Witam
Podczas pracy silnika odłączam sondę i co wtedy??
jakie powinny byc reakcje??
U mnie nie ma żadnych!!
Ani w pracy silnika ani w kontrolkach!!
Jak to jest i co sprawdzić??
			
			
									
						
							Co powinno się stac po odłączeniu sondy??
Co powinno się stac po odłączeniu sondy??
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
			
						2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Cynki pomiar tak ale napięcia !! U mnie wyrzuca mi nadal 16 i 17 błąd EGR i Lambda ale mam nową lambde i zastanawiam się co się dzieje może to wina zmienionego wydechu i nie dogrzania  lambdy, bo u mnie jest zmieniony wydech na bardzo przelotowy strumienica i tłumik ostatni sportowy żadnych katalizatorów i środkowych tłumików! ? Co o tym sądzicie   
   Pozdrawiam Martini
  Pozdrawiam Martini
			
			
													 
   Pozdrawiam Martini
  Pozdrawiam Martini
					Ostatnio zmieniony 2005-02-06 17:28 przez MARTINI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
			
						Życie jest piękne za szyb probika !!
A jeszcze jedno są dwa błędy lambdy opisane w kodach 15 i 17 jakie są różnice pomiędzy nimi podejrzewam że jeden sygnalizuje zwarcie sądy a drugi przerwę czyli upaloną lub wypiętą z jakiegoś powodu (przerwa w przewodzie  sygnałowym z lambdy) jak to widzicie   
  
			
			
									
						
							 
  
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
			
						Życie jest piękne za szyb probika !!



