyu problem. . . .
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Nie zawsze odpala i chyba wzrosło spalanie 2.5 "96

Post autor: CBR »

A jaki jest problem by podpiąć się pod istniejący wątek o tym samym zabarwieniu :?: :wink:

Przecież nie znajdziesz wątku idealnie pasującego do twoich problemów, za to na pewno znajdziesz wątek w którym komuś autko nie grało podobnie jak i tobie.

Pozdrawiam :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: Maciucha »

[m]CBR dobrze pisze. Przeniosłem tutaj, gdzie Robert prawie na początku postawił prawdopodobnie najbardziej trafną w Twoim przypadku diagnozę.[/m]
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: CBR »

Wczytując się głębiej w problem Zolaka stwierdzam że to nie lada rebus. :?
Kompletnie nic mi nie przychodzi do głowy :roll:
Mam nadzieje że jednak ktoś poda lekarstwo na te dolegliwości

Pozdrawiam :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: Maciucha »

To ja podpowiem. Rozrusznik się przycina, pewnie ciężko mu kręcić, a co z tym się wiąże ma dużo większe zapotrzebowanie na prąd niż w pełni sprawny. Zmierz napięcie w trakcie kręcenia. Ja podejrzewam, że kiedy nie pali, to rozrusznik ma takie opory i pobór prądu, że brakuje go na obsługę układu zapłonowego. Jak popchniesz, prądu jest dość.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: OLEY »

Pierwsze co mi przyszło na myśl, to właśnie to, co napisał Maciucha.
Powodem rzeczywiście może być masakrycznie prądożerny rozrusznik.

A jeszcze pytanie. Częściej się zacina (w sensie nie chce odpalić) na ciepłym, czy zimnym silniku?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z odpalaniem

Post autor: Zolak »

3/4 probelmow jest wlasnie z rana jak silnik jest zimny, niestety to nie jest regula i potrafia dziac sie podobne cyrki na cieplym silniku . . .

Dodam jeszcze ze czasami pomoga zakrecenie rozrusznikiem na 1 , po takim "wstrzasie" potrafi odpalic,tak sie wlasnie stalo dzisiaj . . .
Ostatnio zmieniony 2009-09-26 13:46 przez Zolak, łącznie zmieniany 1 raz.
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”