Strona 2 z 2

: 2008-06-10 09:59
autor: Dee Jay
saw co do drzwi
Przyszedł Jasio ze szkoły i mówi do taty:
- Dostałem piątkę i w mordę!
- Za co dostałeś piątkę?
- Bo pani zapytała mnie, ile jest 7x6, a ja powiedziałem, że to jest 42!
- A za co w mordę?!
- Bo pani zapytała mnie, ile jest 6x7.
Tu ojciec zdziwiony:
- Przecież to jeden ch*j!
- No, też tak powiedziałem!
Co za różnica jakie to drzwi jak i tak są szpachlowane a dało się zrobić bez. :P
Nie piszę tego złośliwie ale jak pisał 2ya mozna było kupić do 2.0 i ograniczyć do min szpachle :wink:

: 2008-06-10 10:52
autor: sawmaster
Dee Jay ja już wyrosłem z tego że szpachla to coś czego trzeba się bać, że to coś bardzo złego itp, ok jeśli trzeba dać dużo szpachli to spawanko bo grubo szpachli się nie wali, naprawdę szpachla dobrze położona nie odpada, im mniej szpachli tym lepiej, ale szpachla nic nie przeszkadza, tylko boli Was sama myśl że tam jest,
sami spójrzcie na własne probe, może kilka jest po kolizjach typu wymiana drzwi itp dużo probe miało rozwalone przody, widzę na allegro a bezwypadkowego to trudno znajeść tym bardziej w Polsce, w PL mamy wiele szpachlowanych aut, bite i nie wiadomo co jeszcze z nimi nie tak było. Ja wiem u mnie gdzie był bity co było robione i że nie zostawia 4 śladów i że konstrukcja auta nienaruszona, uderzenie przyjęło poszycie a nie podłużnice itp :roll:


2Ya włókno jest niezwykle twarde, ok spawałbym żebym wiedział że ktoś wredny bedzie mi śrubokrętem walił w te zalepione otworki :)
no i druga kwestia spawania 2 otworów na uchwyt od drzwi bo nie pasują do wersji 2.0

: 2008-06-10 11:05
autor: Dee Jay
sawmaster pisze: sami spójrzcie na własne probe,
Mój akurat jest cały w oryginale :D

: 2008-06-10 11:05
autor: sawmaster
Dee Jay pisze:saw co do drzwi


Co za różnica jakie to drzwi jak i tak są szpachlowane a dało się zrobić bez. :P
Nie piszę tego złośliwie ale jak pisał 2ya mozna było kupić do 2.0 i ograniczyć do min szpachle :wink:
ok a skąd wiesz ile jej poszło, powiem Ci że może pare gram bo ona jedynie wyrównywała nierówności włókna naklejonego z drugiej strony
tak piszecie jakby był jakiś 1 kg na drzwiach :roll:
Dee Jay pisze:
sawmaster pisze: sami spójrzcie na własne probe,
Mój akurat jest cały w oryginale :D
mało kto ma cały w oryginale, szczęściarz 8)

: 2008-06-10 11:11
autor: Dee Jay
Dobra skończmy temat szpachli. Ja tam tylko napisałem że można było ograniczyć ilość szpachli na aucie w czasie remontu nie będe wnikał co i jak bo jak wiadomo jednym to nie przeszkadza innym tak :wink:

: 2008-06-10 11:33
autor: 2Ya
sawmaster pisze:

2Ya włókno jest niezwykle twarde, ok spawał bym żebym wiedział że ktoś wredny bedzie mi śrubokrętem walił w te zalepione otworki :)
no i druga kwestia spawania 2 otworów na uchwyt od drzwi bo nie pasują do wersji 2.0
tyle to wiem ;) ale spaw to spaw - z lekka wytrzymalszy i trwalszy; zgodzisz się ze mną :wink:

jakie otwory na uchwyt nie pasują :shock:

kwestia szpachli - jesli wszystko jest zrobione fachowo,a nie odwalona sztuka to jest ok,nie ma sie czym przejmować :wink:
niestety auta maja juz po kilkanascie lat więc nie wymagajmy cudów i tyczy sie to zarówno aut jak i z polski czy z niemiec itd.,gdzie niejedno auto również tam jest naprawiane za pomocą szpachli itd.
to nie jest tak,że tylko polacy potrafia i za pomocą szpachli robią cuda ;)
jesli naprawa blacharska jest wykonana ok,a szpachel praktycznie połozony w celu kosmetycznego zabiegu to nie ma się o co rozbijać :wink:
gorzej gdy jest zrobione na odpier... i szpachel służy jako jeden wielki spaw elementu etc. ;)

Pzdr. & c ya..

: 2008-06-10 21:37
autor: Kędziorek
sawmaster pisze:a co do wjeżdżania pod górkę to ja tak nie robię tylko sprawdzałem ile ma mocy na lekko wciśniętym gazie, ja wiem że bezsens tak robić tak jak wyprzedzać na 5 biegu :roll: hehe jak mnie kolega odwoził do domu moim autem to wyprzedzał na 5 biegu :lol:
Akurat silnik jest tak elastyczny, że wyprzedzanie na 5 biegu nie sprawia problemu, oczywiście kiedy nie ma potrzeby robić tego w krótkim czasie, czyli bez redukcji.

: 2008-06-10 23:38
autor: sawmaster
2Ya pisze:
sawmaster pisze:

2Ya włókno jest niezwykle twarde, ok spawał bym żebym wiedział że ktoś wredny bedzie mi śrubokrętem walił w te zalepione otworki :)
no i druga kwestia spawania 2 otworów na uchwyt od drzwi bo nie pasują do wersji 2.0
tyle to wiem ;) ale spaw to spaw - z lekka wytrzymalszy i trwalszy; zgodzisz się ze mną :wink:
tak sam zapomniałem, chciałem spawać lecz bałem się tego że przy spawaniu uszkadzam powłokę ocynkowaną i w tych miejscach jakby woda spływała przez uszczelkę( może się już na stara lata rozszczelniła to by więcej szkód było niż by szpachla odpadła w co wątpie :)
2Ya pisze: jakie otwory na uchwyt nie pasują :shock:
od uchwytu od zamykania drzwi
2Ya pisze:
kwestia szpachli - jesli wszystko jest zrobione fachowo,a nie odwalona sztuka to jest ok,nie ma sie czym przejmować :wink:
gorzej gdy jest zrobione na odpier...

Pzdr. & c ya..
przyznam się że odbicie światła na lakierze nie jest równe, bo szpachli nie umiem ładnie wyrównać, spoko sam się uczę na błędach, poprawie to i będzie gites, bo nikt szpachlować się nie uczył z książek :) poza tym używałem na wykończenie szpachli papier z dużą gradacją
Kędziorek pisze:
sawmaster pisze:a co do wjeżdżania pod górkę to ja tak nie robię tylko sprawdzałem ile ma mocy na lekko wciśniętym gazie, ja wiem że bezsens tak robić tak jak wyprzedzać na 5 biegu :roll: hehe jak mnie kolega odwoził do domu moim autem to wyprzedzał na 5 biegu :lol:
Akurat silnik jest tak elastyczny, że wyprzedzanie na 5 biegu nie sprawia problemu, oczywiście kiedy nie ma potrzeby robić tego w krótkim czasie, czyli bez redukcji.
ok ale V6 to może wyprzedzać na 5 biegu ale w 2.0 to trzeba ostro wcisnąć aby się normalnie rozpędzał, a to nie jest bieg do wyprzedzania tylko do ekonomicznej jazdy, no chyba że Kędziorek troszkę nie chce Ci się w trasie sięgać ręką do lewarka zmiany biegów :)

: 2008-06-11 18:10
autor: Kędziorek
Sorki, zapomniałem, że masz 2.0 :oops: :oops:

Ale to fakt, czasami mi się nie chce sięgać do lewarka.

: 2008-06-16 07:25
autor: sawmaster
ale ja to jestem niezły koleś, mówiłem że stan prawie igła : :lol:
na spotkaniu na krywlanach z Fazi(ma super zadbaną medici, z tego miejsca go pozdrawiam) postanowiliśmy się ścigać, Jarsonik mówił żebyśmy startowali z 2 biegu, mieliśmy równo 5 tys obr. no i u mnie zamiast pisku opon był efekt ślizgającego się sprzęgła, kurde naprawde wczesniej podejrzewałem je że może się ślizgać bo jak jechałem pelną parą na 1 biegu to przy zmianie na 2 bieg koła nie chciały piszczeć :) niego tylko pisk opon i ostro poszzedł :twisted:
druga ustawka, już teraz z 1 biegu, wszystko ok, bym wygrał o 1 dł auta tylko to że z nerwów nie dałem rady właczyć 3 biegu, w kazdym razie wygrałem na mecie o dosłownie 5-10cm :) hehe może nawet Remis sam nie wiem :D

: 2008-06-16 10:09
autor: Ero
A potem sie dziwia ze sprzegla szybko padaja itp.
Saw czy wy na glowe poupadaliscie strtowac z 2 biegu i to przy 5000tys obr???? przeciez tego moga nawet nowe sprzegla nie wytrzymac.Po to macie pierwszy bie zeby z niego korzystac.Zdajesz sobie sprawe jakie przeciazenia dzialaja wtedy na silnik???Dobra droga aby zerwac mocowania walu lub zeby korba bokiem Ci wyszla.Ostatnio robilem A4 po kapitalnym remoncie i lepek robil tak jak wy i zerwal glowne mocowania walu(masakra).Chcecie zeby wam autka dlugo i bezawaryjnie jezdzily a dobijacie je w masakryczny sposob.Ja osobiscie od Ciebie autka bym nie kupil wiedzac o tym jak go traktowales.

: 2008-06-16 10:59
autor: Robert
Marudzisz... Po prostu wymienia się sprzęgło raz do roku :arrow: z kablami WN. Albo dwa razy w roku, jak wsadzisz chiński zamiennik :D

...i silnik - wszak mądrzy ludzie wiedzieli co uchwalają, czyniąc z niego część zamienną :twisted:

: 2008-06-16 11:48
autor: Ero
Racja:D:D:D

: 2008-06-16 13:28
autor: sawmaster
ja tam się nie znam, Jarsonik mi mówił żebym spróbował , to ja tak zrobiłem :)
ps. kupowac uzywkę ori sprzęgło niby w b dobrym stanie? czy np valeo?

aha dziś nabiłem klimę, jest very cold :)

: 2008-06-16 16:07
autor: Kędziorek
Bez przesady, po kiego grzyba używka? Czy gumy, sworznie, wahacze też kupujesz używki?? Zresztą roboty przy wymianie sprzęgła wcale nie jest mało, więc lepiej zrobić to raz, a porządnie, a nie po jakimś czasie babrać się znów, zwłaszcza jak masz tak jeździć :P

: 2008-06-16 20:50
autor: fazi
Ero pisze:A potem sie dziwia ze sprzegla szybko padaja itp.
Saw czy wy na glowe poupadaliscie strtowac z 2 biegu i to przy 5000tys obr???? przeciez tego moga nawet nowe sprzegla nie wytrzymac.Po to macie pierwszy bie zeby z niego korzystac.Zdajesz sobie sprawe jakie przeciazenia dzialaja wtedy na silnik???Dobra droga aby zerwac mocowania walu lub zeby korba bokiem Ci wyszla.Ostatnio robilem A4 po kapitalnym remoncie i lepek robil tak jak wy i zerwal glowne mocowania walu(masakra).Chcecie zeby wam autka dlugo i bezawaryjnie jezdzily a dobijacie je w masakryczny sposob.Ja osobiscie od Ciebie autka bym nie kupil wiedzac o tym jak go traktowales.
sorki ale ja startowałem z jedyneczki bo to trochę dziwne jak dla mnie stanąć na kreskę i strzelać z dwójki,pozdro

: 2008-06-16 21:40
autor: jarsonik
jak ja bym startowął z jedynki to z miejsca bym nie ruszył. Moze moje 2,5 nie jest igłą, ale sami słyszeliście jak piszczało na drugim biegu. też na linii przy ruszaniu z jedynki zostałbym w miejscu.

: 2008-06-17 00:05
autor: Ero
Jarsonik to oznacza dwie sprawy:
albo masz padnieta zawieche kijowe oponki lub za waskie oponki
albo nie potrafisz ruszac

Twierdzenie ze szybsze jest ruszenie z 2 biegu jest ja bledna teoria ze ziemia jest w centrum wszechswiata.

Ciekawe ile dyfer Ci pociagnie takich ruszen.

: 2008-06-17 00:16
autor: Zolak
Jarsonik a ty jak sie scigasz to ruszasz z odcinki??

Moze sprobuj ruszyc z 3000-3500RPM tak jak kazdy ;-)

pozdro

: 2015-04-20 16:37
autor: sawmaster
-- oryginalny post 2008-06-17 01:44 --
Kędziorek pisze:Bez przesady, po kiego grzyba używka? Czy gumy, sworznie, wahacze też kupujesz używki?? Zresztą roboty przy wymianie sprzęgła wcale nie jest mało, więc lepiej zrobić to raz, a porządnie, a nie po jakimś czasie babrać się znów, zwłaszcza jak masz tak jeździć :P
krucho z kasą :x 110zł to nie 500 za nówkę :?
fazi pisze:
Ero pisze:A potem sie dziwia ze sprzegla szybko padaja itp.
Saw czy wy na glowe poupadaliscie strtowac z 2 biegu i to przy 5000tys obr???? przeciez tego moga nawet nowe sprzegla nie wytrzymac.Po to macie pierwszy bie zeby z niego korzystac.Zdajesz sobie sprawe jakie przeciazenia dzialaja wtedy na silnik???Dobra droga aby zerwac mocowania walu lub zeby korba bokiem Ci wyszla.Ostatnio robilem A4 po kapitalnym remoncie i lepek robil tak jak wy i zerwal glowne mocowania walu(masakra).Chcecie zeby wam autka dlugo i bezawaryjnie jezdzily a dobijacie je w masakryczny sposob.Ja osobiscie od Ciebie autka bym nie kupil wiedzac o tym jak go traktowales.
sorki ale ja startowałem z jedyneczki bo to trochę dziwne jak dla mnie stanąć na kreskę i strzelać z dwójki,pozdro
hehe ostro ale i tam słabo tak mi nie wyszło :)

-- dodano 2015-04-20 16:37 --

UP
Już za dwa miechy sam lakieruję mojego probe prawie całego w około, do tego zakładam alusy od rx-8, dziś przyszedł sportowy kolektor 4-2-1, na dniach zakładam i ciekawe czy odczuję jakąś różnice(podobno do 10% daje więcej koni ale powątpiewam)

Re: Sawmaster

: 2015-04-20 17:29
autor: Lukas007
10% na chińczyku 4-2-1 bym chetnie zobaczył. W FS'ie to jakies 15KM. Robisz cały wydech przy okazji ?

Re: Sawmaster

: 2015-04-20 21:19
autor: sawmaster
zrobiłbym cały wydech przelotowy, ale raz że lubię ciszę (chyba się starzeje) a po drugie taka modyfikacja troszkę kosztuje

Re: Sawmaster

: 2015-04-21 08:23
autor: KrecioPL
Pochwal się zdjęciami!

Re: Sawmaster

: 2015-04-21 11:53
autor: sawmaster
nie omieszkam :)