Sawmaster

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Sawmaster

Post autor: sawmaster » 2007-07-06 07:28

Kupiłem probe 2 2.0 w 2010roku sprowadzanego z Francji. Był uszkodzony. Do naprawy był tylny lewy błotnik oraz drzwi od kierowcy. Uszkodzenia podobne jakby ktoś walił łomem. Stan techniczny bardzo dobry, zaś lakierniczy dobry-. Posiada skórzaną tapicerkę. Na dzień dzisiejszy muszę zlokalizować wyciek oleju ze skrzyni biegów oraz zmienić manszetę prawą zewnętrzną.

Modyfikacje:
-podłokietnik
-alufelgi od rx-8 odnowione, opony 225/40 r18
-sportowy kolektor wydechowy 4-2-1
-kierunki cleary

w planach:
-short shifter
-rozpórka przód
-pomalowanie zacisków
-modyfikacja wentylacji tak aby ciągnęło powietrze z zewnątrz przez węgiel aktywny
-malowanie prawie wszystkich elementów nadwozia
-owinięcie bandażem termicznym kolektora wydechowego
-kwitek z hamowni sprawdzić czy trzyma serię

w jeszcze dalszych planach:
-zawieszenie gwintowane
-być może gude performance head package
-hamulce od mazdy 6

Fotki:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-25 17:04 przez sawmaster, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-07-06 14:07

nie za bardzo wiem z czego ty się cieszysz , jesli kupiłes go tanio to gratuluje ale nie mysl że naprawa tego będzie taka prosta i szybka jak sądzisz.

pozdro


ps . napisz moze cos o nim więcej daj więcej fotek , bo ani w stopce ani w temacie nie piszesz jakie masz autko konkretnie .
Ostatnio zmieniony 2007-07-06 20:34 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4171
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Car: II gen V6 1993 USA
Gallery: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay » 2007-07-06 14:13

David tam pisało podwozie :wink:

A co do autka to eeeeee.............................. można coś więcej :roll:

Jaki rok, silnik, wyposażenie, ZDJĘCIA itp.
No i wybacz ciekawość ale faktycznie cena była dobra. :?: bo wiadomo remoncik zawsze kosztuje :wink:
TARNOBRZEG LANS SQUAD 8) SKÓRAMI RZĄDZI BASS, ĆWIARA IDZIE NA RAZ :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 USA oraz 2.2 Turbo 92 USA ubezpieczone przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Najseksowniejsze polskie nastolatki :arrow: KLIK

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Car: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya » 2007-07-06 15:06

Witam!No właśnie wrzuć więcej fotek :D Z tego co czytałem to chyba silnik FS jak mnie pamięć nie myli ,a co do wypadkowej strony to nie jest źle - trochę gorzej może z geometrią zawieszenia,żeby ładnie wyprowadzić,bo widzę,że dostało też ale też to idzie zrobić :wink: 8)

Kolega chyba sam robi sobie autka też z pewnością mu się opłacał zakup 8)
Rozumiem,żę wymieniasz cały błotnik :?: :D

I faktycznie ten wyłącznik może ci tu zwierać gdzieś do masy :wink: :D

Pzdr.
Obrazek

Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 437
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Car: FP "97 GT
Gallery: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak » 2007-07-06 15:37

Swego czasu bylo takie probe na allegro za ok 3000zł a watpie zeby sawmaster pojechal i bez targowania sie go kupił jesli to ten: D
2.0 SE "96 FIOLETT był ...
2.5 GT "96 FIOLETT + short shifter ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
był ...
2.5 GT "97 FIOLETT
jest ...

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2007-07-06 22:16

davidlive pisze:nie za bardzo wiem z czego ty się cieszysz , jesli kupiłes go tanio to gratuluje ale nie mysl że naprawa tego będzie taka prosta i szybka jak sądzisz.
może taki twierdzisz bo nigdy nie naprawiałeś walniętych aut

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive » 2007-07-06 22:25

:lol: :lol: :slon: :slon: :1111_ok: :1111_ok:

no dałeś popalić teraz hehehe , skąd wiesz czy nie naprawiałem ???

Własnie naprawiałem i to nie jedno i wiem z autopsji że nigdy nie zgrasz tego zawieszenia na oryginał (tyle wnioskuje ze zdjęć).

Wiem że aut nie powinno sie kupowac z walnietym zawieszeniem jesli naprawde zalezy ci na dobrym prowadzeniu a nie tylko brykaniu od punktu Ado B.


Ale co będe pisał baw sie z tym i powodzenia obys dopioł celu

:D :D

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90'(najlepiej wyposażony
probek w klubie)
Jest AUDI a4 b7 1.8TQ 350ps

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2007-07-06 22:30

Zolak pisze:Swego czasu bylo takie probe na allegro za ok 3000zł a watpie zeby sawmaster pojechal i bez targowania sie go kupił jesli to ten: D
właśnie te ogłoszenie w otto moto na które weszło teoretycznie 3500 osób :) kupiłem te autko za 2300+ 200zł laweta no i sprzedam fajne radio kenwooda cd za około 170zł, same oponki 225/55/15 były kupowane za 800zł 1,5 roku temu, środek jak nówka !!, chodniczki wypas, jakieś bajerancjkie, przeźroczyste, bagażnik nawet nie miał najmniejszego paproszka, 0 rdzy, zrobie fotki jutro napewno, maska była malowana i zderzak przedni dostał w Polsce strzała lewego błotnika i reflektor wystaje lekko i szparki nie te co z prawej strony.

Oto dane techniczne 1995roku z Belgii sprowadzony do Polski z przebiegiem 200tys km. Silnik 2.0 16v. Dla mnie starczy troszkę poszaleć, a 2.5 nie chciałem bo podobno awaryjny, pełno zepsutych na allegro. Autko ma klimę, lecz jakoś wyparowała, gdy pół roku stała nie odpalana. ubezpieczony lecz w kiepskiej firmie compensa, przegląd jest do grudnia i dowodzik nie zabrany :P
Już kupiłem drzwiczki, poduche kierowcy, amorek bo blaszki mocujące wygięte, Przyjdzie w poniedziałek szybka z śrubą łącząca sanki z piastą bo się tak wygieła że musiałem kontówką odciąć, Sanki sprawdzałem są proste przy mocowaniach w podwoziu tylko wyprostowac te wejścia sanek od koła bo lekko pozginało, nie wiem czy alufelga oberwała lecz wydaje się prosta, jedynie śruby lekko pozginane od piasty do alusa.
Błotnik może dorwe za 200zł +przesyłka. Ale koleś który wycina to strasznie opieszale się rusza. Może macie jakieś namiary na jakiś inny? Popytajcie kolegów może mają wraki probe z błotnikami tylnymi(lewy).
Wiele osób oddaje na złom :/
Pozatym lewgo przodu i tego boku to nie miał nigdy więcej wypadku nigdzie. Silniczek chodzi cichutko i stabilnie, aż prosi się o wciśnięcie gazu :)

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4171
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Car: II gen V6 1993 USA
Gallery: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay » 2007-07-06 22:53

sawmasters pisze: , a 2.5 nie chciałem bo podobno awaryjny,
Ja nie narzekam, jak się dba tak się ma :wink:
TARNOBRZEG LANS SQUAD 8) SKÓRAMI RZĄDZI BASS, ĆWIARA IDZIE NA RAZ :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 USA oraz 2.2 Turbo 92 USA ubezpieczone przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Najseksowniejsze polskie nastolatki :arrow: KLIK

Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3379
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Gallery: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek » 2007-07-07 22:28

Fajna galeria :D
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 951
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2007-07-08 18:47

widze ze nawet na FEFK sie chwaliles...:] zaraz wszyscy pozamianiaja escorty na probki :D:D:D
Obrazek

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2007-07-08 19:46

Hehe.
Ja tak właśnie parę lat temu zrobiłem. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-06-07 23:39

dziś z pełnym sumieniem mogę powiedzieć ze stan tech. mojego probe to IGŁA 8)

Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik » 2008-06-08 17:59

a co się takiego stało??
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Car: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya » 2008-06-08 19:26

sawmaster pisze:dziś z pełnym sumieniem mogę powiedzieć ze stan tech. mojego probe to IGŁA 8)
troche nie na wyrost .. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-06-09 00:36

hmm dlaczego na wyrost? uzasadnij?

Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik » 2008-06-09 06:52

żaden samochód w klubie nie jest igłą i nigdy nie będzie. Pojazd który ma 11-15 lat nigdy nie będzie juz idealny. Zawsze znajdzie się coś do czego możńa się przyczepić.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."

Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3379
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Gallery: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek » 2008-06-09 16:41

sawmaster pisze:hmm dlaczego na wyrost? uzasadnij?
Zrobienie pogniecionego boku = IGŁA ??
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-06-09 23:34

igła techniczna (igła w sensie że do niczego nie mogę się przyczepić odnośnie przyśpieszenia/spalania) wiem że zawsze będzie coś do poprawienia, a co do strony estetycznej to niedługo będe poprawiał moje amatorskie wyczyny :)

po naprawach lakierniczo blacharskich+ polerka całego auta, dam nowe fotki :)

aha zauważyłem że przyśpieszony zapłon dużo daje, może warto dać zimne świece i jeszcze spróbować
jarsonik pisze:a co się takiego stało??
zapłon przestawiony+nowe kable+ wpięcie wtyczki od elektrozaworu+pokręcenie śrubką na przepustnicy+wywalenie zatkanego kata oraz prowizoryczne połatanie niewielkich dziur w wydechu+ reset kompa

naprawdę bardzo dobrze wkręca się teraz na obroty to raz, dwa to że jak jade pod górkę to aby wjechać na nią np na 5 biegu to już nie musze wciskać pedału gazu bardziej żeby miał wystarczająco mocy

Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10500
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Car: Probe 1995 2,5 turbo; Audi S6 2003 4,2
Gallery: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kocureq » 2008-06-10 00:14

sawmaster pisze:prowizoryczne połatanie niewielkich dziur w wydechu
No igła, panie ;)

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Car: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya » 2008-06-10 02:26

sawmaster pisze: że jak jade pod górkę to aby wjechać na nią np na 5 biegu to już nie musze wciskać pedału gazu bardziej żeby miał wystarczająco mocy
nie lepiej było trza kupić w automacie :roll: niż męczyć silnik i podzespoły oraz większym spalaniem :P
co ci to daje poza powyższym :roll: po coś w końcu są te biegi/przełożenia aby mieć opcje adekwatną do warunków jazdy itd. :wink:

no ale nic.. :twisted:

co do igły to podobnież miałem na mysli to co koledzy :wink: chociaż rozumiem,iż igła w pojeciu potocznym oznacza coś ok itd,a jeśli tyczy się auta tzn.,że się sprawuje i nie ma z nim większych problemów poza regularnym serwisowaniem itp. :wink:

bo jeśli chodzi o całokształt typu stan idealny = igła, to z fabryki co niektóre jak nie większość :twisted: nie były igłami :wink:


Pzdr. & c ya..
Obrazek

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-06-10 08:42

rozumiem Was, no tak igła czyli stank ok i się nie psuje i super jeździ, środek zadbany itp :)

a co do wjeżdżania pod górkę to ja tak nie robię tylko sprawdzałem ile ma mocy na lekko wciśniętym gazie, ja wiem że bezsens tak robić tak jak wyprzedzać na 5 biegu :roll: hehe jak mnie kolega odwoził do domu moim autem to wyprzedzał na 5 biegu :lol:

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4171
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Car: II gen V6 1993 USA
Gallery: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay » 2008-06-10 08:45

sawmaster pisze:
rozumiem Was, no tak igła czyli stank ok i się nie psuje i super jeździ, środek zadbany itp :)
A z zewnątrz poszpachlowany. NIe lepieł było kupić nowedrzwi zamiast szpachlować stare :P
TARNOBRZEG LANS SQUAD 8) SKÓRAMI RZĄDZI BASS, ĆWIARA IDZIE NA RAZ :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 USA oraz 2.2 Turbo 92 USA ubezpieczone przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Najseksowniejsze polskie nastolatki :arrow: KLIK

Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Car: Ford Probe 97r 2.0 16v
Gallery: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sawmaster » 2008-06-10 08:51

haha to mnie rozwaliłeś stare tak były uderzone że nie nadawały się do niczego :P , niestety ja nie doczytałem i kupiłem od wersji gt z dziurami, ale włóknem szklany od zewnątrz je polepiłem i szpachli trochę na wyrównanie i jest gites, muszę nauczyć się robić drobny baraszek? bo badziewny zrobiłem

teraz za 2-3 tyg będę robił poprawki lakiernicze to obowiązkowo fotki zarzuce z prac :D

kilka dni temu kupiłem gąbkę i pastę na wykończeniówkę 3M i jak znajdę czas to będę likwidował te kuliste rysy bo na czarnym lakierze są bardzo widoczne
Ostatnio zmieniony 2008-06-10 09:20 przez sawmaster, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Car: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya » 2008-06-10 09:08

sawmaster pisze:
a co do wjeżdżania pod górkę to ja tak nie robię tylko sprawdzałem ile ma mocy na lekko wciśniętym gazie, ja wiem że bezsens tak robić tak jak wyprzedzać na 5 biegu :roll: hehe jak mnie kolega odwoził do domu moim autem to wyprzedzał na 5 biegu :lol:
ciekawa metoda sprawdzania mocy :twisted: :wink:
sawmaster pisze:[

haha to mnie rozwaliłeś stare tak były uderzone że nie nadawały się do niczego :P , niestety ja nie doczytałem i kupiłem od wersji gt z dziurami, ale włóknem szklany od zewnątrz je polepiłem i szpachli trochę na wyrównanie i jest gites, muszę nauczyć się robić drobny baraszek? bo badziewny zrobiłem
a nie lepiej byo sprzedac te drzwi i kupić typowe do 2.0 :roll: albo zaspawać dziury - zawsze trwalej jakby nie było..
albo zrobić upgrade do SE :wink:
ale ogólnie to i tak fajnie,że sobie jakoś ze wszystkim poradziłeś własnymi siłami i swoja pracą doprowadziłeś auto do używalności i stanu "igła" :wink:
wszak nic nie jest doskonałe i nie wszystko,od razu umiemy,a na czymś trza zdobywać wiedzę praktyczną - najważniejsze by nigdy nie popadać w samozachwyt.. :wink:

Pzdr. & c ya..
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”