Jak się dostać do żarówki świateł mijania w wersji EURO ?
Jak się dostać do żarówki świateł mijania w wersji EURO ?
Pytanie jak w temacie...
Jaki bezpiecznik wypiąć zeby mi sie nie swieciło światło ? (niestety nie mam podnoszenia bez zapalenia)
no i jakie dalsze kroki ? co odkrecic ? na co uważać ?
			
			
									
						
							Jaki bezpiecznik wypiąć zeby mi sie nie swieciło światło ? (niestety nie mam podnoszenia bez zapalenia)
no i jakie dalsze kroki ? co odkrecic ? na co uważać ?
<(k)night rider>
miałem probe
			
						miałem probe
- akademia
 - Posty: 163
 - Rejestracja: 2004-09-27 12:09
 - Galeria: viewtopic.php?t=5499
 
- Tomasz S
 - Posty: 1692
 - Rejestracja: 2004-11-25 18:21
 - Galeria: viewtopic.php?t=5611
 - Lokalizacja: Łódź
 
akademia pisze:Ja robie tak. Otwórz mu oczy i odepnij jedną klemę i po sprawie!:) Później tylko zrzuć ten plastik i to wszystko chyba są 4 śruby.
Niepokoi mnie tylko jedna rzecz : gdy odłączysz klemy - co z procesorem który jest zawarty w elektronice pokładowej??? . Osobiście nigdy nie odłączałem i ciekaw jestem czy niczym to nie grozi
- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
wnioskuję że nie masz rocznika '93 bo miałbyś guziczek do podnoszenia lamp 
1. podnosisz i odpinasz aku jak pisze Akademia (nic się nie stanie)
2. odpinasz kabelki od żarówek i włączasz światła
3. odpinasz aku i podnosisz ręcznie kręcąc "korbką"
4. zapalasz światła i po kolei wyciągasz każdy bezpiecznik - w końcu trafisz na ten właściwy
pozdro
			
			
									
						
							1. podnosisz i odpinasz aku jak pisze Akademia (nic się nie stanie)
2. odpinasz kabelki od żarówek i włączasz światła
3. odpinasz aku i podnosisz ręcznie kręcąc "korbką"
4. zapalasz światła i po kolei wyciągasz każdy bezpiecznik - w końcu trafisz na ten właściwy
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok 
			
						- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Załączasz światła, wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się), odkręcasz plastikową osłonę, NIE odkręcasz śrub mocujących reflektor, tylko przyciskasz klosz do tyłu (powinien być na sprężynkach), zdejmujesz i żarówka jest twoja  
 
Potem możesz poskładać wszystko do kupy
			
			
									
						
							Potem możesz poskładać wszystko do kupy
Pozdrawiam, Rafał.
			
						- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
w wersji uproszczonej pomijasz:Raf pisze:Załączasz światła, wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się), odkręcasz plastikową osłonę, NIE odkręcasz śrub mocujących reflektor, tylko przyciskasz klosz do tyłu (powinien być na sprężynkach), zdejmujesz i żarówka jest twoja![]()
Potem możesz poskładać wszystko do kupy
"wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się)"
świecąca się żarówka nie stanowi przeszkody do jej wymiany
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
			
						jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
no tak własnie o to chodzi że nie trzeba kombinowac tylko podnieść swiatła i swieca sie czy nie zdjąć plastki, wyciągnąć reflektor przez wcisnięcie i przesunięcie na bok, wypiąć kostke i dalej sobie mozmna podmienic żarówke. i nie trzeba kombinacji robić z RETRA bo szkoda czasu
łeb mnie dzis boli....
a takie skomplikowane problemy wałkujecie
			
			
									
						
							łeb mnie dzis boli....
a takie skomplikowane problemy wałkujecie
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
			
						jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
u mnie jest ten problem ze raz swieci okej a raz na "poł gwizdka" jak pozycyjna (mimo, ze pozycyjne mam w zderzaku, a nie w podnoszonych reflektorach) i po prostu obawiam sie czyscic styki na zapalonych zarówkach... wybiore wersje z odpieciem aku...
z drugiej strony to dziwne ze producent nie przewidział wymiany przy zamknietych swiatłach - i tu skłaniałbym sie do wypowiedzi Pimpo, że jednak da sie to zrobic w taki sposób - ale posiedze nad tym jak sie pogoda poprawi bo jak na razie leje dzien w dzien...
			
			
													z drugiej strony to dziwne ze producent nie przewidział wymiany przy zamknietych swiatłach - i tu skłaniałbym sie do wypowiedzi Pimpo, że jednak da sie to zrobic w taki sposób - ale posiedze nad tym jak sie pogoda poprawi bo jak na razie leje dzien w dzien...
					Ostatnio zmieniony 2005-07-19 17:37 przez Yaneeck, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							<(k)night rider>
miałem probe
			
						miałem probe
da się czyścić styki na zapalonych żarówkachYaneeck pisze:u mnie jest ten problem ze raz swieci okej a raz na "poł gwizdka" jak pozycyjna (mimo, ze pozycyjne mam w zderzaku, a nie w podnoszonych reflektorach) i po prostu obawiam sie czyscic styki na zapalonych zarówkach... wybiore wersje z odpieciem aku...
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
			
						jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996