Jak odłączyć komputer ?
- skorpion2.2
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 2005-04-07 19:46
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Będzin
 
Jak odłączyć komputer ?
Pozdrowienia !!!
Przeszukałem prawie całe forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Chciałbym w czerwcu zająć się trochę swoim autkiem od spodu, bo jest tam parę dziurek.Problem polega na tym że podczas spawania może dojść do uszkodzenia kompa a ja nie wiem jak się przed tym ustrzec.Czy mógłbym prosić starych wyjadaczy o wskazówkę - jak go odłączyć ?
Poza tym tematem mam jeszcze jedno pytanie. Szukałem w necie książki napraw do Probe ale już wiem że darmowej nie ma. Nawet ściągałem Emulem poradniki "Haynes Manuals" i są do wszystkich autek za wyjątkiem Probe( Nawet do Lotus Elise gdyby ktoś chciał).Tak więc zwracam się do was z prośbą o udąstępnienie takiej książeczki w miarę możliwości. W moim Probe jest jeszcze dużo do zrobienia a metodą prób i błędów więcej zepsuję niż naprawię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrowienia !!!
			
			
									
						
							Przeszukałem prawie całe forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Chciałbym w czerwcu zająć się trochę swoim autkiem od spodu, bo jest tam parę dziurek.Problem polega na tym że podczas spawania może dojść do uszkodzenia kompa a ja nie wiem jak się przed tym ustrzec.Czy mógłbym prosić starych wyjadaczy o wskazówkę - jak go odłączyć ?
Poza tym tematem mam jeszcze jedno pytanie. Szukałem w necie książki napraw do Probe ale już wiem że darmowej nie ma. Nawet ściągałem Emulem poradniki "Haynes Manuals" i są do wszystkich autek za wyjątkiem Probe( Nawet do Lotus Elise gdyby ktoś chciał).Tak więc zwracam się do was z prośbą o udąstępnienie takiej książeczki w miarę możliwości. W moim Probe jest jeszcze dużo do zrobienia a metodą prób i błędów więcej zepsuję niż naprawię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrowienia !!!
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
			
						- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- skorpion2.2
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 2005-04-07 19:46
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Będzin
 
Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???
Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
			
			
									
						
							Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
Probe 2.2 GL  89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
			
						Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- skorpion2.2
 - Posty: 24
 - Rejestracja: 2005-04-07 19:46
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Będzin
 
W porządku. Postaram się na nią zapracować.A co do kompa, to chodzi o jego odłączenie ponieważ spawanie łukiem elektrycznym podobno skutkuje jego uszkodzeniem. Posłucham fachowców i po prostu spróbuję wyciągnąć wtyczkę. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrowienia !
			
			
									
						
							Pozdrowienia !
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
			
						- Gacek Wrocław
 - Posty: 405
 - Rejestracja: 2003-09-24 17:17
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
mój tłumikarz spina klemy jakimś magicznym ustrojstwem i nie odłącza akumulatora - spawałem już u niego kilka razy i wszystko w porządku...
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2007-10-12 19:04 przez Gacek Wrocław, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 
kollek pisze:Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???
Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
a jak najprościej sie dostać do tego kompa??
było  -   2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
			
						- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
A w jakim celu? 
 
Najprościej wykręcić z boków plastiki, takie a'la trójkątne.
Znajdują się: lewy, przy pedale gazu, a prawy (wiadomo) identyczny w prawej strony. Komp ma trzy wtyczki z wiązkami przewodów.
Przykręcony jest na cztery śruby.
Do kostek najprościej dostać się od przodu, czyli zdemontować panel
z zegarkiem i włącznikiem przeciwmgielnego. W niektórych (starszych)
modelach w tym miejscu są schowki.
Cholera nie wiem, czy takie wiadomości powinny się tu znaleźć.
			
			
									
						
							Najprościej wykręcić z boków plastiki, takie a'la trójkątne.
Znajdują się: lewy, przy pedale gazu, a prawy (wiadomo) identyczny w prawej strony. Komp ma trzy wtyczki z wiązkami przewodów.
Przykręcony jest na cztery śruby.
Do kostek najprościej dostać się od przodu, czyli zdemontować panel
z zegarkiem i włącznikiem przeciwmgielnego. W niektórych (starszych)
modelach w tym miejscu są schowki.
Cholera nie wiem, czy takie wiadomości powinny się tu znaleźć.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 
- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 
- Flyke
 - Posty: 712
 - Rejestracja: 2006-10-18 22:00
 - Galeria: viewtopic.php?t=10424
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 
- daniel
 - Posty: 947
 - Rejestracja: 2006-07-27 20:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=9642
 - Lokalizacja: Rumia
 
- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
a naj,najpierw zmień ten grający przegubdaniel pisze:flyke(vasil) pisze:Daniel skąd masz chipa ?? ile dales ? bedzie pasowal do 92??
flykesam mam rocznik 92
, a Ty najpierw opanuj autko na 12psi
![]()
a potem wiecej
hehe
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
			
						EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Flyke
 - Posty: 712
 - Rejestracja: 2006-10-18 22:00
 - Galeria: viewtopic.php?t=10424
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 
