Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Gaśnie podczas jazdy na LPG przy dużej prędkości i wys. obr.

Awatar użytkownika
krzysztof2168
Posty: 22
Rejestracja: 2007-07-29 19:51

Gaśnie podczas jazdy na LPG przy dużej prędkości i wys. obr.

Post autor: krzysztof2168 »

Posiadam Probe 2.0 na sekwencji Stag 300. Problem jest przy jeździe na gazie. Przy prędkości 140, 160km/h i większej gdy schodzę z wysokich obrotów i wrzucam sprzęgło to czasem lubi sobie zgasnąć :( Byłem u "gazowników" a oni tylko zwiększyli mi ciśnienie lecz to nic nie dało. Czy ktoś może mi coś doradzić w tej sprawie? Z góry dziękuję
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Nie jeździmy na sprzęgle ani na luzie, zwłaszcza przy takich prędkościach!!!!

Pozdro :)
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

@Jedrek - Twoja uwaga jest oczywiscie cenna ze wzgledu na bezpieczenstwo ale czy aby zawsze jedziesz na biegu? nawet jak zblizasz sie do zakretu i musisz zredukowac do trojki czy dwojki? Wtedy przez jakis czas trzymasz noge na sprzegle lub na jedziesz luzie, zeby wytracic predkosc. Oczywiscie mozna hamowac silnikiem ale to niekomfortowe znosic skoki obrotow albo mozna tez zwyczajnie nacisnac na hamulec i wspomaganie utrzyma obroty silnika ale to mniej ekonomiczne niz przejechac kilkaset metrow na luzie do wytracenia predkosci ;)

@krzysztof2168 - Przy nizszych predkosciach Ci sie to nie dzieje? Prawdopodobnie nie masz zmodyfikowanego wlotu powietrza i jego ciag zdmuchuje zaplon przy jalowych obrotach na tak duzej predkosci. Poza tym @Jedrek ma racje. Przy takich predkosciach nie powinienes tracic panowania napedem wrzucajac na luz, odzwyczaj sie tego i nie jezdzij tak szybko ;p
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

PARTYBOY pisze:@Jedrek - Twoja uwaga jest oczywiscie cenna ze wzgledu na bezpieczenstwo ale czy aby zawsze jedziesz na biegu? nawet jak zblizasz sie do zakretu i musisz zredukowac do trojki czy dwojki?
Zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no chyba ze cos mi odbije i puszcze go z gorki, ale to prawie juz mi się nie zdaża. Zwłaszcza zimą :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
krzysztof2168
Posty: 22
Rejestracja: 2007-07-29 19:51

Post autor: krzysztof2168 »

Nie lubię za bardzo hamować silnikiem... Przy niższych prędkościach jest ok. Na benzynce też wszystko gra, tylko na gazie gaśnie. Dodam że filtr powietrza mam do wymiany bo jest bardzo zanieczyszczony ale nie wiem czy to może mieć na to wpływ. PS Gdybym miał zamiar jeździć bardzo wolno to kupiłbym np Matiza :D
Awatar użytkownika
PARTYBOY
Posty: 100
Rejestracja: 2007-05-16 08:29
Samochód: GT
Lokalizacja: Hannover
Kontakt:

Post autor: PARTYBOY »

@Jedrek ma na mysli raczej bezpieczenstwo posiadania kontroli nad obrotami silnika i przelozeniem mocy na kola, przez co trudniej stracic panowanie nad torem jazdy ;)

Sprawdz czy zmodyfikowali Ci wlot powietrza do filtra. Jesli nie to podjedz gdzies, zamontuja Ci zamiast standardowego wlotu rurke plastikowa i powinna ona byc odwrocona w strone kierowcy, zeby nagle podmuchy powietrza nie gasily zaplonu. Przy gazie to normalka ;) Taka modyfikacja nic nie kosztuje. Przynajmniej ja sie nie spotkalem, zeby ktos za to placil, chyba, ze z wdziecznosci z wlasnej woli.
Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: pawelc »

ale on ma sekwencje tu zakrzywianie dolotu nie ma sensu coś spieprzyli gazownicy albo stan zapłonu, filtrów u Ciebie jest daleki od ideału ..
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”