II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A które rzeczy Ci sie nie podobają?? Krytyka ma pozytywny wplyw oczywiście wyrażana dobrym tonem 8)
Awatar użytkownika
Maro
Posty: 342
Rejestracja: 2005-05-05 00:53

Post autor: Maro »

Sqad pisze:...ale gwarantuje że będą następne
...no to czekamy 8)
Na samym końcu padło, że autko nie jest na razie kręcone dalej jak do 4,5 k,
no i tu moje pytanie: czy maksymalna liczba obrotów zmieniła się wraz z modyfikacjami silnika :?:
No i fajnie że wszystko śmiga jak trzeba :)

Pozdr,
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

tego jeszcze nie wiadomo, na razie są fazy testów i dopracowywanie smarowania turbiny. Maksymalne obroty jakie były uzyskane to 6000 - wczoraj. Doładowanie utrzymuje się na poziomie 0,5 bara prawie od samego dołu.

he he ale ze mnie adwokat :P
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

MiH pisze:No - jestem pod wrażeniem. Są rzeczy które mi się nie podobają, ale wykonanie pierwsza klasa.

Na marginesie - z czego to turbinka?
Wielkie dzięki za miłe słowo :arrow: jak znajdziesz chwilkę to napisz jakieś swoje sugestie chętnie poczytam co o tym sądzisz .A turbinka pochodzi od Fiata Dukato 2,5TD.

Ciach(o) poleciało... 8)
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Gratuluje skonczenia moda a tearz moze w koncu sie dowiemy ile cie to kosztowalo? I co finalnie jest wymienione?
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Respecta za poświecony czas i zawziecie oraz ... pomysł, ale jak dla mnie troche to prowizorką zalatuje.
Będą testy na hamowni?? Oczywiście będę brał pod uwagę ze seryjny 12-letni probek nie ma juz tych 168KM :wink:
PS
Moze czas na ćwiartkę ??
Pozdroooo

Czasami 12 letnie i starsze auta potrafią wywołać big smile on owner face :D :
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6724
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Robota niczym sie nie rózni od tej z promotora, wiec nie wiem w czym widzisz problem??
Bo co nie ma kutych tłoków?? - nie ma potrzeby
Nie ma zewnętrznego FMU?? - też nie ma potrzeby bo wszystko gra
Bo sprzęgło nie wymienione?? - ale to wytrzumuje tą moc
Bo cooler nie jest nowy?? - a czym się różni nowy od używki bo chyba tylko ceną
Bo turbo jest po regeneracji?? - przecież te regenerowane są praktycznie jak nowe
Bo ukaład paliwowy nie jest przebudowany?? - przecież ten wyrabia bez problemu
Bo orurowanie nie jest dedykowane?? - przecież zostało profesjonalnie wyspawane tigiem

Coś jeszcze??
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Sqad wiesz niektórzy myślą że to kosmici wszystko robią i do tego gwiezdną technologią :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Ten koleś chyba nie wie co pisze i nie wie ile trzeba czasu i pracy po nocach aby wszystko złożyć potem dopiero wystroić wyrególować popoprawiać niedociągnięcia i dopiero jechać na hamownie ale spoko rozumiem gościa bo jego przygoda z tuningiem aut ogranicza się do czytania gazet typu > GT albo Maxituning.A jeżeli chodzi o prowizorkę to gdzie on to widzi to naprawdę nie wiem może według niego spawy były wykonane spawarką elektrodową albo palnikiem a nie tigiem.
Obrazek
Obrazek
:arrow: Tu jest przykład pełnego profesjonalizmu i zaangażowania w przeróbki w takim stopniu że aż trzeba było pociąć belkę pod silnikiem i zastąpić ją płaskownikiem :lol: a orurowanie jest tak długie że pewnie turbo załącza się przy 5000obr. :arrow: A drugi artysta nawet nie dał coolera powietrze bezpośrednio z turbo płynie do k.ssącego może stwierdził że skrócenie drogi powietrza poprzez pominięcie coolera da mu więcej mocy :lol:
http://img353.imageshack.us/my.php?image=img01070cb.jpg
A tak jest to rozwiązane u mnie więc możesz sobie porównać.
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

KALII pisze:Ten koleś chyba nie wie co pisze i nie wie ile trzeba czasu i pracy po nocach aby wszystko złożyć potem dopiero wystroić wyrególować popoprawiać niedociągnięcia i dopiero jechać na hamownie ale spoko rozumiem gościa bo jego przygoda z tuningiem aut ogranicza się do czytania gazet typu > GT albo Maxituning.A jeżeli chodzi o prowizorkę to gdzie on to widzi to naprawdę nie wiem może według niego spawy były wykonane spawarką elektrodową albo palnikiem a nie tigiem.
.
Skoro piszesz o mnie i tak podchodzisz do krytyki to faktycznie nie ma sensu dyskutować.
Sqad pisze:[...] wiec nie wiem w czym widzisz problem??
?
Napisałbym, ale widze że nia ma to sensu z takim podejściem z Waszej strony Panowie.
Idę lepiej doszkolić sie przed GT lub Maxituning'iem :wink:
Miłego śmigania.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Kalii skąd żeś wyczaił te zdjęcie z pociętą belką ?? A co do tych płaskowników to naprawde solidnie wyglądają :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Ja myślę że wyzywanie KALIIEGO od "prowizorek" jest niesprawiedliwe. No bo kto zrobił lepiej? Kto w ogóle zrobił? :-k

Moim zdaniem należy się duże uznanie za doprowadzenie projektu do stanu "działającego". Roboty było pewnie bardzo dużo.

Nie sztuka oddać komuś auto i zapłacić za turbo 2 razy tyle co wart jest samochód. Nie znam kosztów jakie poniósł KALII, może kiedyś je poznamy, ale jeśli okaże się że nie były duże uznanie będzie jeszcze większe. :D Jeśli jest jakaś krytyka to dobrze moim zdaniem, ale ważne aby była konktetna. Na przykład: Popraw tą rurkę, tutaj daj inną śrubkę, wytnij kawałek zderzaka. Ale teksty w stylu... "Do bani jest... prowizorka, a teraz spadam..." są mało warte. :roll:



A teraz przepraszam za offa... Ivaho, zerknij tutaj:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 8&start=75

Co z Twoim projektem? :roll: :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Brawo KITT za pokazanie o co w tym chodzi.

Kurcze jak bym nie patrzył ogólnie to nie widze prowizorki, a moje zastrzeżenia Kamil zna.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Jeszcze ja się nie wypowiedziałem w tym temacie.
Jestem w wielkim szoku. To co Zrobił Kalii jest niesamowite.
Szczególnie w Polsce, rzadko kiedy się spotyka, ze ktoś sam sobie potrafi uturbić samochód.
Słysząc jakiegokolwiek typu krytykę zastanawiam się o co chodzi. Tu trzeba wyrazić wielkie uznanie i tyle. Nigdy bym nie pomyślał, że można do tego wykorzystac turbo z Ducato 2,5 jeszcze diesel:) Właśnie to jest najlepsze, że Kalii pokazał, iż nie trzeba tego robić na nowych cześciach sprowadzanych z zagranicy, lecz dzięki ogromnej wiedzy można to zrobić w Polsce.

Kurde ale zalizałem hehe :lol: :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

I moje 3grosze:

Chciałbym mieć chociaż część tej wiedzy, żeby samemu ztuningować swoje autko. Wielki szacunek dla faceta że zrobił coś tak trudnego i skomplikowanego sam! Bazując na swoim wielkim doświadczeniu i wiedzy.
Podejrzewam, że w firmie tuningowej nie zrobiliby tego lepiej (nie mówiąc taniej), bo nie poświęcili by autku tyle uwagi i czasu, żeby wszystko tak dopieścić i przemyśleć. A Kalii zadbał o wszystko, bo to w końcu jego samochód i chciał zrobić to najlepiej jak to możliwe...

G R A TU L A C J E ! ! !
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Dzięki wam wszystkim widzę że tak jak ja jesteście zwolennikami tuningu dla każdego a nie tylko dla wybranych tz. kasowych :? Czyli odstawiam auto do Firmy tuningowej i za dwa miesiące mamy gotowy projekt. Ale bardzo często spotykam się z tym iż panuje takie przeświadczenie że jak wzieła się za to Firma tuningowa i zapłaciliśmy za to 10tysi albo lepiej to wtedy robota została wykonana dobrze i auto napewno z....la ,ale jeżeli pośledzić trochę wyścigi na 1/4 mili to widać że nawet najlepsze firmy tuningowe chcąc osiągnąć jak najwięcej ze swoich aut albo aut swoich klientów też potrafią nieco przecholować i silniki np.eksplodują albo ukręcają się półosie ,albo rozsypują się turbiny bo firma po wykonaniu projektu nie daje gwarancji na wszystko jeszcze się z tym nie spotkałem.
Ja też korzystam z pomocy i sugesti wielu osób bo dosłownie wszystkiego nie wiem poza tym każdy się cały czas uczy i zdobywa nowe doświadczenia.np będę musiał zkorzystać w połowie tego roku z pomocy firmy która zajmuje się elektroniką żeby podpiąć smt bo aż takiej wiedzy nie posiadam.W 1 gen było łatwiej bo silnik był już uturbiony i wystarczyło oszukać pare rzeczy i wymienić turbo na większe dać spory cooler i jeździło w 2 gen też jeździ ale jeszcze trzeba trochę popracować.Stosunkowo łatwo jest przerobić auto które seryjnie wyszło z turbiną inaczej jak jest to wolnossący motor ale jest ok.
Ja myśle nie Kasa się liczy ale Kase się liczy.
-Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy aby wzmocnić swoje auto albo nieco je przerobić to bardzo chętnie pomogę.



:wink:
Ostatnio zmieniony 2006-01-22 21:18 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Firmy tuningowe biorą mnóstwo kasy za opracowanie projektu (liczenie, wymyślanie, konstrukcja itp.) a później za robotę. A Kalii sam to zrobił/wymyślił, a jedyny koszt to części.
Ostatnio zmieniony 2006-01-22 20:48 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Kalii super wykonana modyfikacja :D
Mam pytanko jak Bozia da i uzbieram kaske na te wszystkie potrzebne części złożysz mi to do kupy ?? Bo widać po spawach i rozwiązaniach że zrobiłeś tą pracę rewelacyjnie .Pozdrawiam i życzę żeby autko odwdzięczyło ci się na hamowni i wynik wywołał wielkiego :lol: na twarzy :)
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Myślę że twoje auto powinno pojawić się na łamach jakiegoś pisma tuningowego.Jak tylko skończysz trzeba się o to postarać i pokazać że profesjonalny tuning nie oznacza "góra kasy". :idea: Robota pierwsza klasa,jestem pod wrażeniem :1111_ok:
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Zgłośmy Kalii`ego do "Czasu tuningu" w TVN turbo!!! :idea: :!:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Drzymek pisze:Zgłośmy Kalii`ego do "Czasu tuningu" w TVN turbo!!! :idea: :!:
Jestem za!!! Nie znam się na tych wszystkich wynalazkach, ale jestem pod wielkim wrażeniem... Nie bedę ukrywać.
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Myślę ża pierwsza strona w Max tuningu powinna być jego bo to jest projekt zaplanowany i wykonany przez niego samego i myślę że przy bardzo niskim wkładzie finansowym(jeśli chodzi o tak poważną przerubkę). Pozdrawiam i dzwońcie do redakcji jeśli Kalii wyrazi na to chęć.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Klubowe Probe w gazecie, lub w telewizji...

Przecież wystawiłbym telewizor przez okno i puszczał to 24h/na dobę ludziom (a mieszkam w centrum miasta) :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Maro
Posty: 342
Rejestracja: 2005-05-05 00:53

Post autor: Maro »

Drzymek pisze:Klubowe Probe w gazecie, lub w telewizji...
Fajnie by było zobaczyć Probe w TV jako "głównego aktora", a nie tylko w urywkach amerykańskich filmów.
Założę się, że mogło by się to przyczynić do tego, że Probki mogłyby się stać bardziej popularne na naszych drogach...
No i oczywiście nie mogło by zabraknąć klubowych reklam na aucie :lol:

Pozdr,
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Ci którzy bezmyślnie krytykują najzwyczajniej zazdroszczą... bo jest czego...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”