supercharger w probe 2,5 V6

Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

supercharger w probe 2,5 V6

Post autor: leoul »

Serwus
Prosze o waszą opinię na temat kompresora w fordzie probe V6.
Może ma ktoś jakies dane na temat producenta i modelu dedykowanego do tego właśnie modelu proba. Z tego co wiem nie można po prostu kupić czegoś bez odpowiedniego doboru..
(zupełnie jak z turbo ;) )
Poniżej link tego co jest na ebay-u ale strasznie to drogie jest
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 44783&rd=1

Pozdro
Fester
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:10 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

Nie znam się kompletnie na pancerwagenach... m45 z C230 z którego roku?... po oznaczeniach wnioskuję, że to silnik 3l ??
Dzięki za odpowiedź... :D

EDIT

Z tego co sioę dowiedziałem to jest mercedes z silnikiem 2,3 kompressor. Nie mniej jednak ludziom handlująceym kompresorami nic to nie mówi. Podobno tych kompresorów jest multum i nie wiedzą co zaproponować.
Może jakieś bliższe dane.
Koszt z tego co ię dowiedziałem około 1 000zł. da radę :D
Fester
Gość

supercharger w Probe 2.5 l

Post autor: Gość »

Leoul,
No, masz problem.
Może zajrzyj tu - pełna gama cenowa - http://www.forti.pl/turbo.htm
Pozdrawiam
__________________
Probe 24v medici, 96r
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

Hehe, ładnie wszystko wycenione.. ciekawe jak się to przekłada na montaż np. w V6 :lol:

Poza tym maja same turbawki... mnie interesuje kompresor :idea:
Fester
Gość

supercharger w Probe 2.5 l

Post autor: Gość »

Leoul,