LukaszProbe pisze:Probe wymaga cierpliwości. Nie ma sie co poddawać:)
Na początku się cieszyłem, że wszystko w tym aucie to oryginał. Nawet duża część eksploatacyjnych rzeczy. Teraz sobie myślę, że na pewno łatwiej by było kupić auto już porobione. No ale z drugiej strony ta satysfakcja jak się powoli wszystko wymienia i Probek pięknieje w oczach jest nie do przebicia
Ostatnio wpadł ori podłokietnik jak i również nowa szyba czołowa z uszczelką Podstawkę na akumulator udało się w końcu zmodyfikować, maska już się domyka.
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był Citroen Ax 92' Rouge Opera- był Daihatsu Applause 93' PURE RED- był Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest Ford Probe 96' USA Laser Red - był Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był Ford Probe 94' EU Royal blue- był Ford Probe 94' USA Black- był Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Zapraszam wszystkich do burzy mózgów. Niestety będę się musiał wykosztować na te pieruńskie amortyzatory i przyprawia mnie to już o ból głowy bo się tyle o nich naczytałem a wciąż nie wiem co mam kupić http://www.ebay.de/itm/Lesjofors-Federn ... Swk1JWgD5H
Znalazłem takie sprężyny do V6, w ulotce jest napisane że są krótsze od oryginalnych o 15/10. Warto to kupować? Nie zależy mi na turbo glebie, chcę po prostu wymienić sprężyny bo te 20 latki to beton niesamowity już są tak uklepane. I najważniejsze pytanie jakie amortyzatory do tego? Klasycznie pojechać z KYB'em? Macie jakieś sprawdzone źródło kybów do probe a nie do 626 bo podejrzewam że się różnią długością i jak wstawię od 626 to będę miał kozę.
Romas pisze:amorek gleby ci nie zrobi więc nie masz co się martwić
No właśnie ja się boję odwrotnego efektu, że zrobi mi kozę
A te Vogtlandy nie są za krótkie do seryjnego amora? Tam gdzieś czytałem, że jak się wstawi auto na podnośnik to sprężyna nie dochodzi do końca amora. Najchętniej to bym wsadził gwint i go skręcił na minimalną glębę ale nie dość że tego się u nas nie da kupić to raczej nie wydam 4 tysi za sprowadzenie z USA. Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Ja już mam temat cały obeznany co zrobić, żeby to działało dzięki zagranicznym forum. Ale kasy to z 8 tysięcy by trzeba było utopić żeby to jeździło jak trzeba. W porównaniu do podmianki kl na kl-ze to poziom trudności jest dużo dużo wyższy
Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Spider ty latasz na Vogach i jak polecasz? Jeszcze kilka osób na tych sprężynach lata lub latało podobno najlepsze połączenie obniżenia z komfortem no i masz pewne i równe 35mm obniżenie
Benet pisze: Za tę kwotę to już bym wolał sobie fs-ze ściągnąć
Nie ma opcji zeby to jeździło. Byłbyś jedyny w Polsce
Spider ty latasz na Vogach i jak polecasz? Jeszcze kilka osób na tych sprężynach lata lub latało podobno najlepsze połączenie obniżenia z komfortem no i masz pewne i równe 35mm obniżenie
Ja latam na takim czymś: http://www.autostyle.nl/english/h-r-low ... -35mm.html
Przyznam szczerze że porównując do serii obniżenie jest widoczne. Samochod nawet na ori zawieszeniu stał sie dużo bardziej stabilny. Jak przyklejony do asfaltu Na dużych nierównościach czuć różnice w twardości springów ale nie jest to jakos specjalnie uciążliwe.