wskaznik od ładowania/akumulatora zawsze na dnie.
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
wskaznik od ładowania/akumulatora zawsze na dnie.
witam. wskaznik tez z ikonka akumulatora jest u mnie zawsze prawie na samym dole. myslalem ze to wina akumulatora wiec kupilem nowy. ale to nic nie zmienilo. akumulatora to "45" ten wiekszy nie pasuje bo maska sie nie domknie. czy to wina za malego akumulatora ? czy u was tez tak jest ?
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Najpierw zanim się zabierzesz za aprawe alternatora proponuje Ci miernikiem na klemach sprawdzić czy jest ładownie, albo jak nie masz miernika to odpalić samochód i odpiąć klemy, jak bedzie ładowanie to nie zgaśnie jak nie bedzie to zgaśnie i bedziesz wiedział czy sprawe olać ewentualnie naprawić czujnik czy masz do roboty alternator.
Jeśli chodzi o kupno lub naprawe to popatrz w giełdzie powinieneś coś znaleźć za ok 100-150zł.
Jeśli chodzi o kupno lub naprawe to popatrz w giełdzie powinieneś coś znaleźć za ok 100-150zł.
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sam regulator nowy może niejednokrotnie przekroczyć wartość używanego sprawnego alternatora, zapalony elktryk samochodowy może przerobić to na jakąś tańszą wersje od poloneza na przykład.
Ale nie o to chodzi regulator nie jest przyczyną tego że wskazówke masz na dnie, tylko od tego że światełka przy domknięciu szyby przygasają.
Ale nie o to chodzi regulator nie jest przyczyną tego że wskazówke masz na dnie, tylko od tego że światełka przy domknięciu szyby przygasają.
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
Sqad ta wzkazowka w tym przypadku to akurat najmniej wazna teraz jest. mysle ze ona dziala bo jak zapale podnosi sie o te 5-6mm. najgorsze jest wlasnie to ze przy zamykaniu szyb czy szyberdachu nie dosc ze zamykaja sie bardzo powoli to jeszcze kontrolki i swiatla mi przygasaja. a jak silnik jest zgaszony to w ogole ledwo dziala elektryka.
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Ja stawiam na alternator,słabo ładuje akumlator i przez to napięcie jest słabe i wydajność elektryki na wył.silniku jest licha!Może się to skończyć nawet tak, że podczas jazdy Ci auto stanie bo światła i iskra będzie pobierała prad z akumlatora bo altrnator nie będzie tworzył prądu!
Nie ma co dewagować-jedź do elekryka i sprawdź jaki prąd produkuje alternator!Słaba wydajność alternatora może być spowodowana też jego wysokim zawilgotnieniem(niech żyje zima ) Prozaiczną sprawą mogą być też słabo ściskające klemy-daj na te cycki akumlatora smaru i lepiej klemy dokręć
Nie ma co dewagować-jedź do elekryka i sprawdź jaki prąd produkuje alternator!Słaba wydajność alternatora może być spowodowana też jego wysokim zawilgotnieniem(niech żyje zima ) Prozaiczną sprawą mogą być też słabo ściskające klemy-daj na te cycki akumlatora smaru i lepiej klemy dokręć
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wazeliny...strober pisze:Prozaiczną sprawą mogą być też słabo ściskające klemy-daj na te cycki akumlatora smaru i lepiej klemy dokręć
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Jeżeli po założeniu nowego akumlatora pokonałeś dystans nawet 10 km-20 km a alternator nie ładuje to cały prąd szedł bezpośrednio z aku. i dlatego może być już totalnie rozładowany Mój brat tak miał w Fordzie Capri!Staneliśmy na drodze bo cały prąd szedł właśnie ze świeżo naładowanego aku.I nie musze już chyba pisać co było przyczyną naszego przymusowego postoju
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Święta racja Panowie
Więc jutro Vectra jedziesz do elektryka, sprawdza Ci prąd jaki daje alternator (min. to 60A i 12V powinno być troche więcej). Ma zobaczyć stabilizator napięcia, stan paska klinowego czy się nie ślizga, i czy szczotki są całe.
Pzdrv.
Więc jutro Vectra jedziesz do elektryka, sprawdza Ci prąd jaki daje alternator (min. to 60A i 12V powinno być troche więcej). Ma zobaczyć stabilizator napięcia, stan paska klinowego czy się nie ślizga, i czy szczotki są całe.
Pzdrv.
Ostatnio zmieniony 2006-02-23 19:04 przez Sqad, łącznie zmieniany 1 raz.
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Jeżeli nic nie było kombinowane z kontrolką(przyjmijmy że nie była ona podłaczana przez jakiegoś pajaca do kontrolki Check Engine) to z poduchami masz coś nie tak!To kontrolka Check Engine alarmuje Ci o jakiś błędach a nie kontrolka od poduszek!
A o sprawdzaniu kodów to dowiesz się korzystając z opcji Szukaj!
A o sprawdzaniu kodów to dowiesz się korzystając z opcji Szukaj!
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: