Kąt zapłonu
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Kąt zapłonu
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest kąt zapłonu (2,2 gl '89r)
jest to dla mnie bardzo ważne i potrzebuje to szybko>
(potrzebne do ustawienia zapłonu( wiadomo))
dzięki dzięki dzięki:):):):):):):):):):):)
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest kąt zapłonu (2,2 gl '89r)
jest to dla mnie bardzo ważne i potrzebuje to szybko>
(potrzebne do ustawienia zapłonu( wiadomo))
dzięki dzięki dzięki:):):):):):):):):):):)
GG:9377317 white GT1 90'
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Na stronie www.performanceprobe.com pisze ,że 6 stopni +-1 stopień,
a ktoś mi mówił, ze ok.10 stopni.
Różnica jest duża więc kto ma rację???
Pozdrawiam
a ktoś mi mówił, ze ok.10 stopni.
Różnica jest duża więc kto ma rację???
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Muszę się pochwalić, ponieważ wcześniejszy mechanik ustawił mi ten
kąt na 30 stopni!!!!!
Nieżle,nie??
Teraz mam 15 stopni, bo gdy ustawił mi nowy mechanik na 6 stopni to strasznie żle chodził, coś strzelało przy dodawaniu gazu.
Podobno to przez kopułkę ( pordzewiała i pęknięta w środku), czy może to być powodem tego??
kąt na 30 stopni!!!!!
Nieżle,nie??
Teraz mam 15 stopni, bo gdy ustawił mi nowy mechanik na 6 stopni to strasznie żle chodził, coś strzelało przy dodawaniu gazu.
Podobno to przez kopułkę ( pordzewiała i pęknięta w środku), czy może to być powodem tego??
GG:9377317 white GT1 90'
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Można, ale do tego jest potrzebny specjalny sprzęt pomiarowy.
Poczytaj sobie trochę tutaj:
http://felicia.autokacik.pl/pages/tunin ... htm#zapłon
Poczytaj sobie trochę tutaj:
http://felicia.autokacik.pl/pages/tunin ... htm#zapłon
Ford Probe 2.0 '94r.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
koledzy bo jest pewna rozbieznosc z tym katem - otóż chodzi mi o wersje GT - w serwisówce jak wiadomo wiadomosci dotycza GT ale z rocznika 92 - natomiast jakies 2 miesiace temu ustawialem ten zaplon i u mnie w roczniku 89 wyczytalem z oryginalnej nalepki na masce ze kat zaplonu jest inny niz podaje serwisowka- wlasnie chyba cos kolo 6 stopni - czyzby rok produkcji mial na to wplyw ? - jak wiadomo silniczki z 89 roznia sie ciut od tych z 92 ale czy roznice dotycza rowniez tej kwestii? no chyba ze poprostu mam maske od GL - dlatego prosba do szczesliwych posiadaczy GT 89 zeby zobaczyli co u nich pisze na masce - pozdrawiam
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W GT'89, na oryginalnej masce od GT z rocznika 89 jest napisane: 9°+1°.
Tylko teraz jest koło 0°C (+1°), to może powinieneś poczekać z ustawieniem na ocieplenie albo znaleźć ogrzewany garaż?
Tylko teraz jest koło 0°C (+1°), to może powinieneś poczekać z ustawieniem na ocieplenie albo znaleźć ogrzewany garaż?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Koledzy a powiedzcie mi jak się ten zapłon ustawia bo w tym akurat tema cie jestem zielony .Prosil bym tak krok po kroku bo niestety nieposiadam serwisówki musze sobie na jakims zlocie skopiowac czy cos . POZDRO
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
kąt zapłonu.Odświeżenie tematu.
Szukam odpowiedzi na pytanie:o ile i czy w ogóle trzeba zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu w przypadku zwiększenia stopnia sprężania.Silnik po planowaniu bloku ,2,2 lx.Silnik był dłubany u tunera lecz nie wiem jaki był kąt .Po ostatniej rozbiórce przestawiłem zapłon lecz nie zaznaczyłem położenia na rozdzielaczu.Proszę o pomoc.
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: kąt zapłonu.Odświeżenie tematu.
A co to za wynalazek? LX to tylko 3.0 V6 a 2.2 to GL albo GT jeśli jest turbinka. To co ty masz za auto? LX z silnikiem 2.2????Mar-dom pisze: ,2,2 lx.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
oj desrto po tak długim czasie jeszcze nie wiesz jakie modele probka wychodziły
tak marek ma 2.2 LX 89 full opcja bez skóry (tak dla ścisłości)
marek a spróbuj ustawić go na serie i zobacz jak chodzi, potem lekko wyprzedź o jakieś 2 stopnie i zobacz czy to coś powoduje
nie jestem pewien żeby potem na mnie nie było
tak marek ma 2.2 LX 89 full opcja bez skóry (tak dla ścisłości)
marek a spróbuj ustawić go na serie i zobacz jak chodzi, potem lekko wyprzedź o jakieś 2 stopnie i zobacz czy to coś powoduje
nie jestem pewien żeby potem na mnie nie było
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
No bo byłem przekonany że LX to tylko V6 3.0 no ale ok.davidlive pisze:oj desrto po tak długim czasie jeszcze nie wiesz jakie modele probka wychodziły
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów