problem z ładowaniem czy nie ?
problem z ładowaniem czy nie ?
problem z ładowaniem czy nie ?
w moim GT I GEN jest taki wskaznik ładowania w którym strzałka
jest najczesciej na literce "R" lub nawet na "M" to jak gra radio (700W) pracuje turbo i klima . Pytanie czy ten wskażnik u was działa podobnie
własnie zmieniłem akumulator a prąd ładowania mam na poziomie 6-9 A
pod obciązeniem 2-3 bez czy tak w probe jest . u mojego sąsiada w polonezie ( akurat był pod reką ) jest prąd ładowania 11,2 A na stałe
dobrze naładowany akumulator pokazuje na wskazniku "M " - czy macie tak samo ?
w moim GT I GEN jest taki wskaznik ładowania w którym strzałka
jest najczesciej na literce "R" lub nawet na "M" to jak gra radio (700W) pracuje turbo i klima . Pytanie czy ten wskażnik u was działa podobnie
własnie zmieniłem akumulator a prąd ładowania mam na poziomie 6-9 A
pod obciązeniem 2-3 bez czy tak w probe jest . u mojego sąsiada w polonezie ( akurat był pod reką ) jest prąd ładowania 11,2 A na stałe
dobrze naładowany akumulator pokazuje na wskazniku "M " - czy macie tak samo ?
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Regulator jest wbudowany w alternator i ja mialem taki sam problem. Pojechalem do mojego elektryka i okazalo sie ze regulator kosztuje KUPE kasy nawet sprawdzilem w hurtowni i tam tez cena mnie przerazila. Nie pamietam ile to bylo ale szok. Moj elektryk wyprowadzil mi podlaczenia regulatora na zewnatrz alternatora i zalozyl mi regulator od poloneza. Caly koszt niewielki okolo 80zł. robocizna z czesciami. Sprawdza sie super a ponad to wiem ze jak gdzies mi kiedys walnie na tasie to kazdy moze mi naprawic.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
mam rowniez wyprowadzomy regulator na zewnatrz, kosztowalo mnie to 100 zl (regulator polonezowski + przekaznik + robocizna)
Jak przerobisz to musisz zaczac troche o niego dbac poniewwaz regulator z poldka jest przystosowany do troche mniejszego pradu miz daje alternatore w probe wiec sie troche bardziej grzeje, ale wytrzymuje bo jezdze tak od roku, trzeba tylko od czasu do czasu przeczyscic styki regulatora.
Ale za taka cene sie oplaca bo orginalny regulator ze szczotkami bo to komplet w serwisie Forda kosztuje ok. 900 zl a w hurtowni ok. 550 zl
Wiec wybor nalezy do ciebie
Jak przerobisz to musisz zaczac troche o niego dbac poniewwaz regulator z poldka jest przystosowany do troche mniejszego pradu miz daje alternatore w probe wiec sie troche bardziej grzeje, ale wytrzymuje bo jezdze tak od roku, trzeba tylko od czasu do czasu przeczyscic styki regulatora.
Ale za taka cene sie oplaca bo orginalny regulator ze szczotkami bo to komplet w serwisie Forda kosztuje ok. 900 zl a w hurtowni ok. 550 zl
Wiec wybor nalezy do ciebie
Pozdrawiam
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394
u mnie wyjmowal, bo ciezko robi sie z rekami w gorze
pogadaj z elektrykiem miech ci ustawi min. 14V bo przy pelnym obciazeniu (wentylator, klima itp.) moze spasc o 0,5V lub i wiecej.
a niech ci nie zaklada zadnych plastikow ktore moglyby sie stopic od temperatury bo wleza w styk i czeba bedzie wyskrobywac
wiem bo skrobalem
pogadaj z elektrykiem miech ci ustawi min. 14V bo przy pelnym obciazeniu (wentylator, klima itp.) moze spasc o 0,5V lub i wiecej.
a niech ci nie zaklada zadnych plastikow ktore moglyby sie stopic od temperatury bo wleza w styk i czeba bedzie wyskrobywac
wiem bo skrobalem
Pozdrawiam
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394
sa regulowane ze srubka w lewym gornym rogu (ja tak mam) i mam ok 14,2V
i nieregulowane (pudelko z dwoma wyprowadzeniami) ktory powinien dawac ok 14,2 14,4V
moj jest jakis uniwersalny bo pisze na nim ze jest do: FIAT, POLONEZ, ZUK, STAR, JELCZ.
A jak to dziala to do konca nie wiem bo FIAT, POLONEZ i ZUK maja instalacje 12V a STAR i JELCZ 24V
Moze dlatebo jest regulowany
i nieregulowane (pudelko z dwoma wyprowadzeniami) ktory powinien dawac ok 14,2 14,4V
moj jest jakis uniwersalny bo pisze na nim ze jest do: FIAT, POLONEZ, ZUK, STAR, JELCZ.
A jak to dziala to do konca nie wiem bo FIAT, POLONEZ i ZUK maja instalacje 12V a STAR i JELCZ 24V
Moze dlatebo jest regulowany
Pozdrawiam
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394
Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394