COŚ rozładowuje aku...

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

COŚ rozładowuje aku...

Post autor: Yaneeck »

no wiec niezby długo cieszyłem się moim nowym, slicznym, bezobsługowym, czerwoniutkim aku za kupe kasy :evil:

dzis otworzyłem maske i zamrugała do mnie dioda rozładowania na akumulatorze...

uderzyłem do INPLUSa gdzie go kupiłem - gosciu pomierzył co trzeba i jest jasna sprawa - zjada mi 10 amperogodzin na dobe - a ze akurat 3 dni nie jezdziłem - no to sie rozładował...

zostawiłem auto w AUTO ELEKTRO SERVICE "NYGA", podobno dobrzy w te klocki - zobaczymy co jutro wymyślą... gość z inplusa stawiał na alarm...

a może ktoś z Was miał podobną przygode ??
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
adikos
Posty: 101
Rejestracja: 2004-01-07 19:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: adikos »

karolek nyga jest naprawde dobry polecam :!:
Mercedes CE 300 Full wypas
200 KM
Gość

Post autor: Gość »

A moze gdzies zwarcie na instalacji ?
Tak sobie dywaguje, ale zawsze to jakis pomysl nie?
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

to sprawdził mi juz gosc z INPLUSa - nie ma zwarcia...

ale cuda sie dzieją jak auto jest na postoju z właczonym alarmem - najpiero jest pobór 0,01 a potem skacze do 6 a nawet 10...
<(k)night rider>

miałem probe :)
Gość

Post autor: Gość »

Może jakis niezidentyfikowany pobornik prądu? :D
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

A ja stawiam na przednie lampy, migacze lub postoje :lol: :lol: :lol:

Procedura szukania pobornika:
1. Weż miernik - amperomierz - miodzio jakby był wskazówkowy.
2. Po kolei wtytkaj go zamiast poszczególnych bezpieczników - i tych pod maską i tych w środku. Tak znajdziesz obwód którym spierd...
3. Dalej przejżyj po kolei wszystkie odbiorniki na tym obwodzie. Najlepiej żebyś robił to właśnie gdy jest upływ. Wtedy np. wypinając żarówkę widzisz czy ma ona wpływ na upływ (ehehe poeta ze mnie)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

Ja bym stawial na alarm, jak ma z niezaleznym zasialaniem to moze bateria alarmu jest ....... i nie moze sie naladować?
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

dziwne - własnie dzwonilem i okazuje sie ze gotowe ...

wymiana siłownika CENTRALNEGO ZAMKA i poboru niet ??? czy to mozliwe ze centralny tak swirował ???
<(k)night rider>

miałem probe :)
Gość

Post autor: Gość »

Jak znam instalacje probe, to nie centralny a sposob podlaczenia alarmu pod niego. Jest on zalaczany 3V otwieranie, 12V zamykanie. Poniewaz wiele alarmow ma to rozwiazane na podanie 12V lub zwarcie do masy, goscie robia rozne kombinacje, zamiast zastosowac zwykly stabilizator 3,3V lub inne rozwiazania w przypadku sterowania masa.

U Konrada bylo tak, ze byl przekaznik od alarmu, ktory sterowal przekaznikiem od centralnego. Dzialalo to dosc dziwnie i z opoznieniami.

Moim zdaniem nie nalezy kombinowac, tylko dostosowywac alarm pod oryginalne rozwiazanie, t.j. jesli sterowanie centralnym wygama 3V i 12V, to dostosowac wartosc/sygnal wychodzacy z alarmu. Unika sie wtedy takich sytuacji jak miales teraz.

Troche grzebie teraz temat alarmu, bo przerabiam sobie 2 Proba. Niesamowicie przydaje sie tu dodatkowa wiazka od wersji euro. Mozna wtedy zrobic alarm tak, ze wyglada jak oryginalna instalacja.

Sorki, ze ciut nie na temat.
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

znaleziono WINOWAJCE - COS = lampka spod maski :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”