MrMysza pisze:Moje dwie degeneracje wkrecaja sie na maxa wiec raczej to normalne.
Mówiłem przecież,że gwarancja którą dałem Ci na silnik dotyczy tylko ,,normalnego'' użytkowania
MrMysza pisze:Moje dwie degeneracje wkrecaja sie na maxa wiec raczej to normalne.
możesz mi po chłopsku opisać tę metodę z miernikiem ? jakoś nie mogę zakumać jak to zrobić ? z szczelinomierzem to też dla mnie takie niezrozumiałe bo poluzuje sobie owszem ślimaka ale ten odbojnik mogę wykręcić tak że nawet 10mm blacha tam wejdzietom87dg pisze:na szczelinomierz nie polecam bo szczelina moze sie roznic bo ten odbojnik od slimaka gazu moze byc w roznej pozycji wykrecony i szczelina miedzy odbojnikiem nie bedzie precyzyjna a mowimy tu o bardzo malych szczelinach bo 0.55 mm wiec najlepszym rozwiazaniem jest ustawienie przez woltomierz metoda nawet latwiejsza i dokladniejsza tak jest wedlug mojego zdania ale kazdy moze robic inaczej, wazne ze usterka zlokalizowana i auto koledze znowu dobrze jezdzi bez szarpan i braku mocy. Moze ktos mi powiedziec czy to jest normalne ze jego silnik tak wysoko sie kreci do konca pola leci i za skala dopiero odcina zaplon czyli jakies 8.1rpm