Brak świateł
Re: Brak świateł
Help czy może mi ktoś podać namiar lub nie wiem pomóc - potrzebuje schematu bezpieczników czyli jaki od czego i tak dalej interesują mnie te wewnątrz nie pod maską próbuje szukać na forum ale mam tylko multum postów i nic co by mnie interesowało. Będę bardzo wdzięczny DODAM że przy bezpiecznikach nie mam puszki z opisem który jest od czego wiec nie wiem co jest co
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Brak świateł
Na performanceprobe.com masz rozpiskę wszystkich bezpieczników w obu generacjach.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Brak świateł
-- oryginalny post 2010-04-25 15:35 --
No tak to już wiem tylko teraz który jest który znaczy się jaka jest kolejność bo na stronie którą podajesz jest tylko napisane np:
Fuse Circuits
RADIO
15A
Audio System, Warning Chime, Power Antenna Trigger, Front Wiper and Washer
POWER WIND
30A
Power Windows
ENGINE
15A
Fuel Pump Relay, Cooling Fan System, Air Conditioning and Heating System, Meter and Warning Lights, Electronic Control Assembly
i tak dalej a ja mam gołe bezpieczniki bez przykrywki to skąd mam wiedzieć który to radio a który coś tam jeszcze no chyba że jest na to jakaś reguła np wymienione bezpieczniki zaczynają się od prawej i lecą w dół albo coś takiego nie wiem
-- dodano 2010-04-25 15:35 --
No tak to już wiem tylko teraz który jest który znaczy się jaka jest kolejność bo na stronie którą podajesz jest tylko napisane np:
Fuse Circuits
RADIO
15A
Audio System, Warning Chime, Power Antenna Trigger, Front Wiper and Washer
POWER WIND
30A
Power Windows
ENGINE
15A
Fuel Pump Relay, Cooling Fan System, Air Conditioning and Heating System, Meter and Warning Lights, Electronic Control Assembly
i tak dalej a ja mam gołe bezpieczniki bez przykrywki to skąd mam wiedzieć który to radio a który coś tam jeszcze no chyba że jest na to jakaś reguła np wymienione bezpieczniki zaczynają się od prawej i lecą w dół albo coś takiego nie wiem
-- dodano 2010-04-25 15:36 --
nie wiem ja to się stało :/
No tak to już wiem tylko teraz który jest który znaczy się jaka jest kolejność bo na stronie którą podajesz jest tylko napisane np:
Fuse Circuits
RADIO
15A
Audio System, Warning Chime, Power Antenna Trigger, Front Wiper and Washer
POWER WIND
30A
Power Windows
ENGINE
15A
Fuel Pump Relay, Cooling Fan System, Air Conditioning and Heating System, Meter and Warning Lights, Electronic Control Assembly
i tak dalej a ja mam gołe bezpieczniki bez przykrywki to skąd mam wiedzieć który to radio a który coś tam jeszcze no chyba że jest na to jakaś reguła np wymienione bezpieczniki zaczynają się od prawej i lecą w dół albo coś takiego nie wiem
-- dodano 2010-04-25 15:35 --
No tak to już wiem tylko teraz który jest który znaczy się jaka jest kolejność bo na stronie którą podajesz jest tylko napisane np:
Fuse Circuits
RADIO
15A
Audio System, Warning Chime, Power Antenna Trigger, Front Wiper and Washer
POWER WIND
30A
Power Windows
ENGINE
15A
Fuel Pump Relay, Cooling Fan System, Air Conditioning and Heating System, Meter and Warning Lights, Electronic Control Assembly
i tak dalej a ja mam gołe bezpieczniki bez przykrywki to skąd mam wiedzieć który to radio a który coś tam jeszcze no chyba że jest na to jakaś reguła np wymienione bezpieczniki zaczynają się od prawej i lecą w dół albo coś takiego nie wiem
-- dodano 2010-04-25 15:36 --
nie wiem ja to się stało :/
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Brak świateł
Wspomniany wcześniej post: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?p=48919#p48919 (Adrian wkleił jego treść na poprzedniej stronie, ale bez fotki).
I sorry, że nie mam lepszego zdjęcia. Za to w niemieckiej instrukcji obsługi znajdziesz (o ile pamiętam) wyraźny rysunek klapki - ze znalezieniem samej instrukcji nie powinieneś mieć problemu.
I sorry, że nie mam lepszego zdjęcia. Za to w niemieckiej instrukcji obsługi znajdziesz (o ile pamiętam) wyraźny rysunek klapki - ze znalezieniem samej instrukcji nie powinieneś mieć problemu.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Brak świateł
Ja bym sprawdził po wartościach bezpieczników i z tego wydedukował gdzie jest "radio"/pierwszy.
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
gg 16101475
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Re: Brak świateł
Witam podepnę się do tematu,pierwszy padł postój tam gdzie orginalnie mamy przeciwmgielne,potem postój cały przód i tył,a potem halogeny(mam w miejscu przeciwmgielnych),aż zauważyłem brak oświetlenia na desce w końcu mijania,ale jak podotykałem przewody przy chłodnicy w kostce to światła mijania wróciły,ale reszty nadal nie ma,bezpieczniki ok,jakieś sugestie,czy ta kostka jest za wszystko odpowiedzialna i może być przegrzana lub nadpalona?
Ostatnio zmieniony 2010-08-05 00:54 przez BALA, łącznie zmieniany 1 raz.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Brak świateł
Z tego co ja pamiętam z mych doświadczeń przy śpiochu to właśnie przy chłodnicy masz całe serce świateł. U mnie są potopione izolacje od gorąca może ci się pozwierało coś weź zobacz. Więcej nie mówię bo nie jestem pewien dokładnie (nie pamiętam)
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Re: Brak świateł
-- oryginalny post 2010-08-01 00:55 --
ja też to podejrzewam,bo kiedyś jeszcze jak miałem złotego probka też tam była przyczyna braku świateł,ale rozmawiałem telefonicznie z Scyzorem i podpowiadał,że za deską rozdzielczą coś mu się pstyka jak włącza światła postojowe,myślę,że to ta kostka jednak i dzięki z podpowiedz jutro z samego rana jak zimny silnik i chłodnica już będzie to powalczę,bo już dziś mam dość dopiero co od niego odeszłem.
-- dodano 2010-08-02 01:30 --
A podpowiem,wiem i przepraszam,ze pisze posta pod postem,ale widocznie nie było miejsca,aby ktoś coś jeszcze dopisał,otóż coś gdzieś się zjarało na wiązce i pali kable,prawdopodobnie po dłuższym użyciu halogenów i zrobiłem skrót,otóż podłączenie prądu od bezpiecznika TAIL górnej jego części(czyli prądu)daje zasilanie całemu układowi w postojowych i przód i tył,deska też ma zasilanie,zaznaczę że specjanie po podłaczeniu włożyłem tam spalony bezpiecznik,aby nie było obiegu prądy i wtędy nie pali kabli,wiem to jest tylko dorażnie i działa ok,jedyny mankament tego,że trzeba go ręcznie wyłączyć na bezpiecznikach(wyjmując beapiecznik),a światła działają mijania i długie normalnie,ale przy pierwszym przełączeniu na postój nie działa nic,to może teraz ktoś klubowiczów cos podpowie,czy padł przełącznik świateł,czy szukać kalbla gdzieś spalonego i co mogą przegrzać halogeny włączone w miejscu naszych przeciwmgłowych.
ja też to podejrzewam,bo kiedyś jeszcze jak miałem złotego probka też tam była przyczyna braku świateł,ale rozmawiałem telefonicznie z Scyzorem i podpowiadał,że za deską rozdzielczą coś mu się pstyka jak włącza światła postojowe,myślę,że to ta kostka jednak i dzięki z podpowiedz jutro z samego rana jak zimny silnik i chłodnica już będzie to powalczę,bo już dziś mam dość dopiero co od niego odeszłem.
-- dodano 2010-08-02 01:30 --
A podpowiem,wiem i przepraszam,ze pisze posta pod postem,ale widocznie nie było miejsca,aby ktoś coś jeszcze dopisał,otóż coś gdzieś się zjarało na wiązce i pali kable,prawdopodobnie po dłuższym użyciu halogenów i zrobiłem skrót,otóż podłączenie prądu od bezpiecznika TAIL górnej jego części(czyli prądu)daje zasilanie całemu układowi w postojowych i przód i tył,deska też ma zasilanie,zaznaczę że specjanie po podłaczeniu włożyłem tam spalony bezpiecznik,aby nie było obiegu prądy i wtędy nie pali kabli,wiem to jest tylko dorażnie i działa ok,jedyny mankament tego,że trzeba go ręcznie wyłączyć na bezpiecznikach(wyjmując beapiecznik),a światła działają mijania i długie normalnie,ale przy pierwszym przełączeniu na postój nie działa nic,to może teraz ktoś klubowiczów cos podpowie,czy padł przełącznik świateł,czy szukać kalbla gdzieś spalonego i co mogą przegrzać halogeny włączone w miejscu naszych przeciwmgłowych.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Brak świateł
Po przełączeniu na postój nic nie masz hmm czy ja tak nie miąłem też. Ja tak miałem dlatego że hmm spalony był bezpiecznik właśnie i jakiś poprzednik podłączył obwód świateł postojowych (deska przód tył) pod światła mijania i tym sposobem do sprzedaży wszystko było ok. A ja się męczyłem z tym tydzień
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Re: Brak świateł
i do czgo doszłeś i czy wogule to doprowadziłeś do normalnego stanu tak jak było fabrycznie,ja sprawdzę przez podłożenie przełącznika,a jak o nie pomoże to będe sprawdzał puszkę bezpieczników i szukał zwary na wiązce
Ostatnio zmieniony 2010-08-05 00:53 przez BALA, łącznie zmieniany 2 razy.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Brak świateł
No mi działa wszystko już normalnie nie wiem gdzie o tym pisałem Robert mi pokazywał gdzie są bezpieczniki jak je identyfikować. U mnie paliło bezpiecznik jak go tylko wkładałem na miejsce. Było tak bo miałem światła mijania zwarte z postojem kablem dodatkowym. Ten bezpiecznik to chyba był TAL czy TAIL jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie musisz poszukać gdzieś co o tym pisałem. Rozwarłem to co tam było zwarte (dodatkowy kabel) włożyłem bezpiecznik i wszystko już działa tak jak powinno - nie pamiętam czy coś jeszcze robiłem czy już nie bo to było chyba rok temu.
Oj bala bala teraz zobaczyłem z ciekawości gdzie ja pisałem swój problem i jest napisany stronę wcześniej tego tematu Ale chyba nic tam nie ma co potrzebujesz Szukaj zwarcia na postoju gdzieś - bo skoro masz postój z mijania i wywala bezpiecznik postoju to tak może być
Oj bala bala teraz zobaczyłem z ciekawości gdzie ja pisałem swój problem i jest napisany stronę wcześniej tego tematu Ale chyba nic tam nie ma co potrzebujesz Szukaj zwarcia na postoju gdzieś - bo skoro masz postój z mijania i wywala bezpiecznik postoju to tak może być
-
- Klubowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 2004-09-09 13:17
- Samochód: PROBE I MTX R4 EURO
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
Re: Brak świateł
Adrian dobrze mówisz,że tam niczego ciekawego nie ma,ale u mnie nie ma postoju po właczeniu go jak i podświatlenia zegarów też,a bezpiecznik mam włożony specjalnie spalony by nie było obiegu,bowiem po jego włożeniu kable po podaniu plusa czy to z akumulatora czy właśnie z gory bezpiecznika TAIL z dobrym bezpecznikiem paliło bezpiecznik albo kable robiły się gorące,dlatego też metodą prób i błedów doszłem do spalonego bezpiecznika i podłaczeniu go tak,a nie inaczej,na pewno jeszcze zobaczę przełącznik świateł,ale to dopiero jak wróce ze wczasów,Pozdro.
Ostatnio zmieniony 2010-08-25 11:19 przez BALA, łącznie zmieniany 1 raz.
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
PROBE 2.2GL 89 DIGITAL
SANDALWOOD METALIC
PROBE 2.2LX 89 DIGITAL
CZERWONY
PROBE 2.2GT 92 TURBO
CZARNY
PROBE 2.2GT 91 TURBO
GRAFITOWY METALIC
PROBE 2.2GT 91 TURBO
CZERWONY
MUSTANG 3,8L V6,94
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Brak świateł
Tak więc nie wiem co ci poradzić bo nie wiem w sumie za dużo o twoim problemie (nie widzę tego i nie dotykam wiesz o co chodzi ) jeżeli grzeją się kable to masz zwarcie pewnie gdzies koło chłodnicy bo tam tak gorąco że masakra. Postój przedni tablice i tył wydaje mi się że to wszystko jest razem i powinno być właczone po przełączeniu przełącznika na postój. Ja rozbierałem ten włącznik. komuś sie tam coś paliło grzało coś - u mnie było ok bo ja tam zacząłem szukać przyczyny mojego problemu Bym musiał poszukać zdjęcia i zerknąć ale wydaje mi się (i tu nie jestem pewien) czy mijania łączą ze sobą obwód świateł postojowych czy nadal są osobnym obwodem (ścieżki w przełaczniku) tam masz styk właśnie do zamknięcia otwarcia lamp i chyba te mijania i postój takie blaszki Ale nie pamiętam jak sie łaczyło (poszukaj schemat)