Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
UTRATA MOCY PO ZAGRZANIU
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
pawelc.......fakt zawsze mi się to myli. przepraszam, pod pokrywa zaworów oczywiście, a co do cewki, to do mnie tez mówli "zostaw, to nie to, no co cewka zapłonowa ma do obrotów" a potem musieli mnie kumple holować, bo samochód mi zgasł. też na przyszłośc mam nauczkę, że jak zaczyna się dławić, to zaraz będę sprawdzał cewkę. Tak dla pewności
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Dzięki za rady, w przyszłym tygodniu pojadę sprawdzić kompresje i ustawienie zapłonu. Co do rozrządu, był wymieniony 7 tyś kilometrów temu. Kwestia katalizatora potraktuje poważnie tym bardziej, ze znajomy, który jeździ Mondeo V6 powiedział, że katalizatorek lubi się przytkać. Ze względu na reżim prawny z roku 1993 r. i fakt, iż mój Probe nie ma katalizatora wyróżnionego w dowodzie, mogę go usunąć bez żadnych konsekwencji. Teraz rodzi się pytanie: kupić nowy katalizartor, strumienice czy pójść po najmniejszej linii oporu i po prostu wspawać rurę?
Ford Probe II GT 2.5 V6 1993 r.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
rure odradzam no cyba ze chcesz miec mocy tyle co w 2.0




Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sprawdzaj sprawdzaj, katy są 3Mihau pisze:Dzięki za rady, w przyszłym tygodniu pojadę sprawdzić kompresje i ustawienie zapłonu. Co do rozrządu, był wymieniony 7 tyś kilometrów temu. Kwestia katalizatora potraktuje poważnie tym bardziej, ze znajomy, który jeździ Mondeo V6 powiedział, że katalizatorek lubi się przytkać. Ze względu na reżim prawny z roku 1993 r. i fakt, iż mój Probe nie ma katalizatora wyróżnionego w dowodzie, mogę go usunąć bez żadnych konsekwencji. Teraz rodzi się pytanie: kupić nowy katalizartor, strumienice czy pójść po najmniejszej linii oporu i po prostu wspawać rurę?

Ale wątpie żeby aż tak jeszcze się z tym nie spotkałem.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10629
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A ja uważam, że można było dopiąć się do jednego z istniejących tematów.
Brak mocy - inaczej.
Problem z mocą.
Brak mocy - zamulony silnik.
I dlatego, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na Twoje problemy, trzeba założyć nowy temat, tak?
Za chwilę zaloguje się ktoś nowy, będzie miał problem z mocą, przeczyta Twój temat, ale jeden szczegół nie będzie pasował i też założy swój temacik.
A potem człowiek chce coś znaleźć w wyszukiwarce i się przeraża ilością identycznych tematów.
Ponieważ dyskusja już się toczy, nie zamykam wątku. Może inny moderator podejmie decyzję. Ja osobiście bym zamknął.
Pozdrawiam.



No właśnie.Mihau pisze: Przeszukałem forum, znalazłem wiele wątków, ale żaden nie traktował dokładnie o takim przypadku. Proszę was o pomoc.

Za chwilę zaloguje się ktoś nowy, będzie miał problem z mocą, przeczyta Twój temat, ale jeden szczegół nie będzie pasował i też założy swój temacik.
A potem człowiek chce coś znaleźć w wyszukiwarce i się przeraża ilością identycznych tematów.
Ponieważ dyskusja już się toczy, nie zamykam wątku. Może inny moderator podejmie decyzję. Ja osobiście bym zamknął.
Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
OK, rozumiem.
Mimo wszystko uważam, że ten wątek jest zasadny. Podałem wiele dodatkowych informacji, które mogły pomóc w identyfikacji problemu.
Jeżeli uważasz, że watek jest powieleniem informacji już istniejących na tym forum, niniejszym proszę o zamknięcie tego wątku.
Mimo wszystko uważam, że ten wątek jest zasadny. Podałem wiele dodatkowych informacji, które mogły pomóc w identyfikacji problemu.
Jeżeli uważasz, że watek jest powieleniem informacji już istniejących na tym forum, niniejszym proszę o zamknięcie tego wątku.
Ford Probe II GT 2.5 V6 1993 r.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Nie chodzi o powielenie informacji, które zawarłeś w swoim temacie,
a o to, że mógłby istnieć jeden temat dotyczący wszystkich problemów z mocą w V-ce.
Przykład:
Ktoś ma problem z mocą, podał objawy, rozwiązał go i później opisał co było przyczyną. Druga osoba również ma problem z mocą, ale troszkę na innej zasadzie więc też opisuje objawy, a jak już po kłopocie, pisze wszystkim co było przyczyną i tak dalej, i tak dalej.
Wszystko może znajdować się w jednym temacie.
Przybywa nowy klubowicz, loguje się, bo ma problem z mocą w V6
Jak nie zna się dobrze na wyszukiwarce, a zapewne nie
wpisuje hasło
np: "brak mocy" i wyskakuje mu naście tematów z tym problemem.
Czyta pięć, może sześć owych i w żadnym nie jest opisany jego problem.
Znudzony poszukiwaniami, wpada na wyśmienity pomysł:
- "A założę nowy temat, będzie szybciej"
Rozumiesz o co mi chodzi?
A jakby tak wszystkie problemy z mocą były zawarte w jednym wątku,
to pewnie znalazłby odpowiedź. Jeżeli nie znajdzie, bo okoliczności są jeszcze inne, to ciągnie dalej rozpoczęty temat i w ten sposób powstaje jeden główny topik, o niedomaganiach II Generacji dotyczący braku mocy.
Do tego ciągle zmierzam<b title="Pozwoliłem sobie dopisać liczbę mnogą. Robert (ale nie OLEY)">y</b>.
Pozdrówka.
a o to, że mógłby istnieć jeden temat dotyczący wszystkich problemów z mocą w V-ce.
Przykład:
Ktoś ma problem z mocą, podał objawy, rozwiązał go i później opisał co było przyczyną. Druga osoba również ma problem z mocą, ale troszkę na innej zasadzie więc też opisuje objawy, a jak już po kłopocie, pisze wszystkim co było przyczyną i tak dalej, i tak dalej.
Wszystko może znajdować się w jednym temacie.
Przybywa nowy klubowicz, loguje się, bo ma problem z mocą w V6

Jak nie zna się dobrze na wyszukiwarce, a zapewne nie

np: "brak mocy" i wyskakuje mu naście tematów z tym problemem.
Czyta pięć, może sześć owych i w żadnym nie jest opisany jego problem.
Znudzony poszukiwaniami, wpada na wyśmienity pomysł:
- "A założę nowy temat, będzie szybciej"
Rozumiesz o co mi chodzi?
A jakby tak wszystkie problemy z mocą były zawarte w jednym wątku,
to pewnie znalazłby odpowiedź. Jeżeli nie znajdzie, bo okoliczności są jeszcze inne, to ciągnie dalej rozpoczęty temat i w ten sposób powstaje jeden główny topik, o niedomaganiach II Generacji dotyczący braku mocy.
Do tego ciągle zmierzam<b title="Pozwoliłem sobie dopisać liczbę mnogą. Robert (ale nie OLEY)">y</b>.
Pozdrówka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Kamil - bzdura.
Nie wszystko do jednego wora, tylko do wielu worów.
Problem mocy w jednym woreczku, problem z hamulcami w drugim, problem ze skrzynią biegów w trzecim, problem z aku w czwartym, problem ze światłami w piątym. Mam dalej wymieniać?
Gwarantuję ( z resztą bardzo dobrze o tym wiesz), że uzbiera się tego wiele, oj wiele.
I to jest wtedy forum tematyczne. Kompendium wiedzy na temat Probe.
Osobno pierwszej generacji, osobno drugiej, osobno wspólne problemy dla obu generacji, a od pitolenia są inne działy.
Z resztą jak uważacie. Chcecie syfu, to możemy zrobić jeden wielki syf i (moim zdaniem) wszyscy na tym stracą.
Już dyskutujemy nie na temat i ktoś, kto będzie chciał poznać szczegóły niedomagania swojego probka, będzie to czytał. Myślisz, że będzie zadowolony?
Widzisz czasy się, niestety zmieniły. Jak my się logowaliśmy, to było nas około 200 - 300 osób. Mogliśmy sobie pozwolić na dużo więcej rzeczy.
W tej chwili jest grubo ponad tysiąc i to trzeba jakoś opanować, aby wszystko było czytelne i w miarę poukładane.
Do zobaczyska.
Nie wszystko do jednego wora, tylko do wielu worów.

Problem mocy w jednym woreczku, problem z hamulcami w drugim, problem ze skrzynią biegów w trzecim, problem z aku w czwartym, problem ze światłami w piątym. Mam dalej wymieniać?

Gwarantuję ( z resztą bardzo dobrze o tym wiesz), że uzbiera się tego wiele, oj wiele.
I to jest wtedy forum tematyczne. Kompendium wiedzy na temat Probe.
Osobno pierwszej generacji, osobno drugiej, osobno wspólne problemy dla obu generacji, a od pitolenia są inne działy.
Z resztą jak uważacie. Chcecie syfu, to możemy zrobić jeden wielki syf i (moim zdaniem) wszyscy na tym stracą.
Już dyskutujemy nie na temat i ktoś, kto będzie chciał poznać szczegóły niedomagania swojego probka, będzie to czytał. Myślisz, że będzie zadowolony?
Widzisz czasy się, niestety zmieniły. Jak my się logowaliśmy, to było nas około 200 - 300 osób. Mogliśmy sobie pozwolić na dużo więcej rzeczy.
W tej chwili jest grubo ponad tysiąc i to trzeba jakoś opanować, aby wszystko było czytelne i w miarę poukładane.
Do zobaczyska.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Ja popieram OleY'a porzadek na forum musi byc albo zasypie sie smiecmi sa tematy do ktorych mozna sie podpiac a nie pisac nowe.O usterkach V-ki w ostatnim czasie to chyba z 6 bylo zamknietych.Standardy musza byc 

Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Kamil ! Pisze się "Jabol" ... albo "Bulbaga" ... ew. "Patyk":lol:Sqad pisze:Jawol
Co do spalania : Sprawdzić czujnik temperatury - ten co załącza i rozłącza przedłużoną fazę wtrysku (ssanie) . Mnie też palił ok 20 litrów ; po wymianie czujnika spadło do 11l w mieście . Może nie idealnie , ale jaka wiocha takie spalanie


- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
Nie wiem jak jest w 2.0 ale u mnie zaraz po tym jak przyjechałem moim z Helmutowa , przy oszczędnej jeździe mieścił się poniżej dyszki . Może to wszechobecne korki , może jeszcze czegoś nie dopatrzyłem . W każdym razie litr to jeszcze nie powód do paniki a w wolnej chwili będę musiał i tak przejrzeć dogłębnie autko .sawmaster pisze:lol to ja chyba sprawdę u siebie bo mój pali 11 lekką nogą w mieście a silnik 2.0Tomasz S pisze:Mnie też palił ok 20 litrów ; po wymianie czujnika spadło do 11l w mieście .

- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje