BRAK ISKRY
BRAK ISKRY
pROSZĘ O POMOC W MOIM PROBE 2 SILNIK 2L. 1994R. STRACIŁA SIĘ ISKRA ,ZAMONTOWAŁEM INNY APARAT ZAPŁONOWY I NIC.DALEJ BRAK ISKRY.MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY OBJAW W SWOIM PROBE.
Więc tak to zrobiłem:
wymieniłem kable na nowe brak iskry.Wymieniłem świece na nowe brak iskry.wymieniłem kompl.aparat zapł. brak iskry.Wymontowałem imobilaizer też brak iskry.Może poza aparatem zapł. jest jeszcze jakiś element do zapłonu?Jak to sprawdzić przy pomocy kodów błyskowych?
Więc tak to zrobiłem:
wymieniłem kable na nowe brak iskry.Wymieniłem świece na nowe brak iskry.wymieniłem kompl.aparat zapł. brak iskry.Wymontowałem imobilaizer też brak iskry.Może poza aparatem zapł. jest jeszcze jakiś element do zapłonu?Jak to sprawdzić przy pomocy kodów błyskowych?
Ostatnio zmieniony 2004-11-12 14:29 przez Zbyszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wiec pierwsze pytanie
1. Wymieniles aparat na inny ale czy na pewno dobry?
2 Stan kabli i czy sa nowe
3 Stan swiec i czy sa nowe
4 wymieniles caly aparat zaplonowy czy jego czesci jesli czesci to skad wiedziales jakie masz wymienic jakie zostawic
5 robiles sam czy z kims a moze ktos ci to robil (ja tam nikogo nie oskarzam ale juz nie raz widzialem jak ludzi robili pseudo servisanci
6 czy nie masz jakiegos zabezpie4czenia typu immo itp te rzeczy tez czesto gesto lubia padac i wtedy sie szuka nie tam gdzie powinno
pozdrawiam
1. Wymieniles aparat na inny ale czy na pewno dobry?
2 Stan kabli i czy sa nowe
3 Stan swiec i czy sa nowe
4 wymieniles caly aparat zaplonowy czy jego czesci jesli czesci to skad wiedziales jakie masz wymienic jakie zostawic
5 robiles sam czy z kims a moze ktos ci to robil (ja tam nikogo nie oskarzam ale juz nie raz widzialem jak ludzi robili pseudo servisanci
6 czy nie masz jakiegos zabezpie4czenia typu immo itp te rzeczy tez czesto gesto lubia padac i wtedy sie szuka nie tam gdzie powinno
pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
jak na razie sie nie dowiedzielismy nawet jak kolega sprawdzal a moze wykrecil swiece i spawdzal na tej wykreconej (jesli sprawdzal samym kablem do masy to swiece nalezy pominac z oczywistych wzgledow)
pozdrawiam
ps. jesli ktos pyta o przyczyny braku iskry zakladam ze ma jkas wiedze techniczna i nie trezba mu tlumaczyc ze czarne jest czarne siece warto sprawdzic też ta ktora sie sprawdzalo czy jest iskra ( moze akurat ta byla uszkodzona ) ja osobiscie z regoly wkladam w kabel swiece dzieki temu moge oceni nie tylko czy iskra jest ale tez jaka jest albo moze byc ze z kabla na mase idzie a ze swiecy juz nie ma (zdazaly mi sie takie przypadki ze na samym kablu byla iskra a na swiecy juz nie bylo bo byla za slaba)
pozdrawiam
ps. jesli ktos pyta o przyczyny braku iskry zakladam ze ma jkas wiedze techniczna i nie trezba mu tlumaczyc ze czarne jest czarne siece warto sprawdzic też ta ktora sie sprawdzalo czy jest iskra ( moze akurat ta byla uszkodzona ) ja osobiscie z regoly wkladam w kabel swiece dzieki temu moge oceni nie tylko czy iskra jest ale tez jaka jest albo moze byc ze z kabla na mase idzie a ze swiecy juz nie ma (zdazaly mi sie takie przypadki ze na samym kablu byla iskra a na swiecy juz nie bylo bo byla za slaba)
Ostatnio zmieniony 2004-11-11 23:07 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Zakładam że wszystkie bezpieczniki są w porządku.
1. Czy świeci Ci się CHECK ENGINE jak przekręcisz kluczyk?
2. Czy pompa paliwa pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem?
jeśli:
A) 1 - nie, 2 - nie - główny przekaźnik walnięty (skrzynka bezpieczników pod maską, PCM - coś tam)
B) 1 - nie, 2 - tak - albo uszkodzony obwód z bezpiecznikiem ENGINE w skrzynce bezpieczników wewnątrz auta albo uszkodzony PCM
C) niezależnie od 1 i 2 może być immobiliser, przesrana sprawa - nie ma możliwości obejścia (sygnał z pilota dekodowany w samym PCM-ie)
jakby co zadzwoń 507 387847
1. Czy świeci Ci się CHECK ENGINE jak przekręcisz kluczyk?
2. Czy pompa paliwa pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem?
jeśli:
A) 1 - nie, 2 - nie - główny przekaźnik walnięty (skrzynka bezpieczników pod maską, PCM - coś tam)
B) 1 - nie, 2 - tak - albo uszkodzony obwód z bezpiecznikiem ENGINE w skrzynce bezpieczników wewnątrz auta albo uszkodzony PCM
C) niezależnie od 1 i 2 może być immobiliser, przesrana sprawa - nie ma możliwości obejścia (sygnał z pilota dekodowany w samym PCM-ie)
jakby co zadzwoń 507 387847
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Re: eeee
Patrzcie no go, jaki to miły kolega do nas zawitał.piter pisze:dobra gadu gadu powiedzcie mi czy mozna samemu usunac imobilajzer jak tak dajcie mi jakis wzor.ok.dzieki z gory.
Ani bee, ani meee, gdzie jakieś Witam, może coś o sobie.
Może tak skąd jestem i jakieś uzupełnienie stopki.
Szkoda, że nie prosisz o informacje jak otworzyć Proba bez kluczyków i jak odpalić go na krótko.
Po wyjęciu immo o ile masz taki z dodatkowym pilotem, to też nie odpalisz auta. Immo z reguły należy ominąć lub poprawić lutowania na jego płytce z przekaźnikami. Częsta wada w rocznikach '93 i '94.Zbyszek pisze:Wymontowałem imobilaizer też brak iskry
Wpierw należało by to sprawdzić, sam tak miałem.
Ford Probe 2.0 '94r.
Nie chce odpalać.......jasna du.....!!!
Witajcie!
Mój probas cały czas mnie zaskakuje a właściwie wku....a tz czasami nie odpala z kluczyka...kręcę silnikiem i nic. Wykręciłem świecę (po dłuższym kręceniu) była sucha a więc paliwo też nie płynie i iskry na świecy też nie ma. Ale co dziwne to bydle uruchamia się bez problemu na pych.... CO TO MOŻE BYĆ szanowni użytkownicy probasów?
Mój probas cały czas mnie zaskakuje a właściwie wku....a tz czasami nie odpala z kluczyka...kręcę silnikiem i nic. Wykręciłem świecę (po dłuższym kręceniu) była sucha a więc paliwo też nie płynie i iskry na świecy też nie ma. Ale co dziwne to bydle uruchamia się bez problemu na pych.... CO TO MOŻE BYĆ szanowni użytkownicy probasów?
A czy nasz kolega ma może taki bajer że ma odcięcie paliwa i zapłonu Bo ja np. mam takie coś i jak sie guziczka niewciśnie to nima bata- nieodpali. a jak jeszcze sie odłączy to i to, to już wogule można se kręcić aż sie odechce.
Takie zabezpieczonka to dobra sprawa
Nooo piter, to jest - Ford Probe Klub Polska gdzie panują zasady, kultura i wogule wszyscy jesteśmy rodziną . Tu niema "dobra gadu gadu powiedzcie mi..." bo to niejest twoje gg i piszesz se do kumpla . Chyba niewymagamy dużo jeśli chcesz wejść do tego grona- przywitać sie, powiedzieć coś o sobie, o swoim pupilu. Za takie coś by sie należało
No ale myślimy że to nadrobisz.
Takie zabezpieczonka to dobra sprawa
Nooo piter, to jest - Ford Probe Klub Polska gdzie panują zasady, kultura i wogule wszyscy jesteśmy rodziną . Tu niema "dobra gadu gadu powiedzcie mi..." bo to niejest twoje gg i piszesz se do kumpla . Chyba niewymagamy dużo jeśli chcesz wejść do tego grona- przywitać sie, powiedzieć coś o sobie, o swoim pupilu. Za takie coś by sie należało
No ale myślimy że to nadrobisz.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
problemów z odpałem ciąg dalszy...
Witam!
Nie mam żadnych patentów odcinających zapłon lub paliwo - jest tylko fabryczny immobiliser. Myślę, że moje problemy z odpałem z kluczyka nie wynikają z zepsutego immobilisera bo inaczej nie odpalił by nawet na pych a ten odpala bez problemu. Po odpaleniu na pych, jeżdżę sobie jeżdżę aż za parę dni znowu bestia nie chce wystartować z kluczyka i znowu muszę go pchać - czasami nawet kilka razy dziennie:( Pomóżcie...takie światłe umysły na pewno znajdą rozwiązanie:)
Nie mam żadnych patentów odcinających zapłon lub paliwo - jest tylko fabryczny immobiliser. Myślę, że moje problemy z odpałem z kluczyka nie wynikają z zepsutego immobilisera bo inaczej nie odpalił by nawet na pych a ten odpala bez problemu. Po odpaleniu na pych, jeżdżę sobie jeżdżę aż za parę dni znowu bestia nie chce wystartować z kluczyka i znowu muszę go pchać - czasami nawet kilka razy dziennie:( Pomóżcie...takie światłe umysły na pewno znajdą rozwiązanie:)
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: to ja...
Samych czujnikow raczej nie dostaniesz - Voodoo pracuje nad tym - moze niedlugo mozna bedzie w latwy sposob zaradzic. Wymiana calego aparatu to rzeczywiscie srednia przyjemnosc, ale jesli bedziesz potrzebowal aparatu w bardzo dobrej cenie - sluze - niestety kupilem drugi, a okazal sie zbedny.Ketch pisze:Oki, dzięki za info a może wiecie gdzie można dostać taki czujnik bo już postraszyli mnie w salonie mazdy, że muszę kupić cały aparat zapłonowy:(
I dokladnie - najlepiej pozyczyc od kogos aparat i sprawdzic czy na pewno pomoze - gdybym tak zrobil nie wkopalbym sie w koszty Coz - czlowiek uczy sie na bledach
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Re: to ja...
Voodoo brał odemnie moduł by coś wykombinować z wymianą czujników.nikosnikos pisze: Samych czujnikow raczej nie dostaniesz - Voodoo pracuje nad tym - moze niedlugo mozna bedzie w latwy sposob zaradzic.
Niestety nic z tego nie wyszło , po prostu wszystko przy próbie demontażu
się rozsypywało
Będziesz Miał Wygody
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Wszystko zgadza się.
Pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Wyszukałem i zamówiłem już odpowiednie elementy, a teraz czekam na ich dostawę.
Koszt takiej imprezy nie będzie większy jak dorobienia układu tranzystorowego, który jest już rozpowszechniany.
Zostanie tylko przetestowanie kilku elementów o różnych parametrach i dobrania ich do naszych potrzeb.
Podmiany np. z dwóch złych modułów w jeden, jest raczej niewykonalne, bo jak Gerard wspomniał, istniejące układy są wklejone i kruszą się podczas prób ich wydobycia.
Proszę uzbroić się w cierpliwość. Jak wszystko wypali, to będę bardzo szczęśliwy, a zarazem i inni użytkownicy nieszczęsnych aparatów zapłonowych.
Pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Wyszukałem i zamówiłem już odpowiednie elementy, a teraz czekam na ich dostawę.
Koszt takiej imprezy nie będzie większy jak dorobienia układu tranzystorowego, który jest już rozpowszechniany.
Zostanie tylko przetestowanie kilku elementów o różnych parametrach i dobrania ich do naszych potrzeb.
Podmiany np. z dwóch złych modułów w jeden, jest raczej niewykonalne, bo jak Gerard wspomniał, istniejące układy są wklejone i kruszą się podczas prób ich wydobycia.
Proszę uzbroić się w cierpliwość. Jak wszystko wypali, to będę bardzo szczęśliwy, a zarazem i inni użytkownicy nieszczęsnych aparatów zapłonowych.
Ford Probe 2.0 '94r.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt: