UWAGA
Nie jest to zapowiedź żadnego grubego "projektu", tylko czysto hipotetyczne pytanie
Mimo, że sprawa dotyczy silnika FS zakładam temat w dziale KL, bo dotyczy ono VRIS.
Otóż silnik FS-ZE jest wyposażony w ten system i zastanawia mnie czy dobry aftermarketowy kolektor dolotowy może go zastąpić.
Silnik FS-DE nie posiada takich bajerów i przy potencjalnym swapie za dużo trzeba by było w elektronice grzebać żeby to w ogóle było opłacalne.
Tak więc czy VRIS można wywalić zachowując nominalną moc i moment
Wywalenie VRIS
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Wywalenie VRIS
Probe 96' 2.0 EURO
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wywalenie VRIS
VRIS można zastąpić dobrym kolektorem. Warto to zrobić komplecie dolot - wałki - wydech u tunera, wtedy przeliczy wszystko żeby ładnie razem współgrało.
Nie będziesz miał idealnie tych samych parametrów Nm i KM co seria, ale można wykręcić więcej lub przesunąć przebieg momentu / mocy w lepsze miejsce na wykresie. Z drugiej strony - po prostu włożenie jakiegoś kolektora na pewno da gorsze wyniki niż seria
Nie będziesz miał idealnie tych samych parametrów Nm i KM co seria, ale można wykręcić więcej lub przesunąć przebieg momentu / mocy w lepsze miejsce na wykresie. Z drugiej strony - po prostu włożenie jakiegoś kolektora na pewno da gorsze wyniki niż seria
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Wywalenie VRIS
Zarówno fs-ze jak i fs-de posiadały system vics. Tylko silniki fs go nie posiadały.Benet pisze:UWAGA
Nie jest to zapowiedź żadnego grubego "projektu", tylko czysto hipotetyczne pytanie
Mimo, że sprawa dotyczy silnika FS zakładam temat w dziale KL, bo dotyczy ono VRIS.
Otóż silnik FS-ZE jest wyposażony w ten system i zastanawia mnie czy dobry aftermarketowy kolektor dolotowy może go zastąpić.
Silnik FS-DE nie posiada takich bajerów i przy potencjalnym swapie za dużo trzeba by było w elektronice grzebać żeby to w ogóle było opłacalne.
Tak więc czy VRIS można wywalić zachowując nominalną moc i moment
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r