Pomóżcie bo gazole nie daja rady !!!!

Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Pomóżcie bo gazole nie daja rady !!!!

Post autor: Jeżu »

Witajcie jest ogromny problem bo gazole zamontowali gaz do 2.5 v6 z 93 roku. Jest to ful wersja wraz ze skóra. I jest problem bo jak chodzi dobrze na gazie to nie chce chodzić na bendzynie. Proszę jeżeli by ktoś z posiadaczy zrobił mi fotkę podpięcia gazu przy przepustnicy, żebym mógł porównać z tym, jak oni podpieli. Wciąż są z tym gazem problemy, a w sumie z tym przepływomierzem który jest taki kulowy. I nie wiedzą jak zrobić żeby chodziło i na gazie i na bendzynie dobrze.
Proszę pomóżcie.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Z góry mówię wal do MiHa on się na tych silniczkach zna jak nikt inny !!! :D :D :D :D I gaza też mam z tego co się nie mylę !!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Zrób zdjęcia miksera i parownika a Wojtek na pewno odpowie co zamontowali źle.
Może tylko nie potrafią tego wyregulować :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

Kurcze zmieniali już reduktor, mikser i w ogóle. Najpierw na jednym w ogóle nie chodziło, to znaczy nie miał wolnych obrotów i gasł na wolnych obrotach. Potem założyli reduktor BRC i teraz wszystko ładnie chodzi ale są problemy z tym przepływomierzem kulowym, wkręcili jakiegoś wkręta w środku i zablokowali ta kulkę od przepływomierza żeby był większy przepływ powietrza ( po prostu od razu jest otwarty przepływ powietrza).
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

A sorki zapomniałem i powodem tego że ta kulka jest otwarta (wkręcony ten wkręt) jest to że na bendzynie na wolnych obrotach przygasa. I do bani to wszystko jest bo tak nie powinno być. Szlak mnie trafia bo kurde nie wiedzą jak sobie z tym poradzić. Proszę pomóżcie, napiszcie co może być przyczyną. I jak zrobić to wpięcie gazu żeby nie trzeba było blokować tego przepływomierza i żeby wszystko chodziło. Proszę może jak by ktoś zrobił fotke podpięcia tych rur od gazu w którym miejscu są podpięte. Może w złym miejscu podpinają. Ja już mam dosyć problemów z tym gazem na prawdę. Proszę pomóżcie.
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

Niech Ci założą specjalnie dedykowany do tego auta mikser firmy BRC, który wykorzystuje właśnie kształt przepływomierza, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę przepływu. Śrubkom w przepływomierzu mówimy zdecydowane NIE! Coś dziwne pomysły mają ci Twoi gazole. Zerknij na mojego posta poniżej tam jest umieszczona fotka mojej instalacji. Zero problemów.
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

Dzięki wielkie za pomoc, zrobili mi tak jak na zdjęciach które są zamieszczone w strefie zrzutu i śmiga teraz bardzo dobrze.
Jeszcze raz dziękuje za pomoc. :D
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Pomóżcie bo gazole nie daja rady !!!!

Post autor: Maciucha »

Jeżu pisze:Witajcie jest ogromny problem bo gazole zamontowali gaz do 2.5 v6 z 93 roku. [...]
Proszę pomóżcie.
To Twój? W opisie obok miejscowości masz 2.0. Zmieniłeś?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

mam dokładnie ten sam problem - gasz i benzynka działały idealnie, dopoki silniczka nie wymieniłem, możliwe że mechanik coś źle wykombinował...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Bosz.... Tosz aż o taką bezgraniczną niewiedzę to ich nie podejż ( :P dla Roberta) ewałem... Jestem załamany.....
Ostatnio zmieniony 2005-07-27 15:05 przez MiH, łącznie zmieniany 2 razy.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

i don't understand
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Obrazek

A ja boję się trochę takiej instalacji....
Zobaczcie jak blisko przechodzą obok siebie przewody WN i rura z gazownią. Co prawda iskra skacze do masy, ale wybierz najmniej stratną drogę. Gdy rurę z gazownią pokryje kurz a następnie rosa - iskierka szybciutko znadzie sobie tamtendy drogę do masy... niekoniecznie chciałbym żeby mi latała iskra po przewodzie z gazem...
Wiem że ten zaworek na filtrze ma załatwić sprawę. Ma. Ale czy załatwi? Uderzenie ciśnienia spowoduje napór powietrza na papierowy filtr.... Zaworek musi naprawdę bardzo łatwo się unosić...
W sumie jeśli nawet podczas odpuszczania gazu (pedała) pęd powietrza po odbiciu od zamkniętej przepustnicy wróci do filtra i ucieknie zaworkiem - nic specjalnego się nie stanie... no oprócz smrodka...

Myślę że jest to niezłe rozwiązanie - trzeba tylko zadbać o wyregulowanie zaworka. W razie wielkiego bum może nam rozwalić filtr powietrza, ale tyle to jeszcze nie tragedia.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

:shock: :shock: acha :D
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

za mało było miejsca żeby ten wąż poprowadzić inaczej do miksera tego oryginalnego
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

Problem dotyczył nie mojego PROBKA mój 2.0 16v śmiga jak zły i nic mu na razie nie dolega i to mnie cieszy :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”