problem z płynem chłodniczym
problem z płynem chłodniczym
Ma problem z bo ucieka mi płyn chłodniczy z autka. Ucieka na zewnątrz też nie jest to uszczelka pod głowicą:) Byłem wczoraj u swoich mechaników wymienić olej w silniku i stwierdzili,że to musi być pompa wody co wiąże się z kosztami bo trzeba odrazu wymieniać rozrząd, na wężach jest suchy tylko przy rozrządzie jest mokro. Potrafi wyrzucić cały zbiornik cieczy po przejechaniu 200 km . Pytam się bo może ktoś z was miał taki problem i proszę o jakieś porady.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Pompa wody. Wcale ni trzeba wyminiać rozrządu przy pompie. Co fakt
że jest to taka sama robota bo i tak trzeba pasek zdjąć
Popa w I Gen jest wmontowana w blok silnika, i z tego co pamiętam to
nowy orginał kosztuje 300zł
Dodam że cena nowego paska rozrządu to koszt za coś pożądnego typu
Gates czy GoodYear to między 150 a 200zł
że jest to taka sama robota bo i tak trzeba pasek zdjąć
Popa w I Gen jest wmontowana w blok silnika, i z tego co pamiętam to
nowy orginał kosztuje 300zł
Dodam że cena nowego paska rozrządu to koszt za coś pożądnego typu
Gates czy GoodYear to między 150 a 200zł
Hey
ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....
Pozdro
Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.
ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....
Pozdro
Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No tak ale dużo zależy od tego jak samochód był eksploatowany
A bo to wiemy czy ktoś jeżdził nim do kościoła,czy ktoś go chciał zaorać.
W kilkunastoletnim żywocie niektóre auta przechodzą bardzo wiele,
zwłaszcza jak synek pożyczał auto od tatusia
Zresztą sami wiecie jak to jest
Ja pamiętam jak kiedyś ojciec gdzieś wyjechał no to ja do garażu
i malucha w obroty z kolesiami.
Załatwiłem mu wtedy obie półośki,które sam potem musiałem kupić i wymienić.
Jak człowiek młody to głupi
A bo to wiemy czy ktoś jeżdził nim do kościoła,czy ktoś go chciał zaorać.
W kilkunastoletnim żywocie niektóre auta przechodzą bardzo wiele,
zwłaszcza jak synek pożyczał auto od tatusia
Zresztą sami wiecie jak to jest
Ja pamiętam jak kiedyś ojciec gdzieś wyjechał no to ja do garażu
i malucha w obroty z kolesiami.
Załatwiłem mu wtedy obie półośki,które sam potem musiałem kupić i wymienić.
Jak człowiek młody to głupi
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
He he stare czasy się przypominają, ah to pożyczanie od ojca samochodu
he he do pierwszego dzwona było miło.
Dla tego dobrze mieć jakąś histroie samochodu.
Ja miłem farta przy swoim.
Najpierw jeździł nim niemiec prze 3 lata dobił do 150tyś potem przyjechał
do polski i był w jednych rękach, był jeżdżony raz na dwa tyg tak to stał
w garażu ponieważ właściciele mają swoja piekarnie i jeździli innymi samochodami
nim wyjeżdżali na jakieś wypady z dziećmi w weekendy albo na wakacje
he he do pierwszego dzwona było miło.
Dla tego dobrze mieć jakąś histroie samochodu.
Ja miłem farta przy swoim.
Najpierw jeździł nim niemiec prze 3 lata dobił do 150tyś potem przyjechał
do polski i był w jednych rękach, był jeżdżony raz na dwa tyg tak to stał
w garażu ponieważ właściciele mają swoja piekarnie i jeździli innymi samochodami
nim wyjeżdżali na jakieś wypady z dziećmi w weekendy albo na wakacje
[quote="kollek"]Hey
ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....
Pozdro
Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.[/quote]
Jak możesz to daj mi namiary na sklepik a ja już powymieniam te części. Daj mi adres strony tego sklepu lub jakiś namiar. Z góry dziękuje.
pozdro
ja u siebie wymieniałem pompę wody. Koszt japońskiej w JC to 175 zł. Żeby ją wymienić trzeba ściągnąć rozrząd. Jeśli nie wymieniałeś go jeszcze to wymień. Rolka SKF ok. 100 zł, napinacz ok. 110 zł. Pasek Bosh'a (akutalnie u mnie taki pracuje i nie narzekam) to 75-80 zł. I w zasadzie nie wiem czym się różni od Gatsa bo ten ostatni ostatnio w Polsce jest robiony więc....
Pozdro
Zapomniałem dodać że u mnie się lało ciurkiem z pompy. Ubywało kilka litrów płynu co 2 dni.[/quote]
Jak możesz to daj mi namiary na sklepik a ja już powymieniam te części. Daj mi adres strony tego sklepu lub jakiś namiar. Z góry dziękuje.
pozdro
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
no ja kiedys tatuskowi tez podebralem cordobe i urzadzilem sobie oes z kolega
wiadomo mlodyniedoswiadczony i sie wpierniczylem do rowu gdzie staly drzewka
skasowany caly przód a potem jeszcze skasowana byla moja dupa hehe
ale milo z tatusiem to wsponiman hehe
on sam podobnie kiedys robil jak byl mlody i nawet mnie przeprosil ze tak na poczatku sie zachowal w stosunku do mnie
fajna historyjka
wiadomo mlodyniedoswiadczony i sie wpierniczylem do rowu gdzie staly drzewka
skasowany caly przód a potem jeszcze skasowana byla moja dupa hehe
ale milo z tatusiem to wsponiman hehe
on sam podobnie kiedys robil jak byl mlody i nawet mnie przeprosil ze tak na poczatku sie zachowal w stosunku do mnie
fajna historyjka
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
www.moto-sklep.pl - strona Japan Caru
Pasek kupiłem u znajomego w Wadowicach. Podjedź to jakiegoś sklepu motoryzacyjnego i zapytaj o pasek Bosha. Napewno będa mieć.
Pasek kupiłem u znajomego w Wadowicach. Podjedź to jakiegoś sklepu motoryzacyjnego i zapytaj o pasek Bosha. Napewno będa mieć.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja tylko spaliłem ojcu w warczyburgu jak próbowałem (niezauważywszy) przejechać poprzeczny rów z wykopanymi kablami czy rurami i zatarłem silnik przy oszałamiających 140
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Szukałem odpowiedniego temaciku , i mysle że ten sie nada .
więc tak panowie potrzeby mi schemacik wężyków płynu chłodzącego co gdzie idzie i jakim wężykiem.
Oczywiscie probe 2.2GT (pow 90')
pozdro
więc tak panowie potrzeby mi schemacik wężyków płynu chłodzącego co gdzie idzie i jakim wężykiem.
Oczywiscie probe 2.2GT (pow 90')
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: problem z płynem chłodniczym
I jak Panowie 2 latka mijają i nikt nie ma ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: problem z płynem chłodniczym
Dlaczego nie ma? Jest w strefie zrzutu od 8 stycznia 2004, wśród pierwszych 200 plików (z 4700) wrzuconych tam w ogóle. Wystarczyło "doklikać" do tej daty.
http://fordprobe.pl/upload/goget.php/uk ... a_8992.gif
http://fordprobe.pl/upload/goget.php/uk ... a_8992.gif
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pawel_-5
- Posty: 373
- Rejestracja: 2010-06-09 21:29
- Samochód: Probe 2.5 V6 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=18025
- Lokalizacja: Gdynia
Re: problem z płynem chłodniczym
Witam!
Mam podobny problem! Ubywa mi płyn chłodzący, gdzieś połowa zbiorniczka na 200km Mam wymieniony cały rozrząd: rolka, napinacz, pasek i pompa wody razem z uszczelką. Nie widać żadnych wycieków, wężyki są suche, chłodnica wygląda dobrze. Dobry płyn chłodzący orlen. Macie jakieś propozycje
Pozdrawiam!
Mam podobny problem! Ubywa mi płyn chłodzący, gdzieś połowa zbiorniczka na 200km Mam wymieniony cały rozrząd: rolka, napinacz, pasek i pompa wody razem z uszczelką. Nie widać żadnych wycieków, wężyki są suche, chłodnica wygląda dobrze. Dobry płyn chłodzący orlen. Macie jakieś propozycje
Pozdrawiam!
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ
2.5 GT v6 1996r. - JEST
2.5 GT v6 1996r. - JEST
- K4mil
- Posty: 357
- Rejestracja: 2008-12-13 11:10
- Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
- Galeria: viewtopic.php?t=15213
- Lokalizacja: Legnica/Głogów
Re: problem z płynem chłodniczym
tak propozycje zaraz się posypią
Sprawdź oleY bo możesz mieć za dużo
Sprawdź oleY bo możesz mieć za dużo
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED
- Pawel_-5
- Posty: 373
- Rejestracja: 2010-06-09 21:29
- Samochód: Probe 2.5 V6 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=18025
- Lokalizacja: Gdynia
Re: problem z płynem chłodniczym
Olej też miałem co dopiero wymieniany 10w40 i mam równo połowę
Zastanawiam się czy może silnik bierze ten płyn
Zastanawiam się czy może silnik bierze ten płyn
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ
2.5 GT v6 1996r. - JEST
2.5 GT v6 1996r. - JEST