Strzały...
takie "cefko fajki" są nawet w nissanach bluebirdach 1.8l z 89r. oraz chyba we wszystkich 200sx. Znajomy ma takiego. Naprawdę super rozwiązanie, przykręcane są na czterech śrubach do głowicy. Sam czujnik na wałku rozrządu jest śmiesznie mały. Na tej stronie go widać.
http://www.turbokillers.com/forum/index.php
http://www.turbokillers.com/forum/index.php
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Cyniu -> jak będziesz szukał cewkofajek - pomyśl o mnie. Fajki u mnie trzeba będzie wziąść orginalne - ze względu na ich długość. Natomiast chodzi o to żeby cewka niewiele wystawała ponad głowice. bo imesca mało. Ewentualnie zamontuje cewki na grodzi. Lepsze 5 cm przewodu niż metr (a tyle mają te do lewej głowicy).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Brutalnia dla Probe strona...Damian pisze: http://www.turbokillers.com/forum/index.php
Gość opisuje jak ścigał się Nissanem z Probówką:
(wredny skurczybyk)Dla mnie to takie autko to "No contest", dawno temu jakis koles fikal, ale zostal objechany na jakies 2 dlugosci autobusu przegubowego, wiecej nie chcialem sie nad nim znecac......
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
Muszę przyznać, że tego akurat nie czytałem. Trafiłem na tą stronę przypadkiem, jak szukałem danych silnika z Nissana. Ciągle myślę o takim motorze w Probe. 2.0 16V T. i 200KM. Montują większą turbinę, doładowanie do 1 bar i wtedy to dopiero jazda.FlasH pisze:Brutalnia dla Probe strona...Damian pisze: http://www.turbokillers.com/forum/index.php
Gość opisuje jak ścigał się Nissanem z Probówką:(wredny skurczybyk)Dla mnie to takie autko to "No contest", dawno temu jakis koles fikal, ale zostal objechany na jakies 2 dlugosci autobusu przegubowego, wiecej nie chcialem sie nad nim znecac......
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Widziałem się dziś z tym kolesiem od probe i jest wniebowzięzty. Po tym strzale nie było wielkich strat, a auto idzie jak burza. Coś tam się odetkało i gazu jakoś mniej jara. Max !
Apropo cewek to większość ścigaczy ma rozwiązanie typu cewka na cylinder. Są napradę niewielkich rozmiarów , w yamasze R6 czerwone pole na obrotomierzu to 15 tyś. obr./min . BMW z dużymi silnikami też stosuje to rozwiązanie. Eliminuje to sypiące iskrami rozdzielacz i kable. Poza tym najnowsze sterowniki elektroniczne silników wykożystując takie rozwiązanie dobierają kąt wyprzedzenia osobno dla każdego cylindra, na podstawie sygnałów z 4 detektorów spalania stukowego. Zejdzmy jednak na ziemię... Liczbę fotolementów można zmniejszyć dwukrotnie , gdyż nic nie przeszkadza, aby iskra podana była na przeciwstawnym (wzgl. suwu pracy) cylindrze. Na wydechu poprostu. Producenci świec twierdzą , że co prawda świeca zużywa się trochę szybciej, ale w ten sposób też oczyszcza. Pomysł bardzo mi się podoba i przed założeniem gazu chyba będę musiał poważnie się nad tym zastanowić.
Apropo cewek to większość ścigaczy ma rozwiązanie typu cewka na cylinder. Są napradę niewielkich rozmiarów , w yamasze R6 czerwone pole na obrotomierzu to 15 tyś. obr./min . BMW z dużymi silnikami też stosuje to rozwiązanie. Eliminuje to sypiące iskrami rozdzielacz i kable. Poza tym najnowsze sterowniki elektroniczne silników wykożystując takie rozwiązanie dobierają kąt wyprzedzenia osobno dla każdego cylindra, na podstawie sygnałów z 4 detektorów spalania stukowego. Zejdzmy jednak na ziemię... Liczbę fotolementów można zmniejszyć dwukrotnie , gdyż nic nie przeszkadza, aby iskra podana była na przeciwstawnym (wzgl. suwu pracy) cylindrze. Na wydechu poprostu. Producenci świec twierdzą , że co prawda świeca zużywa się trochę szybciej, ale w ten sposób też oczyszcza. Pomysł bardzo mi się podoba i przed założeniem gazu chyba będę musiał poważnie się nad tym zastanowić.
No to powoli nam się temat klaruje. Teraz potrzebujemy tylko informacji jakie cewki. Ja właśnie wymieniłem kable WN, a za chwilę kopułkę i palec. Będę miał więc komplet do przeróbek.
Brakije tylko info jakie cewki zastosować.....
Brakije tylko info jakie cewki zastosować.....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Mih dzięki za materiały. Przemyślałem to trochę i znalazłem niezłego byka jakiego strzeliłem , mianowicie : ilość fotolementów można zmniejszyć dwukrotnie - ilość wzmacniaczy sygnału podawanego na 2 cewki jednocześnie, a nie fotoelementów można zmniejszyć dwukrotnie Reasumując dla silnika 6 cyl. 6 fotoel. i 3 wzmacniacze i 6 cewek.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz
Witam
Poprawcie mnie jeśli źle robię dopisując się do tematu, ale nie jestem doświadczonym forumowiczem.
Do rzeczy: Po ok. 5-10 minutach jazdy z pracy wyprzedzam Tira na 5-tym biegu przy prędkości 100km/h. Jechałem na LPG. Usłyszałem wystrzał (miałem już jeden taki, ale miałem po nim tylko podwyższone obroty przez 200 km, ale wszystko wróciło do normy), ale był to dość mocny wystrzał w porównaniu z tym, który spotkał mnie wcześniej.
Po tym wszystko było ok, ale do czasu gdy turbina powinna się załączyć. Zaczęła pompować co najwyżej do 3psi, ale i tak było mu ciężko. Na benzynie turbo również słabo pompuje, na niskich obrotach samochód gaśnie.
Sprawdziłem kody błędów i wywala mi tylko 42, ale to już wcześniej się działo. Instalacja gazowa jest dwumiesięczna (zwykła) i zrobiłem na niej jakieś 7 tys...
Proszę Was Panowie o pomoc, tym bardziej, że bez samochodu nie mam możliwości dojechania do pracy.
Dzięki. Pozdrawiam
Poprawcie mnie jeśli źle robię dopisując się do tematu, ale nie jestem doświadczonym forumowiczem.
Do rzeczy: Po ok. 5-10 minutach jazdy z pracy wyprzedzam Tira na 5-tym biegu przy prędkości 100km/h. Jechałem na LPG. Usłyszałem wystrzał (miałem już jeden taki, ale miałem po nim tylko podwyższone obroty przez 200 km, ale wszystko wróciło do normy), ale był to dość mocny wystrzał w porównaniu z tym, który spotkał mnie wcześniej.
Po tym wszystko było ok, ale do czasu gdy turbina powinna się załączyć. Zaczęła pompować co najwyżej do 3psi, ale i tak było mu ciężko. Na benzynie turbo również słabo pompuje, na niskich obrotach samochód gaśnie.
Sprawdziłem kody błędów i wywala mi tylko 42, ale to już wcześniej się działo. Instalacja gazowa jest dwumiesięczna (zwykła) i zrobiłem na niej jakieś 7 tys...
Proszę Was Panowie o pomoc, tym bardziej, że bez samochodu nie mam możliwości dojechania do pracy.
Dzięki. Pozdrawiam
I Gen 2.2T 93r.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-05-30 12:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowe Dąbie Bydgoszcz
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
CHECK ENGINE po wystrzale gazu- pomocy
witam wszystkich jestetm tutaj nowy i smigam od iedawna prbobkiem 2.0 USA.kiedy przydusil mi sie na swiatlach to jak go odpalilem to strzelil z gazu w filtr powietrza i wydech(kolo plecionki musialem spawac) od tamtego momentu pojawia mi sie caly czas check engine,nie wiem co to jest za przyczyna.wiem ze po tym co sie stalo byly problemy z obrotami na gazie i troche tez na benzynie!czy to jest moze wina przeplywomierza? prosze o pomoc i pozdrawiam wszystkich mobili
Probe 2.0 USA
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Proponuję sprawdzić kody błędów.
Jak to się robi dowiesz się korzystając z naszej opcji "szukaj".
A jak korzystać z naszej "szukajki" dowiesz się czytając to:
Kilka porad dla nowego użytkownika !
Pozdrawiam.
Jak to się robi dowiesz się korzystając z naszej opcji "szukaj".
A jak korzystać z naszej "szukajki" dowiesz się czytając to:
Kilka porad dla nowego użytkownika !
Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
wydaje mi sie ze to chyba przeplywaka bo nawet po regulacji gazu bylo dobrze rpzez chwile a pozniej znowu to samo musialem troche przytkac dolot powietrza i narazie chodzi,ale czasami sa zaburzenia.dzienkiarkobubel pisze:Sprawdź przepływkę i sondę na 100% któraś z tych rzeczy.
ok dzienki sprawdze pozdrawiamOLEY pisze:Proponuję sprawdzić kody błędów.
Jak to się robi dowiesz się korzystając z naszej opcji "szukaj".
A jak korzystać z naszej "szukajki" dowiesz się czytając to:
Kilka porad dla nowego użytkownika !
Pozdrawiam.
Probe 2.0 USA
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: Strzały...
Wiatm.
Mój problem poolega na tym, iż z dnia na dzień probek przestał chcieć jeżdzić na benzynie, kilka dni temu miałem strzał gazu(mam blosa) rozwaliło mi dolot, ale posklejałem to dokładnie, też nie ma żadnej nieszczelności w układzie dolotowym,
Przed wystrzałem probek szedł bardzo dobrze zarówno na benzynie jak i na gazie(na benzynie nawet lepiej)
po tym wystrzale moge jeżdzić tylko na gazie, bo jak przełącze na benzyne to na biegu jałowym obroty delikatnie falują no ale silnik chodzi, a jak nawet bardzo delikatnie nacisne na gaz to od razu silnik sie muli i gaśnie, dodam że w okolicy przepustnicy zaczęło coś sycześ, tak jakby ssał lewe powietrze, ale pooglądałem wszystko dokładnie i raczej wszystkie rurki są na swoim miejscu.
Co może być przyczyną tego że nie chce chodzić na benzynie?
Pozdro
Mój problem poolega na tym, iż z dnia na dzień probek przestał chcieć jeżdzić na benzynie, kilka dni temu miałem strzał gazu(mam blosa) rozwaliło mi dolot, ale posklejałem to dokładnie, też nie ma żadnej nieszczelności w układzie dolotowym,
Przed wystrzałem probek szedł bardzo dobrze zarówno na benzynie jak i na gazie(na benzynie nawet lepiej)
po tym wystrzale moge jeżdzić tylko na gazie, bo jak przełącze na benzyne to na biegu jałowym obroty delikatnie falują no ale silnik chodzi, a jak nawet bardzo delikatnie nacisne na gaz to od razu silnik sie muli i gaśnie, dodam że w okolicy przepustnicy zaczęło coś sycześ, tak jakby ssał lewe powietrze, ale pooglądałem wszystko dokładnie i raczej wszystkie rurki są na swoim miejscu.
Co może być przyczyną tego że nie chce chodzić na benzynie?
Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Strzały...
Przepływka chodzi czy się przycięła / wygięła od strzału?
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: Strzały...
O widzisz tego nie sprawdziłem, jutro z rana sprawdze i napisze..
Pozdro
Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: Strzały...
Kocur ma racje po strzale mogla poleciec przeplywka.Zreszta to ona jest w wiekszosci aut na LPG odpowiedzialna za niechodzenie na benzynie
I tak jak juz Ci pisalem sprawdz do jakiej mocy masz parownik bo masz KLZE i najprawdopodobniej parownik do 150KM.Jezdzisz caly czas na ubogiej mieszance a to zle moze sie skonczyc dla KLZE :/
I tak jak juz Ci pisalem sprawdz do jakiej mocy masz parownik bo masz KLZE i najprawdopodobniej parownik do 150KM.Jezdzisz caly czas na ubogiej mieszance a to zle moze sie skonczyc dla KLZE :/
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Re: Strzały...
bankowo przeplywomierz.(najlepiej sie z kims na chwile podmieN:)
a moze poprostu Ci sie wtyczka, co idze do przeplywki, sie poluzowala? docisnij ..
a moze poprostu Ci sie wtyczka, co idze do przeplywki, sie poluzowala? docisnij ..
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: Strzały...
Wtyczke sprawdzałem i jest okej, a na mięszalniku jest taki symbol: AT90E
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Strzały...
Jakim mieszalniku?
Wyjmij przepływkę i zobacz czy łatwo chodzi, czy się nie blokuje, czy jajo nie jest pogięte.
Wyjmij przepływkę i zobacz czy łatwo chodzi, czy się nie blokuje, czy jajo nie jest pogięte.