Do GAZOWNIKÓW :)
Do GAZOWNIKÓW :)
Słuchajcie ile gazu palą wam Probiaki ? I jaką macie instalacje ?
Mi ostatnio wyszło że przy jeździe po mieście pale 18 literków
Mam niestety instalacje "BIGAS" i silniczek 2,5 literka.
Czekam na info od Was.
Mi ostatnio wyszło że przy jeździe po mieście pale 18 literków
Mam niestety instalacje "BIGAS" i silniczek 2,5 literka.
Czekam na info od Was.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
PROBE II 2,5 GT USA Version
Ja mam probe I 2.2 non-turbo i pali mi średnio 10-11 L a na trasie ostatnio
spalił mi 9,3L ale nie przekraczałem 130km/h.
Instalacje mam Elpi-Gaz z kompem czyli z ochroną sondy.
spalił mi 9,3L ale nie przekraczałem 130km/h.
Instalacje mam Elpi-Gaz z kompem czyli z ochroną sondy.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
No tak - ja niestety mam też sterowany kompem - czyli w miejsce śruby jest zawór z silniczkiem krokowym który w zależności od wskazań sondy lambda dopasowywuje miszanke gazową.
Tylko tak mi teraz przyszło do głowy że auta na gazie pala średnio o 30% więcej niż na benzynie.
Czyli przy 2,5L na benzynie licząc w mieście 13L/100Km wychodzi że na gazie będziemy spalac w granicach 17 litrów.
Ale jak to się ma na trasie niestety nie wiem - bo teraz głównie po mieście pocinam.
Tylko tak mi teraz przyszło do głowy że auta na gazie pala średnio o 30% więcej niż na benzynie.
Czyli przy 2,5L na benzynie licząc w mieście 13L/100Km wychodzi że na gazie będziemy spalac w granicach 17 litrów.
Ale jak to się ma na trasie niestety nie wiem - bo teraz głównie po mieście pocinam.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
PROBE II 2,5 GT USA Version
Konrad, ja niedługo będę wymieniał u siebie... Tylko koszt filtra jest wysoki. Ok 200 zl. Co do gazu to moj też pali 20 ale mam ustawiony na tryb sportowy. No jak wylacze klime to pali o 2 litry mniej
Ja mam komputer autronik, ktory programuje laptopem. Na trasie pali mi ok 9-11 w zalezności od buta
Generalnie jestem zadowolony. Jak przestawiłem w tryb oszczędny to palił mi jakies 16-17 l/100 ale nie dało sie jeździć
Ja mam komputer autronik, ktory programuje laptopem. Na trasie pali mi ok 9-11 w zalezności od buta
Generalnie jestem zadowolony. Jak przestawiłem w tryb oszczędny to palił mi jakies 16-17 l/100 ale nie dało sie jeździć
Ja mam komputer autronik, ktory programuje laptopem. Na trasie pali mi ok 9-11 w zalezności od buta
Generalnie jestem zadowolony. Jak przestawiłem w tryb oszczędny to palił mi jakies 16-17 l/100 ale nie dało sie jeździć
HM...
czegoś nie kapuje- tryb oszczędny 16-17 litrów i nie da rady jeździć
a na trasie piękny wynik.
Matko i córko to jak mi też na trasie będzie palił z 17 litrów to wychodzi że co 200 pare kilometrów będę musiał gazowni szukać
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
PROBE II 2,5 GT USA Version
BiZoN pisze:I to mnie przeraża.Konrad pisał:
18 - 20 litrów niezaleznie od tego czy trasa czy miasto.
W mieście jeszcze można jakos to przełknąć, ale żeby tyle samo na trasie.
Na gazie i jeszcze źle? Te kuce pod maską za darmo nie pojadą... Przy cenie gazu w Opolu (1,38 zł/litr) to 100 km wychodzi 24,84 zł przy spalaniu 18 litrów [EXTRA], przy cenie V-power 3,54 zł/litr [tylko na takim jeżdżę ] wychodzi 63,72 zł za 100km [pociąłbym się zyletkami ] ale na paliwie 2.5V6 palą w mieście około 13 litrów co daje 46,02 zł za 100km [patrz poprzedni nawias ]. Ja mam 2.016V i pali mi w mieście 9,2 do 10 litrów beznzyny co daje mi 35,40 zł na 100km.
Jak już pisałem
Nie narzekam tylko dziwi mnie fakt że na trasie np. u Konrada pali tyle samo co w mieście.
Wedle wszelakich prawideł powinno tego gazu w trasie palić mniej.
Jeśli chodzi o instalacje to była już zamontowana więc nie wiem ile mogła kosztować.
chodzi o zawór oczywiście więc nie mam żadnego wpływu na ilośc podawanego gazu.No tak - ja niestety mam też sterowany kompem - czyli w miejsce śruby jest zawór z silniczkiem krokowym który w zależności od wskazań sondy lambda dopasowywuje miszanke gazową.
Nie narzekam tylko dziwi mnie fakt że na trasie np. u Konrada pali tyle samo co w mieście.
Wedle wszelakich prawideł powinno tego gazu w trasie palić mniej.
Jeśli chodzi o instalacje to była już zamontowana więc nie wiem ile mogła kosztować.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
PROBE II 2,5 GT USA Version