Problem z dmuchawą
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Problem z dmuchawą
Witam mam problem dotyczacy mojej dmuchawy ktora pracuje tylko na 4-tym biegu szlyuszalem ze moze to byc spalony silniczek od dmuchawy???
i nagminnie mi paruja szyby teraz nawet jak wlacze dmuchawe na najwyszym biegu to i tak niewiele daje jedyna mozliwosc zeby mi one odparowaly to uchylenie dwoch szyb co jest bardzo dyskomfortowe tym bardziej ze zbliza sie juz zima i najgorszy okres sprzyjajacym parowaniu szyb,co ma wplyw na parowanie szyb???
Proszę o pomoc
i nagminnie mi paruja szyby teraz nawet jak wlacze dmuchawe na najwyszym biegu to i tak niewiele daje jedyna mozliwosc zeby mi one odparowaly to uchylenie dwoch szyb co jest bardzo dyskomfortowe tym bardziej ze zbliza sie juz zima i najgorszy okres sprzyjajacym parowaniu szyb,co ma wplyw na parowanie szyb???
Proszę o pomoc
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
mam to samo tylko w II gen.
szyby parują bo jest różnica temperatur. zamiast otwierać szyby włącz nawiew i zanim odparują szyby przetrzyj je szmatką, bo później jak zamkniesz okna szyby znów zaparują. odsuń tez fotel do tyłu żebyś tak nie chuchał na szybę
a z tym niedziałającym wiatrakiem to nie wiem. w ładzie mi kiedyś kabelek się wypiął i nie dmuchało. może to też być bezpiecznik ale sprawdziłem - żaden nie jest spalony. wogóle mam jazdy z elektryką trochę.
powodzenia!
szyby parują bo jest różnica temperatur. zamiast otwierać szyby włącz nawiew i zanim odparują szyby przetrzyj je szmatką, bo później jak zamkniesz okna szyby znów zaparują. odsuń tez fotel do tyłu żebyś tak nie chuchał na szybę
a z tym niedziałającym wiatrakiem to nie wiem. w ładzie mi kiedyś kabelek się wypiął i nie dmuchało. może to też być bezpiecznik ale sprawdziłem - żaden nie jest spalony. wogóle mam jazdy z elektryką trochę.
powodzenia!
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Więc pisze wymiana filtra pylkowego, bądź co gorsza wizyta i czlowiekapelot pisze:ale z tymi szybami to nie jest takie hopsiu w kazdym moim bylym samochodzie to byl momet a w nim jak wlacze dmuchawe to wogule nie odparowywuja dopiero po otwaricu szyb zmniejsza sie i jak juz odparuja to sprawiaja wrzazenie tlustych co w nocy nie sprzyja dobrej widzocznosci
ktry zajmuje sie odgrzybianiem[/list]
co do dmuchawy to wydaję mi się że możesz mieć problem z rezystorem który jest schowany pod nogami pasażera. Prawdopodobnie będzie miał przepalone uzwojenia dlatego nie działają 3 biegi. Żeby się do niego dostać musisz rozebrać osłonę pod schowikiem od strony pasażera (3 wciski ze śrubami plus zacisk z tyłu). Potem zobaczysz silnik dmuchawy. Do rezystora jest podpięta jedna wiązka kabli (2 kabelki) i jedna przełączka. Rezystor jest wkręcony 2-ma śrubkami do dmuchawy. Odkręcisz go albo śrubokrętem krzyżakowym albo kluczem bodajże 8-semką. Jak go wyciągniesz będziesz widział czy uzwojenia są przepalone.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Hehe - Pimpo zapomnij już o tej ładzie, no chyba że 3masz ją jako tył napęd na zimę Swoją drogą nieźle w Top Gear jedną przerobili w warsztacie Lotusa . Szkoda że tuning kosztował jakieś 100.000 funtówpimpo pisze: w ładzie mi kiedyś kabelek się wypiął i nie dmuchało.
Co do dmuchawy - objaw działania tylko na jednym biegu (w tym przypadku akurat najwyższym) wskazuje na uszkodzony rezystor. Koszt używanego to 50 do 150 złotych, zależnie od stanu i dostępności na lokalnym rynku.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
Przed chwila gadale z qumplem i z kosztem takiego rezystora da sieSh(.)(.)ters pisze: Co do dmuchawy - objaw działania tylko na jednym biegu (w tym przypadku akurat najwyższym) wskazuje na uszkodzony rezystor. Koszt używanego to 50 do 150 złotych, zależnie od stanu i dostępności na lokalnym rynku.
zamaknac w 20 zlotych.
Sooters tez ma racje takie ceny sa w warsztatach elektromechanicznych,
elektryka samochodowa itp.
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Czy w 1 generacji też jest filtrSqad pisze:Więc pisze wymiana filtra pylkowego, bądź co gorsza wizyta i czlowiekapelot pisze:ale z tymi szybami to nie jest takie hopsiu w kazdym moim bylym samochodzie to byl momet a w nim jak wlacze dmuchawe to wogule nie odparowywuja dopiero po otwaricu szyb zmniejsza sie i jak juz odparuja to sprawiaja wrzazenie tlustych co w nocy nie sprzyja dobrej widzocznosci
ktry zajmuje sie odgrzybianiem[/list]
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
No właśnie cały czas o te wartości walczę,mam 3i 4 ,więc mogę tylko je sprawdzić.piotrek pisze:Jeżeli by były paski to też bym to odczytał problem jest w tym że ktoś kto ma dobry musiałby zmierzyć go miernikiem i podać wartość tego rezystora wtenczas można by było kupić nowy lub nawinąć nowy
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!