Kayl
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Kayl
Cześć Wszystkim, pokaże wam historie moich dwóch samochodów, historia bordowego niestety szybko sie skończyła...
Red Probe 2.2GL N/A 91'
A więc tak... w tym GL'u miał być silnik ze skrzynią... z wersji GT miałem nim jeździć do dzisiaj, miałem 14 lat jak go dostałem, był to prezent od dziadka ś.p. no cóż... powiem szczerze, że wtedy kompletnie sie nie znałem na samochodach, ale miałem wielkie plany co do tego auta a wtedy to raczej jeszcze marzenia, wszystko byłoby ok, gdybym sie nie posłuchał ludzi, którzy mi doradzili, żebym go sprzedał, albo pociął i kupił za te pieniądze wersje GT bo tak będzie prościej, tylko że nie wzięli pod uwage moich ambicji i podejścia do tego auta, szkoda... auto miało tylko jedną małą dziurke w podłodze, progi, nadkola... było zdrowe, tylko ta jedna mała dziurka. No i auto poszło na złom, do dzisiaj tego żałuję i wiem, że z czarnym na pewno nie zrobie tego samego co z czerwonym. Tak się posłuchałem, że na czarnego wydałem jakieś 6 tyisięcy jak nie więcej,no ale cóż... Wyposażenie:
-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to nawet nie wiem, czy działała, ale auto świetnie sie prowadziło, wszystko działało, oprócz tej klimatyzacji z niczym nie miałem problemów
kilka zdjęć
Wyposażenie:
-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to
Black Probe 2.2 GT Turbo 91'
Historia tego auta jest trochę dłuższa niż wersji GL, był to najtańszy na allegro Probe, kupiłem go wtedy za 1300zł od naszego klubowicza, zapewniał mnie że kielichy, podłoga i progi są w dobrym stanie, tylko jest mała dziurka wielkości 50gr w progu, no więc dobrze... pojechałem po niego wraz z kolegą Brolly72.
Podczas sprawdzania go, wszystko wydawało się ok, wierzyłem mu na słowo, bo przecież to jest klubowicz i by mnie nie oszukał, tylko z tego co mi pisal sprzedający, do wymiany jest tylne zawieszenie i maglownica, zapomniało mu sie wspomnieć, że dmuchawa nie działa, a było -10 na dworzu, ja wtedy miałem 17 lat, więc prowadził kolega, po drodze to mało co nie zamarzliśmy, co chwilę ściągał ręce z kierownicy bo było tak zimno, z tyłu łyse letnie opony, na przodzie tylko zimówki, które sam musiałem przywieźć luzy na maglownicy były tak przeogromne, że podczas jazdy auto potrafiło sobie nagle skręcić w prawo, no ale dobrze... jakoś dojechaliśmy do domu
po paru dniach zepsuł się rozrusznik, pękł przewód hamulcowy, a podczas wymiany rozrusznika, zobaczyłem zgnite kielichy, podczas wkręcania auta na wyższe obroty żeby załączyło sie turbo non stop spadało kolanko, jazda tym autem była pełna wrażeń że tak powiem, co chilę coś się psuło, lecz ja się nie poddawałem, Probek, więcej czasu stał niż jeździł, miałem 17 lat, chciałem sobie uzbierać pieniądze na jakieś fajne graty do niego, ale co chwile trzeba było coś wymieniać, z alimentów zostawało mi niecałe 300zł miesięcznie to wiadomo, że nic dobrego za te pieniądze nie kupie, kupowałem rzeczy używane, i tylko kilka razy mogłem się nim przejechać, zrobiłem liste rzeczy, które w nim wymieniłem, zobaczcie sami:
W aucie zostało wymienione: (oczywiście przeze mnie wszystko, nie mechaników)
-reflektory przód, lampy tył
-zderzak GL
-błotniki przednie
-drzwi prawe i lewe
-lusterka USA
-fotele CRX
-boczki w drzwiach
-podświetlenie w środku i zegarów na niebiesko
-gałka, mieszek, skrócona dźwignia
-kierownice, wcześniej była z GL, teraz MOMO wraz z nabą
-Felgi wraz z oponami Kumho
-maglownica
-dołożone MBC, i zmieniony dolot na 2.5"
-kolanko dolotu było wymieniane 2 razy, wcześniej fabryczne później AOMA aktualnie FMIC i BOV HKS Style
-Amortyzatory przód i tył + sprężyny obniżające przód Jamex aktualnie Lesjofors przód i tył -3
-wydech razem z końcówką 2 razy wymieniałem a i tak będzie inny
-Stożek + adapter
-sonda lambda
-świece i przewody
-wycieraczki przód razem z ramionami
-daszki przeciwsłoneczne
-dywaniki (bo w ogóle nie było)
-próg plastikowy z prawej strony
-plastiki od obudowy zegarów razem z tą zaślepką na środku deski
-zrobiona dmuchawa
-"śpioch"
-odpalanie z przycisku (starter)
-filtr paliwa x2
-intercooler
-ksenon z przetwornicą
-przeniosłem akumulator na tył
-rozrusznik
-wykładzine z plastikami w bagażniku
-mechanizm pasa elektrycznego z prawej strony
-wcześniej były skrzela, ale jednak usunąłem
-założony oil catch tank wraz z filtrem na odme
-wyrzucona belka
-popielniczka USA
-przełączniki od lusterek, kierunkowskazów, wycieraczek, regulacji zawieszenia
Zdjęcia auta z ogłoszenia:
No i pierwsze dni po sprowadzeniu
felgi Radius R12 Wzmacniane włoska firma, opony Kumho 215/35 a tu kilka zdjęć
zdjęcie wcześniej wspomnianego zawieszenia z tyłu
Później go obniżyłem z przodu o jakieś 3-4 cm. Amortyzatory fabryczne na sprężynach Jamex'a, kupione od Bendka. Fotki
Później zacząłem kombinować jak zrobić, żeby odpalał na przycisk ...no i udało się , przy okazji skróciłem troche drążek zmiany biegów, ale na dole jeszcze chce go wydłużyć, żeby mieć short shifter i zmieniłem w środku podświetlenie na niebieskie, kupiłem jeszcze kierownice MOMO z nabą od VW, ale sprzedałem ją i teraz nie mam kasy na nabe do niej. Fotki
A tutaj kilka zdjęć mojego i kolegi Brolly-ego Probe, którego też zaraziłem miłością do tego samochodu
Następnie wziąłem sie za wymiane lusterek
Tylne lampy wymienione i skrócony wydech, który i tak mi sie nie podoba
Tu kilka zdjęć podczas wymiany maglownicy, ciężko było ale z Broll-ym daliśmy rade
zacząłem dolot zmieniać i następne kolanko mi rozerwało więc rure od coolera do przepustnicy zmieniłem i kupiłem nowe kolanko, ale wygląda 100 razy gorzej niż na zdjęciu ...czyli znowu będę się bawił z dolotem, który mi sie strasznie nie podoba ...ale na to przyjdzie czas jak będą na to pieniądze, narazie jest bo jest, żeby jeździł chociaż
Sesja zdjęciowa w garażu podziemnym
Pare zdjęć z wypadku
a tutaj kilka zdjęć podczas naprawy...
"Nowy" zderzak z mojego GL'a co o nim sądzicie ? (na razie tylko 1 zdjęcie )
Zdjęcia z przeszczepu z tego z 89'
Xenon (na razie też tylko 1 zdjęcie)
Kilka zdjęć części, które zamówiłem
Zdjęcia jak jeszcze jeździł
Zdjęcia wakacje 2012r. czyli kiedy ostatni raz coś przy nim robiłem.
Teraz czas na blacharkę, aktualne zdjęcia będę wklejał na stronę główną i na nowych stronach
Red Probe 2.2GL N/A 91'
A więc tak... w tym GL'u miał być silnik ze skrzynią... z wersji GT miałem nim jeździć do dzisiaj, miałem 14 lat jak go dostałem, był to prezent od dziadka ś.p. no cóż... powiem szczerze, że wtedy kompletnie sie nie znałem na samochodach, ale miałem wielkie plany co do tego auta a wtedy to raczej jeszcze marzenia, wszystko byłoby ok, gdybym sie nie posłuchał ludzi, którzy mi doradzili, żebym go sprzedał, albo pociął i kupił za te pieniądze wersje GT bo tak będzie prościej, tylko że nie wzięli pod uwage moich ambicji i podejścia do tego auta, szkoda... auto miało tylko jedną małą dziurke w podłodze, progi, nadkola... było zdrowe, tylko ta jedna mała dziurka. No i auto poszło na złom, do dzisiaj tego żałuję i wiem, że z czarnym na pewno nie zrobie tego samego co z czerwonym. Tak się posłuchałem, że na czarnego wydałem jakieś 6 tyisięcy jak nie więcej,no ale cóż... Wyposażenie:
-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to nawet nie wiem, czy działała, ale auto świetnie sie prowadziło, wszystko działało, oprócz tej klimatyzacji z niczym nie miałem problemów
kilka zdjęć
Wyposażenie:
-ABS
-Klimatyzacja
-Wspomaganie
czyli nic ciekawego, klima to
Black Probe 2.2 GT Turbo 91'
Historia tego auta jest trochę dłuższa niż wersji GL, był to najtańszy na allegro Probe, kupiłem go wtedy za 1300zł od naszego klubowicza, zapewniał mnie że kielichy, podłoga i progi są w dobrym stanie, tylko jest mała dziurka wielkości 50gr w progu, no więc dobrze... pojechałem po niego wraz z kolegą Brolly72.
Podczas sprawdzania go, wszystko wydawało się ok, wierzyłem mu na słowo, bo przecież to jest klubowicz i by mnie nie oszukał, tylko z tego co mi pisal sprzedający, do wymiany jest tylne zawieszenie i maglownica, zapomniało mu sie wspomnieć, że dmuchawa nie działa, a było -10 na dworzu, ja wtedy miałem 17 lat, więc prowadził kolega, po drodze to mało co nie zamarzliśmy, co chwilę ściągał ręce z kierownicy bo było tak zimno, z tyłu łyse letnie opony, na przodzie tylko zimówki, które sam musiałem przywieźć luzy na maglownicy były tak przeogromne, że podczas jazdy auto potrafiło sobie nagle skręcić w prawo, no ale dobrze... jakoś dojechaliśmy do domu
po paru dniach zepsuł się rozrusznik, pękł przewód hamulcowy, a podczas wymiany rozrusznika, zobaczyłem zgnite kielichy, podczas wkręcania auta na wyższe obroty żeby załączyło sie turbo non stop spadało kolanko, jazda tym autem była pełna wrażeń że tak powiem, co chilę coś się psuło, lecz ja się nie poddawałem, Probek, więcej czasu stał niż jeździł, miałem 17 lat, chciałem sobie uzbierać pieniądze na jakieś fajne graty do niego, ale co chwile trzeba było coś wymieniać, z alimentów zostawało mi niecałe 300zł miesięcznie to wiadomo, że nic dobrego za te pieniądze nie kupie, kupowałem rzeczy używane, i tylko kilka razy mogłem się nim przejechać, zrobiłem liste rzeczy, które w nim wymieniłem, zobaczcie sami:
W aucie zostało wymienione: (oczywiście przeze mnie wszystko, nie mechaników)
-reflektory przód, lampy tył
-zderzak GL
-błotniki przednie
-drzwi prawe i lewe
-lusterka USA
-fotele CRX
-boczki w drzwiach
-podświetlenie w środku i zegarów na niebiesko
-gałka, mieszek, skrócona dźwignia
-kierownice, wcześniej była z GL, teraz MOMO wraz z nabą
-Felgi wraz z oponami Kumho
-maglownica
-dołożone MBC, i zmieniony dolot na 2.5"
-kolanko dolotu było wymieniane 2 razy, wcześniej fabryczne później AOMA aktualnie FMIC i BOV HKS Style
-Amortyzatory przód i tył + sprężyny obniżające przód Jamex aktualnie Lesjofors przód i tył -3
-wydech razem z końcówką 2 razy wymieniałem a i tak będzie inny
-Stożek + adapter
-sonda lambda
-świece i przewody
-wycieraczki przód razem z ramionami
-daszki przeciwsłoneczne
-dywaniki (bo w ogóle nie było)
-próg plastikowy z prawej strony
-plastiki od obudowy zegarów razem z tą zaślepką na środku deski
-zrobiona dmuchawa
-"śpioch"
-odpalanie z przycisku (starter)
-filtr paliwa x2
-intercooler
-ksenon z przetwornicą
-przeniosłem akumulator na tył
-rozrusznik
-wykładzine z plastikami w bagażniku
-mechanizm pasa elektrycznego z prawej strony
-wcześniej były skrzela, ale jednak usunąłem
-założony oil catch tank wraz z filtrem na odme
-wyrzucona belka
-popielniczka USA
-przełączniki od lusterek, kierunkowskazów, wycieraczek, regulacji zawieszenia
Zdjęcia auta z ogłoszenia:
No i pierwsze dni po sprowadzeniu
felgi Radius R12 Wzmacniane włoska firma, opony Kumho 215/35 a tu kilka zdjęć
zdjęcie wcześniej wspomnianego zawieszenia z tyłu
Później go obniżyłem z przodu o jakieś 3-4 cm. Amortyzatory fabryczne na sprężynach Jamex'a, kupione od Bendka. Fotki
Później zacząłem kombinować jak zrobić, żeby odpalał na przycisk ...no i udało się , przy okazji skróciłem troche drążek zmiany biegów, ale na dole jeszcze chce go wydłużyć, żeby mieć short shifter i zmieniłem w środku podświetlenie na niebieskie, kupiłem jeszcze kierownice MOMO z nabą od VW, ale sprzedałem ją i teraz nie mam kasy na nabe do niej. Fotki
A tutaj kilka zdjęć mojego i kolegi Brolly-ego Probe, którego też zaraziłem miłością do tego samochodu
Następnie wziąłem sie za wymiane lusterek
Tylne lampy wymienione i skrócony wydech, który i tak mi sie nie podoba
Tu kilka zdjęć podczas wymiany maglownicy, ciężko było ale z Broll-ym daliśmy rade
zacząłem dolot zmieniać i następne kolanko mi rozerwało więc rure od coolera do przepustnicy zmieniłem i kupiłem nowe kolanko, ale wygląda 100 razy gorzej niż na zdjęciu ...czyli znowu będę się bawił z dolotem, który mi sie strasznie nie podoba ...ale na to przyjdzie czas jak będą na to pieniądze, narazie jest bo jest, żeby jeździł chociaż
Sesja zdjęciowa w garażu podziemnym
Pare zdjęć z wypadku
a tutaj kilka zdjęć podczas naprawy...
"Nowy" zderzak z mojego GL'a co o nim sądzicie ? (na razie tylko 1 zdjęcie )
Zdjęcia z przeszczepu z tego z 89'
Xenon (na razie też tylko 1 zdjęcie)
Kilka zdjęć części, które zamówiłem
Zdjęcia jak jeszcze jeździł
Zdjęcia wakacje 2012r. czyli kiedy ostatni raz coś przy nim robiłem.
Teraz czas na blacharkę, aktualne zdjęcia będę wklejał na stronę główną i na nowych stronach
Ostatnio zmieniony 2014-10-26 11:14 przez Kayl, łącznie zmieniany 95 razy.
- weteran
- Posty: 325
- Rejestracja: 2006-06-05 15:01
- Galeria: viewtopic.php?t=10332
- Lokalizacja: Mikołów
Re: SliM3GTR
Choć mordę ma inną niż mój to gl więc dbaj o niego bo jest nas mało.Widzę też czarne tablice co też dodaje uroku.
Ford Probe 2.2 GL '89
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: SliM3GTR
jak bardziej zadbasz o niego bedzie piekne auto pozdro
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
- sebasti
- Posty: 97
- Rejestracja: 2009-07-08 16:55
- Samochód: Ford Probe GT Turbo 1992
- Galeria: viewtopic.php?t=16727
- Lokalizacja: Hameln Niemcy
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
Witam w Klubje Super GL
Pozdrawjam seba.
Pozdrawjam seba.
Ford Probe GT-Turbo 2,2L V 12 Rok:1988 USA Import/
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.
Sorki za Byki ale ja jestem od 25 Lat w Niemczech Tel Nr 0176-78453053.
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
później będzie jeszcze lepiej, ładniej wyglądać
- Basia
- Klubowicz
- Posty: 3520
- Rejestracja: 2009-04-07 21:35
- Samochód: Ford Probe II gen. 2.0 i Seat Ibiza 1.0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: SliM3GTR
Kolega z tego samego województwa
Zapraszamy na szczecińskie spoty.
Zapraszamy na szczecińskie spoty.
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
bardzo bym chciał, ale nie mam jeszcze prawka ...niestety prawa polskie ale gdy już odbiorę to na pewno przyjadę na któryś, który będzie najwcześniej
Re: SliM3GTR
http://moto.onet.pl/6575447,29,4,filmy.html?node=29
jak wmówisz komuś, że Probe to mikrosamochód to niedługo będziesz mógł
jak wmówisz komuś, że Probe to mikrosamochód to niedługo będziesz mógł
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
i jeździć maks 45 km/h ? ...nieee dzięki wolę poczekać jeszcze ten 1 rok
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
Re: SliM3GTR
A powiedz mi, ja również mam GL z USA tylko że 91 roku, i mam składane lusterka, ale to nie ważne. Patrząc na twoje postojowe , mam wrażenie jakby były przerobione i tu jest moje pytanie, czy mrugają ci razem z kierunkiem? Pozdrowienia, dbaj o niego jest nas bardzo mało, mój troszkę gorszy stan lakieru , ale kolor (baza) ten sam. aha i powiedz mi czy posiadasz w nim ABS?
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
tak postojówki były przerabiane widziałem tam miejsca na dwie żarówki jedna jest i własnie na nią jest przeciąnięty kabel plusowy z kierunkowskazu i mryga razem z nim(razem z kierunkiem) a drugiej żarówki nie ma nie wiem gdzie jest ale jest na nią miejsce musze jeszcze nad tym popracować i to zrobić żeby wszystko działało bo postojówki mi nie działają ...tak mam abs
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
Re: SliM3GTR
-- oryginalny post 2010-05-10 13:01 --
nie to ja chciałem sprzedać, ale okazało się że sporo przez zimę w niego włożyłem i sprzedaż okazała się nieopłacalna.
-- dodano 2010-05-10 23:31 --
z tego co wiem to felgi ory, są cale srebrne http://www.youtube.com/watch?v=R4NFu0aQ4m8 nawet w tym filmiku co prawda inny rocznik. a nie piaskowałem ich kupiłem z nimi. Ale może masz racje, nigdy nie studiowałem tej dziedziny.
albo tutaj masz link do felgi http://www.getallparts.com/images_all/ALY01589U.jpg
nie to ja chciałem sprzedać, ale okazało się że sporo przez zimę w niego włożyłem i sprzedaż okazała się nieopłacalna.
-- dodano 2010-05-10 23:31 --
z tego co wiem to felgi ory, są cale srebrne http://www.youtube.com/watch?v=R4NFu0aQ4m8 nawet w tym filmiku co prawda inny rocznik. a nie piaskowałem ich kupiłem z nimi. Ale może masz racje, nigdy nie studiowałem tej dziedziny.
albo tutaj masz link do felgi http://www.getallparts.com/images_all/ALY01589U.jpg
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: SliM3GTR
Jak w linku ze zdjęciem, polerowany front, a przed polerką, ale po wycinaniu felga lakierowana ciemno szarym prawie czarnym lakierem z opiłkami. Na koniec bezbarwny. Daje to dużą głębię, bez tego felga jest płaska i banalna. Twoje są lakierowane już poza fabryką. Swoją drogą te felgi są śliczne, tylko małe
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
ja i tak chcę sprzedać te felgi i zmienić na inne ...większe i szersze
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: SliM3GTR
To wyślij mi priv ze zdjęciami i z ceną
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
zrobiłem nowe fotki
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
juz raz sie wypowiadałem na temat tego probe ale jeszcze raz nie zaszkodzi , naprawde ładny i zadbany gl , oby długo słurzył , dłuzej niz moj Gl , pozdro
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: SliM3GTR
Dobrze widzę, czy już od tego bassssu zgubiłeś prawy kierunek? .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
heheh niee to jak wróciłem z nad jeziorka to już nie było go
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: SliM3GTR
A skrzynie sam robiłeś czy kupiłeś taką? Jakie głośniki i co je zasila? Koszta mniej więcej?
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: SliM3GTR
-- oryginalny post 2010-10-22 21:21 --
skrzynie sam robiłem ale i tak jeszcze chciałbym to troche zmienić jakoś to ładnie wkomponować, a głośniki to 500 W rms x 2 a wzmacniacza narazie nie mam poprzedni sprzedałem który je zasilał 2 x 320 rms, i został mi jeszcze jeden, który też sprzedaje, koszt jednego głośnika to troszke ponad 200 zł
skrzynie sam robiłem ale i tak jeszcze chciałbym to troche zmienić jakoś to ładnie wkomponować, a głośniki to 500 W rms x 2 a wzmacniacza narazie nie mam poprzedni sprzedałem który je zasilał 2 x 320 rms, i został mi jeszcze jeden, który też sprzedaje, koszt jednego głośnika to troszke ponad 200 zł
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: Garett
głośniki za 200 zł i 500 W w RMS'ie?? jasne, wierz w to dalej. A głośńiki zapewne alphard albo boshmann
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Garett
głośniki są niezbyt znanej firmy "stealth" jak ten Dodge i o wiele lepiej grają niż jakiś alphard
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Re: Garett
ok, niech będzi eże mają 500w.....ale chyba mocy szczytowej, chwilowej. Bo nie uwierzę, jak nie sprawdzę, ze ciagłą moc utrzymają. szybciej membrana wyskoczy z cewką
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Garett
mają 500 w rms a 1000 w szczytowej
Ostatnio zmieniony 2010-12-28 16:52 przez Kayl, łącznie zmieniany 1 raz.