Szarpie na benzynie i gazie

Awatar użytkownika
Chizar
Klubowicz
Posty: 1390
Rejestracja: 2009-02-07 14:17
Samochód: Biemdablju 528 Touring
Galeria: viewtopic.php?t=17057
Lokalizacja: Warszawa

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: Chizar »

MrMysza pisze:Moje dwie degeneracje wkrecaja sie na maxa wiec raczej to normalne. :twisted:

Mówiłem przecież,że gwarancja którą dałem Ci na silnik dotyczy tylko ,,normalnego'' użytkowania :twisted:
Ostatnio zmieniony 2010-09-03 20:46 przez Chizar, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.5 v6 93 granatowy BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 93 czarny BYŁ
Ford Probe 2.5 v6 97 fioletowy BYŁ :(


Najlepszy sport to transport! :)
Masa
Posty: 27
Rejestracja: 2010-08-30 17:21
Samochód: FORD PROBE II 2.5V6
Galeria: viewtopic.php?t=18195
Lokalizacja: DĄBROWA GÓRNICZA

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: Masa »

pobawiłem sie dzis z tym tps i kurcze jest dobrze ale jeszcze nieza dobrze jak to ma byc ustawione??ustawiałem na mierniku i mam pytanko czy to sie ustawia do pełnych wartosci czyli np:0.4 czy mozna 0.43 ???
Awatar użytkownika
tom87dg
Klubowicz
Posty: 574
Rejestracja: 2009-12-25 12:37
Samochód: probe 1993 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=16963
Lokalizacja: DG

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: tom87dg »

moze byc 0,43 nie kazdy bedzie mial taka sama wartosc, wazne zeby w trybie serwisowym wentylator nie chodzil a dopiero przy bardzo malym odchyleniu slimaka od linki gazu zaczal sie wlaczac wentylator .
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Awatar użytkownika
Przemek-83
Posty: 203
Rejestracja: 2009-12-01 17:38
Samochód: B5 "00 1.8 20V
Galeria: viewtopic.php?t=16910
Lokalizacja: bombaj :)

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: Przemek-83 »

tom87dg pisze:na szczelinomierz nie polecam bo szczelina moze sie roznic bo ten odbojnik od slimaka gazu moze byc w roznej pozycji wykrecony i szczelina miedzy odbojnikiem nie bedzie precyzyjna a mowimy tu o bardzo malych szczelinach bo 0.55 mm wiec najlepszym rozwiazaniem jest ustawienie przez woltomierz metoda nawet latwiejsza i dokladniejsza tak jest wedlug mojego zdania ale kazdy moze robic inaczej, wazne ze usterka zlokalizowana i auto koledze znowu dobrze jezdzi bez szarpan i braku mocy. Moze ktos mi powiedziec czy to jest normalne ze jego silnik tak wysoko sie kreci do konca pola leci i za skala dopiero odcina zaplon czyli jakies 8.1rpm
możesz mi po chłopsku opisać tę metodę z miernikiem ? jakoś nie mogę zakumać jak to zrobić ? z szczelinomierzem to też dla mnie takie niezrozumiałe bo poluzuje sobie owszem ślimaka ale ten odbojnik mogę wykręcić tak że nawet 10mm blacha tam wejdzie :P
Ostatnio zmieniony 2010-09-12 18:43 przez Przemek-83, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: Sam »

Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Masa
Posty: 27
Rejestracja: 2010-08-30 17:21
Samochód: FORD PROBE II 2.5V6
Galeria: viewtopic.php?t=18195
Lokalizacja: DĄBROWA GÓRNICZA

Re: Witam Wszystkich i prosze o pomoc :(((

Post autor: Masa »

-- oryginalny post 2010-09-14 22:26 --

no juz prawie proboszcz chodzi najpierw mechanik zrobił dodatkową cewke chodził jeszcze gorzej teraz okazało sie ze padła jedna sonda całkiem wiec od razu kazałem wymienic dwie zeby nie bylo potem problemu i teraz mysle ze w piatek juz bedzie chodził

-- dodano 2010-09-22 09:06 --

Probas juz naprawiony okazało sie ze poszedł aparat zapłonowy i jedna sonda aparat naprawiony a sondy wymieniłem od razu dwie zeby było z głowy dziekuje wszystkim za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”