w czasie jazdy przy około 3 tys obrotów strzelił mi pasek rozrządu.
w Probe 2,5 leży biedny teraz u mechaniorów i dzisiaj będę wiedział jakie są zniszczenia
niech mnie ktoś pocieszy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
z ciekawości się zapytam - zmieniałes tak jak przykazano?lolek pisze:akurat musiało na mnie trafić
w czasie jazdy przy około 3 tys obrotów strzelił mi pasek rozrządu.
w Probe 2,5 leży biedny teraz u mechaniorów i dzisiaj będę wiedział jakie są zniszczenia
niech mnie ktoś pocieszy
Ze z JC to nic nie znaczyGREYG pisze:Troche odswiezam temat, gdyz jednemu z nas trafilo sie to samo. Rick wymienial caly rozrzad na nowy ode mnie, ale pasek za rada mechanikow kupil w JC za ok. 200zl. Pekl bodajze po 2 dniach!!!
[/b]
Ops - To mówiłem jaAnonymous pisze:Ze z JC to nic nie znaczyGREYG pisze:Troche odswiezam temat, gdyz jednemu z nas trafilo sie to samo. Rick wymienial caly rozrzad na nowy ode mnie, ale pasek za rada mechanikow kupil w JC za ok. 200zl. Pekl bodajze po 2 dniach!!!
[/b]
Ja zmieniał dwa razy
przy 90k wszystkie graty mialem z JC
przy 180k sam kupowałem - pasek był CONTITECH (albo jakoś tak)
żadnych problemów
to ja bym predzej obstawil na jakis blad mechanika przy montazu, niz sam pasekAnonymous pisze:Troche odswiezam temat, gdyz jednemu z nas trafilo sie to samo. Rick wymienial caly rozrzad na nowy ode mnie, ale pasek za rada mechanikow kupil w JC za ok. 200zl. Pekl bodajze po 2 dniach!!!
[/b]