Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
to jaki wymiar ET powinny miec 18'' felgi zeby nie obcieraly o amortyzator ani o nadkole? ktos napewno juz zakladal 18.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
ET powinno byc zbliżone do seryjnego. Tylko pamiętaj jeszcze, że szeokośc felgi też ma znaczenie
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
Wydaje mi się,że felgi 18''a na nich oponki o szerokości 225 to chyba nieco za dużo.Mógłbyś np.do nich założyć dystanse ale czy wtedy nie będą obcierały przy skręcie o błotnik?To jest ryzyko.Ewentualnie i najlepiej jakbyś je mógł najpierw przymierzyć.tom87dg pisze:to jaki wymiar ET powinny miec 18'' felgi zeby nie obcieraly o amortyzator ani o nadkole? ktos napewno juz zakladal 18.
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
U mnie jest 225/40 na 18" i lekko obniżony (bez dystansów)
Spoko nic nie obciera. Tyle że co do tego ET to nic wam nie powiem bo nie wiem nawet ile u mnie jest.
Nie wiem nawet tak naprawdę co mówi to ET
Spoko nic nie obciera. Tyle że co do tego ET to nic wam nie powiem bo nie wiem nawet ile u mnie jest.
Nie wiem nawet tak naprawdę co mówi to ET
No Probe no problem. Ufff...
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
jak ET bylo by takie jak w serii to napewno wieksze kolo nie wejdzie do w seryjnych 16'' 225/55 oponach jest tylko 4 cm i bedzie obcierac o poczatek amortyzatora a napewno da sie to ominac przez np. dystanse ale po co jak mozna kupic tak jak kolega pisal poprzednio gotowe felgi ktore pasuja idealnie i nawet nie trzeba wiedziec co to jest ET:)
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Ja u siebie na lato zakładam felgi 17" AZEV, szerokość 8J z oponami 235(+/-10mm)/45, ET nie pamiętam ale mogę wszystko dokładnie sprawdzić
Wszystko fajnie pasuje z tym, że będę musiał założyć małe dystanse ponieważ między oponą a amortyzatorem jest ok. 1-2mm miejsca.
ET jest to odległość od osi symetrii felgi do miejsca osadzenia (styku z piastą). Im mniejsze ET tym bardziej wysunięta felga.
Wszystko fajnie pasuje z tym, że będę musiał założyć małe dystanse ponieważ między oponą a amortyzatorem jest ok. 1-2mm miejsca.
ET jest to odległość od osi symetrii felgi do miejsca osadzenia (styku z piastą). Im mniejsze ET tym bardziej wysunięta felga.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
matix a czy przy ET 45 da sie zalozyc felge czy trzeba dystans? zamowilem wlasnie felgi z oponami 17'' 205/45 o ET45 szerokosc felgi 7J i nie wiem czy od razu nie kupic dystansow.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
nie wiem czy takie Ci wejdą, swojego ET nie pamiętam (a 45 co podałem to profil opon)
Znalazłem na allegro felgi takie jak moje, firma, wzór, rozmiar, rozstaw śrub i szerokość zgadzają się więc teoretycznie można założyć, ze ET będzie takie samo (ale tylko teoretycznie).
Tamte felgi mają ET 40.
Twoje felgi będą węższe o 2,6cm (1cal). Czyli oś symetrii będzie przesunięta o 1,3cm bliżej piasty. ET masz większe o 5mm. Czyli będą odsunięte od amortyzatorów ok. 8mm więcej niż moje. Opony są dosyć wąskie więc one nie będą robiły żadnych problemów.
Jeżeli dobrze to analizuję.
Nie ma po co od razu zamawiać dystansów. One powinny bez nich pasować, a wkładając dystanse może okazać się, że szpilki są za krótkie.
Znalazłem na allegro felgi takie jak moje, firma, wzór, rozmiar, rozstaw śrub i szerokość zgadzają się więc teoretycznie można założyć, ze ET będzie takie samo (ale tylko teoretycznie).
Tamte felgi mają ET 40.
Twoje felgi będą węższe o 2,6cm (1cal). Czyli oś symetrii będzie przesunięta o 1,3cm bliżej piasty. ET masz większe o 5mm. Czyli będą odsunięte od amortyzatorów ok. 8mm więcej niż moje. Opony są dosyć wąskie więc one nie będą robiły żadnych problemów.
Jeżeli dobrze to analizuję.
Nie ma po co od razu zamawiać dystansów. One powinny bez nich pasować, a wkładając dystanse może okazać się, że szpilki są za krótkie.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
-- oryginalny post 2010-03-13 18:21 --
dzieki wielkie za info Matix, jak przyjda to dam znac jak wyglada i czy pasowaly, fotki tez pewnie wrzuce. pozdro
-- dodano 2010-03-17 14:37 --
205/45/17'' ET 45 , wiec tak felgi wchodza do srodka i bardzo szpeci, dystanse potrzebne min 10 mm powyzej 10 mm trzeba zmieniac szpilki, jezeli chodzi o profil opony 17'' 45 pofil to tragedia kola sa mniejsze od standardowych 16'' 55 profil i sa duze luki miedzy nadkolem a opona, teraz zamowilem opony 17'' 55 profil i jak przyjda to wysle fotki jak wyglada koncowy efekt.
dzieki wielkie za info Matix, jak przyjda to dam znac jak wyglada i czy pasowaly, fotki tez pewnie wrzuce. pozdro
-- dodano 2010-03-17 14:37 --
205/45/17'' ET 45 , wiec tak felgi wchodza do srodka i bardzo szpeci, dystanse potrzebne min 10 mm powyzej 10 mm trzeba zmieniac szpilki, jezeli chodzi o profil opony 17'' 45 pofil to tragedia kola sa mniejsze od standardowych 16'' 55 profil i sa duze luki miedzy nadkolem a opona, teraz zamowilem opony 17'' 55 profil i jak przyjda to wysle fotki jak wyglada koncowy efekt.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- MaryooSh89
- Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 2006-01-23 22:54
- Samochód: Mazda 6 GG 2.3
- Galeria: viewtopic.php?t=15279
- Lokalizacja: Łódź
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Nie wiem jak w 2gen ale w 1 gen założyłem dystans z pierścieniem centrującym 12mm do tego nakrętki z wypustem wchodzącym w otwór felgi i zakręcam na 5-6 obrotów nakrętki w zupełności wystarczy
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
-- oryginalny post 2010-03-19 12:53 --
u mnie przy alusach szpilki kończą się mniej więcej w połowie nakrętki więc bez zmiany szpilek dystansów nie jestem w stanie założyć.
-- dodano 2010-03-22 23:31 --
Poprawka, moje felgi są 17", 8J, ET 55, z oponami 235/45
u mnie przy alusach szpilki kończą się mniej więcej w połowie nakrętki więc bez zmiany szpilek dystansów nie jestem w stanie założyć.
-- dodano 2010-03-22 23:31 --
Poprawka, moje felgi są 17", 8J, ET 55, z oponami 235/45
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Tu macie kalkulator do mierzenia felg i opon pokazuje wszystkie parametry ,ile się felga przysunie ile odsunie od amora i błotnika i jak będzie wyglądać opona na feldze http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
bardzo dobra strona, wszystko dokladnie opisane dzieki.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
ehh urwanie głowy mam już z tymi z felgami
Dziś już przymierzałem 17stki ale wyszła kupa .
Teraz tak: jest okazja zakupić 7,5x18 ET znowu 42 ... i mam pytanie wejdzie to???
jak wejdzie to na jakiej oponie?
Zawsze mogę pojechać do gumiarza odpalić mu kilka plnów i robić przymiarki... i pewnie tak to sie skończy , ale może ktoś z Was coś doradzić?
Aha i tak przy okazji - otwór na piaste w Probku jest 67.1mm?
dzięki
pozdr
Dziś już przymierzałem 17stki ale wyszła kupa .
Teraz tak: jest okazja zakupić 7,5x18 ET znowu 42 ... i mam pytanie wejdzie to???
jak wejdzie to na jakiej oponie?
Zawsze mogę pojechać do gumiarza odpalić mu kilka plnów i robić przymiarki... i pewnie tak to sie skończy , ale może ktoś z Was coś doradzić?
Aha i tak przy okazji - otwór na piaste w Probku jest 67.1mm?
dzięki
pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
wejdzie bez żadnego problemu... pakuj oponę 225/40
co do piasty to tak jak napisałeś - 67,1
co do piasty to tak jak napisałeś - 67,1
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- mar3inez
- Posty: 411
- Rejestracja: 2009-01-04 17:54
- Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=16758
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
ja mam takie tylko et 45 i wchodzą elegancko.cacek pisze:7,5x18 ET znowu 42
a wejdą 225/45, trochę więcej komfortu by się przydało .S.H.A.R.K pisze:pakuj oponę 225/40
A i mam jeszcze jedno pytanie, jaka na najszerszą oponę wstawię na felgę 7,5 cala?
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Wg tego źródła http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=508057
- szerokość felgi jest podawana w calach , 1cal=2,54 mm
- szerokość felgi nie jest ściśle przyporządkowana do jednego wymiaru opon
- jeśli masz opony , które nie mieszczą sie w zakresie szerokości felgi ( o jeden rozmiar w dół lub górę ) to nie ma problemu , lecz musisz się liczyć ze skróconym przebiegiem opony o około 10-15%
Rozm. opony.....Szer. felgi
.............. NOM - MIN - MAX
135/80 R 13 - 3,5 - 3,5 - 4,5
145/70 R 13 - 4,5 - 3,5 - 5,0
145/80 R 13 - 4,0 - 3,5 - 5,0
155/65 R 13 - 4,5 - 4,5 - 5,5
155/70 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
155/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
165/65 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/65 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/70 R 13 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/70 R 14 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,5
175/65 R 14 - 5,0 - 5,0 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/80 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
185/55 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
185/60 R 13 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/60 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 15 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/70 R 13 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/70 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/80 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
195/50 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/55 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 6,5
195/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
205/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,0
205/45 R 16 - 7,0 - 6,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 7,0
205/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 7,0
215/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
215/45 R 17 - 7,0 - 7,0 - 8,0
215/70 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,0
215/75 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
225/45 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/45 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/50 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/55 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/60 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/60 R 16 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/65 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/70 R 15 - 6,5 - 6,0 - 7,5
235/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
235/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/70 R 15 - 7,0 - 6,0 - 8,0
235/70 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
245/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/40 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/45 R 16 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/50 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
245/70 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,0
255/40 R 17 - 9,0 - 8,5 - 10,0
255/45 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/45 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/50 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 17 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 18 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/60 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 15 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
265/70 R 15 - 8,0 - 7,0 - 9,0
265/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
275/40 R 17 - 9,5 - 9,0 - 11,0
275/60 R 15 - 8,0 - 7,5 - 9,5
275/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
285/40 R 18 - 10,0 - 9,5 - 11,0
lub ewentualnie inne źródło http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/ ... 32,15.html
- szerokość felgi jest podawana w calach , 1cal=2,54 mm
- szerokość felgi nie jest ściśle przyporządkowana do jednego wymiaru opon
- jeśli masz opony , które nie mieszczą sie w zakresie szerokości felgi ( o jeden rozmiar w dół lub górę ) to nie ma problemu , lecz musisz się liczyć ze skróconym przebiegiem opony o około 10-15%
Rozm. opony.....Szer. felgi
.............. NOM - MIN - MAX
135/80 R 13 - 3,5 - 3,5 - 4,5
145/70 R 13 - 4,5 - 3,5 - 5,0
145/80 R 13 - 4,0 - 3,5 - 5,0
155/65 R 13 - 4,5 - 4,5 - 5,5
155/70 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
155/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,0
165/65 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/65 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
165/70 R 13 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/70 R 14 - 5,0 - 4,0 - 5,5
165/80 R 13 - 4,5 - 4,0 - 5,5
175/65 R 14 - 5,0 - 5,0 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 13 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/70 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
175/80 R 14 - 5,0 - 4,5 - 6,0
185/55 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
185/60 R 13 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/60 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 14 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/65 R 15 - 5,5 - 5,0 - 6,5
185/70 R 13 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/70 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
185/80 R 14 - 5,5 - 4,5 - 6,0
195/50 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/55 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 14 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
195/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 6,5
195/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 6,5
205/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,0
205/45 R 16 - 7,0 - 6,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/50 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/55 R 16 - 6,5 - 5,5 - 7,5
205/60 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/65 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,5
205/70 R 14 - 6,0 - 5,0 - 7,0
205/70 R 15 - 6,0 - 5,0 - 7,0
215/40 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
215/45 R 17 - 7,0 - 7,0 - 8,0
215/70 R 15 - 6,5 - 5,5 - 7,0
215/75 R 15 - 6,0 - 5,5 - 7,0
225/45 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/45 R 17 - 7,5 - 7,0 - 8,5
225/50 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/55 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
225/60 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/60 R 16 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/65 R 15 - 6,5 - 6,0 - 8,0
225/70 R 15 - 6,5 - 6,0 - 7,5
235/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
235/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/65 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,5
235/70 R 15 - 7,0 - 6,0 - 8,0
235/70 R 16 - 7,0 - 6,0 - 8,0
245/40 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/40 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
245/45 R 16 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/45 R 17 - 8,0 - 7,5 - 9,0
245/50 R 16 - 7,5 - 7,0 - 8,5
245/70 R 16 - 7,0 - 6,5 - 8,0
255/40 R 17 - 9,0 - 8,5 - 10,0
255/45 R 17 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/45 R 18 - 8,5 - 8,0 - 9,5
255/50 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 17 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/55 R 18 - 8,0 - 7,0 - 9,0
255/60 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 15 - 7,5 - 7,0 - 9,0
255/65 R 16 - 7,5 - 7,0 - 9,0
265/70 R 15 - 8,0 - 7,0 - 9,0
265/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
275/40 R 17 - 9,5 - 9,0 - 11,0
275/60 R 15 - 8,0 - 7,5 - 9,5
275/70 R 16 - 8,0 - 7,0 - 9,0
285/40 R 18 - 10,0 - 9,5 - 11,0
lub ewentualnie inne źródło http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/ ... 32,15.html
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Dzięki chopy!!!
przy okazji mam pytanko, bo oglądałem felgi z mniejszym otworem na piaste. Co myślicie na temat toczenia takiego otworu w feldze? Póki co: to co człowiek to opinia...
Jedni mówią że tego się nie powinno robić i takie tam...a z drugiej strony robi to masa ludzi i są miejsca gdzie robią to oficjalnie jako usługę (z gwarancją na felgę)...
Poszperałem troszkę w "sieci" i wujek google mówi to samo co napisałem wyżej: zdania są podzielone
pozdr
przy okazji mam pytanko, bo oglądałem felgi z mniejszym otworem na piaste. Co myślicie na temat toczenia takiego otworu w feldze? Póki co: to co człowiek to opinia...
Jedni mówią że tego się nie powinno robić i takie tam...a z drugiej strony robi to masa ludzi i są miejsca gdzie robią to oficjalnie jako usługę (z gwarancją na felgę)...
Poszperałem troszkę w "sieci" i wujek google mówi to samo co napisałem wyżej: zdania są podzielone
pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
moim zdaniem niewielkie powiekszenie pod wymiar piasty wchodzi śmiało w gre a z tego wzgledu ze na tym sie tylko felga spiera, tylko musi być to precyzyjnie zrobione. Nie zmienia to jakoś specjalnie właściwości i wytrzymałości felgi bo przecież nie powiększamy otworu o np. 5cm tylko zaledwie pare milimetrów
Ale jest tak jak napisałeś zdania zawsze będą podzielone
Ale jest tak jak napisałeś zdania zawsze będą podzielone
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Przód:
225/40/ R18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: autko ładnie trzyma się drogi na ostrych zakrętach przy nie oblodzonej jezdni, większe spalanie, przekłamywanie prędkościomierza.
Tył:
235/40/18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: jw.
225/40/ R18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: autko ładnie trzyma się drogi na ostrych zakrętach przy nie oblodzonej jezdni, większe spalanie, przekłamywanie prędkościomierza.
Tył:
235/40/18
szer. 8"
ET: 38
Modyfikacje: brak
Skutki uboczne: jw.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
ja sie muszę poradzić szerszego grona ludu bo sie tak zastanawiam nad felgami do mojej jedynki,i mam jakieś typy i chce sie was poradzić czy to będzie dobrze wyglądać które byście wybrali a może jakieś zupełnie inne ja na razie mam trzy typy
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Na mój gust wydaję mi się że jedynka wygląda bardzo dobrze na felgach z ramionami wpuszczonymi do środka bądź prostymi ale gdy felga ma tzw rant wtedy dodaje to naprawdę uroku Gtkowi np takie: http://moto.allegro.pl/nowe-felgi-16-5x ... 70092.html , tu akurat ramiona są do zewnątrz ale to tak orientacyjnie bo nie mogę znaleźć Nie mówię tak ze względu że ja posiadam podobne poprostu tak myślę , kiedyś czytałem o tym trochę to kilka osób podzieliło moje zdanie Oczywiście każdy ma swój gust i tego nie neguje więc jakie felgi założysz będzie dobrze ważne żeby tobie się podobały na probku
2.2gt 92 rok
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No rancik to taki delikatny preferuje,najbardziej podchodzi mi tak felga 3 oczywiście tez z czarnym środkiem,ale na jak długo to nie wiem.bo to zmienia jak w kalejdoskopie
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
nie nie nie chcesz to ty je sobie zakładaj
jak je upniesz do jedynki tak żeby nic nie tarło to dam ci je za darmo
jak je upniesz do jedynki tak żeby nic nie tarło to dam ci je za darmo
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany