ŚWIATŁA

Gość

Post autor: Gość »

nie wiem czy czytacie auto świat ale był tam test środków typu wd 40 czyli penetrująco smarowujące i takie tam bzdety ,a najlepsze jest to że wd 40 dostało tyle samo gwiazdek co najzwyklejsza w świecie nafta z tą róznicą że za WD 0,4 zapłacisz 24 zł a za 0,5 nafty 3 zeta :twisted:
Gość

Post autor: Gość »

Jak już mowa o Auto-Świat to kupcie sobie wczorajszy. Jest opis Probe 2,5 V6 24V dosyć dokładny. :lol: Szkoda bo ja mam 2.0... ale ten Auto-Świat też mam z 2000 roku 8)
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

ALE CO Z BEZPIECZNIKAMI. CZY KTOS COS WIE ????
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Do pierwszej generacji tez jest klopot. Te wewnatrz samochodu jeszcze mozna kupic w kazdym sklepie samochodowym, to tych z pod maski jeszcze nigdzie nie widzialem...
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

to co zrobic jak sie przepali np. glowny 100A????? katastrofa !!
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Kollek z tego co widzialem ma u siebie drutem zwarty jakis bezpiecznik bo tez nie moze nigdzie dostac...
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

moze GTurbo pomoze zza oceanu?????
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

a dzis wogole zdechl. auto nie chce odpalic. nowy akumulator - 2 miesiace. brak ladowania i nie chce krecic rozrusznik. czyzby gdzies bylo zwarcie???? a moze jak mowil mi znajomy elektryk - wyladowal sie akumulator od alarmu i ciagnie z glownego????? poza tym przyczyn moze byc tysiace???? prawda????
amra 2.5 94 V6 24V
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Przyczyn może byś tysiące, ale można je wykluczyć w 10 min.
Naładuj akumulator, wsadź do auta, podłącz przez amperomierz i jeśli prąd płynie spory to wyjmując bezpieczniki ustal przyczynę.

Możesz też sprawdzić czy masz ładowanie, odpal silnik i zmierz napięcie w inst, powinno być około 14.5 V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

co mi da wyjmowanie bezpiecznikow???? co sprawdze w ten sposob????
amra 2.5 94 V6 24V
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Sprawdzisz którędy prąd ucieka :twisted:
Np. jeśli przyczyną jest zatarty silnik chowania świateł (a miałeś z tym problem) to po wyjęciu bezpiecznika 'RETR' natężenie prądu upływy spadnie.
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

i analogicznie pozostale uklady za ktore odpowiadaja bezpieczniki?
amra 2.5 94 V6 24V
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Oczywiście.
Tu znajdziesz opis bezpieczników.

Tylko pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa, jeśli będziesz podłączał amperomierz, to włączaj go pomiędzy minusową klemę i masę samochodu, niech dodatnia klema będzie normalnie podłączona ( wtedy są mniejsze szanse zrobienia zwarcia ).
Jeśli nie czujesz się na siłach to nakłoń do współpracy kogoś kto się na tym zna.

P.S. ja nie mam akumulatorka do alarmu, alarm cały czas obciąża główny akumulator i nie jest to przyczyną żadnych problemów.

Pozdrawiam Rafał
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

dzieki, posprawdzam. zagonie do tego elektryka z pracy :D
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Mokry pisze:Kollek z tego co widzialem ma u siebie drutem zwarty jakis bezpiecznik bo tez nie moze nigdzie dostac...
jak potrzebujecie jakiś bezpiecznik i nie możecie dostać to dajcie znać, wszystkie dostępne
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

wiecie co? odlaczylem autoalarm (jak mi radzili elektrycy w robocie) i pali teraz jak pszczolka. czyli to mogl byc "wyciek" pradu przez autoalarm. kolesie z innych samochodow mowili o podobnych przypadkach. czym to moze byc spowodowane????? moze MiB sie wypowie bo z jego postow wynika ze chalupniczo przestraja radia z AF na UKF (zarcik) :D :D . chyle czola przed wiedza i kompetencjami MiB'a.
amra 2.5 94 V6 24V
MiB
Posty: 49
Rejestracja: 2003-02-08 20:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Łańcut - Quot;okolice Quot;

Post autor: MiB »

amra pisze:wiecie co? odlaczylem autoalarm [...]i pali teraz jak pszczolka. czyli to mogl byc "wyciek" pradu przez autoalarm. [...] czym to moze byc spowodowane????? moze MiB sie wypowie bo z jego postow wynika ze chalupniczo przestraja radia z AF na UKF (zarcik) :D :D . chyle czola przed wiedza i kompetencjami MiB'a.
Hmm - jeśli to autoalarm z osobnym akumulatorem to bardzo często pada tenże akumulator i komputer alarmu cały czas go ładuje - a że on ma upływność to jednocześnie rozładowuje główny. Często też (mnie osobiście się zdarzyło) że padły tranzystory sterujące. Autoalarm po zamknięciu zamków nie przerywał prądu tylko cały czas zasilał elektromagnesy. Kolega miał przypadek z zaciętą syreną - prąd brała a głosu ani ani. Przypuszczam iż miał ustawiony bardzo czule alarm - (włączał się mu dość często) i przez to sfajczyła się syrena, a że głosu nie dawała a prąd brała rozładowywało akumulator a koleś nic nie wiedział.
Powodów może być jeszcze kilka - trzeba poprostu poszukać teraz dokładnie w którym obiegu (sam alarm) pobiera prąd.
Co do przestrajania :lol: no - UKF1 na UKF2 już robiłem, AM też z amerykańskich na polskie przestrajałem - ale żeby AF :?:
Tego jeszcze nie próbowałem - :wink: ale - człowiek się uczy całe życie - więc nic straconego - może się i mi taki odbiornik zdarzy :twisted: :twisted:
Pozdrawiam

P.S. - :wink: A Wy w swoich Probkach macie w radiach taki zakres :P :lol:
MenInBlack
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Tak, to od " Ale fale !". Podobno dają tam najlepszą muzyke :)
Ale jak już o radiach samochodowych, to mam zamiar wrócić do swojego dawnego hobby i jak narazie wykopałem z zakamarków domowych moje radyjka. Jednak jestem chory jak widze to http://www.kenwood.net/indexKenwood.cfm ... 17&Group=5.
Pewno u nas nie dostępne,a jak już jest to nie dostępne ze względu na cene :cry: Do Probiaka w sam raz...
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

oki. pochrzanilem. wyszla ze mnie totalna niekompetencja w tematach pradu.
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

spytam MiB'a jako fachmana od elektryki: czy to mozliwe ze nie chca mi sie podnosic swiatelka do gory bo jest za "slaby prad". podnosza sie po pewnym czasie jazdy. autko stoi sobie pod domem bo mam za blisko do pracy wiec chodze piechota a nie zamierzam szpanowac autem pod praca bom juz na to za stary :D . jezdze w weekendy.
elektryk w pracy mi mowil, ze jezeli samochod stoi tyle czasu bez jazdy to to moze byc jedna z przyczyn. lampy podniosa sie jak auto troche pochodzi. a moze styki sa zasniedziale? jak pracowalem w innym miejscu to codziennie jezdzilem do pracy samochodem i tego problemu nie bylo (poza tym ze sie wogole nie chowaly - zrobil mi lakiernik jak lakierowal zderzak - pisalem o tym na forum :D )
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

asdero pisze:Tak, to od " Ale fale !". Podobno dają tam najlepszą muzyke :)
Ale jak już o radiach samochodowych, to mam zamiar wrócić do swojego dawnego hobby i jak narazie wykopałem z zakamarków domowych moje radyjka. Jednak jestem chory jak widze to http://www.kenwood.net/indexKenwood.cfm ... 17&Group=5.
Pewno u nas nie dostępne,a jak już jest to nie dostępne ze względu na cene :cry: Do Probiaka w sam raz...
no niezla zabawka... mogbys na tym centertela analogowego podsluchiwac :)
o ile jeszcze ktos tego uzywa ;)
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Cześć
Ja tak miałem z jednym światłem w zimie. Zauważyłem że jeśli temp. spadała na polu poniżej -5 st. Cel. to prawa lampa nie wysuwała się. Dopiero po jakimś czasie. Czasami po 1 min. czasami nawet po 10 min.
Nie wiem od czego to zależy. Teraz jak jest ciepło jest wszystko OK. Mam silniczek. Będe go zmieniał.
Pozdrawiam, Kollek
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

t0mpre pisze: no niezla zabawka... mogbys na tym centertela analogowego podsluchiwac :)
o ile jeszcze ktos tego uzywa ;)
Pozbyłem się Alinco DJG5 i powiem Ci, ze rewelacyjnie słuchało się nie tylko Centertela :) Można się włączyć do rozmowy ustawiając shift nadawania -10MHz :). No, oczywiście ja tego nie robiłem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”