Osiągi na Lpg
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Osiągi na Lpg
Witam dreczy mnie i dreczy to cały czas, mam u siebie zwykłą instalacje lpg i pytam sie was jakie macie przyśpieszenia do 100km/h na gazie??Czy na benzynie jest to samo? do czego zmierzam? W instalacji jest zamontowany mikser przed kolektorem i wydaje mi sie ze on powoduje słabsze przyspieszenie na Pb(z mikserem od gazu) w rzeczywistości działa jak kryza. Po usunieciu miksera auto osiąga 7,5s do 100km/h a z mikserem na lpg czy na Pb 8,9s--100km/h.
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dziwisz się że z mikserem jest wolniej? Ile powietrza przejdzie przez gardziel o średnicy 8 cm a ile przez gardziel i średniy 4 cm?
Podpowiedź - przepływ liczy się jakos tak że pole przekroju jest wprost proporcjonalne, a pole przekroju to Pi*D*D/4
A więc przepływ = a*D*D gdzie a to jakieś tam pi/4/bodajże gestość powietrza- ogólnie nam się to skraca jak liczymy o ile się zmniejszy...
różnica przepływu więc to a*d1*d1/(a*d2*d2)=
8*8/4*4= 64/16 = 4 razy....
to ciesz się stary że masz 8,9 do setki a nie 12....
Podpowiedź - przepływ liczy się jakos tak że pole przekroju jest wprost proporcjonalne, a pole przekroju to Pi*D*D/4
A więc przepływ = a*D*D gdzie a to jakieś tam pi/4/bodajże gestość powietrza- ogólnie nam się to skraca jak liczymy o ile się zmniejszy...
różnica przepływu więc to a*d1*d1/(a*d2*d2)=
8*8/4*4= 64/16 = 4 razy....
to ciesz się stary że masz 8,9 do setki a nie 12....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nie masz gazu = nie masz miksera
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty, znajomy kombinuje nad 2 dolotami przelaczanymi guzikiem z kabiny. bez zwezki do szalenia, a standardowy do normalnej jazdy
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty, znajomy kombinuje nad 2 dolotami przelaczanymi guzikiem z kabiny. bez zwezki do szalenia, a standardowy do normalnej jazdy
Ostatnio zmieniony 2005-07-18 12:07 przez pavoolon, łącznie zmieniany 1 raz.
mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak Raf - do 2,5v6 jest dedykowany mikser wykorzystujący zmieniający się przekrój wraz z wciskaniem sie "jajka" w przepływomierzu.
Jest też mikser sportowy. Ma wbudowaną przepustnicę i własny sterownik (fachowcy mówią komputer).
Jest też mikser sportowy. Ma wbudowaną przepustnicę i własny sterownik (fachowcy mówią komputer).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
to jest jeszcze jakas inna zwezka ktora odpowiada za utrzymanie wolnych obrotow? bo z tego co mi wiadomo wlasnie po to sie je stosuje tyle ze przy okazji zamulaja auto, i myslalem ze chodzi wlasnie o taMiH pisze:mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepszeBogdan9999 pisze:A powiedzcie czy na sekwencji też są takie problemy z mikserem ?? bo jak tak to rezygnuje z gaza bo ... nie będę jeździł probkiem który ma 9 sekund setki bo kto będzie uczył innych kierowców szacunku do probe ??
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
pavoolon pisze:
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepsze
A co oni dokładnie robią że są lepsze osiągi ?? Coraz bardziej zaczyna mi się podobać LPG hehehe mocy przybywaj !!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
generalnie przy sekwencji możliwości sterowania jest sporo więcej..
zaczynając od średnicy wtrysków, przez same cewki wtryskiwaczy (czas reakcji) idąc aż do oprogramowania dawkującego kończąc...
Ostatnio do instalacji mojej i Andrzeja pojawił się konkretny programik pozwalający "conieco" poprawić tu i tam...
w skrócie mówiąc obecnie w swojej instalacji mogę sobie wgrywać różne ustawienia parametrów...
więc mogę sobie zestroić rally mode i grandfather mode..
jeszcze tylko brakuje trochę większego ciśnienia przy turbodoładowaniu bo przy 12-14PSI wtryski już nie mają po prostu takiego ciśnienia LPG żeby zasilić silnik.
z gazem czy bez za licznik wychodzi.
zaczynając od średnicy wtrysków, przez same cewki wtryskiwaczy (czas reakcji) idąc aż do oprogramowania dawkującego kończąc...
Ostatnio do instalacji mojej i Andrzeja pojawił się konkretny programik pozwalający "conieco" poprawić tu i tam...
w skrócie mówiąc obecnie w swojej instalacji mogę sobie wgrywać różne ustawienia parametrów...
więc mogę sobie zestroić rally mode i grandfather mode..
jeszcze tylko brakuje trochę większego ciśnienia przy turbodoładowaniu bo przy 12-14PSI wtryski już nie mają po prostu takiego ciśnienia LPG żeby zasilić silnik.
z gazem czy bez za licznik wychodzi.
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Bo u was po prostu przycinają sobie na gazie a u nas na benzynce.
Nie chce nic krakać bo też słyszałem różne opowieści , że gaz ma koszkotować w okolocy 2 zlotych a nawet więcej jak to miało w przypadke przed nowym rokiem , ale stuki co jestem z takich cen GAZU oczywiście bardzo zadowolony:)
Nie chce nic krakać bo też słyszałem różne opowieści , że gaz ma koszkotować w okolocy 2 zlotych a nawet więcej jak to miało w przypadke przed nowym rokiem , ale stuki co jestem z takich cen GAZU oczywiście bardzo zadowolony:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Patrycjan
- Posty: 78
- Rejestracja: 2004-11-15 14:25
- Galeria: viewtopic.php?t=8945
- Lokalizacja: Warszawa
A ja pamiętam czasy, kiedy gaz tankowało się za mniej niż złotówkę Późniejszym ciosem było wstąpienie Polski do UE 1go maja. Pamiętam jak jechałem do kuzyna wieczorem 30go kwietnia i zatankowałem za "resztki" po 1,35zł/l. Rano, już 1go maja, gdy wracałem na tej samej stacji LPG kosztował 1,65zł/l. Podobnie było na innych stacjach
A wracając do tematu: sekwencja to jest to!!!
A wracając do tematu: sekwencja to jest to!!!
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa