ogrzewanie tylnej szyby a spadające obroty

Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

ogrzewanie tylnej szyby a spadające obroty

Post autor: jagger »

..jak wlacze ogrzewanie tylnej szyby to obroty sie dziwnie zachowuja (dosc mozcno spadaja) i wahania sa dosc wysokie
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wygląda to na duży(za duży) pobór prądu.Może jakieś małe zwarcie?
Być może coś się "kopci" we włączniku.Napisz więcej o objawach.Czy na
biegu jałowym,czy podczas jazdy,W jakich granicach obroty itd.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Niestety jest to typowy objaw. Po prostu podgrzewanie żre tyle prądu, podobnie jak dmuchawa na pełnych obrotach. :wink:

Może alternator nie domaga?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

U mnie nic takiego nie wystepuje, ale fakt faktem - ogrzewanie tylnej szyby jest dosyc pradozerne - stad moze musi "pokrecic" troche, zeby dalo rade!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Szyba to jedno a dodatkowo jeszcze podgrzewanie lusterek swoje bierze. U mnie jednak podobnie jak u Nikosia nie ma żadnej różnicy w pracy silnika przy włączaniu lub wyłączaniu ogrzewania.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Jeżeli jest tak jak piszecie to stawiam na alternator.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Pewnie tak jest jak mówisz. Warto popatrzeć na wskaźnik ładowania.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Przy okazji warto sprawdzić poziom kwasu w komorach akumulatora, bo może on już dętka?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

....hm,witam
wiec jest tak ,jak zapale silnik i zaraz wlacze ogrzewanie tylnej szyby spadaja obroty dosc nisko, jakies niecala krteske,--po pierwsze
po drugie ,jak jade juz na tym ogrzewaniu i silnik sie rozgrzeje to oboty szybko spadaja do pierwszej kreskii odbijaja(czasami prawie do konca) sie i staja jakos w polowie (500),a jak jade bez ogrzewania to obtroty sa okolo 800,a co do dmuchawy wszystko jest ok
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Qrka wodna.Mówisz spadają do zera??? :shock:
Stawiam na jakieś zwarcie,ale co z bezpiecznikiem???
Może jakiś "watowany"albo za duży założony i prąd wali w instalację???
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Co rozumiesz pod pojęciem "spadają obroty"? Słyszysz to czy tylko obserwujesz obrotomierz?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Dobre pytanie,bo jeżeli poniżej 500 obrotów nie szarpie silnikiem
to jestem w szoku :shock: :shock: :shock:
Normalnie,to poniżej 700 już jest kicha.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

No właśnie bo to może świruje tylko obrotomierz a dokładniej kondenstory przynim.
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

moze nie do zera ale do pierwszej kreski,silnikiem nie szarpie,jak zredukuje na luz to tak spadaja, w czasie jazdy(raczej zawsze sie odbija i gdzies sie zatrzymaja okolo500,)ale czasami przystana kolo pierwszej kreski i wtedy czuje sie w samochodzie te niskie obroty,
jeszcze jedn asprawa ,jak zapalam auto z rana (jest zimne)to tak jakby nie mogl zlapac obrotow ,przez chwile , do 1000 i do pierwszej kreski i tak ze cztery razy ,az sie uspokoi i zalapie obroty???
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

jagger pisze:moze nie do zera ale do pierwszej kreski,silnikiem nie szarpie..... ....,jak zapalam auto z rana (jest zimne)to tak jakby nie mogl zlapac obrotow ,przez chwile , do 1000 i do pierwszej kreski i tak ze cztery razy ,az sie uspokoi i zalapie obroty???
Oj to tutaj Sqad ma chyba rację.
Co do lekkiego spadku obrotów po wrzuceniu na luz,to wiele osób
ma podobne objawy(z tego co pamiętam).Sprawdz kable WN.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

mozliwe ze to kable,nie wygladaja na zmienione,ale jak je sprawdzic---najlepiej kupic nowe
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Sprawdzić można w prosty sposób. Przewody najbardziej przebijają jak jest wilgoć. Zabierz na noc przewody do domu i trzymaj je np. koło kaloryfera. Rano idź do auta, załóż przewody i odpal. Jak wszystko będzie OK to udaj się do sklepu i kup sobie nowe przewody.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Albo po porostu pójdz w nocy do autka,odpal je,podnieś maskę
i patrz czy nie błyska.Musi być naprawdę ciemno.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”