Strumienica
Strumienica
Montował ktoś może u siebie w Proboszczu ???
Zamontowałem to kiedyś w Mondeo w miejsce katalizatora i byłem zadowolony z rezultatu.
Nie chodzi mi zaraz o poprawe parametrów - po prostu uwielbiałem ten dzwięk kiedy autko wchodziło powoli na wysokie obroty.
Dla mnie było bombowo - ale to było w Mondeo.
A w Probiaku chciałbym zaciągnąc języka.
Zamontowałem to kiedyś w Mondeo w miejsce katalizatora i byłem zadowolony z rezultatu.
Nie chodzi mi zaraz o poprawe parametrów - po prostu uwielbiałem ten dzwięk kiedy autko wchodziło powoli na wysokie obroty.
Dla mnie było bombowo - ale to było w Mondeo.
A w Probiaku chciałbym zaciągnąc języka.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
PROBE II 2,5 GT USA Version
No nie dla odrzutowca ale dla zwykłych samolotów ze standardowym silnikiem.Yaneeck pisze:potwierdzam to co napisał flanker - mam kilku znajomych ktorzy to zamontowali .... nie sprawdza sie kompletnie - czytalem gdzies ze to dobre dla odrzutowca a nie do osobówki
Pisałem już tutaj na forum dla czego tak jest.
Temat stary ale jak to jest z tą strumienicą??? Bo ostatnio słyszałem z kolei inne zdania na temat strumienicy.
Czytałem co pisał na ten temat asdero.
Czytałem też niedawno artykuł na temat strumienicy łuskowej i wynikało z niego że ma za zadanie podnieść moment obrotowy głównie w zakresie niższych obrotów a nie zwiększyć moc. Dlatego auto ma być żwawsze.
W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
Czytałem co pisał na ten temat asdero.
Czytałem też niedawno artykuł na temat strumienicy łuskowej i wynikało z niego że ma za zadanie podnieść moment obrotowy głównie w zakresie niższych obrotów a nie zwiększyć moc. Dlatego auto ma być żwawsze.
W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Panowie strumienica poprawia parametry auta tak jak poprawia parametry auta wonly wydech tylko że jest jedno ale musi to być strumienica do konkretnego samochodu z konkretnym wydechem z powodu prozaicznego, musi utrzymywać odpowiednie parametry ciśnienia spalin. Ogolnie nie chce mi sie przepisywać całego wykładu z budowy silnikow bo to bez sensu jesli ktos bedzie chcail to sam sie kopnie na jakas uczelnie i poczyta
Czyli jednym zdaniem jesli kupicie strumienice supersprinta za jakies 1500zł przeznaczona do probe ze standardowym wydechem i jesli taki posiadacie czyli zadnych tlumikow przelotowych i innych cudow to wam pomoze jesli natomiast chcecie kupic strumienice z Norauto lub inne takie badziewstwo to sobie podarujcie bo tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze
pozdrawiam
Czyli jednym zdaniem jesli kupicie strumienice supersprinta za jakies 1500zł przeznaczona do probe ze standardowym wydechem i jesli taki posiadacie czyli zadnych tlumikow przelotowych i innych cudow to wam pomoze jesli natomiast chcecie kupic strumienice z Norauto lub inne takie badziewstwo to sobie podarujcie bo tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze
pozdrawiam
ja mam założoną strumienicę łuskową i wyraźnie odczułem różnicę w niższym zakresie obrotów. A kupiłem ją dokładnie tu: www.2fast.pl - jest tam właśnie ten artykuł z "brukowca" wg Rafa.Raf pisze:Co Ty za brukowce czytaszkollek pisze:W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
- no cóż... proponuję założyć i się przekonaćNie mam nic do Lanosów, nie wierzę w mierzalną zmianę na "+"
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
A ja nadal powtarzam że strumienica uniwersalna (do wszystkiego ) jest malo uniwersalna (czytaj do dupy przyp.autora) a o ile pamietam tamten numer GT to tam wykorzystano strumienice wykonana konkretnie dla lanosa przez firme Chojanacki i nie miala ona nic wspolnego z ta strumieniac przedstawiona na podanej powyżej stronie (oprócz nazwy ).
Panowie strumieniac to dynamizator (moze byc wydechu lub ssania tak struniece na ssaniu też sa ) ale żle dobrana ( a napewno tak zwana uniwersalna strumieeenica łuskowa jest zle dobrana ) raczej bedzie pogarszac osiagi niż je polepszac . Jesli ktos sie upiear że mu polepsza to albo ma ogramnego farta albo siła perswazji w jego przypadku jest ogromna . Ja jednakże ze swojej strony radziłbym pojechać na hamownie podwoziowa przed monatże i po i dopiero wtedy wyjdzie jak jest na prawde. Tańszym sposobem może byc pomiar miernikiem akceleracj ale trzeba go mieć
pozdrawiam
Panowie strumieniac to dynamizator (moze byc wydechu lub ssania tak struniece na ssaniu też sa ) ale żle dobrana ( a napewno tak zwana uniwersalna strumieeenica łuskowa jest zle dobrana ) raczej bedzie pogarszac osiagi niż je polepszac . Jesli ktos sie upiear że mu polepsza to albo ma ogramnego farta albo siła perswazji w jego przypadku jest ogromna . Ja jednakże ze swojej strony radziłbym pojechać na hamownie podwoziowa przed monatże i po i dopiero wtedy wyjdzie jak jest na prawde. Tańszym sposobem może byc pomiar miernikiem akceleracj ale trzeba go mieć
pozdrawiam