Short Shifter
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Short Shifter
Przeniosłem tutaj ku potomności.
Jako ze jak pisze ze cos zrobię to to robie wiec oto foto relacja z robienia mojego short shiftera na podstawie informacji z mazda speed.
No wiec cala operacje zaczynamy od demontowania panelu środkowego trzyma się na 6 zatrzaskach i wystarrczy tylko pociągnąć w gore odpowiednio i wyskakuje.Odkręcamy gałeczkę (tak jak na zdjęciu)
Dodam ze cały panel ładnie nam zejdzie z ręcznego i nawet jak ktoś ma podłokietnik to też na styk się mieśći przy demontażu.
Nastepnie odkrecamy te cztery wkrety (na rogach meszka sa)widoczne na zdjeciu ponizej.Sa to wkrety trzmajace mieszek od biegow(niech nikt nie probuje wyrywac skory na sile) po odkreceniu wkretow mieszek zostanie osobno na plastikowej ramce a panel srodkowy spokojnie mozemy odsunac na bok.(nie trzeba zadnego okablowania odpinac)
Meszek teraz odkrecamy z gwintu i o to jak nam wyglada panel srodkowy teraz:D
Teraz najlepsze odkrecamy ta srube co jest na zdjeciu:D potrzebne sa dwa klucze 13 kto ma kanal ten szczesliwy kto nie ma (tak jak ja)ten podnosi autko na koleczki i nurkuje pod nie Pamietajcie zeby dobrze zabezpieczyc autko zeby sie nie stoczylo czy cos podobnego bo o wypadek latwo a przygniecionym pprzez proba to ja bym nie chcial byc
Jezeli ktos ma katalizator to rzaczej trzeba bedzie go odkrecic zeby sie tam dostac:d ja ma test pipe wiec problemu nie bylo zadnego
Teraz wracamy do autka i po kolei sciagamy co na zdjeciach:
Guma schodzi bardzo latwo wystarczy ja podwazyc:D
nastepnie mamy bardzo wredne zabezpieczenie ciezko gadzine zdjac a jeszcze ciezej zalozyc zpowrotem.Ale troche cierpliwosci i sie uda:D
Teraz sciagamy to plastikowe zabezpieczenie :d schodzi latwo ale uwazac zeby go nie zlamac.
No i teraz mamy taka tulejke gumowo plastikowa trzeba ja podwazyc najlepiej dwoma srubokretami i sama wyjdzie.
No i teraz lapiemy za drazek i silna pociagamy w gore i sam na wyskoczy:D niestety tej oslonki gumowej i tulejki nie da rady z niego sciagnac ale i nie ma takowej potrzeby oto wy matowany drazek
Odleglosc tej kulki od srodka tulejki laczacej wynosi 4.5cm ja u siebie przesunalem ja do prawie 7 cm.Operacja jest banalnie prosto.Nic nie trzeba szlifowac itp:D wystarczy zlapac imadlem owa kulke tak rzeby drazek byl gwintem do gory :d nakladamy na to nasadowy klucz 17 bierzemy mlotek i walimy w klucz:D kuleczka ladnie sie przesuwa na frezach efekt jak na zdjeciu :d
Nastepnie wszystko skrecamy w odwrotnej kolejnosci i cieszymy sie short shiftrem:D
Teraz moje odczucia po jezdzie:
Skok lewarka jest po prostu wyrabisty:d na pojedyncze centymetry.Bardzo krotko choc ladnie lewarek trafia w wybrane biegi.Minimalnie ciezej biegi wchodza ale praktycznie nieodczuwalne to jest:D Wsteczny wreszcie bardzo latwo wchodzi zadnego zahaczania itp :d
Ja jestem mega zadowolony z efektow pracy i serdecznie polecam wam to zrobic :d
PS: Z forum mazdy przydaly mi sie tylko wytyczne w ktora strone kulke przesunac.Reszte niestety mamy inna caly lewarek jego budowa osadzenie itp jest inne.W probie kulka jest na frezach a nie na zgrubieniu jak w mazdzie.I nie trzeba nic szlifowac itp. tylko zbic kulke wyzej
pozdro i milego uzytkowania :d
Jako ze jak pisze ze cos zrobię to to robie wiec oto foto relacja z robienia mojego short shiftera na podstawie informacji z mazda speed.
No wiec cala operacje zaczynamy od demontowania panelu środkowego trzyma się na 6 zatrzaskach i wystarrczy tylko pociągnąć w gore odpowiednio i wyskakuje.Odkręcamy gałeczkę (tak jak na zdjęciu)
Dodam ze cały panel ładnie nam zejdzie z ręcznego i nawet jak ktoś ma podłokietnik to też na styk się mieśći przy demontażu.
Nastepnie odkrecamy te cztery wkrety (na rogach meszka sa)widoczne na zdjeciu ponizej.Sa to wkrety trzmajace mieszek od biegow(niech nikt nie probuje wyrywac skory na sile) po odkreceniu wkretow mieszek zostanie osobno na plastikowej ramce a panel srodkowy spokojnie mozemy odsunac na bok.(nie trzeba zadnego okablowania odpinac)
Meszek teraz odkrecamy z gwintu i o to jak nam wyglada panel srodkowy teraz:D
Teraz najlepsze odkrecamy ta srube co jest na zdjeciu:D potrzebne sa dwa klucze 13 kto ma kanal ten szczesliwy kto nie ma (tak jak ja)ten podnosi autko na koleczki i nurkuje pod nie Pamietajcie zeby dobrze zabezpieczyc autko zeby sie nie stoczylo czy cos podobnego bo o wypadek latwo a przygniecionym pprzez proba to ja bym nie chcial byc
Jezeli ktos ma katalizator to rzaczej trzeba bedzie go odkrecic zeby sie tam dostac:d ja ma test pipe wiec problemu nie bylo zadnego
Teraz wracamy do autka i po kolei sciagamy co na zdjeciach:
Guma schodzi bardzo latwo wystarczy ja podwazyc:D
nastepnie mamy bardzo wredne zabezpieczenie ciezko gadzine zdjac a jeszcze ciezej zalozyc zpowrotem.Ale troche cierpliwosci i sie uda:D
Teraz sciagamy to plastikowe zabezpieczenie :d schodzi latwo ale uwazac zeby go nie zlamac.
No i teraz mamy taka tulejke gumowo plastikowa trzeba ja podwazyc najlepiej dwoma srubokretami i sama wyjdzie.
No i teraz lapiemy za drazek i silna pociagamy w gore i sam na wyskoczy:D niestety tej oslonki gumowej i tulejki nie da rady z niego sciagnac ale i nie ma takowej potrzeby oto wy matowany drazek
Odleglosc tej kulki od srodka tulejki laczacej wynosi 4.5cm ja u siebie przesunalem ja do prawie 7 cm.Operacja jest banalnie prosto.Nic nie trzeba szlifowac itp:D wystarczy zlapac imadlem owa kulke tak rzeby drazek byl gwintem do gory :d nakladamy na to nasadowy klucz 17 bierzemy mlotek i walimy w klucz:D kuleczka ladnie sie przesuwa na frezach efekt jak na zdjeciu :d
Nastepnie wszystko skrecamy w odwrotnej kolejnosci i cieszymy sie short shiftrem:D
Teraz moje odczucia po jezdzie:
Skok lewarka jest po prostu wyrabisty:d na pojedyncze centymetry.Bardzo krotko choc ladnie lewarek trafia w wybrane biegi.Minimalnie ciezej biegi wchodza ale praktycznie nieodczuwalne to jest:D Wsteczny wreszcie bardzo latwo wchodzi zadnego zahaczania itp :d
Ja jestem mega zadowolony z efektow pracy i serdecznie polecam wam to zrobic :d
PS: Z forum mazdy przydaly mi sie tylko wytyczne w ktora strone kulke przesunac.Reszte niestety mamy inna caly lewarek jego budowa osadzenie itp jest inne.W probie kulka jest na frezach a nie na zgrubieniu jak w mazdzie.I nie trzeba nic szlifowac itp. tylko zbic kulke wyzej
pozdro i milego uzytkowania :d
Ostatnio zmieniony 2008-06-19 23:39 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nieprawda... Ja mam inny, więc bez zastrzeżenia, że wypowiadasz się wyłącznie o dwójkach to nieprawda.qbass pisze:Lewarki wszystkie sa jednakowe.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Astro cala modyfikacja polega na przesunieciu jabłuszka(tej kulki) dalej od tulejki laczacej z wodzikiem pod autem. jezeli bedziesz chcial powrocic do serii to ponownie przesuwasz jabłuszko na 4.5 cm od owej tulejki.
PS.tak doedukowalem sie i cala magia short shifterow jest oparta wlasnie na tym co ja zrobilem w aucie(mniej wiecej)musze teraz dopasc kogos z dobrym shortem zeby porownac moja modyfikacje z org.shortem.Bo bawilem sie na sucho shortem RX i biegi wchodzily bardzo podobnie ale ciekawe jak wypada to podczas jazdy
PS.tak doedukowalem sie i cala magia short shifterow jest oparta wlasnie na tym co ja zrobilem w aucie(mniej wiecej)musze teraz dopasc kogos z dobrym shortem zeby porownac moja modyfikacje z org.shortem.Bo bawilem sie na sucho shortem RX i biegi wchodzily bardzo podobnie ale ciekawe jak wypada to podczas jazdy
Ostatnio zmieniony 2008-06-19 23:35 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Świetna robota Super poradnik.
Co do porównania z oryginałem, proponowałbym, żeby ktoś uprzejmy pomierzył odległości od środka tulejki do jabłuszka i od jabłuszka do końca np tego kołnierzyka na którym zatrzymuje się mieszek na oryginalnym short shifterze.
Co do porównania z oryginałem, proponowałbym, żeby ktoś uprzejmy pomierzył odległości od środka tulejki do jabłuszka i od jabłuszka do końca np tego kołnierzyka na którym zatrzymuje się mieszek na oryginalnym short shifterze.
Ostatnio zmieniony 2008-06-20 01:07 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Oj to nie trzebe mierzyć juz Ci podaje.
Org .4.5cm od srodka tulejki do jabluszka.
U mnie teraz od tulejki do maxymalnego przesuniecia jablka jest 7.5cm dalej juz nie da sie go przestawic poniewaz na drazku jest zagiecie ktore uniemozliwia dalsze przesuwanie jablka.Zreszta ja osobiscie polecam przestawienie na 6.5cm.(7.5 dalem bo mi tak bardziej sie podoba.skok lewarka jest minimalny)
Org .4.5cm od srodka tulejki do jabluszka.
U mnie teraz od tulejki do maxymalnego przesuniecia jablka jest 7.5cm dalej juz nie da sie go przestawic poniewaz na drazku jest zagiecie ktore uniemozliwia dalsze przesuwanie jablka.Zreszta ja osobiscie polecam przestawienie na 6.5cm.(7.5 dalem bo mi tak bardziej sie podoba.skok lewarka jest minimalny)
Ostatnio zmieniony 2008-06-19 23:33 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Furious
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-06-01 14:30
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13950
- Lokalizacja: Pabianice/Łask
Wiem, wiem mi chodziło o oryginalny short shifter za ~200zł nikiel itd Osobiście właśnie mam tak jak piszesz na 6,5cm skok jest super krótki aczkolwiek trochę ciężko chodzi, ale to kwestia przyzwyczajenia się.
Ostatnio zmieniony 2008-06-20 01:07 przez Furious, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny Ford Probe (USA) II 2.5L V6 93r
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Jeżeli nie podoba ci się mój styl jazdy - zejdź z chodnika
Siemka Chciałem sobie podłubać przy probku i przypomniał mi się ten F.A.Q. Era Ciach ciach i autko w górze, ciach ciach i drążek wyjęty, a potem 3 godziny nawalania młotkami na różne sposoby Efekt końcowy? Long shifter! Tak kulka nie chciała wcale, ale to wcale współpracować ze mną! Nie drgnęła nawet o minimetr! Wezwałem nawet posiłki = twórcę tego F.A.Q.'a, który na początku śmiał się, że mogę sobie poradzić z tą małą kuleczką, ale jak sam przygrzał kilka razy młotkiem, to wychaczył karpika i pozostawił mnie samego na pacu boju Czy ktoś miał taki problem jak ja przy robieniu shorta wg sposobu Era?
Pozdro
Pozdro
Probek II gen. 2.0 '97. Jak go nie kochać
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
BO SE MUSIALES KUPIC 2.0
zartuje :d
Nie bawilem sie tym z Toba wiesz czemu
Co do kulki wyglada na to ze gadzina zablokowala sie na frezach(poszla pod katem).Przyjedz do mnie to sie tym zajmiemy bo w tych warunkach co Ty miales to raczej ciezko cosik podzialac :D:D Przyjedz wkrecimy w duze imadelko ,uzyjemy odpowiedniego narzedzia(mlotka) i bedzie giciorek
Mi cala operacja zajela naprawde malutko czasu :D:D
zartuje :d
Nie bawilem sie tym z Toba wiesz czemu
Co do kulki wyglada na to ze gadzina zablokowala sie na frezach(poszla pod katem).Przyjedz do mnie to sie tym zajmiemy bo w tych warunkach co Ty miales to raczej ciezko cosik podzialac :D:D Przyjedz wkrecimy w duze imadelko ,uzyjemy odpowiedniego narzedzia(mlotka) i bedzie giciorek
Mi cala operacja zajela naprawde malutko czasu :D:D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Szczerze mówiąc Ero, to nie wiem czy z tego coś jeszcze będzie Ta głupia kulka zaklinowała się na dobre Nie chciała drgnąć ani w jedną stronę ani w drugą. Jak pojechałeś, to wykombinowałem gicior podpórkę pod kuleczkę, tak że ideolo przy drążku się stykała i nie pykło Ale dla Twojego spokoju wpadnę z tym do Ciebie
Probek II gen. 2.0 '97. Jak go nie kochać
- karolo
- Posty: 1071
- Rejestracja: 2008-01-10 19:12
- Samochód: sluzbowy
- Galeria: viewtopic.php?t=13872
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: Short Shifter
czy w I gen tak samo sie to przerabia ??
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Short Shifter
Prawie tak łatwo w jedynce tego nie zrobisz trzeba juz szlifować i z tego co widze więcej młotkem namachać
Re: Short Shifter
Gdzieś czytałem że w jedynce też można to zrobić ale już trzeba ciąć i spawać, bynajmniej ten ktoś tak to opatentował. Ale wykonalne jest
Ja w swoim probku II gen. też sobie zrobię short shifter ale tą kulkę przesunę na 5.5cm max na 6cm bo chce mieć jeszcze lekko wchodzące biegi
Ja w swoim probku II gen. też sobie zrobię short shifter ale tą kulkę przesunę na 5.5cm max na 6cm bo chce mieć jeszcze lekko wchodzące biegi
- helcio
- Posty: 86
- Rejestracja: 2010-11-02 20:50
- Samochód: Ford Probe 1997, v6 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=18448
- Lokalizacja: Białystok
Re: Short Shifter
witam, tak się zastanawiam czy jak obetnę drążek o 2cm od góry tu gdzie się nakręca gałkę, i nagwintuję go te 2cm, po czym nakręcę gałkę która będzie 2 cm niżej, to będzie to działało tak samo jak ten short shifter?
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Short Shifter
Nie. Takim sposobem nic nie zdziałasz. Żeby skrócic skok lewarka podczas zmiany biegów musisz przesunąc to ''jabłko'' w górę lewarka od oryginalnego położenia. A o ile to już zależy od Ciebie. Analogicznie jeśli przesuniesz kulkę w dół zwiększysz skok lewarka czyli zrobisz ''long shifter''.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Short Shifter
He, he.Prezes pisze:Nie. Takim sposobem nic nie zdziałasz. Żeby skrócic skok lewarka podczas zmiany biegów musisz przesunąc to ''jabłko'' w górę lewarka od oryginalnego położenia. A o ile to już zależy od Ciebie.
Moim zdaniem helcio zadał dość logiczne pytanie.
Kto starszy, ten pamiętam Żuki i Nysy z półmetrowym pałąkiem od biegów i ruchem, jaki trzeba
wykonać przy zmianie biegów.
Według tej teorii, skrócenie półmetrowego pałąka do 20 centymetrów powinno niczego nie zmienić,Prezes pisze:Analogicznie jeśli przesuniesz kulkę w dół zwiększysz skok lewarka czyli zrobisz ''long shifter''.
a według mnie (chyba) by zmieniło.
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Short Shifter
Chyba to, że kierowca żuka szukając gałki wpadł by do pierwszego rowu .
A tak poważnie Oley no to coś w tym jest co mówisz... No bo tak - jak mamy ss to górna częśc dźwigni pokonuje swą drogę w krótszym czasie co za tym idzie dolna tak samo i uzyskujemy szybszą zmianę biegu, czyli teraz teoretycznie skrócenie takiego lewara o te 20 cm. nie spowoduje krótszego ( szybszego ) przełożenia bo punkt podparcia dźwigni będzie cały czas w tym samym miejscu, ale teraz trzeba się zastanowic nad tym czy rzeczywiście nie zmienisz tego biegu szybciej mając gałkę krótszą o 20 cm ... Dla lepszego zobrazowania załóżmy, że dźwignia ma metr długości, a więc przy zmianie biegu trzeba by było wykonac niezły zamach ręką , a skracając ją o połowę powinno byc już szybciej, choc z drugiej strony droga zostaje taka sama..
Na pewno taki mod wiąże się z większym użyciem siły, no bo wyobraźmy sobie że mamy np belkę drewnianą z zaczepionym wiadrem i punktem podparcia i teraz chcemy je podnieśc w każdym przypadku na wysokośc 20 cm. Od strony wiadra mamy 1 m do punktu podparcia a długośc strony którą podnosimy to 3 metry ( i to załóżmy jest nasza oryginalna dźwignia ). I teraz co się stanie jeśli:
- obetniemy belkę z naszej strony nie zmieniając punktu podparcia o 1 metr
- zmienimy punkt podparcia bez skracania belki po obu stronach 2 metry
- zmienimy punkt podparcia: po stronie wiadra 3 m po naszej 1 m ( w każdym przypadku podnosimy wiadro na tę samą wysokośc )
Ja to sobie tak wyobrażam i jestem raczej za tym, że bez zmiany tego punktu ( kulki na lewarku ) nie da się uzyskac krótszego skoku, choc nasze odczucie rzeczywiście może byc takie, że zrobiliśmy to szybciej skracając sam drążek od góry.
A tak poważnie Oley no to coś w tym jest co mówisz... No bo tak - jak mamy ss to górna częśc dźwigni pokonuje swą drogę w krótszym czasie co za tym idzie dolna tak samo i uzyskujemy szybszą zmianę biegu, czyli teraz teoretycznie skrócenie takiego lewara o te 20 cm. nie spowoduje krótszego ( szybszego ) przełożenia bo punkt podparcia dźwigni będzie cały czas w tym samym miejscu, ale teraz trzeba się zastanowic nad tym czy rzeczywiście nie zmienisz tego biegu szybciej mając gałkę krótszą o 20 cm ... Dla lepszego zobrazowania załóżmy, że dźwignia ma metr długości, a więc przy zmianie biegu trzeba by było wykonac niezły zamach ręką , a skracając ją o połowę powinno byc już szybciej, choc z drugiej strony droga zostaje taka sama..
Na pewno taki mod wiąże się z większym użyciem siły, no bo wyobraźmy sobie że mamy np belkę drewnianą z zaczepionym wiadrem i punktem podparcia i teraz chcemy je podnieśc w każdym przypadku na wysokośc 20 cm. Od strony wiadra mamy 1 m do punktu podparcia a długośc strony którą podnosimy to 3 metry ( i to załóżmy jest nasza oryginalna dźwignia ). I teraz co się stanie jeśli:
- obetniemy belkę z naszej strony nie zmieniając punktu podparcia o 1 metr
- zmienimy punkt podparcia bez skracania belki po obu stronach 2 metry
- zmienimy punkt podparcia: po stronie wiadra 3 m po naszej 1 m ( w każdym przypadku podnosimy wiadro na tę samą wysokośc )
Ja to sobie tak wyobrażam i jestem raczej za tym, że bez zmiany tego punktu ( kulki na lewarku ) nie da się uzyskac krótszego skoku, choc nasze odczucie rzeczywiście może byc takie, że zrobiliśmy to szybciej skracając sam drążek od góry.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Short Shifter
Szybkość zmiany była rozważana w Tuningu.
Założyciel tamtego wątku, który ostatecznie skrócił w proponowany sposób dźwignię, zamiast ją przerobić z obu stron, nie był do końca zadowolony z uzyskanego efektu, natomiast apteki w NS zanotowały zwiększenie sprzedaży plastra na przycięte paluchy.
Założyciel tamtego wątku, który ostatecznie skrócił w proponowany sposób dźwignię, zamiast ją przerobić z obu stron, nie był do końca zadowolony z uzyskanego efektu, natomiast apteki w NS zanotowały zwiększenie sprzedaży plastra na przycięte paluchy.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Short Shifter
Jak się jeździ w kominiarkach, to się nie widzi gdzie się pcha paluchy.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Short Shifter
To Laptop jeździł w kominiarce. Może ew. ze szwagrem, ale nie z Drzymkiem.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Short Shifter
No tak...
Zapomniałem, że Drzymek z tej samej parafii.
Ps.
[o]Jutro tu posprzątam.[/o]
Zapomniałem, że Drzymek z tej samej parafii.
Ps.
[o]Jutro tu posprzątam.[/o]