Jeszeli juz to jest napisane ale serdecznie dziekujeS.H.A.R.K pisze:Pisze na tarczach jak byk ATM Mikoda
wujeksex
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Re: wujeksex
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 2010-12-14 14:00
- Samochód: PROBE II 2.0 16V 95.R
- Galeria: viewtopic.php?t=18768
- Lokalizacja: Wrocław
Re: wujeksex
Jak sie dotrą to napewno będzie lepiej.Ładnie się taki hamulec prezentuje w feldze Ale powiem szczerze ,że seryjne hamulce z dobrymi tarczami i klockami tez jako tako dają rade .Pzdr
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: wujeksex
Taki już urok nawiercanych tarcz. W jedynce jak założyłem mikode to musiałem kilka razy mocniej przyhamować żeby nabrały temperatury i dopiero wtedy był efekt (niezależnie od prędkości). Jest jeden wielki plus tych tarcz - ciężko jest je spalić . Seryjne w jedynce spaliłem po hamowaniu ze 190 do zera , na mikodzie próbowałem i nic, hamulec ciągle tak samo skuteczny, jedynie co to klocki śmierdziały .wujeksex pisze: Z wyższych prędkości hamuje lepiej, ale tak przy 30 km/h jakoś słabo. Może jak się trochę dotrą będzie lepiej.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: wujeksex
I właśnie o to chodzi. Seryjne hamowały o wiele gorzej w wyższych prędkościach, a po zagrzaniu prawie wcale.wojtas89 pisze:W jedynce jak założyłem mikode to musiałem kilka razy mocniej przyhamować żeby nabrały temperatury i dopiero wtedy był efekt (niezależnie od prędkości). Jest jeden wielki plus tych tarcz - ciężko jest je spalić
A tak się prezentują w felgach:
Ps. Samochód nie myty, bo podoba mi się słoneczna pogoda i nie chcę deszczu
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: wujeksex
Haha, też to masz ? Ja się boję nawet pomyśleć o myciu bo to oznacza pochmurne dniwujeksex pisze:Ps. Samochód nie myty, bo podoba mi się słoneczna pogoda i nie chcę deszczu
- Basia
- Klubowicz
- Posty: 3520
- Rejestracja: 2009-04-07 21:35
- Samochód: Ford Probe II gen. 2.0 i Seat Ibiza 1.0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: wujeksex
Powinno to też działać na odwrót.
Umyj dziś auto Andrzejku (jest pochmurno) to może zrobi się ładnie
Umyj dziś auto Andrzejku (jest pochmurno) to może zrobi się ładnie
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: wujeksex
Dzisiaj wziąłem się za wymianę reflektorów.
Oto efekty:
Lewy wymieniony, prawy stary. W sumie nie ma co się dziwić - stare reflektory są Boscha .
Nowe są firmy "Made in India"
Oto efekty:
Lewy wymieniony, prawy stary. W sumie nie ma co się dziwić - stare reflektory są Boscha .
Nowe są firmy "Made in India"
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: wujeksex
To na tych starych było cokolwiek widać, czy w nocy kierowałeś się echolokacją
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: wujeksex
-- oryginalny post 2011-08-14 16:08 --
Zdziwiłbyś się, bo nie było tragedii. Myślałem, że tak ma być, bo w czarnym lampy świeciły jeszcze gorzej.
Wymieniałem dlatego, że były klosze popękane, a te lampy kosztowały 29,90zł + przesyłka, za te pieniądze to śmiech .
Wymieniłem jeden reflektor i włączyłem światła, żeby ustawić a tu nastała jasność
Podejrzewam, że w każdym Probku byłby taki sam efekt, bo odblaski się powoli wypalają/brudzą i lampy świecą coraz słabiej.
-- dodano 2012-08-10 16:24 --
I nastała cisza
Wymieniłem sworzeń wahacza i łożyska kolumn Macphersona.
Co do sworznia, to serwisówka podaje, że jest niewymienny(wymienia się cały wahacz) i coś w tym może być, bo nie ma żadnego zabezpieczenia. Jest po prostu wprasowany i niczym innym nie zabezpieczony. Po wymianie jest cicho nawet na większych wybojach, ale sworzeń chodzi góra-dół w gnieździe wahacza, czyli zgodnie z serwisówką wahacz do wymiany .
Łożyska kolumn wymieniłem, a stare rozebrałem - jakby nałożyć trochę smaru, to dalej by działały, bo nie są ani trochę zużyte. Gdy będę miał jeszcze raz wymieniać, to założę stare nasmarowane.
Stare/oryginalne łożyska są o jakieś 2-3 mm cieńsze od tych, które kupiłem, ale nowe też działają bez problemu. Reszta wymiarów jest taka sama.
Udało mi się też wymienić filtr paliwa na pełnowymiarowy.
Mam pytanie do znawców: czy istnieje prostszy i szybszy sposób na wymianę filtra paliwa bez wyjmowania silnika
Sworzeń i łożyska w obu kolumnach wymieniłem w krótszym czasie niż pie****ony filtr paliwa . Ostatnio wymieniałem go 2 lata temu podczas remontu silnika, więc nie było problemów. Teraz namęczyłem się okrutnie i po wymianie zacząłem się zastanawiać, czy nie szybciej by było wyjąć silnik, wymienić filtr i włożyć silnik. MASAKRA
Zdziwiłbyś się, bo nie było tragedii. Myślałem, że tak ma być, bo w czarnym lampy świeciły jeszcze gorzej.
Wymieniałem dlatego, że były klosze popękane, a te lampy kosztowały 29,90zł + przesyłka, za te pieniądze to śmiech .
Wymieniłem jeden reflektor i włączyłem światła, żeby ustawić a tu nastała jasność
Podejrzewam, że w każdym Probku byłby taki sam efekt, bo odblaski się powoli wypalają/brudzą i lampy świecą coraz słabiej.
-- dodano 2012-08-10 16:24 --
I nastała cisza
Wymieniłem sworzeń wahacza i łożyska kolumn Macphersona.
Co do sworznia, to serwisówka podaje, że jest niewymienny(wymienia się cały wahacz) i coś w tym może być, bo nie ma żadnego zabezpieczenia. Jest po prostu wprasowany i niczym innym nie zabezpieczony. Po wymianie jest cicho nawet na większych wybojach, ale sworzeń chodzi góra-dół w gnieździe wahacza, czyli zgodnie z serwisówką wahacz do wymiany .
Łożyska kolumn wymieniłem, a stare rozebrałem - jakby nałożyć trochę smaru, to dalej by działały, bo nie są ani trochę zużyte. Gdy będę miał jeszcze raz wymieniać, to założę stare nasmarowane.
Stare/oryginalne łożyska są o jakieś 2-3 mm cieńsze od tych, które kupiłem, ale nowe też działają bez problemu. Reszta wymiarów jest taka sama.
Udało mi się też wymienić filtr paliwa na pełnowymiarowy.
Mam pytanie do znawców: czy istnieje prostszy i szybszy sposób na wymianę filtra paliwa bez wyjmowania silnika
Sworzeń i łożyska w obu kolumnach wymieniłem w krótszym czasie niż pie****ony filtr paliwa . Ostatnio wymieniałem go 2 lata temu podczas remontu silnika, więc nie było problemów. Teraz namęczyłem się okrutnie i po wymianie zacząłem się zastanawiać, czy nie szybciej by było wyjąć silnik, wymienić filtr i włożyć silnik. MASAKRA
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: wujeksex
nie wiem jaka jest i czy w ogole jest roznica w filtrze paliwa miedzy 2.0 a 2.5 i jesli chodzi i typ i jesli chodzi o polozenie ale ja jak u siebie zmienialem to doslownie 5min roboty bylo... Jedynie najwiekszy problem byl ze zdjeciem dolnego wezyka ale tez nie bylo to jakies skomplikowane a co do wahaczy to powiedz mi jedno. Mam rozumiec ze wprasowales w stary wahacz nowy sworzen i cos jest z nim nie tak? To albo kijowy sworzen albo kijowo wprasowany...
- kris24v
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-07-21 00:47
- Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
- Galeria: viewtopic.php?t=20553
- Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)
Re: wujeksex
Ja filtr u Pajdy odkręciłem obejmę, położyłem się z boku i wytargałem go na dół koło przegubu, wtedy łatwo jest odkręcić wężyk dolny, lepszy jest w 2.0 filtr oleju to jest jazda, a co do wahaczy to kupiłem komplet z allebadziew.pl założyłem jeden ale koło stało jak w do redlenia kartofli, koło schowało się do środka, więc zmieniłem sworzeń tylko w nowym wahaczu był na segera, w starym obciąłem spawy wcisnąłem nowy i przy punktowałem, niby są jedne wahacze do Probe II ale zauważyłem ze są różne długości ramion, Pajda tez jednego miał z dłuższymi a drugiego z krótszymi wahaczami
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: wujeksex
Chciał bym to zobaczyćMatiLP640 pisze: ja jak u siebie zmienialem to doslownie 5min roboty bylo
Nabij go równi w wachacz i delikatnie migomatem przyspawaj do wahacza i bedzie dobrzewujeksex pisze:ale sworzeń chodzi góra-dół w gnieździe
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: wujeksex
Ja filtr wyciaglem gora bez najmniejszych problemow co do wahaczy to pierwsze slysze ze sa dwa rodzaje... Ale niby sa nie wymienialne te sworznie ale z drugiej strony mozna sam sworzen kupic, ciekawe jak S.H.A.R.K. bedzie wymienial sworznie bo ma poliuretanowe tuleje ktorych chyba nie da sie sciagnac nie uszkadzajac ich. Romus zapraszam do siebie to ci pokaze dodam tez ze nic innego nie sciagalem nawet zeby sie do niego dostac...
- kris24v
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-07-21 00:47
- Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
- Galeria: viewtopic.php?t=20553
- Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)
Re: wujeksex
Mati bo Ty masz długie palce to ci łatwiej, ja mam krótkie i grube(nie kojarzyć z resztą kończyn:) a z tymi wahaczami to nie ściemniam, ale to wydaje mi się że podróby są krótsze po prostu, albo 626 mają deczko krótsze i ciemni sprzedawcy dają je do mx6 i Probe
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: wujeksex
Sam jeszcze nie mialem okazji go wymieniac ale 4 lata temu jak samochod sprowadzilem pojechalem do mechanika na wymiane. Filtr na moich oczach wymienil w nie wiecej jak 5-10 min. Musze sprawdzic czy to naprawde taka trudna sprawawujeksex pisze:-- oryginalny post 2011-08-14 16:08 --
Udało mi się też wymienić filtr paliwa na pełnowymiarowy.
Mam pytanie do znawców: czy istnieje prostszy i szybszy sposób na wymianę filtra paliwa bez wyjmowania silnika
Sworzeń i łożyska w obu kolumnach wymieniłem w krótszym czasie niż pie****ony filtr paliwa . Ostatnio wymieniałem go 2 lata temu podczas remontu silnika, więc nie było problemów. Teraz namęczyłem się okrutnie i po wymianie zacząłem się zastanawiać, czy nie szybciej by było wyjąć silnik, wymienić filtr i włożyć silnik. MASAKRA
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: wujeksex
moze i dlugie ale nie zapominaj ze o 3 mniej niz ty co do wahaczow to ja jak kupowalem to jedynie czym roznily sie wahacze od 626 a probe to cena (150PLN) a nawet numer katalogowy mialy taki sam...krzys24v pisze:Mati bo Ty masz długie palce to ci łatwiej, ja mam krótkie i grube(nie kojarzyć z resztą kończyn:)
Jezeli sie wie co i jak to to jest naprawde chwila robotySpider33 pisze: Sam jeszcze nie mialem okazji go wymieniac ale 4 lata temu jak samochod sprowadzilem pojechalem do mechanika na wymiane. Filtr na moich oczach wymienil w nie wiecej jak 5-10 min. Musze sprawdzic czy to naprawde taka trudna sprawa
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: wujeksex
Ale tu pojawia sie pytanie, czy wymiana w r4 jest rownie prosta jak w v6. Mechanik przy mnie wymienial co prawda po omacku i chlop naprawde ma pojecie. Widac bylo po nim ze prosta sprawa to nie bylaMatiLP640 pisze:Jezeli sie wie co i jak to to jest naprawde chwila robotykrzys24v pisze:Mati bo Ty masz długie palce to ci łatwiej, ja mam krótkie i grube(nie kojarzyć z resztą kończyn:)
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: wujeksex
MatiLP640 pisze:ja jak u siebie zmienialem to doslownie 5min roboty bylo
Nie wiem jak to możliwe, żeby zmienić filtr w 5 minut, bo 5 minut zajmuje sam demontaż obudowy filtra powietrza. Jak nie zdemontujesz puszki filtra powietrza, to nawet nie widać filtra paliwa nie wspominając o jego wymianie.krzys24v pisze:Filtr na moich oczach wymienil w nie wiecej jak 5-10 min.
Po zdemontowaniu puszki filtra powietrza pomiędzy wężykami i kilkoma wiązkami przewodów widać filtr paliwa. Wężyk z góry można zdjąć bez większych problemów, ale żeby odkręcić filtr z obejmy trzeba ją odkręcić. W tym celu należy zdjąć kilka opasek, odpiąć parę wiązek z mocowań i wtedy da radę odkręcić śruby trzymające obejmę filtra. Jak obejma jest luźna, to można podciągnąć ją do góry, trochę obrócić i dopiero wtedy można odkręcić filtr z obejmy.
Nawet stary - mniejszy filtr nie wychodzi dołem. Nie pozwala na to skrzynia biegów, przegub, drążek kierowniczy. Wężyka z dołu filtra nie udało mi się zdjąć, bo nie mogłem go dobrze złapać z braku miejsca. Kto mnie zna, ten wie, że jak ja nie mogę gdzieś włożyć ręki, to tylko kilkuletnie dziecko da radę
Udało mi się zdjąć wężyk z drugiej strony, czyli nie przy filtrze, a z przewodu idącego od baku i z tym kawałkiem wężyka po kilku minutach szarpania się wyjąłem filtr górą.
Dokładnie. Nie słychać stukania, ale przy bujaniu autem widać jak sworzeń chodzi w gnieździe góra-dół. Ja stawiam na wyrobione gniazdo wahacza, albo kijowy sworzeń, bo jak można coś kijowo wprasowaćMatiLP640 pisze:Mam rozumiec ze wprasowales w stary wahacz nowy sworzen i cos jest z nim nie tak? To albo kijowy sworzen albo kijowo wprasowany...
Nie mam migomatu, a elektrodą zabiłbym go od razuRomas pisze:Nabij go równi w wachacz i delikatnie migomatem przyspawaj do wahacza i bedzie dobrze
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- kris24v
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-07-21 00:47
- Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
- Galeria: viewtopic.php?t=20553
- Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)
Re: wujeksex
Wuja Sex to Spider33 napisał że w 5-10minut, no nie wiem jak ale wytargałem go koło koła i odkręciłem wężyk, z góry poodkręcałem parę rzeczy chyba tą wiązkę masową od skrzyni, teraz czeka mnie w 2,5 wymiana to przypomnę sobie to pewnie, ciekawe pomysły zapiszę tu, ja sworzeń elektrycznie przytwierdziłem tamtego lata i żyje jeszcze, ale delikatnie, nie ciągniesz spawu jak w okręcie:)
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: wujeksex
no to ja jeszcze inaczej go wymienialem, odkrecilem tylko 2 srubki, zdjalem dwie opaski zaciskowe, dwa wezyki i filtr mialem na wierzchu, pozniej tylko sciagnac ta obudowe co trzyma filtr, zalozyc nowy, zalozyc wazyki z opaskami, przykrecic te dwie srubki i po robocie a co do puszki filtra, mam zalozony CAI wiec nawet dolotu nie tykalem
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: wujeksex
Hehehe Ja też próbowałem go cyknąć w 3 miejscach, ale smarki zostawały tylko na wahaczu, a do sworznia nic się nie chciało kleić. Prąd i tak wysoki 80A, a sworznia nie chciało złapać, więc dałem sobie spokój. Uzbrojony wahacz będzie w czwartek, a nawet jakby udało się przyspawać sworzeń, to i tak bym wymienił całość, bo jakoś nie potrafię jeździć z myślą, że coś jest "na sztukę".krzys24v pisze:ja sworzeń elektrycznie przytwierdziłem tamtego lata i żyje jeszcze, ale delikatnie, nie ciągniesz spawu jak w okręcie:)
Jedna ze śrub mocujących wahacz została trochę nadgryziona przez ząb czasu i też zostanie wymieniona.
Śrubę zamówiłem w ASO Mazdy, bo nie mam grzebienia do sprawdzania gwintów, żeby sprawdzić jaki to gwint i kupić taką śrubę w jakimś sklepie rolniczym.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem