ogrzewanie tylnej szyby a spadające obroty
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
ogrzewanie tylnej szyby a spadające obroty
..jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby to obroty sie dziwnie zachowuja (dosc mozcno spadaja) i wahania sa dosc wysokie
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Niestety jest to typowy objaw. Po prostu podgrzewanie żre tyle prądu, podobnie jak dmuchawa na pełnych obrotach.
Może alternator nie domaga?
Może alternator nie domaga?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
U mnie nic takiego nie wystepuje, ale fakt faktem - ogrzewanie tylnej szyby jest dosyc pradozerne - stad moze musi "pokrecic" troche, zeby dalo rade!
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przy okazji warto sprawdzić poziom kwasu w komorach akumulatora, bo może on już dętka?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
....hm,witam
wiec jest tak ,jak zapale silnik i zaraz wlacze ogrzewanie tylnej szyby spadaja obroty dosc nisko, jakies niecala krteske,--po pierwsze
po drugie ,jak jade juz na tym ogrzewaniu i silnik sie rozgrzeje to oboty szybko spadaja do pierwszej kreskii odbijaja(czasami prawie do konca) sie i staja jakos w polowie (500),a jak jade bez ogrzewania to obtroty sa okolo 800,a co do dmuchawy wszystko jest ok
wiec jest tak ,jak zapale silnik i zaraz wlacze ogrzewanie tylnej szyby spadaja obroty dosc nisko, jakies niecala krteske,--po pierwsze
po drugie ,jak jade juz na tym ogrzewaniu i silnik sie rozgrzeje to oboty szybko spadaja do pierwszej kreskii odbijaja(czasami prawie do konca) sie i staja jakos w polowie (500),a jak jade bez ogrzewania to obtroty sa okolo 800,a co do dmuchawy wszystko jest ok
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
moze nie do zera ale do pierwszej kreski,silnikiem nie szarpie,jak zredukuje na luz to tak spadaja, w czasie jazdy(raczej zawsze sie odbija i gdzies sie zatrzymaja okolo500,)ale czasami przystana kolo pierwszej kreski i wtedy czuje sie w samochodzie te niskie obroty,
jeszcze jedn asprawa ,jak zapalam auto z rana (jest zimne)to tak jakby nie mogl zlapac obrotow ,przez chwile , do 1000 i do pierwszej kreski i tak ze cztery razy ,az sie uspokoi i zalapie obroty???
jeszcze jedn asprawa ,jak zapalam auto z rana (jest zimne)to tak jakby nie mogl zlapac obrotow ,przez chwile , do 1000 i do pierwszej kreski i tak ze cztery razy ,az sie uspokoi i zalapie obroty???
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Oj to tutaj Sqad ma chyba rację.jagger pisze:moze nie do zera ale do pierwszej kreski,silnikiem nie szarpie..... ....,jak zapalam auto z rana (jest zimne)to tak jakby nie mogl zlapac obrotow ,przez chwile , do 1000 i do pierwszej kreski i tak ze cztery razy ,az sie uspokoi i zalapie obroty???
Co do lekkiego spadku obrotów po wrzuceniu na luz,to wiele osób
ma podobne objawy(z tego co pamiętam).Sprawdz kable WN.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666