ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-11-17 08:58
- Samochód: ford probe v6 93r USA
- Lokalizacja: Warszawa
ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
witam Panowie, posiadam probka v6 94r wersja USA.
wiem ze przed zapaleniem trzeba wciasnac mocno sprzęgło, aczkolwiek w ostatnim czasie muszę je mega mega mocno nacisnąć i czasem i tak jest problem :/
co to moze się dziać ? jestem kompletnym laikiem w probach.
wiem ze przed zapaleniem trzeba wciasnac mocno sprzęgło, aczkolwiek w ostatnim czasie muszę je mega mega mocno nacisnąć i czasem i tak jest problem :/
co to moze się dziać ? jestem kompletnym laikiem w probach.
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Po co masz sprzęgło wciskać przy zapalaniu? Nie rozumiem kompletnie o co chodzi.Popraw temat.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Schyl sie pod kierownice i nad pedalem sprzegla masz taki czujnik.Popatrz jak to dziala i mozesz wyregulowac,zeby szybciej sie ten czujnik zalaczal.A tak btw tez masz ten smieszny patent swiatlami i hamulcem recznym?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Snookie - zachęcam do uzupełnienia swojego profilu - wpisz tam skąd jesteś i uzupełnij rubrykę na swój samochód.
Jest to pomocne dla obu stron - dla Ciebie i dla nas. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, albo ktoś inny będzie miał problem, staramy sobie pomagać nawzajem i może będziesz mógł liczyć na wsparcie, jeśli ktoś przebywa niedaleko Ciebie
Co do tematu - każde Probe II gen. ma czujnik pod pedałem sprzęgła(choć tylko w USA trzeba wcisnąć pedał by zapalił) i niech Ci przez myśl nie przejdzie żeby go wywalić - chyba, że chcesz by Ci gasł na każdych światłach. Zrób tak jak waldii mówi - dobierz się tam, (jeśli potrzeba, poszperaj po forum - gdzieś jest zdjęcie tego czujnika) i sprawdź ten czujnik - może nie styka tak jak powinien albo jeśli się da, trzeba go podregulować.
Waldii - a co to za cyrk z tymi światłami i ręcznym?
Jest to pomocne dla obu stron - dla Ciebie i dla nas. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, albo ktoś inny będzie miał problem, staramy sobie pomagać nawzajem i może będziesz mógł liczyć na wsparcie, jeśli ktoś przebywa niedaleko Ciebie
Co do tematu - każde Probe II gen. ma czujnik pod pedałem sprzęgła(choć tylko w USA trzeba wcisnąć pedał by zapalił) i niech Ci przez myśl nie przejdzie żeby go wywalić - chyba, że chcesz by Ci gasł na każdych światłach. Zrób tak jak waldii mówi - dobierz się tam, (jeśli potrzeba, poszperaj po forum - gdzieś jest zdjęcie tego czujnika) i sprawdź ten czujnik - może nie styka tak jak powinien albo jeśli się da, trzeba go podregulować.
Waldii - a co to za cyrk z tymi światłami i ręcznym?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-11-17 08:58
- Samochód: ford probe v6 93r USA
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
batigol67 mam wersje USA a więc trzeba wcisnac sprzeglo przed zapaleniem auta, inaczej nie odpala
KrecioPL dzieki za rade! zaraz uzupełniam profil a czy u Ciebie znajdę pomoc jakąś? widze ze jestes z WWA, jak JA
KrecioPL dzieki za rade! zaraz uzupełniam profil a czy u Ciebie znajdę pomoc jakąś? widze ze jestes z WWA, jak JA
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Krecio z recznym to taki myk,ze zawsze masz swiatla zapalone a jaj reczny zaciagniesz to gasna.I sa to te niby dzienne swiatla ale to bylo w mx6.I o dziwo tylko wersja na californie to miala.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Snookie - Jeszcze mi powiedz że masz czerwone 93 na blachach WZ.
Poszło PW
Waldii, ponoć były "dzienne" i w probkach - chyba tylko na kanadę, ale nie spotkałem się z tym na żywo, więc nie wiem jak działają i czy to taki sam system.
Poszło PW
Waldii, ponoć były "dzienne" i w probkach - chyba tylko na kanadę, ale nie spotkałem się z tym na żywo, więc nie wiem jak działają i czy to taki sam system.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
dziwne bo ja tez mam wersje USA i zapala bez sprzęgła.snookie pisze:batigol67 mam wersje USA a więc trzeba wcisnac sprzeglo przed zapaleniem auta, inaczej nie odpala
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
To albo ktoś modził, albo nie masz wersji USA
Zrób galerię to ocenimy co to za wersja
Zrób galerię to ocenimy co to za wersja
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Wersja USA jest.licznik w milach,Kierunki w tylnych swiatłach były czerwone,przy kupnie były własciciel mi dal stare lampy.Przednie lampy całe bez tego paseczka.Na stowe USA
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Może automat - wtedy sprzęgła nie trzeba wciskać
A jak jest u Sallmo?
A jak jest u Sallmo?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
W każdym USA trzeba wcisnąć sprzęgło
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Widocznie u mnie nie trzeba .Zerkne tam pod pedał jak bede miał czas ale dalej nie rozumiem po co by ten czujnik miał być. Nie automat.Manualna skrzynia.Romas pisze:W każdym USA trzeba wcisnąć sprzęgło
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
może jest to rozwiązanie dla durnych amerykanów którzy sa nauczeni jeździć automatami i tam nic nie trzeba wciskać, po prostu zeby na biegu nie odjechalibatigol67 pisze:nie rozumiem po co by ten czujnik miał być.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-11-17 08:58
- Samochód: ford probe v6 93r USA
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Temat na chwile obecna ogarnięty!
Dzięki Romas!
Dzięki Romas!
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
tak. dlatego tez stosuje sie to rozwiazanie w duzej czesci nowych aut.
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Spoko. tylko tak jak mówiłem potrzebował bym parę minut więcej żeby zrobić to jak fabryka przykazała, bo to jest rozwiązanie na gwałt jak to rozmawialiśmysnookie pisze:Temat na chwile obecna ogarnięty!
Dzięki Romas!
Generalnie, jak się ogarniesz dawaj znać
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
A tak z ciekawosci co zrobiles?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Dotknąłem magiczną różdżką
opisze rozwiązanie dla potomności jak zrobie to na glanc, chwilowo rozwiązanie czasowe
opisze rozwiązanie dla potomności jak zrobie to na glanc, chwilowo rozwiązanie czasowe
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
eee to taki magik dżordan widze.To skrobnij,bo lubie sie dowiadywac i przekazywac dalej.Ale ogolnie oparlo sie o ten czujnik sprzegla si?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-11-17 08:58
- Samochód: ford probe v6 93r USA
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
tak tak wiem, ale praca wzywała więcRomas pisze:Spoko. tylko tak jak mówiłem potrzebował bym parę minut więcej żeby zrobić to jak fabryka przykazała, bo to jest rozwiązanie na gwałt jak to rozmawialiśmysnookie pisze:Temat na chwile obecna ogarnięty!
Dzięki Romas!
Generalnie, jak się ogarniesz dawaj znać
alez oczywiście jak tylko ogarnę się to sie zgłaszam i bedzie ORi
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Tak, ale nie do końcawaldii pisze:Ale ogolnie oparlo sie o ten czujnik sprzegla si?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Oka,ale widze,ze to niezla tajemnica ha
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
Dziś siegnąłem w końcu pod pedały i była kostka odpięta i zrobiona zworka.jest jeszcze u góry jakiś czujnik na 4 kable.ktoś wie od czego on jest?Wysuwa sie jak sie wciska sprzęgło.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
To pewnie masz dwa osobne czujniki.Jeden od odpalania a drugi idzie do ecu,wlasnie ten gorny