Sterownik ECU
- krycha
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-07-01 21:56
- Galeria: viewtopic.php?t=6442
- Lokalizacja: Mirosławice Woj. Łódzkie
- Kontakt:
Sterownik ECU
Witam
Prawdopodobnie stało się coś z ECU, problem wygląda następująco, silnik pracuje nierówno dławi się jak daje się gazu (ma trudności z wejściem na obroty) ale jak się zrobi zworkę w gnieździe Diagnosis (piny TEN i GND) pracuje bardzo ładnie bez problemów się wkręca na obroty. Tak samo się dzieje na gazie jak i na benzynie. Po zapaleniu silnika Check Engine gaśnie.
ECU wyświetla następujące błędy:
05 Czujnik stuku
41 (VRIS) Solenoid #1
46 (VRIS) Solenoid #2
Vrisy można pominąć bo mam zainstalowany sterownik od mbmaster, Vrisy działają tylko komputer je wyświetla bo są odcięte kable.
Prawdopodobnie stało się coś z ECU, problem wygląda następująco, silnik pracuje nierówno dławi się jak daje się gazu (ma trudności z wejściem na obroty) ale jak się zrobi zworkę w gnieździe Diagnosis (piny TEN i GND) pracuje bardzo ładnie bez problemów się wkręca na obroty. Tak samo się dzieje na gazie jak i na benzynie. Po zapaleniu silnika Check Engine gaśnie.
ECU wyświetla następujące błędy:
05 Czujnik stuku
41 (VRIS) Solenoid #1
46 (VRIS) Solenoid #2
Vrisy można pominąć bo mam zainstalowany sterownik od mbmaster, Vrisy działają tylko komputer je wyświetla bo są odcięte kable.
Ford Sierra 2.0i DOHC CLX 91r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- krycha
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-07-01 21:56
- Galeria: viewtopic.php?t=6442
- Lokalizacja: Mirosławice Woj. Łódzkie
- Kontakt:
- krycha
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-07-01 21:56
- Galeria: viewtopic.php?t=6442
- Lokalizacja: Mirosławice Woj. Łódzkie
- Kontakt:
Dzisiaj za uwarzyłem taką rzecz że silnik bez zworki (piny TEN i GND) mniej przerywa jak jest zimny i przerywa do 4 tyś. obrotów po wyżej tych obrotów idzie bardzo pięknie. A w trybie diagnozy chodzi bardzo dobrze w całym zakresie obrotów. W trybie diagnozy nie działa ssanie i wentylator na chłodnicy włącza się jak się dołoży gazu.
Ford Sierra 2.0i DOHC CLX 91r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
jakby co to gdzies miałem czujnik stuku ten przy wale za jakies 50zł sprzedam
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
no tak, rzeczywiście
dokładnie tez mam,
dokładnie tez mam,
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- krycha
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-07-01 21:56
- Galeria: viewtopic.php?t=6442
- Lokalizacja: Mirosławice Woj. Łódzkie
- Kontakt:
Pojeździłem trochę bez zworki (piny TEN i GND) i ECU wywalił błąd 24 Prawa (tylna) sonda lambda - napięcie nie zmienia się, kontrolka Check Engine nie świeci się, jak jeździłem to cały czas dławił się w przedziale 3-4 tyś. obrotów. Czy jak wymiennie sondę lambda to będzie dobrze chodzić. Mam też LPG i czy instalacja gazowa szczytuje informacje z dwóch sond lambda czy tylko z jednej.
Ford Sierra 2.0i DOHC CLX 91r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Powiedz mi z czym się chcesz wpiąć, a powiem Ci gdzie się znajduje.
Czyżby Vris-box, a może komputer pokładowy?
Domyślam się, że tak.
Hehe, komp znajduje się dokładnie tam, gdzie w jedynkach, czyli na prawo od pedału gazu i na lewo od lewej nogi pasażera.
Dokładnie w kolumnie gdzie masz radio itd. Jest poniżej radia i innych pierdół w dwójkach.
Musisz rozebrać plastiki z boków, zdjąć przedni panel, rozebrać obudowę lewarka biegów i najważniejsze! Musisz zobaczyć, czy komp jest przykręcony śrubami, czy zamocowany tak, jak większość stacyjek w samochodach, czyli czy śruby mają ukręcone łby. Jeżeli tak, to wtedy czeka Cię prawdopodobnie rozwiercanie.
Oj przeżyłem to jakiś czas temu. Z tępym wiertłem o pierwszej, czy drugiej w nocy.
Czyżby Vris-box, a może komputer pokładowy?
Domyślam się, że tak.
Hehe, komp znajduje się dokładnie tam, gdzie w jedynkach, czyli na prawo od pedału gazu i na lewo od lewej nogi pasażera.
Dokładnie w kolumnie gdzie masz radio itd. Jest poniżej radia i innych pierdół w dwójkach.
Musisz rozebrać plastiki z boków, zdjąć przedni panel, rozebrać obudowę lewarka biegów i najważniejsze! Musisz zobaczyć, czy komp jest przykręcony śrubami, czy zamocowany tak, jak większość stacyjek w samochodach, czyli czy śruby mają ukręcone łby. Jeżeli tak, to wtedy czeka Cię prawdopodobnie rozwiercanie.
Oj przeżyłem to jakiś czas temu. Z tępym wiertłem o pierwszej, czy drugiej w nocy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Sterownik ECU
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Sterownik ECU
Sprawdź przepływomierz. Jeżeli jest mocno zasyfiały to PCM dostaje błędne informacje o ilości wpadającego powietrza i źle dawkuje paliwko.
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Tylko, że ta teoria sprawdzi się jedynie wtedy jak Twoja instalacja gazowa jest na wtrysku, a nie zwykła podciśnieniowa.
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Tylko, że ta teoria sprawdzi się jedynie wtedy jak Twoja instalacja gazowa jest na wtrysku, a nie zwykła podciśnieniowa.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Re: Sterownik ECU
-- oryginalny post środa, 11 lipca 2012, 12:47 --
Czy ktos mily podzielilby sie ze mna oprogramowaniem sterownika do 2.5 dla manuala?
-- dodano niedziela, 16 września 2012, 14:48 --
to co, nikt nie ma, czy nikt nie chce sie podzielic?
Czy ktos mily podzielilby sie ze mna oprogramowaniem sterownika do 2.5 dla manuala?
-- dodano niedziela, 16 września 2012, 14:48 --
to co, nikt nie ma, czy nikt nie chce sie podzielic?
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Sterownik ECU
Raczej nikt nir ma, trzebaby zczytac eprom, a nikt sie w to nie bawi tu bo nie ma sensu grzebac w komputerze w dwojce
Re: Sterownik ECU
-- oryginalny post 2012-09-17 10:13 --
google
-- dodano 2012-09-17 10:13 --
google
-- dodano 2012-09-17 10:13 --
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Sterownik ECU
a czy sterownik od mazdy 626 do 2.0 16v będzie działał w probe 2.0 16v?
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Sterownik ECU
-- oryginalny post 2013-09-20 23:55 --
Zależy jakie ma oznaczenie, jeżeli takie samo jak Twój to ok. Jest kilka " rodzai " ech, w głównej mierze zależy to od rocznika. Ale różnić w oprogramowaniu Ci nie podam bo w 2,0 nie znam.
-- dodano 2013-09-20 23:56 --
Zależy jakie ma oznaczenie, jeżeli takie samo jak Twój to ok. Jest kilka " rodzai " ech, w głównej mierze zależy to od rocznika. Ale różnić w oprogramowaniu Ci nie podam bo w 2,0 nie znam.
Zależy jakie ma oznaczenie, jeżeli takie samo jak Twój to ok. Jest kilka " rodzai " ech, w głównej mierze zależy to od rocznika. Ale różnić w oprogramowaniu Ci nie podam bo w 2,0 nie znam.
-- dodano 2013-09-20 23:56 --
Zależy jakie ma oznaczenie, jeżeli takie samo jak Twój to ok. Jest kilka " rodzai " ech, w głównej mierze zależy to od rocznika. Ale różnić w oprogramowaniu Ci nie podam bo w 2,0 nie znam.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."