Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Jak Wam działa ogrzewanie??
Jak Wam działa ogrzewanie??
Wiem, że do zimy daleko ale nurtuje mnie jedna rzecz. W moim Probku mizernie działa ogrzewanie, tzn. tak mi się zdaje. Powietrze na max ustawieniu temperatury jest tylko ciepłe. W moim starym Kadecie, jak już silnik się nagrzał to powietrze leciało gorące i moment było ciepłe, a w Probie mizernie. Pytanko czy coś mam zepsute czy ten typ tak ma??
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
i to stosunkowo szybko - nawet w zimie...
może masz jakieś smieci w układzie doprowadzającym powietrze ??
albo padło coś przy przełączniku ZIMNE-CIEPŁE ?
w mondeo była tam jakis patent pnematyczny (rurki z powietrzem) i non stoper mi sie to psuło - nie przełaczało pozycji nawiewu albo leciało zimne mimo ustawienia na ciepłe.. nie wiem jak jest w probe ale jesli to te same kabelki co w mondeo to moze to byc to własnie...
może masz jakieś smieci w układzie doprowadzającym powietrze ??
albo padło coś przy przełączniku ZIMNE-CIEPŁE ?
w mondeo była tam jakis patent pnematyczny (rurki z powietrzem) i non stoper mi sie to psuło - nie przełaczało pozycji nawiewu albo leciało zimne mimo ustawienia na ciepłe.. nie wiem jak jest w probe ale jesli to te same kabelki co w mondeo to moze to byc to własnie...
<(k)night rider>
miałem probe
miałem probe
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
sprawdź poziom płynu w chłodnicy jesli będzie go zbyt mało to najpierw przestaje działać ogrzewanie....., jeśli to nie to to możesz miec zapowietrzony układ gdzieś w pobliżu nagrzewnicy bądź też jak wspomnieli poprzednicy coś ze sterowaniem ciepło-zimno, lub nawiewy
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
W probalu nagrzewnica powinna się sama odpowietrzać, bynajmniej jak miałem trafioną pompę wodną i nie raz musiałem uzupełniać płyn to ogrzewanie zawsze działało po dolaniu i nic nie odpowietrzałem.
A co do działania ogrzewania w probalu jest naprawde niezłe z tym że w zimę trzeba przysłaniać chłodnicę
A co do działania ogrzewania w probalu jest naprawde niezłe z tym że w zimę trzeba przysłaniać chłodnicę
Będziesz Miał Wygody
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
Ogrzewanie - ciepły silnik, a leci zimne... ?
problem jest taki ze zamiast cieplego powietrza leci zimne,przy oczywisciwe nagrzanym silniku,jakie moga byc tego przyczyny: termostat,zapowietrzony uklad???
pozdrawiam
pozdrawiam
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]
[img]
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Linka czy silniczek sprawa dyskusyjna ale to trzeba sprawdzić bo może nagrzewnica nie otwiera się. Jakbyś miał zapowietrzony układ albo walnięty termostat to byś widział po wskaźniku temperatury że coś dziwnie silnik się nagrzewa.Sqad pisze:Yyyy która linka, to tu nie jest na silniczkach??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Z przykrością muszę was rozczarować, ale w II-gen. sterowanie nawiewem odbywa się przez podciśnienie. Na klapkach są zainstalowane tłoczki vacum i to one odpowiadają za ich przestawianie.
Jeśli powstaje jakiś problem z przestawianiem pozycji, to może to być przyczyna braku podciśnienia.
Jedyna linka znajduje się w pokrętle od ciepło/zimno i można się o ile dobrze pamiętam, do niej dostać gdzieś pod nogam pasażera (to bym musiał sprawdzić)
Jeśli powstaje jakiś problem z przestawianiem pozycji, to może to być przyczyna braku podciśnienia.
Jedyna linka znajduje się w pokrętle od ciepło/zimno i można się o ile dobrze pamiętam, do niej dostać gdzieś pod nogam pasażera (to bym musiał sprawdzić)
Ford Probe 2.0 '94r.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja zmieniając z VENT na OFF a później na MIX słyszę cichutkie... psssss.... ufff... psssss...Sqad pisze:Na wyłączonym silniku powinno być słychac jak pracują silniczki przy przełączaniu między pozycjami nawiewu.
Więc to potwierdza...
Voodoo pisze: w II-gen. sterowanie nawiewem odbywa się przez podciśnienie
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- krycha
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-07-01 21:56
- Galeria: viewtopic.php?t=6442
- Lokalizacja: Mirosławice Woj. Łódzkie
- Kontakt:
Potwierdzam na 100% sam to rozbierałem żeby wymienić podświetlanie pokręteł.
Linka jest też.Z przykrością muszę was rozczarować, ale w II-gen. sterowanie nawiewem odbywa się przez podciśnienie. Na klapkach są zainstalowane tłoczki vacum i to one odpowiadają za ich przestawianie.
Jeśli powstaje jakiś problem z przestawianiem pozycji, to może to być przyczyna braku podciśnienia.
Jedyna linka znajduje się w pokrętle od ciepło/zimno i można się o ile dobrze pamiętam, do niej dostać gdzieś pod nogam pasażera (to bym musiał sprawdzić)
Ford Sierra 2.0i DOHC CLX 91r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.
Ford Probe II 2.5 GT z LPG 94r.
Ford Mondeo Kombi 1.8 16V GLX 95r.