Witam, mam do was zapytanie:
Wymieniłem pompe wody w swoim probie. Przed wymianą był żywy, fajnie chodził. Po tym zabiegu strasznie zmulil. Oto objawy:
#Kiedy alternator jest obciążony (klima, swiatla) obroty faluja od 750 w dol do okolo 400 i wracaja... Bez obciazenia tez sie to zdarza, ale duzo rzadziej.
#Wskazania na liczniku pokazuja nizsze ciśnienie oleju i nizszy poziom ladowania. Miedzy A oraz L. Bez wzgledu na obciazenie i obroty.
#Przy kazdym odpaleniu pasek pokrzyczy i zaraz sie uspokoi. Nie wiem ktory pasek, ale jeden odrazu wymieniłem przy okazji dostepu. Ten od pompy wody.
#Jak wspomnialem wczesniej strata mocy.
Mozliwe ze mam zle napiete paski wieloklinowe?
Uklad jest odpowietrzony. Przed wymiana nie bylo problemow żadnych... A wymienilem bo mi padla jak dojechalem do garazu. Zaparkowalem, dwie sekundy i czulem zapach glikolu.
Dodam ze nie zostaly mi zadne srubki po remoncie.
Falowanie obrotow
Re: Falowanie obrotow
Rozrząd był rozpinany przy wymianie pompy?
Wszystko wskazuje na przestawiony rozrząd, lampa strobo. tryb awaryjny i odczyt ustawienia zapłonu.
Wszystko wskazuje na przestawiony rozrząd, lampa strobo. tryb awaryjny i odczyt ustawienia zapłonu.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Falowanie obrotow
Dolewałeś płynu przy krokowcu? Falowanie obrotów to najczesciej objawy zapowietrzenia.
Re: Falowanie obrotow
Falowanie w górę tak, ale w dół nieSpider33 pisze: Falowanie obrotów to najczesciej objawy zapowietrzenia.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Falowanie obrotow
Racja, nie doczytałem.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-11-15 16:29
- Samochód: Ford Probe II 2.0 96r
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Falowanie obrotow
Ogólnie taki objaw też miałem albo źle ustawiony rozrząd albo zapłon albo tps
Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
Re: Falowanie obrotow
-- oryginalny post 2016-04-08 22:01 --
Musiałem rozpiąć rozrząd, bo jedna rolka była przykrecona do pompy.
Dzięki za podpowiedź, niedługo sprawdzę czy dobrze ustawiłem rozrząd.
-- dodano 2016-04-25 20:38 --
Okazało się że rozrząd był o jeden ząbek kopnięty na wale korbowym (jeden ząbek w kierunku ruchu wskazówek zegara).
Wymieniem pasek przy okazji
Wszystko wróciło do normy. Dzięki chłopaki
Musiałem rozpiąć rozrząd, bo jedna rolka była przykrecona do pompy.
Dzięki za podpowiedź, niedługo sprawdzę czy dobrze ustawiłem rozrząd.
-- dodano 2016-04-25 20:38 --
Okazało się że rozrząd był o jeden ząbek kopnięty na wale korbowym (jeden ząbek w kierunku ruchu wskazówek zegara).
Wymieniem pasek przy okazji
Wszystko wróciło do normy. Dzięki chłopaki
Probe 2.0 z 96r.
- arko
- Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 2009-04-19 23:32
- Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=16280
- Lokalizacja: Łódź
Re: Falowanie obrotow
Ja miałem w dół przy zamałej ilości płynu chłodzącegoduracell pisze:Falowanie w górę tak, ale w dół nieSpider33 pisze: Falowanie obrotów to najczesciej objawy zapowietrzenia.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA