Strumienica

Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Strumienica

Post autor: BiZoN »

Montował ktoś może u siebie w Proboszczu ???
Zamontowałem to kiedyś w Mondeo w miejsce katalizatora i byłem zadowolony z rezultatu.
Nie chodzi mi zaraz o poprawe parametrów - po prostu uwielbiałem ten dzwięk kiedy autko wchodziło powoli na wysokie obroty.
Dla mnie było bombowo - ale to było w Mondeo.
A w Probiaku chciałbym zaciągnąc języka.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Generalnie słyszałem same złe opinie. Jedyne co fajne to tak jak mówiłeś dzwięk :)
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

potwierdzam to co napisał flanker - mam kilku znajomych ktorzy to zamontowali .... nie sprawdza sie kompletnie - czytalem gdzies ze to dobre dla odrzutowca a nie do osobówki ;)
<(k)night rider>

miałem probe :)
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Yaneeck pisze:potwierdzam to co napisał flanker - mam kilku znajomych ktorzy to zamontowali .... nie sprawdza sie kompletnie - czytalem gdzies ze to dobre dla odrzutowca a nie do osobówki ;)
No nie dla odrzutowca ale dla zwykłych samolotów ze standardowym silnikiem.
Pisałem już tutaj na forum dla czego tak jest.
Gość

Post autor: Gość »

Ja u siebie wymontowalem. Moge sprzedac tanio. W miejscu katalizatora to raczej nic nie daje. A pozatym nie jestem pewien czy 2,5 nie ma fabrycznej? ma w koncu 1 tlumik i za katalizatorem jakas rura?
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Temat stary ale jak to jest z tą strumienicą??? Bo ostatnio słyszałem z kolei inne zdania na temat strumienicy.

Czytałem co pisał na ten temat asdero.

Czytałem też niedawno artykuł na temat strumienicy łuskowej i wynikało z niego że ma za zadanie podnieść moment obrotowy głównie w zakresie niższych obrotów a nie zwiększyć moc. Dlatego auto ma być żwawsze.
W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Ja mam taką-w pudełku-odkąd założyłem katalizator!Duże łuski i fachowa!Ale róznicy zauważalnej nie było!Moża ja jestem nie czuły :?: Temat rzeka!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Musisz ją kiedyś przywieź to sobie obejrze jak ona wygląda i czy się różni od tej co ja widziałem.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

kollek pisze:W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
Co Ty za brukowce czytasz :lol:
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Nie ważne że to Lanos. Ważne że wyniki zrobili na hamowni i czuć zmianę.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

kollek pisze:Nie ważne że to Lanos. Ważne że wyniki zrobili na hamowni i czuć zmianę.
Nie mam nic do Lanosów, nie wierzę w mierzalną zmianę na "+" :lol:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Panowie strumienica poprawia parametry auta tak jak poprawia parametry auta wonly wydech tylko że jest jedno ale musi to być strumienica do konkretnego samochodu z konkretnym wydechem z powodu prozaicznego, musi utrzymywać odpowiednie parametry ciśnienia spalin. Ogolnie nie chce mi sie przepisywać całego wykładu z budowy silnikow bo to bez sensu jesli ktos bedzie chcail to sam sie kopnie na jakas uczelnie i poczyta
Czyli jednym zdaniem jesli kupicie strumienice supersprinta za jakies 1500zł przeznaczona do probe ze standardowym wydechem i jesli taki posiadacie czyli zadnych tlumikow przelotowych i innych cudow to wam pomoze jesli natomiast chcecie kupic strumienice z Norauto lub inne takie badziewstwo to sobie podarujcie bo tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze
pozdrawiam
Gość

Post autor: Gość »

Raf pisze:
kollek pisze:W artykule był też przykład Lanosa i wyniki testów na hamowni. Lanos ze strumienicą łuskową miał lepszy moment o 20Nm.
Co Ty za brukowce czytasz :lol:
ja mam założoną strumienicę łuskową i wyraźnie odczułem różnicę w niższym zakresie obrotów. A kupiłem ją dokładnie tu: www.2fast.pl - jest tam właśnie ten artykuł z "brukowca" wg Rafa.
Nie mam nic do Lanosów, nie wierzę w mierzalną zmianę na "+"
- no cóż... proponuję założyć i się przekonać :wink:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

A ja nadal powtarzam że strumienica uniwersalna (do wszystkiego ) jest malo uniwersalna (czytaj do dupy przyp.autora) a o ile pamietam tamten numer GT to tam wykorzystano strumienice wykonana konkretnie dla lanosa przez firme Chojanacki i nie miala ona nic wspolnego z ta strumieniac przedstawiona na podanej powyżej stronie (oprócz nazwy ).
Panowie strumieniac to dynamizator (moze byc wydechu lub ssania tak struniece na ssaniu też sa ) ale żle dobrana ( a napewno tak zwana uniwersalna strumieeenica łuskowa jest zle dobrana ) raczej bedzie pogarszac osiagi niż je polepszac . Jesli ktos sie upiear że mu polepsza to albo ma ogramnego farta albo siła perswazji w jego przypadku jest ogromna . Ja jednakże ze swojej strony radziłbym pojechać na hamownie podwoziowa przed monatże i po i dopiero wtedy wyjdzie jak jest na prawde. Tańszym sposobem może byc pomiar miernikiem akceleracj ale trzeba go mieć
pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”