zatkane kanaly olejowe?

Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

zatkane kanaly olejowe?

Post autor: Chaos »

Mam dziwne objawi cis oleju Dzisiaj jak jechalem to na jalowym biegu wskazowka spadla ponizej min Dolalem 100ml oleju i troszke sie podniosla i znowu opadla Czasami tak jest ze skacze na dwa cm w gore a po chwili opada Pogazowalem na jalowym biegu i dopiero przy 6,5k wskazowka skoczyla pod L tak jakbym cos przetkal Moze mam zawalone kanaly olejowe albo czujnik cisnienia siada? jak myslicie?
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

heja.

w probkach sa 2 rodzaje czujnika, 1- pokazuje tylko czy cisnienie jest a 2 - pokazuje jakie dokladnie jest!

jesli masz tez 2 to calkiem mozliwe ze cos jest nietak, szczerze mowiac pierwszyraz o takim czyms slysze.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Silniki nowsze nie wiem od ktorego roku mialy tylko czujnik czy jest olej czy go nie ma Ja kupilem silnik z 97r i wlasnie taki czujnik posiadal ale zamienilem go od mojego z 93r i od poczatku cuda sie z nim dzialy Nie wiem dlaczego tak wariuje Oleju mi nie zre za duzo Normalnie jezdzi na wysokich obrotach tez ladnie Ma wplyw na to ze mam np kompa z 93r a silnik z 97?
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
maruder_22
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-23 13:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Michałów

Post autor: maruder_22 »

hej kolego musisz zbadać ciśnienie u mechanika a wtedy się dowiesz ja mam podobne objawy jade równo 90 a on ze środeczka na 1\4 z mechanikiem jestem umówiony pozdro 8)
Auto sportowe nie jest autem wyścigowym.
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Probowalem ale nie maja takiej koncowki :?
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
maruder_22
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-23 13:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Michałów

Post autor: maruder_22 »

serwisik cię ratuje :twisted:

Edit by Robert:
a i jeszcze jedno nie kombinuj z silnikiem bo narobisz sobie biedy chłopie :wink:
Auto sportowe nie jest autem wyścigowym.
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Co znaczy nie kombinuj z silnikiem? Wyrazaj sie jasno
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
MarekV6
Posty: 134
Rejestracja: 2005-09-14 16:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: MarekV6 »

Tylko pomiar ciśnienia cię ratuje, moja wskazówka podobnie się zachowuje i to wzbudziło mój niepokój, raz pokazuje tak a raz inaczej. Pojechałem do mechaników z PKS-u, dorobili końcówkę i zmierzyli, i teraz wiem że wsio jest ok.
Rada - zanim cokolwiek zrobisz przy motorze za wszelką cenę ustal ciśnienie - mam nadzieje że będzie tak jak u mnie.
Pozdrawiam.
Probe 2.5 V6 24V - 1993
Infiniti G35
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Chaos, nasze Probki są dręczone wieloma usterkami, miedzy innymi czujników, sam się o tym przekonałem. powiedz, jeśli spadło ci ciśnienie poniżej minimum to jak ci silnik chodził? powinien być jeden klekot, jak silnik nie ma smarowania to jest jeden wielki huk.. Jeśli u ciebie nie zachodzi coś takiego to masz coś z czujnikiem albo z kablami, ( tak jak to bylo u mnie, wskazówka szalała). na poczatek sprawdź czujnik, później kable, jesli słyszysz , że silnik pracuje inaczej ( tłucze się ) nie odpalaj.
Najlepiej oczywiscie wyeliminuj najwiekszy problem, brak ciśnienia, ( ale tak jak napisałem brak ciśnienia objawia się hukiem w silniku)optymalnie zrobić to w jakimś zaprzyjaźnionym warsztacie.
pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
Roswell
Posty: 441
Rejestracja: 2006-09-01 11:12
Galeria: viewtopic.php?t=9688
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: Roswell »

Ford jest chyba znany z psujących się wskaźników :D
Ale najlepiej podjechać i u mechaniora sprawdzić ciśnienie, ale to pewnie tylko wskaźnik będzie świrował 8)
Probe II 2.0 93 USA

Jeżeli wsadzę ci palec do oka, to ty masz palec w oku i ja mam palec w oku, ale to nie to samo
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Ada ja juz niestety z autopsji wiem jak chodzi silnik ktory nie ma oleju w sobie :( Jest jeden wielki klekot popychaczy A u mnie teraz wala tylko 2 i to obojetnie czy cis jest na R czy na L czy ponizej kreski min Kiedys calkiem mi spadlo ale poruszalem kablem i bylo ok A nawet jak mam czasami na kresce min to go biore na 6,5k obrotow i ladnie chodzi Teraz niedlugo mi przyjda tarcze i bede mial problem z zalozeniem wskazowki jak mi tak swiruje ten cisnieniomierz Mysle tez ze moze byc tak ze wczesniej nie wiadomo czym byl zalany silnik a ja wlalem Mobila 5w50 i cos wyplukalo i zatyka czasami czujnik (chodz wg logiki to im mniejsza dziurka tym wieksze cisnienie) Macie moze na zbyciu jakis czujnik? Pozyczylbym zeby sprawdzic Jak nie czujnik to pewnie kable (Misiek juz dawno mi doradzal wymienic cala wiazke- pozostalosc po super przekladce skrzyni przez greyga :evil: )
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
maruder_22
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-23 13:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Michałów

Post autor: maruder_22 »

8) HEJ KOLEGO i jak ci wyszło z tym czujnikiem napisz coś u mnie jak tak było to po zmianie licznika wszystko wróciło do normy daj znać :1111_bye:
Auto sportowe nie jest autem wyścigowym.
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

witam wszystkich. mam ten sam problem z ciś. oleju. jeżdżę na mobil 1 15w 40 minerał ale na dniach wraz z diabłem z Sopotu będziemy rozbierali mój silnik bo jest w nie najlepszym stanie. przy okazji wywalę ten stary czujnik i kable i kupię nowe,mam nadzieje że wszystko wróci do normy.pzdr!
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Ja odrazam mobila! Zalalem Castrolem 10w60 i wszystko wrocilo do normy!
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
maruder_22
Posty: 46
Rejestracja: 2007-01-23 13:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Michałów

Post autor: maruder_22 »

8) dzięki kolego za info , wszystkiego dobrego :wink:
Auto sportowe nie jest autem wyścigowym.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”