KaBe
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Żeby nie było, ciągle coś tu się dzieje
Wpadła mi taka myśl żeby zrobić drugie turbo takie same, lecz na innej "dupce".
Mianowicie ja mam dupkę z 3.0 JTD/HPI iveco/fiat, ona jest dość mała a ma duży wałek + mały WG co równa się, albo przeładowywaniem (bez EBC) albo późnym wstawaniem.
Zastąpiłem ją dupką z 2.8TD + tytanowy wałek z 2.2 HDI (lżejszy o połowę od mojej wersji), + WG jest więkeszy (21mm zamiast 18mm) co powinno dać szybki spool z niższych obrotów, jednocześnie utrzymać doładowanie/ nie zatkać się ze względu na troszke inną budowę dupki, do tego gruszka z 1.4TFSI która wcześniej startuje da mi lepszą, płynniejszą regulację niższych doładowań ( tak jak aktualnie śmigam z 0.4-0.5b )
No i tyle gadania, tyle cudowania i w pizdziet xD Założyłem turbo do kolektora i DP nie pasuje, inne pochylenie flanszy....
też musiałem zasięgnąć po technologię z kosmosu i będę przerabiał łączenie pomiędzy turbo a downpipe na znany i kochany v-band
Na dniach jak skończe ogarniać zawieszenie, koła i wał w fronterze to zabiorę się za spawanie downpipe w probe i zdam relacje z tego jak wstaje nowy prototyp
Wpadła mi taka myśl żeby zrobić drugie turbo takie same, lecz na innej "dupce".
Mianowicie ja mam dupkę z 3.0 JTD/HPI iveco/fiat, ona jest dość mała a ma duży wałek + mały WG co równa się, albo przeładowywaniem (bez EBC) albo późnym wstawaniem.
Zastąpiłem ją dupką z 2.8TD + tytanowy wałek z 2.2 HDI (lżejszy o połowę od mojej wersji), + WG jest więkeszy (21mm zamiast 18mm) co powinno dać szybki spool z niższych obrotów, jednocześnie utrzymać doładowanie/ nie zatkać się ze względu na troszke inną budowę dupki, do tego gruszka z 1.4TFSI która wcześniej startuje da mi lepszą, płynniejszą regulację niższych doładowań ( tak jak aktualnie śmigam z 0.4-0.5b )
No i tyle gadania, tyle cudowania i w pizdziet xD Założyłem turbo do kolektora i DP nie pasuje, inne pochylenie flanszy....
też musiałem zasięgnąć po technologię z kosmosu i będę przerabiał łączenie pomiędzy turbo a downpipe na znany i kochany v-band
Na dniach jak skończe ogarniać zawieszenie, koła i wał w fronterze to zabiorę się za spawanie downpipe w probe i zdam relacje z tego jak wstaje nowy prototyp
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: KaBe
Fachowa rYnka! Gdyby ten potwor na bezpiecznym doładowaniu miał 200 koni to był by już mega wynik ale cos czuję że po krótkim czasie bezpiecznego doładowania zaczną się testy na grubo aż do rozsypania się silnika Czym zaślepiłeś otwór na aparat w głowicy?
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Szczerze? Zaspawany klucz nasadowy 21 wbity na klej, tak pasował akurat w otwór po aparacie. Mam już też nową wiązkę naszykowaną do wlutowania kostek ale nie mam weny póki co na kablologię
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Trochę cicho tu było, aaaaale! To nie znaczy że nic nie robię, co chwilę coś poprawiam, dorabiam, testuje. Robie korekty map już dłuższy czas, osiągnąłem spalanie 12-16/100km przy dośc sprawnym AFR i znośnym EGT, więc nie jest aż tak źle.
Ostatnio korzystając z weekendu zrobiłem taką małą kierownicę powietrza do chłodnicy oleju, oraz odsunąłem ją od pasa przedniego, poprawiło to znacznie, oj znacznie przepływ.
Tak jak wcześniej chłodnica sprawdzała się, ale nie wyrabiała, w trasie przy mocniejszym ciśnięciu powyżej 120-140km/h, wyprzedzaniu dynamicznym, temperatura dobijała do 120+ *C nas czerwone pole i dłuuugo schodziła. Teraz najwięcej miałem 100-110*, bardzo szybko spada po odpuszczeniu.
Wybraliśmy się na mały ride, łącznie jednym strzałem 300km oraz w dwa dni jakoś 500km, mieszanymi trasami i wszystko gra
Miałbym wielką nadzieję że znajdę czas i budżet i że zobaczymy się na jakimś zlocie
Ostatnio korzystając z weekendu zrobiłem taką małą kierownicę powietrza do chłodnicy oleju, oraz odsunąłem ją od pasa przedniego, poprawiło to znacznie, oj znacznie przepływ.
Tak jak wcześniej chłodnica sprawdzała się, ale nie wyrabiała, w trasie przy mocniejszym ciśnięciu powyżej 120-140km/h, wyprzedzaniu dynamicznym, temperatura dobijała do 120+ *C nas czerwone pole i dłuuugo schodziła. Teraz najwięcej miałem 100-110*, bardzo szybko spada po odpuszczeniu.
Wybraliśmy się na mały ride, łącznie jednym strzałem 300km oraz w dwa dni jakoś 500km, mieszanymi trasami i wszystko gra
Miałbym wielką nadzieję że znajdę czas i budżet i że zobaczymy się na jakimś zlocie
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
A w dniu dzisiejszym do życia została przywołana .... KLIMATYZACJA
Teraz można już cruisować dowolnie gdzie się podoba. Klima spięta z DET3
Jeszcze troche i ten DET3 będzie obsługiwał światła i wyrzutnie rakiet
Teraz można już cruisować dowolnie gdzie się podoba. Klima spięta z DET3
Jeszcze troche i ten DET3 będzie obsługiwał światła i wyrzutnie rakiet
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Jak widać, w końcu zrobiłem obramówkę pod dodatkowe zegary
W końcu nie latają luzem. Dzisiaj przyszły mi też V-bandy i zawór MBC, będę cudował po weekendzie
W końcu nie latają luzem. Dzisiaj przyszły mi też V-bandy i zawór MBC, będę cudował po weekendzie
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: KaBe
Najbardziej podoba mi się ta tabliczka
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: KaBe
Z tą klimą masz najprawdziwszą rację. W FSie odejmuje przynajmniej 20 KM Skręcaj wszytko do kupy i dawaj na hamownię. Nie mogę się doczekać wyniku najmocniejszego FSa w klubie.
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Prawdę mówiąc wszystko jest skręcone, teraz robię takie jazdy testowe długodystansowe żeby znów sie nie okazało w ostatni dzień że wszystko się wysypie. Jak jeszcze zrobię sprzęgło mocniejsze (Bo co jak co ale zaczyna się przyślizgiwać przy większym doładowaniu już, masakra) zamówione z hameryki to jak najbardziej hamownia i lecimy na maksymalny performance i moc hah
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Dziś lecąc do przodu wleciał wydech (od turbosprężarki do tylnego prawego koła) 2.5", katalizator i mały tłumik środkowy, łączony na v-bandach z fmica, v-band wleci jeszcze przy turbinie samej i na ostatnim łączeniu. Niedługo wydech bedzie wycackany, później ogarniam w końcu te spaghetti pod maską xD
Może i nie jest ładnie ale za to jest tanio
Ostatnio też podratowałem (przed przeglądem ) troszkę, ale tylko troszkę progi tak co by dziur nie było, jak będą cieplejsze dni wytne to znów i wstawię całe reperaturki.
Dziś przy okazji wleciała wymiana oleju i filterka, zalany znów świeżutki 5W50 extreme i teraz już można śmigać te 5-8 tys do następnej wymiany
Może i nie jest ładnie ale za to jest tanio
Ostatnio też podratowałem (przed przeglądem ) troszkę, ale tylko troszkę progi tak co by dziur nie było, jak będą cieplejsze dni wytne to znów i wstawię całe reperaturki.
Dziś przy okazji wleciała wymiana oleju i filterka, zalany znów świeżutki 5W50 extreme i teraz już można śmigać te 5-8 tys do następnej wymiany
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Taki mały soundcheck
https://youtu.be/bJi6sZ5Z3nA
https://youtu.be/bJi6sZ5Z3nA
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Dobra! W końcu. Latający potwór spaghetti został pokonany.
Pierwszy krok do porządku pod maską Oczywiście zgubiłem osłone bezpieczników, ale to zaraz załatwię
Teraz staram się ogarnąć jakoś obrotomierz do działania ale ciężko będzie
Pierwszy krok do porządku pod maską Oczywiście zgubiłem osłone bezpieczników, ale to zaraz załatwię
Teraz staram się ogarnąć jakoś obrotomierz do działania ale ciężko będzie
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: KaBe
Porządek pod maską się zrobił
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Jak widać na załączonym obrazku - naprawiłem obrotomierz
Jest tylko jeden problem - nie działa
Pokazuje tylko połowę obrotów ze względu na podwójną cewkę gdzie oryginalnie jest jedna.
Będę teraz kombinował z :
A: przerobieniem zegarów
B: konwersją sygnału jakimś urządzeniem
C: wyprowadzenie sygnału obrotów z DET3
P.S. Znalazłem osłonke bezpieczników
Jest tylko jeden problem - nie działa
Pokazuje tylko połowę obrotów ze względu na podwójną cewkę gdzie oryginalnie jest jedna.
Będę teraz kombinował z :
A: przerobieniem zegarów
B: konwersją sygnału jakimś urządzeniem
C: wyprowadzenie sygnału obrotów z DET3
P.S. Znalazłem osłonke bezpieczników
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Dziś jest ten dzień, zadbałem o bezpieczeństwo
Teraz tylko aby się ułożyły i zobaczymy różnicę w hamowaniu
Teraz tylko aby się ułożyły i zobaczymy różnicę w hamowaniu
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- lucas
- Posty: 332
- Rejestracja: 2019-01-16 19:41
- Samochód: Ford Probe '95 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=25155
- Lokalizacja: Siedlce
Re: KaBe
Jest różnica w hamowaniu
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Jak widać.... silnik nie przeżył spotkania z rzeczywistością, zawiodł wtryskiwacz nr4 w którym zatkały się 3 z 4 dysz. Jako że silnik był bardziej podlany żeby było bezpiecznie AFR wyrównał, a wskaźnik egt nie przekroczył 950* na pełnym bucie i doładowaniu 1.2 bara przez jakieś 10-15km. W pewnym momencie było puf i dym. Żeby nie było auto dojechało na 3 cylindrach 15 km do domu z odpiętą kostką 4 wtryskiwacza. Dalej miał on na tyle mocy żeby rozpędzić się ponad 120km/h i nawet płynnie wyprzedzań
Co by nie było.... Robię czwarty silnik!
A to moja najdroższa durnostojka na biurko w życiu
W czwartym silniku będą tłoki wiseco (lub wossner) ale +1mm nadwymiary, głowica z 323F BJ + wałki sportive, kolektor ssący chciałbym zrobić custom (+ przepustnica z bmw), interesuje mnie też ITB ale czy w turbo ma to sens akurat nie zagłębiałem się. Wtryskiwacze wlecą 440cc lub większe, pompa bosch 044, EMU TAK DOKŁADNIE W KOŃCU EMU, sprzęgło z hameryki wzmocnione lub jeśli się szarpnę dwutarcz + lekkie koło zamachowe (To się okaże na jaki okres czasu rozłożę projekt). I wtedy mam nadzieje że to juz będzie finalny silnik... mam nadzieje
Jeśli kiedykolwiek uda mi się dokupić pojedyńczy tłok wiseco to może puszczę kiedyś komplet w ramach jakiegoś konkursu na fanpage
Tymczasem stay tuned, będę informował, póki co jedynie mogę poinformować że w tym miesiącu powinienem mieć probe dawce organów pod domem
Co by nie było.... Robię czwarty silnik!
A to moja najdroższa durnostojka na biurko w życiu
W czwartym silniku będą tłoki wiseco (lub wossner) ale +1mm nadwymiary, głowica z 323F BJ + wałki sportive, kolektor ssący chciałbym zrobić custom (+ przepustnica z bmw), interesuje mnie też ITB ale czy w turbo ma to sens akurat nie zagłębiałem się. Wtryskiwacze wlecą 440cc lub większe, pompa bosch 044, EMU TAK DOKŁADNIE W KOŃCU EMU, sprzęgło z hameryki wzmocnione lub jeśli się szarpnę dwutarcz + lekkie koło zamachowe (To się okaże na jaki okres czasu rozłożę projekt). I wtedy mam nadzieje że to juz będzie finalny silnik... mam nadzieje
Jeśli kiedykolwiek uda mi się dokupić pojedyńczy tłok wiseco to może puszczę kiedyś komplet w ramach jakiegoś konkursu na fanpage
Tymczasem stay tuned, będę informował, póki co jedynie mogę poinformować że w tym miesiącu powinienem mieć probe dawce organów pod domem
Ostatnio zmieniony 2023-06-01 20:34 przez KaBe, łącznie zmieniany 1 raz.
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: KaBe
Pogratulować samozaparcia Jak będziesz składał kolejny silnik - tak na wszelki wypadek zadzwon po egzorcystę
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: KaBe
Zrób jeszcze cos z napędem kasy pakujesz worek i szkoda na takie wpadki. Daj większe turbo aby silnik miał lżej oddychać przy małej turbinie zapychasz silnik i rosnie egt. Że zapchał się wtrysk sprawdź fitrowanie paliwa i wymień przewody paliwowe jeśli masz fabryczne stalowe to wymień.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Napęd na pewno będzie modyfikowany, postudiuję na zagramanicznych forach jak to rozwiązywali żeby wytrzymywało moc i moment. turbina będzie inna na pewno ale jaka to jeszcze nie powiem
Układ paliwowy będzie cały ciągnięty od początku i prawdopodobnie zrobię też inny bak, wleci pompa 044.
Zobaczymy
Układ paliwowy będzie cały ciągnięty od początku i prawdopodobnie zrobię też inny bak, wleci pompa 044.
Zobaczymy
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Po kolei:
Tłoki zamówione (znów wiseco)
Czas oczekiwania znów miesiąc jak poprzednio.
Silnik się demontuje
Skrzynia biegów już zlatuje, osprzęt wylatuje, wymyje to auto pod maską.
Drugi silnik się szykuje
Jadę po probe na części
No i lalka sie szykuje
Stay tuned
Tłoki zamówione (znów wiseco)
Czas oczekiwania znów miesiąc jak poprzednio.
Silnik się demontuje
Skrzynia biegów już zlatuje, osprzęt wylatuje, wymyje to auto pod maską.
Drugi silnik się szykuje
Jadę po probe na części
No i lalka sie szykuje
Stay tuned
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: KaBe
No i giciorek.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Taki mały akcent, zmiana koloru koła kompresji
Około 15 lipca możliwe że przyjdą tłoki, od razu przerzucam silnik, zakładam nowe uszczelki, przerobione sprzęgło, wlecą nowe wtryski, nowy filtr, przewody paliwowe etc.
No i szybki test turbinki jak to wstaje, jak przyzwoicie to zamówię emu i poskładam to na emu i fajkocewkach z toyoty yaris
Około 15 lipca możliwe że przyjdą tłoki, od razu przerzucam silnik, zakładam nowe uszczelki, przerobione sprzęgło, wlecą nowe wtryski, nowy filtr, przewody paliwowe etc.
No i szybki test turbinki jak to wstaje, jak przyzwoicie to zamówię emu i poskładam to na emu i fajkocewkach z toyoty yaris
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: KaBe
Powiem tylko, że zazdroszczę samozaparcia i wytrwałości
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- KaBe
- Posty: 197
- Rejestracja: 2017-10-19 13:05
- Samochód: Ford Probe 2.0 Turbo, BMW e32 730i, Audi A8d2 4.2
- Galeria: viewtopic.php?t=24873
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: KaBe
Aktualnie zamówienie z tłokami jest w trakcie realizacji A teraz zamówiłem kolanka do spawania, flansze itp, będę spawał nowy kolektor (znów subaru effect) pod T3.
Nadjeżdża Pan i Władca tej wsi
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"
Tańczący z blokami. "All that I do is never right, why am I trying"