II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Wielkie dzięki za miłe słowo jak znajdziesz chwilkę to napisz jakieś swoje sugestie chętnie poczytam co o tym sądzisz .A turbinka pochodzi od Fiata Dukato 2,5TD.MiH pisze:No - jestem pod wrażeniem. Są rzeczy które mi się nie podobają, ale wykonanie pierwsza klasa.
Na marginesie - z czego to turbinka?
Ciach(o) poleciało...
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Respecta za poświecony czas i zawziecie oraz ... pomysł, ale jak dla mnie troche to prowizorką zalatuje.
Będą testy na hamowni?? Oczywiście będę brał pod uwagę ze seryjny 12-letni probek nie ma juz tych 168KM
PS
Moze czas na ćwiartkę ??
Pozdroooo
Czasami 12 letnie i starsze auta potrafią wywołać big smile on owner face :
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6724
Będą testy na hamowni?? Oczywiście będę brał pod uwagę ze seryjny 12-letni probek nie ma juz tych 168KM
PS
Moze czas na ćwiartkę ??
Pozdroooo
Czasami 12 letnie i starsze auta potrafią wywołać big smile on owner face :
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6724
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Robota niczym sie nie rózni od tej z promotora, wiec nie wiem w czym widzisz problem??
Bo co nie ma kutych tłoków?? - nie ma potrzeby
Nie ma zewnętrznego FMU?? - też nie ma potrzeby bo wszystko gra
Bo sprzęgło nie wymienione?? - ale to wytrzumuje tą moc
Bo cooler nie jest nowy?? - a czym się różni nowy od używki bo chyba tylko ceną
Bo turbo jest po regeneracji?? - przecież te regenerowane są praktycznie jak nowe
Bo ukaład paliwowy nie jest przebudowany?? - przecież ten wyrabia bez problemu
Bo orurowanie nie jest dedykowane?? - przecież zostało profesjonalnie wyspawane tigiem
Coś jeszcze??
Bo co nie ma kutych tłoków?? - nie ma potrzeby
Nie ma zewnętrznego FMU?? - też nie ma potrzeby bo wszystko gra
Bo sprzęgło nie wymienione?? - ale to wytrzumuje tą moc
Bo cooler nie jest nowy?? - a czym się różni nowy od używki bo chyba tylko ceną
Bo turbo jest po regeneracji?? - przecież te regenerowane są praktycznie jak nowe
Bo ukaład paliwowy nie jest przebudowany?? - przecież ten wyrabia bez problemu
Bo orurowanie nie jest dedykowane?? - przecież zostało profesjonalnie wyspawane tigiem
Coś jeszcze??
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Ten koleś chyba nie wie co pisze i nie wie ile trzeba czasu i pracy po nocach aby wszystko złożyć potem dopiero wystroić wyrególować popoprawiać niedociągnięcia i dopiero jechać na hamownie ale spoko rozumiem gościa bo jego przygoda z tuningiem aut ogranicza się do czytania gazet typu > GT albo Maxituning.A jeżeli chodzi o prowizorkę to gdzie on to widzi to naprawdę nie wiem może według niego spawy były wykonane spawarką elektrodową albo palnikiem a nie tigiem.
Tu jest przykład pełnego profesjonalizmu i zaangażowania w przeróbki w takim stopniu że aż trzeba było pociąć belkę pod silnikiem i zastąpić ją płaskownikiem a orurowanie jest tak długie że pewnie turbo załącza się przy 5000obr. A drugi artysta nawet nie dał coolera powietrze bezpośrednio z turbo płynie do k.ssącego może stwierdził że skrócenie drogi powietrza poprzez pominięcie coolera da mu więcej mocy
http://img353.imageshack.us/my.php?image=img01070cb.jpg
A tak jest to rozwiązane u mnie więc możesz sobie porównać.
Tu jest przykład pełnego profesjonalizmu i zaangażowania w przeróbki w takim stopniu że aż trzeba było pociąć belkę pod silnikiem i zastąpić ją płaskownikiem a orurowanie jest tak długie że pewnie turbo załącza się przy 5000obr. A drugi artysta nawet nie dał coolera powietrze bezpośrednio z turbo płynie do k.ssącego może stwierdził że skrócenie drogi powietrza poprzez pominięcie coolera da mu więcej mocy
http://img353.imageshack.us/my.php?image=img01070cb.jpg
A tak jest to rozwiązane u mnie więc możesz sobie porównać.
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Skoro piszesz o mnie i tak podchodzisz do krytyki to faktycznie nie ma sensu dyskutować.KALII pisze:Ten koleś chyba nie wie co pisze i nie wie ile trzeba czasu i pracy po nocach aby wszystko złożyć potem dopiero wystroić wyrególować popoprawiać niedociągnięcia i dopiero jechać na hamownie ale spoko rozumiem gościa bo jego przygoda z tuningiem aut ogranicza się do czytania gazet typu > GT albo Maxituning.A jeżeli chodzi o prowizorkę to gdzie on to widzi to naprawdę nie wiem może według niego spawy były wykonane spawarką elektrodową albo palnikiem a nie tigiem.
.
Napisałbym, ale widze że nia ma to sensu z takim podejściem z Waszej strony Panowie.Sqad pisze:[...] wiec nie wiem w czym widzisz problem??
?
Idę lepiej doszkolić sie przed GT lub Maxituning'iem
Miłego śmigania.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja myślę że wyzywanie KALIIEGO od "prowizorek" jest niesprawiedliwe. No bo kto zrobił lepiej? Kto w ogóle zrobił?
Moim zdaniem należy się duże uznanie za doprowadzenie projektu do stanu "działającego". Roboty było pewnie bardzo dużo.
Nie sztuka oddać komuś auto i zapłacić za turbo 2 razy tyle co wart jest samochód. Nie znam kosztów jakie poniósł KALII, może kiedyś je poznamy, ale jeśli okaże się że nie były duże uznanie będzie jeszcze większe. Jeśli jest jakaś krytyka to dobrze moim zdaniem, ale ważne aby była konktetna. Na przykład: Popraw tą rurkę, tutaj daj inną śrubkę, wytnij kawałek zderzaka. Ale teksty w stylu... "Do bani jest... prowizorka, a teraz spadam..." są mało warte.
A teraz przepraszam za offa... Ivaho, zerknij tutaj:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 8&start=75
Co z Twoim projektem?
Moim zdaniem należy się duże uznanie za doprowadzenie projektu do stanu "działającego". Roboty było pewnie bardzo dużo.
Nie sztuka oddać komuś auto i zapłacić za turbo 2 razy tyle co wart jest samochód. Nie znam kosztów jakie poniósł KALII, może kiedyś je poznamy, ale jeśli okaże się że nie były duże uznanie będzie jeszcze większe. Jeśli jest jakaś krytyka to dobrze moim zdaniem, ale ważne aby była konktetna. Na przykład: Popraw tą rurkę, tutaj daj inną śrubkę, wytnij kawałek zderzaka. Ale teksty w stylu... "Do bani jest... prowizorka, a teraz spadam..." są mało warte.
A teraz przepraszam za offa... Ivaho, zerknij tutaj:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 8&start=75
Co z Twoim projektem?
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Jeszcze ja się nie wypowiedziałem w tym temacie.
Jestem w wielkim szoku. To co Zrobił Kalii jest niesamowite.
Szczególnie w Polsce, rzadko kiedy się spotyka, ze ktoś sam sobie potrafi uturbić samochód.
Słysząc jakiegokolwiek typu krytykę zastanawiam się o co chodzi. Tu trzeba wyrazić wielkie uznanie i tyle. Nigdy bym nie pomyślał, że można do tego wykorzystac turbo z Ducato 2,5 jeszcze diesel:) Właśnie to jest najlepsze, że Kalii pokazał, iż nie trzeba tego robić na nowych cześciach sprowadzanych z zagranicy, lecz dzięki ogromnej wiedzy można to zrobić w Polsce.
Kurde ale zalizałem hehe
Pozdrawiam
Jestem w wielkim szoku. To co Zrobił Kalii jest niesamowite.
Szczególnie w Polsce, rzadko kiedy się spotyka, ze ktoś sam sobie potrafi uturbić samochód.
Słysząc jakiegokolwiek typu krytykę zastanawiam się o co chodzi. Tu trzeba wyrazić wielkie uznanie i tyle. Nigdy bym nie pomyślał, że można do tego wykorzystac turbo z Ducato 2,5 jeszcze diesel:) Właśnie to jest najlepsze, że Kalii pokazał, iż nie trzeba tego robić na nowych cześciach sprowadzanych z zagranicy, lecz dzięki ogromnej wiedzy można to zrobić w Polsce.
Kurde ale zalizałem hehe
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
I moje 3grosze:
Chciałbym mieć chociaż część tej wiedzy, żeby samemu ztuningować swoje autko. Wielki szacunek dla faceta że zrobił coś tak trudnego i skomplikowanego sam! Bazując na swoim wielkim doświadczeniu i wiedzy.
Podejrzewam, że w firmie tuningowej nie zrobiliby tego lepiej (nie mówiąc taniej), bo nie poświęcili by autku tyle uwagi i czasu, żeby wszystko tak dopieścić i przemyśleć. A Kalii zadbał o wszystko, bo to w końcu jego samochód i chciał zrobić to najlepiej jak to możliwe...
G R A TU L A C J E ! ! !
Chciałbym mieć chociaż część tej wiedzy, żeby samemu ztuningować swoje autko. Wielki szacunek dla faceta że zrobił coś tak trudnego i skomplikowanego sam! Bazując na swoim wielkim doświadczeniu i wiedzy.
Podejrzewam, że w firmie tuningowej nie zrobiliby tego lepiej (nie mówiąc taniej), bo nie poświęcili by autku tyle uwagi i czasu, żeby wszystko tak dopieścić i przemyśleć. A Kalii zadbał o wszystko, bo to w końcu jego samochód i chciał zrobić to najlepiej jak to możliwe...
G R A TU L A C J E ! ! !
BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Dzięki wam wszystkim widzę że tak jak ja jesteście zwolennikami tuningu dla każdego a nie tylko dla wybranych tz. kasowych Czyli odstawiam auto do Firmy tuningowej i za dwa miesiące mamy gotowy projekt. Ale bardzo często spotykam się z tym iż panuje takie przeświadczenie że jak wzieła się za to Firma tuningowa i zapłaciliśmy za to 10tysi albo lepiej to wtedy robota została wykonana dobrze i auto napewno z....la ,ale jeżeli pośledzić trochę wyścigi na 1/4 mili to widać że nawet najlepsze firmy tuningowe chcąc osiągnąć jak najwięcej ze swoich aut albo aut swoich klientów też potrafią nieco przecholować i silniki np.eksplodują albo ukręcają się półosie ,albo rozsypują się turbiny bo firma po wykonaniu projektu nie daje gwarancji na wszystko jeszcze się z tym nie spotkałem.
Ja też korzystam z pomocy i sugesti wielu osób bo dosłownie wszystkiego nie wiem poza tym każdy się cały czas uczy i zdobywa nowe doświadczenia.np będę musiał zkorzystać w połowie tego roku z pomocy firmy która zajmuje się elektroniką żeby podpiąć smt bo aż takiej wiedzy nie posiadam.W 1 gen było łatwiej bo silnik był już uturbiony i wystarczyło oszukać pare rzeczy i wymienić turbo na większe dać spory cooler i jeździło w 2 gen też jeździ ale jeszcze trzeba trochę popracować.Stosunkowo łatwo jest przerobić auto które seryjnie wyszło z turbiną inaczej jak jest to wolnossący motor ale jest ok.
Ja myśle nie Kasa się liczy ale Kase się liczy.
-Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy aby wzmocnić swoje auto albo nieco je przerobić to bardzo chętnie pomogę.
Ja też korzystam z pomocy i sugesti wielu osób bo dosłownie wszystkiego nie wiem poza tym każdy się cały czas uczy i zdobywa nowe doświadczenia.np będę musiał zkorzystać w połowie tego roku z pomocy firmy która zajmuje się elektroniką żeby podpiąć smt bo aż takiej wiedzy nie posiadam.W 1 gen było łatwiej bo silnik był już uturbiony i wystarczyło oszukać pare rzeczy i wymienić turbo na większe dać spory cooler i jeździło w 2 gen też jeździ ale jeszcze trzeba trochę popracować.Stosunkowo łatwo jest przerobić auto które seryjnie wyszło z turbiną inaczej jak jest to wolnossący motor ale jest ok.
Ja myśle nie Kasa się liczy ale Kase się liczy.
-Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy aby wzmocnić swoje auto albo nieco je przerobić to bardzo chętnie pomogę.
Ostatnio zmieniony 2006-01-22 21:18 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Firmy tuningowe biorą mnóstwo kasy za opracowanie projektu (liczenie, wymyślanie, konstrukcja itp.) a później za robotę. A Kalii sam to zrobił/wymyślił, a jedyny koszt to części.
Ostatnio zmieniony 2006-01-22 20:48 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Kalii super wykonana modyfikacja
Mam pytanko jak Bozia da i uzbieram kaske na te wszystkie potrzebne części złożysz mi to do kupy ?? Bo widać po spawach i rozwiązaniach że zrobiłeś tą pracę rewelacyjnie .Pozdrawiam i życzę żeby autko odwdzięczyło ci się na hamowni i wynik wywołał wielkiego na twarzy
Mam pytanko jak Bozia da i uzbieram kaske na te wszystkie potrzebne części złożysz mi to do kupy ?? Bo widać po spawach i rozwiązaniach że zrobiłeś tą pracę rewelacyjnie .Pozdrawiam i życzę żeby autko odwdzięczyło ci się na hamowni i wynik wywołał wielkiego na twarzy
Myślę że twoje auto powinno pojawić się na łamach jakiegoś pisma tuningowego.Jak tylko skończysz trzeba się o to postarać i pokazać że profesjonalny tuning nie oznacza "góra kasy". Robota pierwsza klasa,jestem pod wrażeniem
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Myślę ża pierwsza strona w Max tuningu powinna być jego bo to jest projekt zaplanowany i wykonany przez niego samego i myślę że przy bardzo niskim wkładzie finansowym(jeśli chodzi o tak poważną przerubkę). Pozdrawiam i dzwońcie do redakcji jeśli Kalii wyrazi na to chęć.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Fajnie by było zobaczyć Probe w TV jako "głównego aktora", a nie tylko w urywkach amerykańskich filmów.Drzymek pisze:Klubowe Probe w gazecie, lub w telewizji...
Założę się, że mogło by się to przyczynić do tego, że Probki mogłyby się stać bardziej popularne na naszych drogach...
No i oczywiście nie mogło by zabraknąć klubowych reklam na aucie
Pozdr,
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń